quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Die heeft heul niet door dat ze lapo hadquote:
quote:
Heb je ooit een topic van hem gelezenquote:
Ik dacht al zoiets, dus ik hielp je even.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry ik zat te vrouwfappen met mezelf in skinny jeans in mijn hoofd.
Wie niet, jezus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je ooit een topic van hem gelezen. Hij heeft er al meer dan 12.000 gemaakt
..
Ik moet altijd vreselijk om hem lachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
..
Ja, niet als je ze allemaal dicht mag gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie niet, jezus.De meeste zijn wel.
Sommige zijn wel echt geniaal gevonden iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd vreselijk om hem lachen
statistisch gezien is de kans vrij groot jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
..
Hoef je niet te doen. En mods weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet als je ze allemaal dicht mag gooien.
Nee, zulke bagger laat je gewoon staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen. En mods weten waar ze aan toe zijn.
Ik zeg dat jij je er niet druk om hoeft te maken, en die modjes moeten niet zeiken, die weten wat hun taak is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, zulke bagger laat je gewoon staan?
quote:
Oh, zo. Nee ik maak me er ook niet druk om, maar de maat zal wel een keer vol zijn he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij je er niet druk om hoeft te maken, en die modjes moeten niet zeiken, die weten wat hun taak is.
OWOWHWOHWOWOWOquote:
statistieken wegmikt..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
statistisch gezien is de kans vrij groot ja
Roger Moore was echt goed, net ook gezien.quote:
groot, maar niet gelijk aan 1quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
statistieken wegmikt..
Nog g11 gelezen
Hihi, *meehuppelt*quote:
ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Een Belgische piloot wordt aan de krijgsraad voorgeleid, omd
Omg, ik moest lachen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga nog ff bij ons mam d'r visite zitten voor d'r verjaardag.
Ciaoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Doe de groeten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel wijn heb je op mop?quote:
Je hebt gewoon de uitstraling van een internationale supersterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
In Amsterdam wilde ik wat drinken kopen, zegt die vent: You're British right? Ik: Nee, Nederlands.Oh, ja!
Ik zie er echt niet uit als een Britse hoer, denk ik.![]()
En een ander meisje zei random tegen me: OMG you look like Ellen Page!! en ik lijk er niet echt op.![]()
Echt fokking raar.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
In Amsterdam wilde ik wat drinken kopen, zegt die vent: You're British right? Ik: Nee, Nederlands.Oh, ja!
Ik zie er echt niet uit als een Britse hoer, denk ik.![]()
Heb je er ook één dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
nu ik weer al die southparkmannetjes zie heb ik stiekem wel zin om in de op te staan
MI jouw huisjequote:
Jij ook, ik ben gek op je dat weet je tochquote:
Ff kijkenquote:
quote:
Echt ik ben jaloersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
had vanavond ook al iemand die stond van oooh
ik was me al rot aan het zoekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
Laysa klik eens op MI's sig, dat moet je echt zien
quote:
Soppen doe ik alleen op jou Larsquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt ik ben jaloers![]()
En wat maken jullie het mooi
Dat heb ik sowieso alquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou ruilen?
Krijg je wel mijn rugpijn erbij
x2!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een schattig huisje...ik zou dr zo verliefd op worden
Het is cutequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een schattig huisje...ik zou dr zo verliefd op worden
Foto van jouw huisquote:
quote:
We zijn nu bijna klaar met buiten schilderen stomme schilder met z'n nog stommere hernia ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al![]()
Maar serieus wat een werk ook
quote:
quote:
Nee geen foto's ruilen, maar huizen!quote:
Ik heb eigenlijk alleen de foto's gekeken maar vanaf 2009 bezig zag ik, ja dan snap ik dat je wel heel erg blij bent dat je klaar bent, maar dan is het vanaf nu alleen nog maar genietenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We zijn nu bijna klaar met buiten schilderen stomme schilder met z'n nog stommere hernia ook
Dan nog wat kleine dingen maar ik ben dan eigks klaar
Moet ik eerst het jouwe zienquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee geen foto's ruilen, maar huizen!
Slaap lekker moppiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Veel plezier nog iedereen vanavondCiao
![]()
In de OP staan de linkjes naar de vorige delenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de foto's gekeken maar vanaf 2009 bezig zag ik, ja dan snap ik dat je wel heel erg blij bent dat je klaar bent, maar dan is het vanaf nu alleen nog maar genieten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu dus wel
de meest nauwkeurige versie van mij mogelijk met een southpark generator
[ afbeelding ]
Truste Pisces!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Veel plezier nog iedereen vanavondCiao
![]()
OMG respectquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de OP staan de linkjes naar de vorige delen
1 aug 2009 begonnen en dec 2010 klaar.
Nou doe nu maar een kleiner maatje dan kan hij in de OP.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu dus wel
de meest nauwkeurige versie van mij mogelijk met een southpark generator
[ afbeelding ]
Zorgt Benny voor na zijn vakantie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou doe nu maar een kleiner maatje dan kan hij in de OP.
Truste mupskequote:
sowieso even wachten tot iBenny terug isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou doe nu maar een kleiner maatje dan kan hij in de OP.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso even wachten tot iBenny terug is
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
C_A heeft gedronken![]()
Dan wordt ze altijd aanhalig![]()
Welke?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
Bella had je deze gezien, ik moest lachen![]()
Vernueck hier iemands icoon #5
Die 2 van D.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |