abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85298875
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:11 schreef Gkhn het volgende:
Btw; diehard vaster, al 8 jaar lang.
Noobs, 14 jaar al hier 8-)
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85298880
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ja, maar dan is Güsülabdest nog steeds verplicht.
Dat is inderdaad verplicht.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85298915
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:26 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Noobs, 14 jaar al hier 8-)
Hoe oud ben je dan?
Ik ben op mijn 10e ermee begonnen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:32:48 #104
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85298950
Lord_Horatio, doe eens niet zo tof aub met je ik ben god niet, tuurlijk ben ik god niet oelewapper, ik geef me opinie erover, meestal zijn 'moslims' die alcohol drinken, moslims die niet veel doen voor hun geloof (niet bidden, niet meedoen aan ramadan, stelen, liegen, seks hebben voor huwelijk etc etc)

Maar ondanks dat, zijn het NATUURLIJK moslims, dus daar bedoelde ik ff niks mee met ze geen moslims zijn.
pi_85298953
Ik ben nu aan t eten :D
pi_85298957
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:29 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
Ik ben op mijn 10e ermee begonnen.
Beat you again. Op mijn 9e. :P Echt slecht hier over opscheppen hahaha.
pi_85298979
Btw is die topictitel echt kutgekozen :').
Volgens mij mag je ook niet steeds zeuren dat je honger hebt enz als je aan het vasten bent.
Ik werk in een hotel met een restaurant en al het eten dat dan langs komt zijn echt om van te smullen, maar kan niet echt zeggen dat er verleiding was om iets te eten of drinken.
pi_85298993
-edit.
pi_85298996
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:32 schreef Nectar het volgende:
Lord_Horatio, doe eens niet zo tof aub met je ik ben god niet, tuurlijk ben ik god niet oelewapper, ik geef me opinie erover, meestal zijn 'moslims' die alcohol drinken, moslims die niet veel doen voor hun geloof (niet bidden, niet meedoen aan ramadan, stelen, liegen, seks hebben voor huwelijk etc etc)

Maar ondanks dat, zijn het NATUURLIJK moslims, dus daar bedoelde ik ff niks mee met ze geen moslims zijn.
Ik vind niet dat je een moslim bent als je je niet houdt aan de pilaren van de islam..Dan zeggen die mensen meestal dat ze een moslim zijn omdat hun ouders moslim zijn..
pi_85299007
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:32 schreef Nectar het volgende:

Ten eerste vind ik je profaniteiten tegen over mij on-Islamitisch. Met jouw redenatie ben jij dan ook geen Moslim meer, hence, schelden/vloeken is verboden.

Ten tweede is jouw opinie, zeker op zo een zwaar vraagstuk, niets tellend. Je bent geen geleerde, je hebt er niet voor gestudeerd en toch probeer je indruk te maken door zulke zware woorden te gebruiken. Weet je wel hoe gevaarlijk het is om zulke uitspraken te doen. Als je iemand een kafir noemt, dan is één van de twee een kafir.
Advies voor jou: Er is bereket in het stil houden van je mond.

Ten derde verschillen de opinie's van de geleerden over dit soort zaken. In mijn geval (Hanafi) is het drinken van alcohol niet iets wat je geen Moslim meer maakt. Het is wel zo dat je ver weg raakt van Allah. Dat is ook meteen de straf op deze wereld en wie weet wat de straf zal zijn in het hiernamaals.
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:36:28 #111
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299012
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:35 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Joh ga jij maar lekker blowen en coke snuiven, en jezelf dan een goede moslim noemen :').
Dude, dat doe ik niet eens
pi_85299023
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:35 schreef Insane- het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je een moslim bent als je je niet houdt aan de pilaren van de islam..Dan zeggen die mensen meestal dat ze een moslim zijn omdat hun ouders moslim zijn..
Wat jij vind is niet veel zeggend. Wat de profeet (vzmh) en de Qur'an hier over zeggen betekent wél wat. Je kunt niet doktertje spelen op eigen houtje.

Er zijn mensen die hier JAREN voor studeren en jij komt even een uitspraak doen die erg gevaarlijk is net als je buddy Nectar.
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:37:19 #113
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299024
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:36 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Ten eerste vind ik je profaniteiten tegen over mij on-Islamitisch. Met jouw redenatie ben jij dan ook geen Moslim meer, hence, schelden/vloeken is verboden.

Ten tweede is jouw opinie, zeker op zo een zwaar vraagstuk, niets tellend. Je bent geen geleerde, je hebt er niet voor gestudeerd en toch probeer je indruk te maken door zulke zware woorden te gebruiken. Weet je wel hoe gevaarlijk het is om zulke uitspraken te doen. Als je iemand een kafir noemt, dan is één van de twee een kafir.
Advies voor jou: Er is bereket in het stil houden van je mond.

Ten derde verschillen de opinie's van de geleerden over dit soort zaken. In mijn geval (Hanafi) is het drinken van alcohol niet iets wat je geen Moslim meer maakt. Het is wel zo dat je ver weg raakt van Allah. Dat is ook meteen de straf op deze wereld en wie weet wat de straf zal zijn in het hiernamaals.
Sorry man, ik ben nog niet zo oud
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:37:53 #114
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299027
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:37 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Wat jij vind is niet veel zeggend. Wat de profeet (vzmh) en de Qur'an hier over zeggen betekent wél wat. Je kunt niet doktertje spelen op eigen houtje.
Nou nou, meneer de afkraker, laten we het even gezellig houden, dit is een forum, mensen mogen hun meningen uiten.
pi_85299031
-edit-

Beetje late edit, mja, geen ruzie maken. Het is Ramadan.
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:38:49 #116
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299043
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Gkhn het volgende:
-edit-

Beetje late edit, mja, geen ruzie maken. Het is Ramadan.
Ik vind de TT juist goed gekozen, en of jij dat nou niet vindt, maakt mij niet uit man.
pi_85299046
Oke lets keep it nice then. Wat eten jullie straks (of nu)??
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:40:39 #118
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299058
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
Ik vind jou behoorlijk beledigend met die uitspraken van boven, mijn uitspraken waren zeker niet gevaarlijk, ik denk dat velen het met me eens zijn eigenlijk.

Of je nou sterft als een goede moslim of een moslim, een moslim is een moslim.

Dat wou ik mededelen, verder ben ik ook een moslim die behoorlijk wat weet over de religie, maar zoals ik al zei, ik ben nog niet zo oud om alles van de islam te weten, en daarnaast wil ik geen ruzie
pi_85299064
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
Ik eet altijd 2 tosti's met kaas en tomaat.
pi_85299074
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:40 schreef Nectar het volgende:

[..]

Ik vind jou behoorlijk beledigend met die uitspraken van boven, mijn uitspraken waren zeker niet gevaarlijk, ik denk dat velen het met me eens zijn eigenlijk.

Jonge hou je bek nou eens :'). De beste man heeft een aardig punt en zet je ego eens opzij en accepteer het. Jij bent Allah niet om te oordelen over anderen. Voordat je komt met de argument dat hij over jou oordeelt wil ik ook gelijk even ontkrachten; Hij zegt wat alom bekend is in de islam, je mag geen uitspraken doen namens Allah.
pi_85299081
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:40 schreef Nectar het volgende:

[..]

Je zegt net dat iemand geen Moslim meer is. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is zéér gevaarlijk om dat te zeggen. Moge Allah jou behoeden van zulke uitspraken te maken in de toekomst. Dat is een advies van mij voor jou.
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:43:34 #122
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299088
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:42 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Jonge hou je bek nou eens :'). De beste man heeft een aardig punt en zet je ego eens opzij en accepteer het. Jij bent Allah niet om te oordelen over anderen.
DAT zeg ik toch ook niet, IK geef me mening
pi_85299093
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:42 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Jonge hou je bek nou eens :'). De beste man heeft een aardig punt en zet je ego eens opzij en accepteer het. Jij bent Allah niet om te oordelen over anderen. Voordat je komt met de argument dat hij over jou oordeelt wil ik ook gelijk even ontkrachten; Hij zegt wat alom bekend is in de islam, je mag geen uitspraken doen namens Allah.
Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.

hahah dit doe ik om op te fokken :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:44:12 #124
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299095
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:43 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Je zegt net dat iemand geen Moslim meer is. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is zéér gevaarlijk om dat te zeggen. Moge Allah jou behoeden van zulke uitspraken te maken in de toekomst. Dat is een advies van mij voor jou.
DAT ZEI IK NIET!!!!!!!! lezen man, ik corrigeerde mijn uitspraak in de post era.
pi_85299097
En nu ga ik eten en daarna slapen. :W
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:45:23 #126
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299106
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.
:') dude, ik wil zo graag mijn mening op dit moment geven, maar ik heb het gevoel dat dat voor zoveel ophef erna gaat zorgen
pi_85299114
quote:

[..]

Türkiye represent :7 .
pi_85299115
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:45 schreef Nectar het volgende:

[..]

:') dude, ik wil zo graag mijn mening op dit moment geven, maar ik heb het gevoel dat dat voor zoveel ophef erna gaat zorgen
Dude, ik doe het juist vóór de ophef, zie sub in mijn ge-edit post. Ff lekker stoken hahaa.
pi_85299118
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:46 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Türkiye represent :7 .
Alhamdullilah Müslimaniz!

pi_85299119
quote:

[..]

Gewaagde uitspraak :o
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:47:21 #131
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299126
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:46 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Dude, ik doe het juist vóór de ophef, zie sub in mijn ge-edit post. Ff lekker stoken hahaa.
Grappig dan om te zien dat mensen in het midden-oosten (De echte arabieren) zich toch nog altijd veel beter aan de islam voldoen dan de turken hier in Nederland, hoe het in Turkije zit oordeel ik niet over.

En deze mening heb ik nog zwaar 'soft' gemaakt
pi_85299140
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:47 schreef Nectar het volgende:

[..]

Grappig dan om te zien dat mensen in het midden-oosten (De echte arabieren) zich toch nog altijd veel beter aan de islam voldoen dan de turken hier in Nederland, hoe het in Turkije zit oordeel ik niet over.
Ja de helft zit in de gevangenis in Nederland de andere helft wordt gevolgd door de AIVD omdat ze meestal terroristen zijn.
pi_85299146
Nou ik vindt het een heuse vooruitgang in Turkije hoor. Ze beginnen eindelijk van het secularisme af te stappen.

HAHAHA nice Lord_horatio
pi_85299149
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:48 schreef Insane- het volgende:
Nou ik vindt het een heuse vooruitgang in Turkije hoor. Ze beginnen eindelijk van het secularisme af te stappen.
Het secularisme blijft, maar het belangrijkste is, dat degenen die tegen de Islam zijn nu eindelijk eens weggepoetst worden.
pi_85299161
Nationalisme is onislamitisch.
pi_85299181
Jij kan er ook wat van met je kleine nectar
pi_85299195
Hehehe, dat nationalisme is ingebouwd in het Turkse DNA. :').
pi_85299200
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:53 schreef Nectar het volgende:
De meeste marokkanen en turken 'moslims' in dit land, goeie zaak man. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel criminaliteit was er ook al weer bij Marokkanen?
pi_85299205
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:
Hahaha ik ben geen nationalist, maar ik wou hem/haar gewoon boos maken :P
pi_85299211
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:
Zijn ze bij jullie in Botswana ook zo nationalistisch?
pi_85299235
quote:
Op [url=] 15 augustus 2010 03:59[/url] schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Zijn ze bij jullie in Botswana ook zo nationalistisch?
Ik ben een (Nederlandse) Turk, vrind.
pi_85299249
Veel Turken hier. :o
pi_85299251
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben een (Nederlandse) Turk, vrind.
Afgaande op eerdere aanvaringen met uw persoon en afgaande op uw post historie en de "content" daarvan kan ik slechts enkel en alleen concluderen dat u de eerbiedwaardige titel Turk niet waard bent. Ik vraag u desgewenst deze niet meer aan te nemen en door het leven te gaan als een persoon van andere nationaliteit. De eerdere opmerking Botswana was dan ook onder voorbedachte rade geplaatst.
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:04:06 #144
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299257
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:03 schreef Insane- het volgende:
Veel Turken hier. :o
Is dit iets goeds, of moet ik me nu zorgen gaan maken
pi_85299274
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:04 schreef Nectar het volgende:

[..]

Is dit iets goeds, of moet ik me nu zorgen gaan maken
Maak je geen zorgen, onder de handen van Turken ben je altijd veilig tot de laatste druppel bloed.

/ubernationalism
pi_85299299
quote:
Op [url=] 15 augustus 2010 04:03[/url] schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Afgaande op eerdere aanvaringen met uw persoon en afgaande op uw post historie en de "content" daarvan kan ik slechts enkel en alleen concluderen dat u de eerbiedwaardige titel Turk niet waard bent. Ik vraag u desgewenst deze niet meer aan te nemen en door het leven te gaan als een persoon van andere nationaliteit. De eerdere opmerking Botswana was dan ook onder voorbedachte rade geplaatst.
Meh.
pi_85299308
Nectar, wat is jouw afkomst?
pi_85299311
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:06 schreef Nectar het volgende:
Marokkanen en Turken zijn een soort van Friesland van de Islam.
Turken zouden eerder de VS zijn en Marokkanen , , , , Marokko. Vergelijk Turken alsjeblieft niet met Mocro's. Je beledigt al het verspilde bloed in de naam van Islam die wij Turken hebben gegeven.
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:08:43 #149
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299316
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:08 schreef Insane- het volgende:
Nectar, wat is jouw afkomst?
Palestina
pi_85299319
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Meh.
Dude ik heb er minstens 1 minuut over gedaan en dat is je reactie ?
pi_85299326
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:08 schreef Nectar het volgende:

[..]

Palestijn
Waarom ga je niet terug naar je eigen la..... o w8 die hebben jullie niet!
pi_85299336
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:09 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Waarom ga je niet terug naar je eigen la..... o w8 die hebben jullie niet!
Dat hoor ik vaak :P
pi_85299341
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:09 schreef Nectar het volgende:

[..]

Haha grappig man, tering kakturk, ga de dichtbijzijnde shoarmatent overvallen ofzo :r
Hahaha. Dat krijg je voor verraad van de Turken. Arabische "broeders" die elkaar naaien om alles wat los en vast staat. Hayvanlar.
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:10:53 #154
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299346
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:10 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Hahaha. Dat krijg je voor verraad van de Turken. Arabische "broeders" die elkaar naaien om alles wat los en vast staat. Hayvanlar.
Siktir Lan.
pi_85299350
Abi doe rustig
pi_85299352
Allemaal succes natuurlijk :)

Ik vroeg me af voor de Turken hier of eigenlijk meer voor de mensen die weten hoe het gaat tijdens de Ramadan in de Turkse toeristische gebieden, of jullie nog meningen / tips / advies hebben over wat je daar als toerist van meekrijgt.

Ik heb uit het reis-subforum begrepen dat bijv. roken en eten op straat niet wordt gewaardeerd, maar dat je wel gewoon een ijsje ergens kunt gaan eten, dat niet het toerisme stilligt in die zin maar dat het dan beter is dat binnen in de ijssalon op te eten bijvoorbeeld. Klopt dit? En wat nou als we bijvoorbeeld een fles water bij ons hebben en dat willen drinken in plaats van ergens cola ofzo te gaan drinken op een terras, is dat dan respectloos om dat te doen? Zou je zeggen gewoon doen waar je op dat moment ook bent of beter zorgen dat je het niet voor vastende mensen hun neus doet?

Ik wil niemand voor zn hoofd stoten maar alleen maar in het resort blijven uit angst mensen te irriteren lijkt me ook niet wat de plaatselijke bevolking wil ;) dus ik ben benieuwd naar wat de beste manier is er mee om te gaan. We zitten echt op een enorm toeristische plek dus ik snap wel dat er zat mensen zullen zijn die zich nergens wat van aan trekken, maar ik voel me zelf prettiger bij de respectvolste optie als dat te doen is voor me, want het lijkt me enorm zwaar dat vasten.

En is alles gewoon op de normale tijden open, of verandert dat ook? Musea enzo...
pi_85299360
Waar ga je heen in Turkije dan?
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:13:58 #158
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299379
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:12 schreef Insane- het volgende:
Istanbul where else
pi_85299381
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:12 schreef Insane- het volgende:
Bij Bodrum in de buurt. Turgutreis heet het dichtstbijzijnde dorp / stadje, als ik het goed spel. Ik ben nog nooit in Turkije geweest overigens dus ik heb ook geen idee wat buiten de Ramadan de manier is van dingen doen. Normaal ben ik meer een kampeerder maar door omstandigheden kom ik nou ineens twee weken in zo'n all-in resort te zitten.
pi_85299406
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij Bodrum in de buurt. Turgutreis heet het dichtstbijzijnde dorp / stadje, als ik het goed spel. Ik ben nog nooit in Turkije geweest overigens dus ik heb ook geen idee wat buiten de Ramadan de manier is van dingen doen. Normaal ben ik meer een kampeerder maar door omstandigheden kom ik nou ineens twee weken in zo'n all-in resort te zitten.
Nja de kleine zaakjes zullen wel dicht gaan. Mijn oom heeft daar in de buurt (Bodrum) een kebabzaak en die gaat altijd dicht tijdens ramadan.
pi_85299436
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:16 schreef Gkhn het volgende:
Nja de kleine zaakjes zullen wel dicht gaan. Mijn oom heeft daar in de buurt (Bodrum) een kebabzaak en die gaat altijd dicht tijdens ramadan.
Dat vinden we verder niet erg, we gaan er niet heen om goedkoop te shoppen of zoiets. Maar er zijn wel wat dingen die we willen zien, kasteel / openluchtmuseum, dat soort dingen.

Nou neem ik aan dat ze er op zo'n plek waar bijna iedereen van het toerisme leeft niet ineens de hele stad dichtgooien zoveel weken lang, maar ik dacht misschien zijn er toch dingen anders. De verhalen die je van de toeristen hoort verschillen nogal. De een merkt er niets van en de ander wordt bespuugd. Ik wil gewoon beleefd zijn maar ik weet niet echt veel van de cultuur en het geloof af.
pi_85299456
Water meenemen zal geen probleem zijn.
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:21:46 #163
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299461
Eerst soep drinken en dan eten, zo doet iedereen het toch hiero
pi_85299467
Allereerst een dadel, dan soep en dan eten.
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:24:01 #165
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299482
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:22 schreef Insane- het volgende:
Allereerst een dadel, dan soep en dan eten.
Zo moet het.
Wij hebben de lekkerste dadels van de wereld
pi_85299497
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:21 schreef Insane- het volgende:
Water meenemen zal geen probleem zijn.
Mogen de mensen die vasten daar dat dan ook? Of ervaren ze het anders als ik water drink dan als ik ijs eet ook al mogen ze beide niet?

Sorry, nieuwsgierig :D
pi_85299521
Ze mogen beiden niet maar ze leven in een toeristisch gebied dus hebben ze wel ervaring met niet-moslims tijdens de ramadan. Ze zullen het wel respecteren dat je wat drinkt of eet ofzo zolang je het niet uitlokt.
pi_85299565
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:28 schreef Insane- het volgende:
Ze mogen beiden niet maar ze leven in een toeristisch gebied dus hebben ze wel ervaring met niet-moslims tijdens de ramadan. Ze zullen het wel respecteren dat je wat drinkt of eet ofzo zolang je het niet uitlokt.
Zou je zeggen dat uitlokken is expres met mn ijs spelen en mmmmmm doen of is gewoon op straat uit een gekocht flesje drinken waar toevallig ook wat locals staan ook al onaardig?

Ja niet iedereen is het zelfde daarin natuurlijk maar gemiddeld zeg maar. Ik weet hoe ik ben als ik lijn en iemand eet taart voor mn neus en dat is niet religieus dus ik wil het allemaal even zeker weten. Ik heb geen flauw idee hoe de mensen daar sowieso tegen toeristen aan kijken. Ook zoiets waarover de verhalen enorm verschillen. De een zegt je bent hun bron van inkomsten dus ze zijn blij met je ook al gedraag je je niet volgens de geloofsregels en volgens de ander ben je een soort inferieur vogelvrij wezen.

Ik wil niet respectloos of xenofoob overkomen :') maar ik ben niet bepaald een wereldreiziger dus ik heb echt geen flauw idee hoeveel je als toerist ervan merkt dat je in een islamitisch land bent. Behalve dat de moskeeen luidsprekers schijnen te hebben ben ik volkomen onwetend. Oh en ik weet dat er geen spek is bij het ontbijt. Verder niks.

Als jullie dr geen zin in hebben het uit te leggen ook prima trouwens hoor ;) tis ook een beetje het enige actieve topic nu 's nachts oO<
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:43:05 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85299611
Zo, net een pannetje mosselen op. Ik zal wel dorst krijgen later op de dag. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:43:34 #170
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299616
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, net een pannetje mosselen op. Ik zal wel dorst krijgen later op de dag. :')

:{²
Mosselen = Haram.
pi_85299703
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:43 schreef Nectar het volgende:

[..]

Mosselen = Haram.
Ligt eraan welke wetschool je volgt
  zondag 15 augustus 2010 @ 04:57:11 #172
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299712
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 04:56 schreef Insane- het volgende:

[..]

Ligt eraan welke wetschool je volgt
2e.
  zondag 15 augustus 2010 @ 05:08:30 #173
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85299823
Bansheeboy, als ik vragen mag, waarom post je altijd deze onzin onderaan je post:

:{ 2
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:58:56 #174
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_85307179
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben. :') Toch vannacht heel per ongeluk wat alcohol tot jullie genomen? c_/
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_85307415
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Equites het volgende:
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben. :') Toch vannacht heel per ongeluk wat alcohol tot jullie genomen? c_/
Goh ja dat zou het zijn.
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:06:27 #176
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_85307458
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:05 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Goh ja dat zou het zijn.
Het zou mij niks verbazen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:33:13 #177
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85310625
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whehe, het zit je dwars hè?

Sociale controle, heerlijk.
Haha, ik snap je punt. Persoonlijk raakt het me niet hoor, gezien ik Ridda heb gepleegd ;)

Het gaat mij er om dat die knul geen idee heeft waar hij nou eigenlijk voor staat of in gelooft. Heerlijk mensen die alcohol drinken uitmaken voor niet-moslims maar ondertussen zelf iedere dag keihard zondigen en goedpraten. Ach, hij is nog jong zullen we maar zeggen ;)
AFC AJAX
  Boks-Chick zondag 15 augustus 2010 @ 15:36:33 #178
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85310721
Nectar mag kappen met zijn nodeloze baggeropmerkingen in dit topic en eigenlijk geheel GC.
Dank.
lolwut
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:50:49 #179
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85311222
-opzouten nu-

[ Bericht 41% gewijzigd door BrandX op 15-08-2010 15:56:13 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:54:02 #180
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_85311353
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Nectar het volgende:

[..]

Huh? Waar heb ik noodloze baggeropmerkingen nou weer geplaatst in dit topic :') :') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie er genoeg her en der en een normaal antwoord op een waarschuwing zou prettig zijn. Ik erger me nooit wat aan maar zelfs ik begin me te ergeren aan jouw bagger. Dus normaal posten, fuck die postcount van je en doe normaal, ook tegen mods. Ik hoop dat het niet verder hoeft te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 15-08-2010 15:54:34 ]
Feyenoord Rotterdam
  Boks-Chick zondag 15 augustus 2010 @ 15:55:08 #181
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85311390
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Nectar het volgende:

[..]

Huh? Waar heb ik noodloze baggeropmerkingen nou weer geplaatst in dit topic :') :') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb er daarstraks een stel weggegooid. Onzinnig aanvallen van mensen over hoe zij wel of niet hun geloof aanhangen en onzinnig ander geleuter zoals:

quote:
Haha grappig man, tering kakturk, ga de dichtbijzijnde shoarmatent overvallen ofzo
quote:
De meeste marokkanen en turken 'moslims' in dit land, goeie zaak man.

SPOILER
:x :x
en meer van zulks onzin.

Gewoon nokken met je onnodige gebagger. Ik help je bij deze gelijk even herinneren aan het PM overleg die je gehad hebt met remlof aan het begin van deze maand. Je gaat aardig de verkeerde kant op zo :*
lolwut
pi_85316788
Ik wilde jullie even good luck wensen, nog maar een paar uurtjes!!
(Maar zie dat het hier weer "supergezellig" is... Ahumm....)

Good luck!!!
pi_85317215
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Equites het volgende:
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben. :')
Jep, dat haalt alles onderuit, het is veel minder gezelliger dan het zou moeten zijn.

Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe oud Nectar en Lord_Horatio zijn.
pi_85317476
De kroketten zijn klaar.
Play hard, go pro.
pi_85317490
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jep, dat haalt alles onderuit, het is veel minder gezelliger dan het zou moeten zijn.

Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe oud Nectar en Lord_Horatio zijn.
Mwah ik gaf normale reacties vind ik (buiten het trollen in de tweede fase, maar dit is maar Fok :') ). En gezien jouw topic historie hóóp ik dat je nog jong bent. Heb je meer tijd om jezelf en je levensperspectief te veranderen.

Je insinuaties zijn vrij lachwekkend, gezien daar dat je bij ons vorige intermezzo bot ving en te koppig was om je fout toe te geven.
pi_85317544
Kap daar eens mee, Lord_Horatio.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 19:06:51 ]
pi_85317695
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef zarGon het volgende:
Kap daar eens mee, Lord_Horatio.
Volgens mij was jij het die oude koeien uit den sloot wou halen, of je beledigingen tegen over mij wou afstoffen door te beginne met : hoe oud is L_H eigenlijk? Daarom wou ik je graag er aan herinneren hoe onze vorige intermezzo in schande is afgelopen voor jouw persoon.
  Boks-Chick zondag 15 augustus 2010 @ 19:12:02 #188
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85317740
Wat dachten jullie ervan om gewoon allebei te kappen? 'Jullie' vergallen compleet het topic, en bevestigen alleen maar het misvormde beeld wat trollertjes hebben over jullie geloof en de wijze waarop jullie dit wel of niet in welke mate wel of niet beleiden.

Neem een postduif, PM, MSN, whatever, maar gewoon hier stoppen ajb. Dank voor de medewerking.
lolwut
  Boks-Chick zondag 15 augustus 2010 @ 19:13:34 #189
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85317780
never mind :).
lolwut
pi_85317817
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door BrandX op 15-08-2010 19:16:00 ]
pi_85317937
Wat een ontzettend gefrustreerd, kinderachtig gedrag hier zeg :{

Lekker trots zijn dat je iets opoffert vanuit je religie maar ondertussen je tijd besteden aan andere mensen die dat op hun manier ook doen afkraken.... Spiritueel hoor oO<
  Boks-Chick zondag 15 augustus 2010 @ 19:19:20 #192
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85317966
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:

Lekker trots zijn dat je iets opoffert vanuit je religie maar ondertussen je tijd besteden aan andere mensen die dat op hun manier ook doen afkraken.... Spiritueel hoor oO<
Doe nou niet de discussie weer aanwakkeren :D
Het is net weer ff rustig :P
lolwut
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:20:07 #193
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_85317994
Wat heb ik gemist? :+
Feyenoord Rotterdam
pi_85318033
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:19 schreef BrandX het volgende:
Doe nou niet de discussie weer aanwakkeren :D
Het is net weer ff rustig :P
Het is niet rustig, alleen heb jij in de tijd die het mij kostte dat postje te typen weer dingen weggehaald :D
pi_85318069
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef o.us het volgende:
Wat heb ik gemist? :+
voorstel voor topic titel 'ramadam hier je mod'
:7
pi_85318117
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:

hahaha echt he _O-

wat een vrome moslims :W 8)7
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:24:46 #197
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_85318159
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef FkTwkGs2014 het volgende:

[..]

voorstel voor topic titel 'ramadam hier je mod'
:7
Leuk werkwoord, ramadammen. :D
Feyenoord Rotterdam
  Boks-Chick zondag 15 augustus 2010 @ 19:27:14 #198
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85318237
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is niet rustig, alleen heb jij in de tijd die het mij kostte dat postje te typen weer dingen weggehaald :D
Ik ben zo flitsend snel :7
lolwut
pi_85318546
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef BrandX het volgende:
Ik ben zo flitsend snel :7
BrandX, fok! ninja extraordinaire 8-) sjwing sjwing, troetelbeertjes straaaaaaaaal!!!
pi_85318957
-weg, als ik een post delete, is het niet de bedoeling dat je hem terug plaatst-

[ Bericht 77% gewijzigd door BrandX op 15-08-2010 19:54:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')