Dat kunnen ze ook, 20 goals tegen krijgen in een seizoen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekker die Ajax verdediging. Scoren kunnen ze inmiddels, nu nog ballen tegenhouden
Wat is dat toch met mannen die zo gefixeerd zijn op het uit de kast komen van knappe mannen? Een soort van "psychisch de concurrentie uit beeld brengen" ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef Morendo het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat als Toivonen vanavond een tweede hattrick maakt hij genoeg vertrouwen heeft getankt om en plein public uit de kast te komen.
Vind je niet dat hij een beetje een fout kapsel heeft?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die zo gefixeerd zijn op het uit de kast komen van knappe mannen? Een soort van "psychisch de concurrentie uit beeld brengen" ofzo
Anyway, yay Ola!
Mja, ik ben er zelf niet zo'n fan van. Denk er eigenlijk niet zo over na. Maar het valt me op dat er door mannen vaak over zijn uiterlijk gesproken wordt, ik denk omdat hij er bovengemiddeld uit ziet in vergelijking tot de rest van de spelersgroepquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind je niet dat hij een beetje een fout kapsel heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |