Nou, die verdediging van ajax andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Die verdediging van Vitesse is echt slecht, zelfs met die kerel van Inter, vorige week ook al zeer matig.
Dat schot met ze rechter was ook mooi, meteen een ingooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:33 schreef Stringer het volgende:
Het zit el Ham ook niet mee. Strooit met fenomenale paasjes maar achterin verneuken ze het weer.
Doe ff niet zo kinderachtig, treurwilg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat schot met ze rechter was ook mooi, meteen een ingooi
Word jij objectief.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Stringer het volgende:
[..]
Doe ff niet zo kinderachtig, treurwilg.
Het niks met kinderachtig te maken.Zo geweldig voetbalt ie nou ook weer niet :/. Het word voor Ajax tijd dat suarez mee doetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Stringer het volgende:
[..]
Doe ff niet zo kinderachtig, treurwilg.
Kneus, ik ben geen eens een Ajacied.quote:
Dat zijn 2 passen waarvan 1 assist en 1 overtreding tegen. Dat valt nog wel mee...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:39 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kneus, ik ben geen eens een Ajacied.
Feit is dat de 1-1/vrije trap voortkomt uit het wegdraaien door El hamdaoui, daarna zet hij v/d Wiel vrij voor de 2-1 en luttele seconden later zet hij Eriksen vrij die het verprutst.
Daarna gaat de verdediging weer gruwelijk in de fout. Net als vorige week. Dus hij speelt gewoon goed, en Gizmo begint over één afzwaaier. Bullshit.
EDIT: Je kunt de wedstrijd dus live volgens volgen de website van RTV Noordquote:GRONINGEN - RTV Noord zal zaterdagavond vanuit Alkmaar live verslag doen van de wedstrijd van FC Groningen tegen AZ. De live-uitzending op de radio, met daarin ook analyses en interviews, begint om 19.30 uur.
Dat kunnen ze ook, 20 goals tegen krijgen in een seizoen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekker die Ajax verdediging. Scoren kunnen ze inmiddels, nu nog ballen tegenhouden
Wat is dat toch met mannen die zo gefixeerd zijn op het uit de kast komen van knappe mannen? Een soort van "psychisch de concurrentie uit beeld brengen" ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef Morendo het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat als Toivonen vanavond een tweede hattrick maakt hij genoeg vertrouwen heeft getankt om en plein public uit de kast te komen.
Vind je niet dat hij een beetje een fout kapsel heeft?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die zo gefixeerd zijn op het uit de kast komen van knappe mannen? Een soort van "psychisch de concurrentie uit beeld brengen" ofzo
Anyway, yay Ola!
Mja, ik ben er zelf niet zo'n fan van. Denk er eigenlijk niet zo over na. Maar het valt me op dat er door mannen vaak over zijn uiterlijk gesproken wordt, ik denk omdat hij er bovengemiddeld uit ziet in vergelijking tot de rest van de spelersgroepquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij een beetje een fout kapsel heeft?
Inderdaad, het verschil met uit en thuis bij VVV is altijd zo groot.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat ze er nog maar eentje inprikken!Het had verdomme al 3 of 4-0 moeten zijn.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
verwacht 6-0 voor PSV .. Twente heeft het nu al lastig ..
hoe goed ben jijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
verwacht 6-0 voor PSV .. Twente heeft het nu al lastig ..
Sterke middenvelder inderdaad!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi VVV heeft de 3 punten binnen.Die Toth is erg goed.
Dat hoort niet, neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Twente-fans die nu fluiten.Bah Bah.
Dat noemen ze nu successupporters, schoolvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Twente-fans die nu fluiten.Bah Bah.
Zeker. Met Football Manager is 'ie ook vrij aardig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi VVV heeft de 3 punten binnen.Die Toth is erg goed.
Ze zijn niet eens meer de beste van Twente momenteel. Dat moet wel pijn doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:01 schreef knep het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu successupporters, schoolvoorbeeld.
Dat heeft toch niks te maken met eem Mickey Mouse-competitie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:49 schreef Louis22 het volgende:
Fucking Mickey Mouse-competitie, 2 wedstrijden gespeeld en nog maar één club zonder puntverlies
Ja, maar daaruit kun je niet concluderen dat het een Mickey Mouse-compeitite is toch? Want een competitie is juist sterker als alle clubs aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:52 schreef Louis22 het volgende:
Zegt toch iets over het verschil tussen de 'grote' clubs en de 'kleine'. Dat dat niet zo groot is, namelijk.
Tweede helft speelt NEC zeer lekker, alleen op dit moment weer een goedmakertje van Jansenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEC van 2-1 achter naar 3-2 vóór tegen W2
Betaling pensioenfondsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:26 schreef horned_reaper het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom er een punt van NAC is afgetrokken?
Ze hebben één wedstrijd gelijk gespeeld.... maar staan nu weer op 0 punten in de ranglijst?
Dus het zal zo wel 0-1 wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:01 schreef Paul-89 het volgende:
Die had er wel in gemogen. Het is gewoon wachten op de 1-0.
Dat was inderdaad niet al te best van die back die ziet toch al van verre dat die van Roda buitenom gaat, en dan loopt hij op 75% terug/mee.quote:
Niet alleen de zeeuwquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Zeeuw speelt slecht de laatste tijd
Vond hem eigenlijk nooit heel bijzonder, maar nu speelt hij wel heel dramatisch idd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Zeeuw speelt slecht de laatste tijd
Dat zag er inderdaad wat amateuristisch uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gelukkig is de verdediging van Roda NOG slechter
Was het maar waarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Mounir El Hamdaoui![]()
Nu geen goal tegenkrijgen en eroverheen : 5-0
Zonder Ooijer kan dat nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Mounir El Hamdaoui![]()
Nu geen goal tegenkrijgen en eroverheen : 5-0
Zulke spelers zijn niet bijzonder, ze vallen niet op .. maar zijn wel belangrijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond hem eigenlijk nooit heel bijzonder, maar nu speelt hij wel heel dramatisch idd.
Inderdaad zijn spelers die je pas mist als ze niet meedoen. Al is hij nu inderdaad niet in zijn beste vorm maar blijft een meer dan nuttige kracht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zulke spelers zijn niet bijzonder, ze vallen niet op .. maar wel belangrijk.
Vind ik nog wel meevallen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zulke spelers zijn niet bijzonder, ze vallen niet op .. maar zijn wel belangrijk.
Doe ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet je maar eens goed op hem letten ..
Hij wil niks meer met zijn vader te maken hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef Urquhart het volgende:
Heet Ruiz tegenwoordig Bryan trouwens?
Jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoezo, heeft hij Bryan op z'n shirt ofzo?
Met Utreg als hoogtepuntquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
Snap alleen niet waarom er morgen 3 wedstrijden om 14.30 beginnen en dan 1 om 16.30 waarom niet een van die 3 om 12.30. Dan heb je een mooie voetbalmiddag met 3 wedstrijden op rij.
Dat denk ik dus eerderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Stel je voor dat hij op naam komt van Delorge.
t zou wel een mooie mijlpaal zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik Stekelenburg zou zijn zou ik een eigen goal maken!
Die moet dood, wat een klote voetballer..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi gelukkig een stijlvolle voetballer die de 50.000e maakt. Het zal je gebeuren dat Lachambre of Delorge hem er per ongeluk inloopt.
Die moet lekker timmerman of zo worden. Dood is een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die moet dood, wat een klote voetballer..
Nee maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Sinnie het volgende:
Wilt iemand mij vertellen of Roda een kans heeft voor de 3-1? Want nu is het zaak voor Ajax om er geen 1 tegen te krijgen
Ooijer komt er nu in, dus nu niet meerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Sinnie het volgende:
Wilt iemand mij vertellen of Roda een kans heeft voor de 3-1? Want nu is het zaak voor Ajax om er geen 1 tegen te krijgen
Ja, Ooijer komt erinquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Sinnie het volgende:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die moet lekker timmerman of zo worden. Dood is een beetje overdreven.
De laatste tijd? Veel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is er mis met de zeeuw
Wat zou er gebeuren als hij een foutje maakt?quote:
Dan zetten ze in de toekomst Kl voor zijn naam achterop het shirt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als hij een foutje maakt?
En je wordt niet bang van Smolov en Schaken? Unglaublichquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
El Ham en Suarez in de aanval maakt me een beetje bang
Ik denk juist dat alle Feyenoorders daar bang voor zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En je wordt niet bang van Smolov en Schaken? Unglaublich
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alle Feyenoorders daar bang voor zijn
Daarom is het ook een held, bij PSV slecht gespeeld. Op het WK even Fabiano uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef jde_kok het volgende:
Waarom noem je die gast een held? Die kneus heeft vorig jaar niets laten zien hoor. Ben blij dat dat niveau bij die club van jou speelt en niet meer bij ons.
Schot in de roos, als dat onze aanval moet gaan zijn voor het seizoen kunnen we het net zo goed overslaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alle Feyenoorders daar bang voor zijn
Ik denk het niet PSV is stabieler en de selectie completer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef Sinnie het volgende:
Ajax gaat denk ik toch wel aan de haal met de titel, met zo'n voorhoede kan het toch niet mislopen.
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk het niet PSV is stabieler en de selectie completer.
Ben niet zo heel onder de indruk van Psv eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen ze die jaren achtereen kampioen werden was ook niemand onder de indruk, maar ze zijn gewoon oer degelijk en hebben een geweldige bank.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ben niet zo heel onder de indruk van Psv eerlijk gezegd.
Morgen krijgt PSV een leuke tegenstander. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ben niet zo heel onder de indruk van Psv eerlijk gezegd.
Met Fernandez erbij kan het nog een leuk seizoen worden voor Feyenoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Schot in de roos, als dat onze aanval moet gaan zijn voor het seizoen kunnen we het net zo goed overslaan
Maar het spel is nog niet zo goed, tegen Heerenveen komen ze goed weg .. tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap .. en tegen Sibir was een schande.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Rutten is een dagje oefent op voorzetten dan winnen we elke wedstrijd met 3-0..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar het spel is nog niet zo goed, tegen Heerenveen komen ze goed weg .. tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap .. en tegen Sibir was een schande.
Klopt het is nog niet top maar bij welke ploeg is het al wel op orde dan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar het spel is nog niet zo goed, tegen Heerenveen komen ze goed weg .. tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap .. en tegen Sibir was een schande.
Heb die Europese wedstrijd niet gezien. Is maar goed ook volgens mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me beter als die spelers dat gaan oefenen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Rutten is een dagje oefent op voorzetten dan winnen we elke wedstrijd met 3-0..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me beter als die spelers dat gaan oefenen.Rutten is denk ik te oud om nog als buitenspeler te fungeren.
Precies, al doet Ajax het ook niet geweldig maar de voorhoede van Ajax is toch wel weer goed voor wederom 100+quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me beter als die spelers dat gaan oefenen.Rutten is denk ik te oud om nog als buitenspeler te fungeren.
dat moeten ze bij psv ook wel kunnen halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Precies, al doet Ajax het ook niet geweldig maar de voorhoede van Ajax is toch wel weer goed voor wederom 100+
Kan, maar ik zie het eerder bij Ajax gebeurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat moeten ze bij psv ook wel kunnen halen
Je hebt een toto ingevuld ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Sinnie het volgende:
Ajax![]()
Keurig gehouden aan de afspraken
Is al gebeurdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi, morgen moet PSV even 3-0 verliezen .. NEC moet ook ff punten verspelen, en we staan 1e
lijkt me prima, maar denk dat psv morgen makkelijk gaat winnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi, morgen moet PSV even 3-0 verliezen .. NEC moet ook ff punten verspelen, en we staan 1e
Inderdaad!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi hoe Suarez altijd Nederlands spreekt. N'Kufo 7 seizoenen hier en sprak afgelopen jaar nog steeds alleen maar Engels.
Kufo kan wel Nederlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi hoe Suarez altijd Nederlands spreekt. N'Kufo 7 seizoenen hier en sprak afgelopen jaar nog steeds alleen maar Engels.
Makkelijk? hoezo, spelen ze zo goed de laatste tijd?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
lijkt me prima, maar denk dat psv morgen makkelijk gaat winnen
Thuis wel.. Dzudzak links, Reis in de spits, Lens rechts, Toivonen/Afellay daarachter..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkelijk? hoezo, spelen ze zo goed de laatste tijd?
Denk het niet, we zullen morgen zien .. ik ga voor 1-1.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thuis wel.. Dzudzak links, Reis in de spits, Lens rechts, Toivonen/Afellay daarachter..![]()
Ik denk 3-1..
Ben blij dat die dwaas weg is....(ja ik weet het hij scoorde nog wel eens eens een goal en had ook wel wat assists) maar kom op zeg die acties van hem op de rand van de zestien waarbij hij in slow motion twee verdedigers probeerde te dollen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet, we zullen morgen zien .. ik ga voor 1-1.
Wel jammer dat Pantelic weg is, zou wel mooi zijn El Hamdaoui - Pantelic - Suarez![]()
Maarja misschiem El Hamdaoui - Mido - Suarez (als dat samen gaat)![]()
Vond hem goed. Maar ik bedoel, zou mooi zijn als we een aanspeelpunt zouden hebben .. een sterke spits met daaromheen Suarez en El Hamdaouiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben blij dat die dwaas weg is....(ja ik weet het hij scoorde nog wel eens eens een goal en had ook wel wat assists) maar kom op zeg die acties van hem op de rand van de zestien waarbij hij in slow motion twee verdedigers probeerde te dollen...absoluut ajax onwaardig
Als het maar geen 0-0 wedstrijd wordt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Sinnie het volgende:
Lijkt me sterk dat Psv-Az een spektakel zal zijn
Ik denk iets van 2-0 of 0-1 iets in die richtingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het maar geen 0-0 wedstrijd wordt.
Groningen wist er anders geen raad meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap
Ze maar minder scoren dan 4 doelpunten dan is het goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het maar geen 0-0 wedstrijd wordt.
Wil je er 50 euro op zetten van niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:51 schreef horned_reaper het volgende:
Zal Excelsior dit jaar boven Feyenoord gaan eindigen ?
Mensen die spelersnamen verbasteren ....quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is Elniksmaaktie een dramatische speler. Ook al tegen Gent
mss moet ie eens normaal gaan eten voor de wedstrijd tijdens de ramadan. Anders ben je imo gewoon niet professioneel bezig. Hij verzwakt z'n eigen lichaam ermee en benadeelt Feyenoord.
Utrechtquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Best zielig voor Feyenoord, ze verliezen alle duels.
Ze scoren in ieder geval makkelijk lijkt het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Denk dat Excelsior gewoon 2x geluk heeft gehad, maar eindigen uiteindelijk wel 17e of 18e. Heb 't gevoel dat Feyenoord moet hopen op top 10..
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij leest duels als wedstrijden, ipv de duels tussen spelers onderling. Tja.
Hij moet dan ook werken met het G-team.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Moonlighter het volgende:
Mario Been is zoooooooo overgewaardeerd !
Met dat G-team moet hij nog altijd met 3-0 winnen van excelsior en heraclesquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij moet dan ook werken met het G-team.
Excelsior uit is lastig ..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Met dat G-team moet hij nog altijd met 3-0 winnen van excelsior en heracles
Omdat hij maar matig materiaal heeft en het zo'n beetje alleen maar moet doen met talenten ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Moonlighter het volgende:
Mario Been is zoooooooo overgewaardeerd !
Ik wil wel maar mijn knie niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:23 schreef Morendo het volgende:
Is er bij de supporters dan niemand die spits wil staan? Scheelt de club maar mooi een paar centen.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat hij maar matig materiaal heeft en het zo'n beetje alleen maar moet doen met talenten ?
- Assistent-trainer UEFA-Cup winst
- Promotie met Excelsior
- Mooi Europees avontuur met Nec
- 4e plek en finale beker met Feyenoord.
Been is een prima trainer, sommige leven teveel met de waan van de dag. Een andere trainer helpt Feyenoord nu echt 0,0 verder eerder nog achteruitgang voor zover dat nog mogelijk is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Vorig seizoen was hij nog een held, en nu na 2 wedstrijden een overgewaardeerde trainer.
Inderdaad, en wat moet Been doen? Geld is er niet.. de enige keus is de jeugd en een langetermijnplanning maken .. en dat doen ze dus nu ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Been is een prima trainer, sommige leven teveel met de waan van de dag. Een andere trainer helpt Feyenoord nu echt 0,0 verder eerder nog achteruitgang voor zover dat nog mogelijk is.
El Hamdaouiquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, de goede spitsen zitten bij de andere clubs uit Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |