Oh dat weet ik wel. Toe, euh.... Een oldbie-OUDer wel. potverpee, ik ga dit verzinnen hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet haar username ff niet, ze lurkt ook meer dan ze post zei ze. Maar ze is hiervan
Whoah Spuug dat is ff schrikkenGelukkig je raam niet kapot!
oh dan hoef je niet te pijpen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:32 schreef Memmel het volgende:
Nee een Mac book pro. Toch ivm Photoshop enzo.
die dingen aan je broek.quote:
Heb jij leren pijpen?quote:
nee, maar het schijnt wel helemaal in te zijn. Ook in de niet-homo scène.quote:
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moest jij niet biggen dit weekend?
De 15de bevalt wel prima hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?
Nee over 2 weken weer. Dus dat zou precies mooi kunnen morgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?
oh dat zou dan mooi uitkomen. Heb ik ook weer geld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee over 2 weken weer. Dus dat zou precies mooi kunnen morgen
Ziek, doodmoe, kind wat de oren in bed heeft laten liggen, pizza net na 10 minuten zwart uit de oven gehaald. Mag ik al naar bed?quote:
Moet nog douchen..en nagels lakken en bedenken wat ik in godsnaam aan ga doen. Slippertjes sowieso..maar qua kleren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:14 schreef Spuuglokje het volgende:
TF ik ben aan het eind van de middag ook even in slaap gevallen op de bank. Half uurtje, en ik voel me nu weer helemaal uitgerust. Moet je doen!
dat zuigt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
Dat gaat lastig worden, die moet werken..
over 4 weken zo'n beetjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:20 schreef Saffier het volgende:
Belana wanneer mogen jullie Noes ophalen?
mij ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon een uitknop op een kind. Dat lijkt me heerlijk.
ja vond ik ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:34 schreef chacama het volgende:die Amber. Wel knap dat ze het volgehouden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de pc een gooi geven, ga een HPtje kijken met manlief Harry Potter that is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik zou al enorm blij zijn met een mute-knopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon een uitknop op een kind. Dat lijkt me heerlijk.
die woont gelukkig dichtbij, dus veul op visite ja, iig 1x per weekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:35 schreef Saffier het volgende:
En tussentijds veel op kraamvisite of woont de fokker daar net even te ver voor weg?
ja het is echt leuk! spannend ook, want ik heb nooit een pup opgevoed, is nog best een klus geloof ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Leuk! Echt iets om naar uit te kijken!
Ze is nog steeds uit haar doen van alle verhuisperikelen. Gilt de hele tent bij elkaar als ze ons even niet kan zien, en wil niet slapen 's avonds. En ook niet 's middags, eigenlijk, nu ik nog eens zo overnadenk. Maar haar kamer is ook nog steeds niet af, dus ze kan ook niet lekker rustig in haar eigen kamertje liggen. Gelukkig heb ik maandag weer *normaal* vrij dus ik moet vast wel een eind komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
en niet slapen puur van dwarsigheid of heeft een andere reden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Die zie ik niet op de mobielquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
whehe, goed man, die getekende icoontjes onder elkaar.
Door een topic scrollen is echt superleuk nu!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
whehe, goed man, die getekende icoontjes onder elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja...dat dus...
Ben normaal niet zo van dit soort verhalen, maar het zit me echt zo dwars dat ik zelfs bang ben dat ik er over ga dromen. En daarom heb ik geen zin om mijn laptop dicht te klappen en te gaan slapen. Terwijl ik toch morgen om 8 uur weer acte de presence moet geven op de staff meeting.En daarna nog 1 dag heel hard werken en dan weer terug naar huis maandag! Daar kijk ik echt naar uit. Sws wil nu eig. even niks liever dan bij F. wegkruipen met mijn handen over mijn oren. Ik ben zo bang dat het echt gewoon echt niet goed zit met dat verhaal hierboven...
Vandaag is de Closing Session en ik ben al een paar dagen bezig met een hele feestelijke powerpoint presentatie met 'thank you for the music' als begeleidende muziek met een fotopresentatie van alle highlights van de hele week.quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:51 schreef Incantrix het volgende:
BE, gatver, dat is gewoon een supernaar bericht, logisch dat je het kwijt moet toch? Dikkeen ik hoop dat de rest van het congres nog een beetje uit te zitten valt..
Volgens mij had Claudia dat liggen? Dacht ik?quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:55 schreef mefke79 het volgende:
he be, wat een naar bericht. Lijkt me raar afsluiten zo.
Vraagje, iemand met novilon in de woonkamer hier? Wij twijfelen enorm en zouden graag ervaringen horen.
En oja, is er voor de mobiel nergens een pagina met smiley codes? Ik ken die dingen niet uit m'n hoofd.
Bij mij staat er onder de quickreply een smiley, deze:quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:46 schreef mefke79 het volgende:
Moussy, fabuland![]()
Die smileys staan toch niet op de mobiele versie? Of ben ik nou scheel? En thanks voor de novilon tips. We hebben nu laminaat, maar dat spiegelt en heeft vlekken die niet weg willen. Ik zou heeeel graag een grijze vloer willen, lekker strak. Maar manlief twijfelt nog. Is bang dat de vloer dan niet tegen schuivende stoelen kan enzo.
Oh ok! Ik heb die instellingen niet gedaan, dat heeft Knorretje destijds gedaan, omdat ik zeer veel problemen kreeg in mijn gedrag, door de advertenties die op fok stonden. Lief hequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Oxy, dat komt vast doordat je een abonnement hebt
Ja, dat had ik onthouden. Vond en vind het zo aardigquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Oh ok! Ik heb die instellingen niet gedaan, dat heeft Knorretje destijds gedaan, omdat ik zeer veel problemen kreeg in mijn gedrag, door de advertenties die op fok stonden. Lief he
Mefke ik zag toevallig in de nieuwste vtwonen dat er nu ook een soort laminaat-novilonvloer is. Dat leg je als laminaat, maar heeft uiterlijk van novilonquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:55 schreef mefke79 het volgende:
Vraagje, iemand met novilon in de woonkamer hier? Wij twijfelen enorm en zouden graag ervaringen horen.
Eva is dolgelukkig met haar broccoliquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Oxymoron het volgende:
@ lois, heb je het filmpje van Eva en de broccoliknuffelfiep al online?
Of bevat het zoveel gefiep dat het zelfs niet meer autistisch is ?![]()
Als je hard prikt in de stof scheurt het, zo oud is dat ding (en ik dus oohookquote:
Hormonen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Basboussa het volgende:
Moussy gefeliciteerd! En Fabuland, ik wil nu met Fabuland spelen....
Heb een bleeeeeeeeeeeeeegh dag.... Nog even wachten en dan kan ik kind weer op bed mieteren. Heb net de favo-deodorant van man op het terras gekapotgegooid.... En alleen maar omdat die WEER in de kamer stond. Hoe triest ben ik?
Die knuffel is nav deze oproep Memmel:quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar wat is er voor Eva zo bijzonder aan deze knuffel?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Lois het volgende:
Ook een vraag, maar dan voor de creatievelingen hier.
Eva heeft een nieuw fiepje, nl. broccoli. Nu loopt ze vaak rond met een ongekookte stronk, ze loopt nu al dagen met een stukje gekookte broccolimaar ze wil zo graag een knuffelbroccoli.
Is hier iemand die een broccoli (hand-formaatje) kan haken/vilten/naaien? Uiteraard tegen vergoeding
Wat een heerlijke mafketel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Die knuffel is nav deze oproep Memmel:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Als je hard prikt in de stof scheurt het, zo oud is dat ding (en ik dus oohook) maar leuk dat ie is
hahahaha geweldig!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Memmel het volgende:
Wij moeten hier inmiddels allebei onze koppen dicht houden, omdat Anna d'r poppenvolk dan in de wagen ligt te slapen...
vanmiddag hebben J. en ik allebei 2 uur op de bank liggen slapen...Anna had ons toegedekt met dekentjes en een rol oreo-koekjes soldaat gemaakt![]()
Op zeker wel ja!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Dat was de rol koekjes vast wel waard!
Ik kan je er dus niet meer aan helpen.quote:
Ja, anders komen we niet hoorquote:
JA! Het moet gewoon een klein jongetje zijn, een baby! Niet een jongetje wat al maanden om een lijmpistool vraagtquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:
En moussy gefeliciteerd met Cas! hij was toch verdorie net geboren?.
Morgen is Buum weer terug van vakantie.quote:
Mag je dan niet met laptop in bed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Morgen is Buum weer terug van vakantie.
nee, dat vindt ie irritant. en kan ie niet slapen enzo.quote:
ja, en de tv.quote:
Dan moet hij zijn benen maar optrekken hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:58 schreef moussy het volgende:
Ik moet de afgelopen nachten aanhoren dat 'ie onder een babydekbedje moet slapenhij slaapt onder een dun dekbedje, ik onder het dikke
maar dat dunne dekbed is 2x2 en dus blijkbaar te klein
![]()
Mazzelaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:19 schreef trui het volgende:
goeienavond! wij hebben heel ouderwets noch een tv, noch een laptop op de slaapkamer. maar wel leeslampjes, en die mag ik gelukkig zolang aan laten als ik wil.
Heel herkenbaar...quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:42 schreef Nijna het volgende:
Lezen in bed... als de man wil slapen dan moet het licht uit. En dan heb ik zo'n klein bescheiden lichtje, kruip ik half onder de dekens met mn lampje en dan ligt ie nog te zuchten... grrrrr.
die hg ontkleurder heb je ook voor bont spul. ik heb enkel ervaring met de witte versie en dat werkt als een speerquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:13 schreef Memmel het volgende:
Ja, die ontkleurder van HG. Maar dat is wel zooi hoor, want dat trekt dus echt overal de kleur uit. Kortom: een tip waar je niks aan hebt.
bij ons iin Rijswijk zit er eentje..quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:30 schreef ik80lll het volgende:
zijn er bij jullie nog villa happ winkels open?
In rotterdam is hij dicht en ik lees iets failliet gaan?
Zit die er nog steeds dan? Volgens mij is dat ook een beetje einde oefening aan het worden. Ze waren al verhuisd naar een ander pand en het leek een beetje een outlet ofzo. Ik denk dat daar de deuren binnenkort ook dicht gaan, als ze al niet dicht zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij ons iin Rijswijk zit er eentje..
klinkt kosher.... not!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier staat meer over het faillissement van Villa Happ http://www.nd.nl/artikele(...)-met-miljoenenschuld
Ja normaal om 8.30 nu om 9.00quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:33 schreef livelink het volgende:
Is de taxi inmiddels gekomen, Ingrid?
ik heb het nieuwe pand nog niet gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Zit die er nog steeds dan? Volgens mij is dat ook een beetje einde oefening aan het worden. Ze waren al verhuisd naar een ander pand en het leek een beetje een outlet ofzo. Ik denk dat daar de deuren binnenkort ook dicht gaan, als ze al niet dicht zijn.
groene zeep!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja normaal om 8.30 nu om 9.00
Ze waren het vergeten aan te melden bij de taxi. Dus die wist van niks.
Een paar telefoontjes heen en weer was het weer geregeld.
Maar goed ook, want ze zijn als het goed is naar Speelstad Oranje.
Nijna, zonde van de was. Geen tips hier.
Hier juist viltstift in een jurk wat er niet uit gaat. (@trui die snoopyjurk)
Ik ook...quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de Villa Happ maar een nare winkel [ afbeelding ]
ik ben er een paar keer binnengelopen maar het is totaal niet mijn smaak kleding..quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik ook en ik vind die rat van ze engquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Tnx! Ga ik proberen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
groene zeep!
ff beetje aanbrengen op de plek en dan een nachtje in laten trekken
als het een gekleurd jurkje is eerst ff op een onzichtbaar plekje doen ivm eventueel verkleuring
Ik heb mijn roze hoeslakens weer wit gekregen met vaatwastablettenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:54 schreef Nijna het volgende:
Diaan, hahaha hier idem. Maar ik kan best slapen met licht aan. Mannen zijn gewoon zeikerds...![]()
Memmel, ik zie je al op drakenjacht.
Uhum, ik heb mijn eerste wasblunder.... Best netjes als je bedenkt dat ik toch al best wat jaartjes zelf mn was doe... Maar k*tterdek*t zeg. Het is ook niet dat het lichtroze is geworden ofzo, dan kon het nog wel. Nee het is een soort heel vlekkerig vaal oranje. En wat nou de boosdoener is geweest... Of de nieuwe pyama van Mirte of mn sjaal, die ik al vaker had gewassen (dacht ik...). De witte dingen zitten nog maar een rondje in de machine met vanish... als dat niet werkt dan gooi ik de echt witte dingen misschien maar met mn witwasmiddel op 60 graden ofzo... Zoals het er net uitzag kan het in elk geval niet meer gedragen worden.
Iemand nog tips...?!
Ik volg maar eventjes meequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nu HG ontkleurder voor bonte was erbij zitten, omdat er ook wat spul met kleurtjes bij zit (wit rokje met roze en paarse bloemetjes enzo), kijken wat dat uithaalt en anders heb ik ook nog de HG ontkleurder voor witte was meegenomen en gooi ik dat er wel bij en zien we het wel. Het is in elk geval niet draagbaar zoals het er net nog uitzag...
die hg is heel mild, daar kan je ook babywasjes mee ontkleuren zonder dat de kleertjes stuk gaan oid.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Nijna het volgende:
Oei Leonieke, daar zou je ook dat biotex echfa ofzo voor kunnen gebruiken misschien. Als ze dat hebben bij jullie... Als het echt alleen maar wit is... en dat HG ontkleurder voor witte was zou ook moeten kunnen. Dat kan ook voor wol staat erop dus bh's moeten ook wel kunnen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe verkleurde was op 60 graden met een vaatwastablet.
Als het helemaal wit is doe ik chloor ( wat niet)
Eerlijk?? ik denk een stuk of 5...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:12 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tico hoeveel flessen gaan er bij jou wekelijks doorheen
Ik hou t in gedachten meiden, voor als de boekenclub weer bij mij is... Dan hou ik de chloor wel ff in mn kast.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe een maand met zo`n grote fles chloor
Vind het zo enorm stinken!
Ja ik ook... Alleen zit ik vaak lang mn mn handen in het sop en bij dettol valt mn huid dan van mn handen.quote:
ik ben nog nooit in de buurt geweest van Dettolquote:
Wel als jij af en toe bij de tandarts komtquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in de buurt geweest van Dettol![]()
iedereen heeft het altijd over die geur maar ik heb geen flauw idee van hoe het ruikt
Je mag woensdag wel ff aan mijn fles ruiken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in de buurt geweest van Dettol![]()
iedereen heeft het altijd over die geur maar ik heb geen flauw idee van hoe het ruikt
Bleek...
ik doe er vast langer mee dan de bedoeling ist zou geen kwaad kunnen als de fles wat sneller leeg ging
hoewel ik wel moet zeggen dat ik ook veel schoonmaakazijn gebruik voor bad/wastafel en de gootsteen enzo. Wat milieuvriendelijker en maakt ook schoon.
Alleen daarvoor wil ik nog wel ff mn meisje binnenhouden. Jouw fles besnuffelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Memmel het volgende:
[..]
Je mag woensdag wel ff aan mijn fles ruiken!
Daar heb ik een tuin en dieren voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef Nijna het volgende:
Ik vind chloor wel het idee van schoon geven, de geur. Maar 5 flessen per week... neuh.
Hier denk ik ruim een maand, maar we gebruiken het eigenlijk alleen voor de wc. Voor de badkamer heb ik van dat ajax antikalk spul, ruikt wel aardig en beneden gebruik ik vaak ajax met een bloemenluchtje. Maar ik ben sowieso niet zo poetserig moet ik bekennenmaar ja, goed voor de weerstand zullen we maar zeggen...
En ik heb dus tijd over.... Dus de badkamer doe ik nu minimaal 1x per week.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak altijd een fles bleek leeg als ik de badkamer doe, verder alleen voor de kattenbakken.
Blauwe wc eend maakt echt keigoed schoon... Het bijt zelfs het chroom van je kranen af...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb laatst deze ontdekt;
[ afbeelding ]
Nooooooooh. Ik heb er zelfs de vloer mee geboend in de douche
.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak altijd een fles bleek leeg als ik de badkamer doe, verder alleen voor de kattenbakken.
Ik heb de douche en een apart bad... Dat wil aardig.. Gewoon lekker spuiten met die fles en insmeren de boel. Lekker laten intrekken en daarna afspoelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet het ook niet zo vies laten worden
Lijkt me echt stug dat het zó vies wordt dat het nodig is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb de douche en een apart bad... Dat wil aardig.. Gewoon lekker spuiten met die fles en insmeren de boel. Lekker laten intrekken en daarna afspoelen.
eerlijk gezegd is dat alweer te lang geledenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Wel als jij af en toe bij de tandarts komt
quote:
Nee dat klopt wel.. Echt vies is het natuurlijk niet. Maar ik vind een schoon bad wel een fijn idee..quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Lijkt me echt stug dat het zó vies wordt dat het nodig is.
Ik ben een luie huisvrouw. Niks schrobben met tandenborstels en Jif zoals mijn moeder vroeger deed, gewoon chloor op de naden en een uurtje wachtenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet het ook niet zo vies laten worden
Ik wens Cas nu echt heul erg in bed, die stuitert al dágen, hopelijk zakt het verjaardagsstuiterige morgen écht af...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! Ff mijn kind een rondje uitgelaten. Van zo'n hele dag stilzitten wordt ie wat stuiterig.
Ik ook hoor, ik gebruik het alleen tijdens en na buikgriepquote:Chloor doe ik echt kei lang mee. Ik verpest echt al mijn kleren anders
Alle schoonmaakmiddel en een uur weken werktquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef k_i_m het volgende:
Toen mijn moeder mij dat zag doen laatst viel haar mond open van verbazing dat dat ook werkte.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben een luie huisvrouw. Niks schrobben met tandenborstels en Jif zoals mijn moeder vroeger deed, gewoon chloor op de naden en een uurtje wachten.
Klopt. Na één chloorsessie van mij was de badkamer schoner dan in de twee jaar dat de werkster langs kwamquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook... Heel wit worden de voegen daarvan
Zonder schrobben!
Was ie nog zo wiebelig dr van?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! Ff mijn kind een rondje uitgelaten. Van zo'n hele dag stilzitten wordt ie wat stuiterig.
Chloor doe ik echt kei lang mee. Ik verpest echt al mijn kleren anders
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh zo krijg je een 14 jarige dus aan het schoonmaken!! Ik had nog net ven langer moeten wachten met de kamer tot er echt nieuwe levensvormen waren ontstaan.
oh wat vies!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef innepin het volgende:
[..]Ik weet niet of je puber met trauma's opzadelen echt handig is hoor
ik zie nog het bruin uitgeslagen sanitair voor me
gquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef innepin het volgende:
[..]Ik weet niet of je puber met trauma's opzadelen echt handig is hoor
ik zie nog het bruin uitgeslagen sanitair voor me
Nee, véél erger. Geloof me. Het soort viesheid dat je zo in een tvprogramma tegen kunt komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
g
oh get
van dat schoonmaakmiddelenreclame viezigheid?
zo waren we hier ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef huuphuup het volgende:
oh buh dat is ook goor![]()
zover komt t echt niet bij mij haha, het is heus wel schoon maar ik ben gewoon niet zo'n poetster. En ik heb ook de gewoonte om me niet zo heel snel te irriteren aan rommel ofzo dus tsja. Goed genoeg is het goede woordHet is hier heus hygienisch maar niet spik en span, daar ben ik te chaotisch voor.
Gek genoeg irriteer ik me dus wel sneller aan troepjes als het wel helemaal strak opgeruimd is. Dan stoort dat ene propje ofzo me weer wel. niet dat ik er vervolgens wat aan doe natuurlijk... stel je voor
nee andermans huis kan me echt niet schelen. Ik ga niet met m'n vingers over je plinten als ik langskom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef mikoxx het volgende:
erger je je dan ook bij anderen als die niet zo netjes zijn Tico?
En vloeren met chloor?? Ook laminaat joh?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee andermans huis kan me echt niet schelen. Ik ga niet met m'n vingers over je plinten als ik langskom.
iew ik geloof je graagquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, véél erger. Geloof me. Het soort viesheid dat je zo in een tvprogramma tegen kunt komen.
Hier voor ik ivm het hormonster op bezoek wonook graag het antwoord op!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef mikoxx het volgende:
erger je je dan ook bij anderen als die niet zo netjes zijn Tico?
En vloeren met chloor?? Ook laminaat joh?
chloor erin en uurtje laten weken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
iew ik geloof je graag
dat je dat durfde aan te raken brrr
voor de boekenclub hou ik wel een excel bij, ik beoordeel jullie huizen op 50 hygienepunten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Hier voor ik ivm het hormonster op bezoek wonook graag het antwoord op!
kijk uit met je kleding.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
misschien moet ik toch eens chloor gaan kopen
ben wel s benieuwd naar het wondermiddel
oh jee, hoe scoorde mijn huisquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
voor de boekenclub hou ik wel een excel bij, ik beoordeel jullie huizen op 50 hygienepunten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
voor de boekenclub hou ik wel een excel bij, ik beoordeel jullie huizen op 50 hygienepunten.
feit dat je steeds kleding op je voeteneind hebt slingeren scoorde niet goed.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
oh jee, hoe scoorde mijn huis
gelukkig ben jehier niet boven geweest
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
feit dat je steeds kleding op je voeteneind hebt slingeren scoorde niet goed.
Sja, 't is maar net waar je mee opgroeit / aan gewend bent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
iew ik geloof je graag
dat je dat durfde aan te raken brrr
daar heb ik een bankje voor gekocht. Ik werd gek van al die kleding overhet voeteneindquote:
het is hier een soort dagelijkse routine.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook echt geen schoonmaakschema en dingen zoals Flylady krijg ik kippevel van
Ik zou willen dat ik het kon... ik heb er echter geen discipline voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook echt geen schoonmaakschema en dingen zoals Flylady krijg ik kippevel van
oh ik vond FlyLady wel echt een uitvinding eigkquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
Strijken, vind ik dus het minst erge...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Vicky het volgende:
ik doe het maar zonder werkster
Ik zou er graag eentje willen hebben hoor, voor de strijk bijvoorbeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |