Ooijer komt er nu in, dus nu niet meerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Sinnie het volgende:
Wilt iemand mij vertellen of Roda een kans heeft voor de 3-1? Want nu is het zaak voor Ajax om er geen 1 tegen te krijgen
Ja, Ooijer komt erinquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Sinnie het volgende:
Wilt iemand mij vertellen of Roda een kans heeft voor de 3-1? Want nu is het zaak voor Ajax om er geen 1 tegen te krijgen
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die moet lekker timmerman of zo worden. Dood is een beetje overdreven.
De laatste tijd? Veel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is er mis met de zeeuw
Wat zou er gebeuren als hij een foutje maakt?quote:
Dan zetten ze in de toekomst Kl voor zijn naam achterop het shirt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als hij een foutje maakt?
En je wordt niet bang van Smolov en Schaken? Unglaublichquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
El Ham en Suarez in de aanval maakt me een beetje bang
Ik denk juist dat alle Feyenoorders daar bang voor zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En je wordt niet bang van Smolov en Schaken? Unglaublich
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alle Feyenoorders daar bang voor zijn
Daarom is het ook een held, bij PSV slecht gespeeld. Op het WK even Fabiano uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef jde_kok het volgende:
Waarom noem je die gast een held? Die kneus heeft vorig jaar niets laten zien hoor. Ben blij dat dat niveau bij die club van jou speelt en niet meer bij ons.
Schot in de roos, als dat onze aanval moet gaan zijn voor het seizoen kunnen we het net zo goed overslaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alle Feyenoorders daar bang voor zijn
Ik denk het niet PSV is stabieler en de selectie completer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef Sinnie het volgende:
Ajax gaat denk ik toch wel aan de haal met de titel, met zo'n voorhoede kan het toch niet mislopen.
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk het niet PSV is stabieler en de selectie completer.
Ben niet zo heel onder de indruk van Psv eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen ze die jaren achtereen kampioen werden was ook niemand onder de indruk, maar ze zijn gewoon oer degelijk en hebben een geweldige bank.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ben niet zo heel onder de indruk van Psv eerlijk gezegd.
Morgen krijgt PSV een leuke tegenstander. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ben niet zo heel onder de indruk van Psv eerlijk gezegd.
Met Fernandez erbij kan het nog een leuk seizoen worden voor Feyenoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Schot in de roos, als dat onze aanval moet gaan zijn voor het seizoen kunnen we het net zo goed overslaan
Maar het spel is nog niet zo goed, tegen Heerenveen komen ze goed weg .. tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap .. en tegen Sibir was een schande.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Rutten is een dagje oefent op voorzetten dan winnen we elke wedstrijd met 3-0..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar het spel is nog niet zo goed, tegen Heerenveen komen ze goed weg .. tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap .. en tegen Sibir was een schande.
Klopt het is nog niet top maar bij welke ploeg is het al wel op orde dan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar het spel is nog niet zo goed, tegen Heerenveen komen ze goed weg .. tegen De Graafschap speelden ze goed maar wat wil je tegen 10 man van De Graafschap .. en tegen Sibir was een schande.
Heb die Europese wedstrijd niet gezien. Is maar goed ook volgens mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me beter als die spelers dat gaan oefenen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Rutten is een dagje oefent op voorzetten dan winnen we elke wedstrijd met 3-0..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me beter als die spelers dat gaan oefenen.Rutten is denk ik te oud om nog als buitenspeler te fungeren.
Precies, al doet Ajax het ook niet geweldig maar de voorhoede van Ajax is toch wel weer goed voor wederom 100+quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me beter als die spelers dat gaan oefenen.Rutten is denk ik te oud om nog als buitenspeler te fungeren.
dat moeten ze bij psv ook wel kunnen halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Precies, al doet Ajax het ook niet geweldig maar de voorhoede van Ajax is toch wel weer goed voor wederom 100+
Kan, maar ik zie het eerder bij Ajax gebeurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat moeten ze bij psv ook wel kunnen halen
Je hebt een toto ingevuld ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Sinnie het volgende:
Ajax![]()
Keurig gehouden aan de afspraken
Is al gebeurdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi, morgen moet PSV even 3-0 verliezen .. NEC moet ook ff punten verspelen, en we staan 1e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |