lijkt me prima, maar denk dat psv morgen makkelijk gaat winnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi, morgen moet PSV even 3-0 verliezen .. NEC moet ook ff punten verspelen, en we staan 1e
Inderdaad!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi hoe Suarez altijd Nederlands spreekt. N'Kufo 7 seizoenen hier en sprak afgelopen jaar nog steeds alleen maar Engels.
Kufo kan wel Nederlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi hoe Suarez altijd Nederlands spreekt. N'Kufo 7 seizoenen hier en sprak afgelopen jaar nog steeds alleen maar Engels.
Makkelijk? hoezo, spelen ze zo goed de laatste tijd?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
lijkt me prima, maar denk dat psv morgen makkelijk gaat winnen
Thuis wel.. Dzudzak links, Reis in de spits, Lens rechts, Toivonen/Afellay daarachter..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkelijk? hoezo, spelen ze zo goed de laatste tijd?
Denk het niet, we zullen morgen zien .. ik ga voor 1-1.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thuis wel.. Dzudzak links, Reis in de spits, Lens rechts, Toivonen/Afellay daarachter..![]()
Ik denk 3-1..
Ben blij dat die dwaas weg is....(ja ik weet het hij scoorde nog wel eens eens een goal en had ook wel wat assists) maar kom op zeg die acties van hem op de rand van de zestien waarbij hij in slow motion twee verdedigers probeerde te dollen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet, we zullen morgen zien .. ik ga voor 1-1.
Wel jammer dat Pantelic weg is, zou wel mooi zijn El Hamdaoui - Pantelic - Suarez![]()
Maarja misschiem El Hamdaoui - Mido - Suarez (als dat samen gaat)![]()
Vond hem goed. Maar ik bedoel, zou mooi zijn als we een aanspeelpunt zouden hebben .. een sterke spits met daaromheen Suarez en El Hamdaouiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben blij dat die dwaas weg is....(ja ik weet het hij scoorde nog wel eens eens een goal en had ook wel wat assists) maar kom op zeg die acties van hem op de rand van de zestien waarbij hij in slow motion twee verdedigers probeerde te dollen...absoluut ajax onwaardig
Als het maar geen 0-0 wedstrijd wordt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Sinnie het volgende:
Lijkt me sterk dat Psv-Az een spektakel zal zijn
Ik denk iets van 2-0 of 0-1 iets in die richtingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het maar geen 0-0 wedstrijd wordt.
Groningen wist er anders geen raad meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap
Ze maar minder scoren dan 4 doelpunten dan is het goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het maar geen 0-0 wedstrijd wordt.
Wil je er 50 euro op zetten van niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:51 schreef horned_reaper het volgende:
Zal Excelsior dit jaar boven Feyenoord gaan eindigen ?
Mensen die spelersnamen verbasteren ....quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is Elniksmaaktie een dramatische speler. Ook al tegen Gent
mss moet ie eens normaal gaan eten voor de wedstrijd tijdens de ramadan. Anders ben je imo gewoon niet professioneel bezig. Hij verzwakt z'n eigen lichaam ermee en benadeelt Feyenoord.
Utrechtquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Best zielig voor Feyenoord, ze verliezen alle duels.
Ze scoren in ieder geval makkelijk lijkt het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Denk dat Excelsior gewoon 2x geluk heeft gehad, maar eindigen uiteindelijk wel 17e of 18e. Heb 't gevoel dat Feyenoord moet hopen op top 10..
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij leest duels als wedstrijden, ipv de duels tussen spelers onderling. Tja.
Hij moet dan ook werken met het G-team.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Moonlighter het volgende:
Mario Been is zoooooooo overgewaardeerd !
Met dat G-team moet hij nog altijd met 3-0 winnen van excelsior en heraclesquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij moet dan ook werken met het G-team.
Excelsior uit is lastig ..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Met dat G-team moet hij nog altijd met 3-0 winnen van excelsior en heracles
Omdat hij maar matig materiaal heeft en het zo'n beetje alleen maar moet doen met talenten ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef Moonlighter het volgende:
Mario Been is zoooooooo overgewaardeerd !
Ik wil wel maar mijn knie niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:23 schreef Morendo het volgende:
Is er bij de supporters dan niemand die spits wil staan? Scheelt de club maar mooi een paar centen.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat hij maar matig materiaal heeft en het zo'n beetje alleen maar moet doen met talenten ?
- Assistent-trainer UEFA-Cup winst
- Promotie met Excelsior
- Mooi Europees avontuur met Nec
- 4e plek en finale beker met Feyenoord.
Been is een prima trainer, sommige leven teveel met de waan van de dag. Een andere trainer helpt Feyenoord nu echt 0,0 verder eerder nog achteruitgang voor zover dat nog mogelijk is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Vorig seizoen was hij nog een held, en nu na 2 wedstrijden een overgewaardeerde trainer.
Inderdaad, en wat moet Been doen? Geld is er niet.. de enige keus is de jeugd en een langetermijnplanning maken .. en dat doen ze dus nu ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Been is een prima trainer, sommige leven teveel met de waan van de dag. Een andere trainer helpt Feyenoord nu echt 0,0 verder eerder nog achteruitgang voor zover dat nog mogelijk is.
El Hamdaouiquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, de goede spitsen zitten bij de andere clubs uit Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |