Het zou mij niks verbazen.quote:

Haha, ik snap je punt. Persoonlijk raakt het me niet hoor, gezien ik Ridda heb gepleegdquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe, het zit je dwars hè?
Sociale controle, heerlijk.

Ik zie er genoeg her en der en een normaal antwoord op een waarschuwing zou prettig zijn. Ik erger me nooit wat aan maar zelfs ik begin me te ergeren aan jouw bagger. Dus normaal posten, fuck die postcount van je en doe normaal, ook tegen mods. Ik hoop dat het niet verder hoeft te gaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik noodloze baggeropmerkingen nou weer geplaatst in dit topic![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb er daarstraks een stel weggegooid. Onzinnig aanvallen van mensen over hoe zij wel of niet hun geloof aanhangen en onzinnig ander geleuter zoals:quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik noodloze baggeropmerkingen nou weer geplaatst in dit topic![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Haha grappig man, tering kakturk, ga de dichtbijzijnde shoarmatent overvallen ofzo
en meer van zulks onzin.quote:De meeste marokkanen en turken 'moslims' in dit land, goeie zaak man.
SPOILER
:x :x

Jep, dat haalt alles onderuit, het is veel minder gezelliger dan het zou moeten zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Equites het volgende:
Typisch, dit topic gaat over de geliefde ramadan maar ik zie jullie alleen maar ruzie met mekaar hebben.![]()

Mwah ik gaf normale reacties vind ik (buiten het trollen in de tweede fase, maar dit is maar Fokquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, dat haalt alles onderuit, het is veel minder gezelliger dan het zou moeten zijn.
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe oud Nectar en Lord_Horatio zijn.

Volgens mij was jij het die oude koeien uit den sloot wou halen, of je beledigingen tegen over mij wou afstoffen door te beginne met : hoe oud is L_H eigenlijk? Daarom wou ik je graag er aan herinneren hoe onze vorige intermezzo in schande is afgelopen voor jouw persoon.quote:

Doe nou niet de discussie weer aanwakkerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd, kinderachtig gedrag hier zeg![]()
Lekker trots zijn dat je iets opoffert vanuit je religie maar ondertussen je tijd besteden aan andere mensen die dat op hun manier ook doen afkraken.... Spiritueel hoor

Het is niet rustig, alleen heb jij in de tijd die het mij kostte dat postje te typen weer dingen weggehaaldquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:19 schreef BrandX het volgende:
Doe nou niet de discussie weer aanwakkeren
Het is net weer ff rustig

hahaha echt hequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd, kinderachtig gedrag hier zeg![]()
Lekker trots zijn dat je iets opoffert vanuit je religie maar ondertussen je tijd besteden aan andere mensen die dat op hun manier ook doen afkraken.... Spiritueel hoor

Leuk werkwoord, ramadammen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
voorstel voor topic titel 'ramadam hier je mod'

Ik ben zo flitsend snelquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is niet rustig, alleen heb jij in de tijd die het mij kostte dat postje te typen weer dingen weggehaald

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |