Noobs, 14 jaar al hierquote:
Dat is inderdaad verplicht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ja, maar dan is Güsülabdest nog steeds verplicht.
Hoe oud ben je dan?quote:
Beat you again. Op mijn 9e.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:29 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik ben op mijn 10e ermee begonnen.
Ik vind niet dat je een moslim bent als je je niet houdt aan de pilaren van de islam..Dan zeggen die mensen meestal dat ze een moslim zijn omdat hun ouders moslim zijn..quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:32 schreef Nectar het volgende:
Lord_Horatio, doe eens niet zo tof aub met je ik ben god niet, tuurlijk ben ik god niet oelewapper, ik geef me opinie erover, meestal zijn 'moslims' die alcohol drinken, moslims die niet veel doen voor hun geloof (niet bidden, niet meedoen aan ramadan, stelen, liegen, seks hebben voor huwelijk etc etc)
Maar ondanks dat, zijn het NATUURLIJK moslims, dus daar bedoelde ik ff niks mee met ze geen moslims zijn.
Ten eerste vind ik je profaniteiten tegen over mij on-Islamitisch. Met jouw redenatie ben jij dan ook geen Moslim meer, hence, schelden/vloeken is verboden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:32 schreef Nectar het volgende:
Lord_Horatio, doe eens niet zo tof aub met je ik ben god niet, tuurlijk ben ik god niet oelewapper, ik geef me opinie erover, meestal zijn 'moslims' die alcohol drinken, moslims die niet veel doen voor hun geloof (niet bidden, niet meedoen aan ramadan, stelen, liegen, seks hebben voor huwelijk etc etc)
Maar ondanks dat, zijn het NATUURLIJK moslims, dus daar bedoelde ik ff niks mee met ze geen moslims zijn.
Dude, dat doe ik niet eensquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:35 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Joh ga jij maar lekker blowen en coke snuiven, en jezelf dan een goede moslim noemen.
Wat jij vind is niet veel zeggend. Wat de profeet (vzmh) en de Qur'an hier over zeggen betekent wél wat. Je kunt niet doktertje spelen op eigen houtje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:35 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een moslim bent als je je niet houdt aan de pilaren van de islam..Dan zeggen die mensen meestal dat ze een moslim zijn omdat hun ouders moslim zijn..
Sorry man, ik ben nog niet zo oudquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:36 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik je profaniteiten tegen over mij on-Islamitisch. Met jouw redenatie ben jij dan ook geen Moslim meer, hence, schelden/vloeken is verboden.
Ten tweede is jouw opinie, zeker op zo een zwaar vraagstuk, niets tellend. Je bent geen geleerde, je hebt er niet voor gestudeerd en toch probeer je indruk te maken door zulke zware woorden te gebruiken. Weet je wel hoe gevaarlijk het is om zulke uitspraken te doen. Als je iemand een kafir noemt, dan is één van de twee een kafir.
Advies voor jou: Er is bereket in het stil houden van je mond.
Ten derde verschillen de opinie's van de geleerden over dit soort zaken. In mijn geval (Hanafi) is het drinken van alcohol niet iets wat je geen Moslim meer maakt. Het is wel zo dat je ver weg raakt van Allah. Dat is ook meteen de straf op deze wereld en wie weet wat de straf zal zijn in het hiernamaals.
Nou nou, meneer de afkraker, laten we het even gezellig houden, dit is een forum, mensen mogen hun meningen uiten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:37 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet veel zeggend. Wat de profeet (vzmh) en de Qur'an hier over zeggen betekent wél wat. Je kunt niet doktertje spelen op eigen houtje.
Ik vind de TT juist goed gekozen, en of jij dat nou niet vindt, maakt mij niet uit man.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Gkhn het volgende:
-edit-
Beetje late edit, mja, geen ruzie maken. Het is Ramadan.
Ik vind jou behoorlijk beledigend met die uitspraken van boven, mijn uitspraken waren zeker niet gevaarlijk, ik denk dat velen het met me eens zijn eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
Oke lets keep it nice then. Wat eten jullie straks (of nu)??
Ik eet altijd 2 tosti's met kaas en tomaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
Oke lets keep it nice then. Wat eten jullie straks (of nu)??
Jonge hou je bek nou eensquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vind jou behoorlijk beledigend met die uitspraken van boven, mijn uitspraken waren zeker niet gevaarlijk, ik denk dat velen het met me eens zijn eigenlijk.
Of je nou sterft als een goede moslim of een moslim, een moslim is een moslim.
Je zegt net dat iemand geen Moslim meer is. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is zéér gevaarlijk om dat te zeggen. Moge Allah jou behoeden van zulke uitspraken te maken in de toekomst. Dat is een advies van mij voor jou.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vind jou behoorlijk beledigend met die uitspraken van boven, mijn uitspraken waren zeker niet gevaarlijk, ik denk dat velen het met me eens zijn eigenlijk.
Of je nou sterft als een goede moslim of een moslim, een moslim is een moslim.
DAT zeg ik toch ook niet, IK geef me meningquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:42 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Jonge hou je bek nou eens. De beste man heeft een aardig punt en zet je ego eens opzij en accepteer het. Jij bent Allah niet om te oordelen over anderen.
Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:42 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Jonge hou je bek nou eens. De beste man heeft een aardig punt en zet je ego eens opzij en accepteer het. Jij bent Allah niet om te oordelen over anderen. Voordat je komt met de argument dat hij over jou oordeelt wil ik ook gelijk even ontkrachten; Hij zegt wat alom bekend is in de islam, je mag geen uitspraken doen namens Allah.
DAT ZEI IK NIET!!!!!!!! lezen man, ik corrigeerde mijn uitspraak in de post era.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:43 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Je zegt net dat iemand geen Moslim meer is. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is zéér gevaarlijk om dat te zeggen. Moge Allah jou behoeden van zulke uitspraken te maken in de toekomst. Dat is een advies van mij voor jou.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.
Türkiye representquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.
hahah dit doe ik om op te fokken
Dude, ik doe het juist vóór de ophef, zie sub in mijn ge-edit post. Ff lekker stoken hahaa.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:45 schreef Nectar het volgende:
[..]dude, ik wil zo graag mijn mening op dit moment geven, maar ik heb het gevoel dat dat voor zoveel ophef erna gaat zorgen
Alhamdullilah Müslimaniz!quote:
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
hahah dit doe ik om op te fokken
Grappig dan om te zien dat mensen in het midden-oosten (De echte arabieren) zich toch nog altijd veel beter aan de islam voldoen dan de turken hier in Nederland, hoe het in Turkije zit oordeel ik niet over.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:46 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Dude, ik doe het juist vóór de ophef, zie sub in mijn ge-edit post. Ff lekker stoken hahaa.
Ja de helft zit in de gevangenis in Nederland de andere helft wordt gevolgd door de AIVD omdat ze meestal terroristen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grappig dan om te zien dat mensen in het midden-oosten (De echte arabieren) zich toch nog altijd veel beter aan de islam voldoen dan de turken hier in Nederland, hoe het in Turkije zit oordeel ik niet over.
Het secularisme blijft, maar het belangrijkste is, dat degenen die tegen de Islam zijn nu eindelijk eens weggepoetst worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:48 schreef Insane- het volgende:
Nou ik vindt het een heuse vooruitgang in Turkije hoor. Ze beginnen eindelijk van het secularisme af te stappen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:53 schreef Nectar het volgende:
De meeste marokkanen en turken 'moslims' in dit land, goeie zaak man.Hoeveel criminaliteit was er ook al weer bij Marokkanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
Hahaha ik ben geen nationalist, maar ik wou hem/haar gewoon boos makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:
Hehehe, dat nationalisme is ingebouwd in het Turkse DNA..
Zijn ze bij jullie in Botswana ook zo nationalistisch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:
Hehehe, dat nationalisme is ingebouwd in het Turkse DNA..
Ik ben een (Nederlandse) Turk, vrind.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 03:59[/url] schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie in Botswana ook zo nationalistisch?
Afgaande op eerdere aanvaringen met uw persoon en afgaande op uw post historie en de "content" daarvan kan ik slechts enkel en alleen concluderen dat u de eerbiedwaardige titel Turk niet waard bent. Ik vraag u desgewenst deze niet meer aan te nemen en door het leven te gaan als een persoon van andere nationaliteit. De eerdere opmerking Botswana was dan ook onder voorbedachte rade geplaatst.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een (Nederlandse) Turk, vrind.
Maak je geen zorgen, onder de handen van Turken ben je altijd veilig tot de laatste druppel bloed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dit iets goeds, of moet ik me nu zorgen gaan maken
Meh.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:03[/url] schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere aanvaringen met uw persoon en afgaande op uw post historie en de "content" daarvan kan ik slechts enkel en alleen concluderen dat u de eerbiedwaardige titel Turk niet waard bent. Ik vraag u desgewenst deze niet meer aan te nemen en door het leven te gaan als een persoon van andere nationaliteit. De eerdere opmerking Botswana was dan ook onder voorbedachte rade geplaatst.
Turken zouden eerder de VS zijn en Marokkanen , , , , Marokko. Vergelijk Turken alsjeblieft niet met Mocro's. Je beledigt al het verspilde bloed in de naam van Islam die wij Turken hebben gegeven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:06 schreef Nectar het volgende:
Marokkanen en Turken zijn een soort van Friesland van de Islam.
Dude ik heb er minstens 1 minuut over gedaan en dat is je reactie ?quote:
Waarom ga je niet terug naar je eigen la..... o w8 die hebben jullie niet!quote:
Dat hoor ik vaakquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Waarom ga je niet terug naar je eigen la..... o w8 die hebben jullie niet!
Hahaha. Dat krijg je voor verraad van de Turken. Arabische "broeders" die elkaar naaien om alles wat los en vast staat. Hayvanlar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha grappig man, tering kakturk, ga de dichtbijzijnde shoarmatent overvallen ofzo
Siktir Lan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:10 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hahaha. Dat krijg je voor verraad van de Turken. Arabische "broeders" die elkaar naaien om alles wat los en vast staat. Hayvanlar.
Bij Bodrum in de buurt. Turgutreis heet het dichtstbijzijnde dorp / stadje, als ik het goed spel. Ik ben nog nooit in Turkije geweest overigens dus ik heb ook geen idee wat buiten de Ramadan de manier is van dingen doen. Normaal ben ik meer een kampeerder maar door omstandigheden kom ik nou ineens twee weken in zo'n all-in resort te zitten.quote:
Nja de kleine zaakjes zullen wel dicht gaan. Mijn oom heeft daar in de buurt (Bodrum) een kebabzaak en die gaat altijd dicht tijdens ramadan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij Bodrum in de buurt. Turgutreis heet het dichtstbijzijnde dorp / stadje, als ik het goed spel. Ik ben nog nooit in Turkije geweest overigens dus ik heb ook geen idee wat buiten de Ramadan de manier is van dingen doen. Normaal ben ik meer een kampeerder maar door omstandigheden kom ik nou ineens twee weken in zo'n all-in resort te zitten.
Dat vinden we verder niet erg, we gaan er niet heen om goedkoop te shoppen of zoiets. Maar er zijn wel wat dingen die we willen zien, kasteel / openluchtmuseum, dat soort dingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:16 schreef Gkhn het volgende:
Nja de kleine zaakjes zullen wel dicht gaan. Mijn oom heeft daar in de buurt (Bodrum) een kebabzaak en die gaat altijd dicht tijdens ramadan.
Zo moet het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:22 schreef Insane- het volgende:
Allereerst een dadel, dan soep en dan eten.
Mogen de mensen die vasten daar dat dan ook? Of ervaren ze het anders als ik water drink dan als ik ijs eet ook al mogen ze beide niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:21 schreef Insane- het volgende:
Water meenemen zal geen probleem zijn.
Zou je zeggen dat uitlokken is expres met mn ijs spelen en mmmmmm doen of is gewoon op straat uit een gekocht flesje drinken waar toevallig ook wat locals staan ook al onaardig?quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:28 schreef Insane- het volgende:
Ze mogen beiden niet maar ze leven in een toeristisch gebied dus hebben ze wel ervaring met niet-moslims tijdens de ramadan. Ze zullen het wel respecteren dat je wat drinkt of eet ofzo zolang je het niet uitlokt.
Mosselen = Haram.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, net een pannetje mosselen op. Ik zal wel dorst krijgen later op de dag.²
2e.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:56 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ligt eraan welke wetschool je volgt
Goh ja dat zou het zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Equites het volgende:
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben.Toch vannacht heel per ongeluk wat alcohol tot jullie genomen?
Het zou mij niks verbazen.quote:
Haha, ik snap je punt. Persoonlijk raakt het me niet hoor, gezien ik Ridda heb gepleegdquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe, het zit je dwars hè?
Sociale controle, heerlijk.
Ik zie er genoeg her en der en een normaal antwoord op een waarschuwing zou prettig zijn. Ik erger me nooit wat aan maar zelfs ik begin me te ergeren aan jouw bagger. Dus normaal posten, fuck die postcount van je en doe normaal, ook tegen mods. Ik hoop dat het niet verder hoeft te gaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik noodloze baggeropmerkingen nou weer geplaatst in dit topic![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb er daarstraks een stel weggegooid. Onzinnig aanvallen van mensen over hoe zij wel of niet hun geloof aanhangen en onzinnig ander geleuter zoals:quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik noodloze baggeropmerkingen nou weer geplaatst in dit topic![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Haha grappig man, tering kakturk, ga de dichtbijzijnde shoarmatent overvallen ofzo
en meer van zulks onzin.quote:De meeste marokkanen en turken 'moslims' in dit land, goeie zaak man.
SPOILER
:x :x
Jep, dat haalt alles onderuit, het is veel minder gezelliger dan het zou moeten zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Equites het volgende:
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben.![]()
Mwah ik gaf normale reacties vind ik (buiten het trollen in de tweede fase, maar dit is maar Fokquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, dat haalt alles onderuit, het is veel minder gezelliger dan het zou moeten zijn.
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe oud Nectar en Lord_Horatio zijn.
Volgens mij was jij het die oude koeien uit den sloot wou halen, of je beledigingen tegen over mij wou afstoffen door te beginne met : hoe oud is L_H eigenlijk? Daarom wou ik je graag er aan herinneren hoe onze vorige intermezzo in schande is afgelopen voor jouw persoon.quote:
Doe nou niet de discussie weer aanwakkerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd, kinderachtig gedrag hier zeg![]()
Lekker trots zijn dat je iets opoffert vanuit je religie maar ondertussen je tijd besteden aan andere mensen die dat op hun manier ook doen afkraken.... Spiritueel hoor
Het is niet rustig, alleen heb jij in de tijd die het mij kostte dat postje te typen weer dingen weggehaaldquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:19 schreef BrandX het volgende:
Doe nou niet de discussie weer aanwakkeren
Het is net weer ff rustig
hahaha echt hequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd, kinderachtig gedrag hier zeg![]()
Lekker trots zijn dat je iets opoffert vanuit je religie maar ondertussen je tijd besteden aan andere mensen die dat op hun manier ook doen afkraken.... Spiritueel hoor
Leuk werkwoord, ramadammen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
voorstel voor topic titel 'ramadam hier je mod'
Ik ben zo flitsend snelquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is niet rustig, alleen heb jij in de tijd die het mij kostte dat postje te typen weer dingen weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |