Bij mij staat er onder de quickreply een smiley, deze:quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:46 schreef mefke79 het volgende:
Moussy, fabuland![]()
Die smileys staan toch niet op de mobiele versie? Of ben ik nou scheel? En thanks voor de novilon tips. We hebben nu laminaat, maar dat spiegelt en heeft vlekken die niet weg willen. Ik zou heeeel graag een grijze vloer willen, lekker strak. Maar manlief twijfelt nog. Is bang dat de vloer dan niet tegen schuivende stoelen kan enzo.
Oh ok! Ik heb die instellingen niet gedaan, dat heeft Knorretje destijds gedaan, omdat ik zeer veel problemen kreeg in mijn gedrag, door de advertenties die op fok stonden. Lief hequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Oxy, dat komt vast doordat je een abonnement hebt
Ja, dat had ik onthouden. Vond en vind het zo aardigquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Oh ok! Ik heb die instellingen niet gedaan, dat heeft Knorretje destijds gedaan, omdat ik zeer veel problemen kreeg in mijn gedrag, door de advertenties die op fok stonden. Lief he
Mefke ik zag toevallig in de nieuwste vtwonen dat er nu ook een soort laminaat-novilonvloer is. Dat leg je als laminaat, maar heeft uiterlijk van novilonquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:55 schreef mefke79 het volgende:
Vraagje, iemand met novilon in de woonkamer hier? Wij twijfelen enorm en zouden graag ervaringen horen.
Eva is dolgelukkig met haar broccoliquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Oxymoron het volgende:
@ lois, heb je het filmpje van Eva en de broccoliknuffelfiep al online?
Of bevat het zoveel gefiep dat het zelfs niet meer autistisch is ?![]()
Als je hard prikt in de stof scheurt het, zo oud is dat ding (en ik dus oohookquote:
Hormonen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Basboussa het volgende:
Moussy gefeliciteerd! En Fabuland, ik wil nu met Fabuland spelen....
Heb een bleeeeeeeeeeeeeegh dag.... Nog even wachten en dan kan ik kind weer op bed mieteren. Heb net de favo-deodorant van man op het terras gekapotgegooid.... En alleen maar omdat die WEER in de kamer stond. Hoe triest ben ik?
Die knuffel is nav deze oproep Memmel:quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar wat is er voor Eva zo bijzonder aan deze knuffel?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Lois het volgende:
Ook een vraag, maar dan voor de creatievelingen hier.
Eva heeft een nieuw fiepje, nl. broccoli. Nu loopt ze vaak rond met een ongekookte stronk, ze loopt nu al dagen met een stukje gekookte broccolimaar ze wil zo graag een knuffelbroccoli.
Is hier iemand die een broccoli (hand-formaatje) kan haken/vilten/naaien? Uiteraard tegen vergoeding
Wat een heerlijke mafketel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Die knuffel is nav deze oproep Memmel:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Als je hard prikt in de stof scheurt het, zo oud is dat ding (en ik dus oohook) maar leuk dat ie is
hahahaha geweldig!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Memmel het volgende:
Wij moeten hier inmiddels allebei onze koppen dicht houden, omdat Anna d'r poppenvolk dan in de wagen ligt te slapen...
vanmiddag hebben J. en ik allebei 2 uur op de bank liggen slapen...Anna had ons toegedekt met dekentjes en een rol oreo-koekjes soldaat gemaakt![]()
Op zeker wel ja!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Dat was de rol koekjes vast wel waard!
Ik kan je er dus niet meer aan helpen.quote:
Ja, anders komen we niet hoorquote:
JA! Het moet gewoon een klein jongetje zijn, een baby! Niet een jongetje wat al maanden om een lijmpistool vraagtquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:
En moussy gefeliciteerd met Cas! hij was toch verdorie net geboren?.
Morgen is Buum weer terug van vakantie.quote:
Mag je dan niet met laptop in bed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Morgen is Buum weer terug van vakantie.
nee, dat vindt ie irritant. en kan ie niet slapen enzo.quote:
ja, en de tv.quote:
Dan moet hij zijn benen maar optrekken hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:58 schreef moussy het volgende:
Ik moet de afgelopen nachten aanhoren dat 'ie onder een babydekbedje moet slapenhij slaapt onder een dun dekbedje, ik onder het dikke
maar dat dunne dekbed is 2x2 en dus blijkbaar te klein
![]()
Mazzelaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:19 schreef trui het volgende:
goeienavond! wij hebben heel ouderwets noch een tv, noch een laptop op de slaapkamer. maar wel leeslampjes, en die mag ik gelukkig zolang aan laten als ik wil.
Heel herkenbaar...quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:42 schreef Nijna het volgende:
Lezen in bed... als de man wil slapen dan moet het licht uit. En dan heb ik zo'n klein bescheiden lichtje, kruip ik half onder de dekens met mn lampje en dan ligt ie nog te zuchten... grrrrr.
die hg ontkleurder heb je ook voor bont spul. ik heb enkel ervaring met de witte versie en dat werkt als een speerquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:13 schreef Memmel het volgende:
Ja, die ontkleurder van HG. Maar dat is wel zooi hoor, want dat trekt dus echt overal de kleur uit. Kortom: een tip waar je niks aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |