Waarom ga je niet terug naar je eigen la..... o w8 die hebben jullie niet!quote:

Dat hoor ik vaakquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Waarom ga je niet terug naar je eigen la..... o w8 die hebben jullie niet!

Hahaha. Dat krijg je voor verraad van de Turken. Arabische "broeders" die elkaar naaien om alles wat los en vast staat. Hayvanlar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha grappig man, tering kakturk, ga de dichtbijzijnde shoarmatent overvallen ofzo

Siktir Lan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:10 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hahaha. Dat krijg je voor verraad van de Turken. Arabische "broeders" die elkaar naaien om alles wat los en vast staat. Hayvanlar.

Bij Bodrum in de buurt. Turgutreis heet het dichtstbijzijnde dorp / stadje, als ik het goed spel. Ik ben nog nooit in Turkije geweest overigens dus ik heb ook geen idee wat buiten de Ramadan de manier is van dingen doen. Normaal ben ik meer een kampeerder maar door omstandigheden kom ik nou ineens twee weken in zo'n all-in resort te zitten.quote:

Nja de kleine zaakjes zullen wel dicht gaan. Mijn oom heeft daar in de buurt (Bodrum) een kebabzaak en die gaat altijd dicht tijdens ramadan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij Bodrum in de buurt. Turgutreis heet het dichtstbijzijnde dorp / stadje, als ik het goed spel. Ik ben nog nooit in Turkije geweest overigens dus ik heb ook geen idee wat buiten de Ramadan de manier is van dingen doen. Normaal ben ik meer een kampeerder maar door omstandigheden kom ik nou ineens twee weken in zo'n all-in resort te zitten.

Dat vinden we verder niet erg, we gaan er niet heen om goedkoop te shoppen of zoiets. Maar er zijn wel wat dingen die we willen zien, kasteel / openluchtmuseum, dat soort dingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:16 schreef Gkhn het volgende:
Nja de kleine zaakjes zullen wel dicht gaan. Mijn oom heeft daar in de buurt (Bodrum) een kebabzaak en die gaat altijd dicht tijdens ramadan.

Zo moet het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:22 schreef Insane- het volgende:
Allereerst een dadel, dan soep en dan eten.

Mogen de mensen die vasten daar dat dan ook? Of ervaren ze het anders als ik water drink dan als ik ijs eet ook al mogen ze beide niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:21 schreef Insane- het volgende:
Water meenemen zal geen probleem zijn.

Zou je zeggen dat uitlokken is expres met mn ijs spelen en mmmmmm doen of is gewoon op straat uit een gekocht flesje drinken waar toevallig ook wat locals staan ook al onaardig?quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:28 schreef Insane- het volgende:
Ze mogen beiden niet maar ze leven in een toeristisch gebied dus hebben ze wel ervaring met niet-moslims tijdens de ramadan. Ze zullen het wel respecteren dat je wat drinkt of eet ofzo zolang je het niet uitlokt.

Mosselen = Haram.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, net een pannetje mosselen op. Ik zal wel dorst krijgen later op de dag.²

2e.quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:56 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ligt eraan welke wetschool je volgt

Goh ja dat zou het zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Equites het volgende:
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben.Toch vannacht heel per ongeluk wat alcohol tot jullie genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |