quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.
Türkiye representquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waarom Allah de Turken liet regeren over de Arabieren. Omdat er zoveel nutcases tussen zitten bij hun.
hahah dit doe ik om op te fokken
Dude, ik doe het juist vóór de ophef, zie sub in mijn ge-edit post. Ff lekker stoken hahaa.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:45 schreef Nectar het volgende:
[..]dude, ik wil zo graag mijn mening op dit moment geven, maar ik heb het gevoel dat dat voor zoveel ophef erna gaat zorgen
Alhamdullilah Müslimaniz!quote:
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
hahah dit doe ik om op te fokken
Grappig dan om te zien dat mensen in het midden-oosten (De echte arabieren) zich toch nog altijd veel beter aan de islam voldoen dan de turken hier in Nederland, hoe het in Turkije zit oordeel ik niet over.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:46 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Dude, ik doe het juist vóór de ophef, zie sub in mijn ge-edit post. Ff lekker stoken hahaa.
Ja de helft zit in de gevangenis in Nederland de andere helft wordt gevolgd door de AIVD omdat ze meestal terroristen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grappig dan om te zien dat mensen in het midden-oosten (De echte arabieren) zich toch nog altijd veel beter aan de islam voldoen dan de turken hier in Nederland, hoe het in Turkije zit oordeel ik niet over.
Het secularisme blijft, maar het belangrijkste is, dat degenen die tegen de Islam zijn nu eindelijk eens weggepoetst worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:48 schreef Insane- het volgende:
Nou ik vindt het een heuse vooruitgang in Turkije hoor. Ze beginnen eindelijk van het secularisme af te stappen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:53 schreef Nectar het volgende:
De meeste marokkanen en turken 'moslims' in dit land, goeie zaak man.Hoeveel criminaliteit was er ook al weer bij Marokkanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
Hahaha ik ben geen nationalist, maar ik wou hem/haar gewoon boos makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:
Hehehe, dat nationalisme is ingebouwd in het Turkse DNA..
Zijn ze bij jullie in Botswana ook zo nationalistisch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:
Hehehe, dat nationalisme is ingebouwd in het Turkse DNA..
Ik ben een (Nederlandse) Turk, vrind.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 03:59[/url] schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie in Botswana ook zo nationalistisch?
Afgaande op eerdere aanvaringen met uw persoon en afgaande op uw post historie en de "content" daarvan kan ik slechts enkel en alleen concluderen dat u de eerbiedwaardige titel Turk niet waard bent. Ik vraag u desgewenst deze niet meer aan te nemen en door het leven te gaan als een persoon van andere nationaliteit. De eerdere opmerking Botswana was dan ook onder voorbedachte rade geplaatst.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een (Nederlandse) Turk, vrind.
Maak je geen zorgen, onder de handen van Turken ben je altijd veilig tot de laatste druppel bloed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dit iets goeds, of moet ik me nu zorgen gaan maken
Meh.quote:Op [url=] 15 augustus 2010 04:03[/url] schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere aanvaringen met uw persoon en afgaande op uw post historie en de "content" daarvan kan ik slechts enkel en alleen concluderen dat u de eerbiedwaardige titel Turk niet waard bent. Ik vraag u desgewenst deze niet meer aan te nemen en door het leven te gaan als een persoon van andere nationaliteit. De eerdere opmerking Botswana was dan ook onder voorbedachte rade geplaatst.
Turken zouden eerder de VS zijn en Marokkanen , , , , Marokko. Vergelijk Turken alsjeblieft niet met Mocro's. Je beledigt al het verspilde bloed in de naam van Islam die wij Turken hebben gegeven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:06 schreef Nectar het volgende:
Marokkanen en Turken zijn een soort van Friesland van de Islam.
Dude ik heb er minstens 1 minuut over gedaan en dat is je reactie ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |