Oh dat weet ik wel. Toe, euh.... Een oldbie-OUDer wel. potverpee, ik ga dit verzinnen hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet haar username ff niet, ze lurkt ook meer dan ze post zei ze. Maar ze is hiervan
Whoah Spuug dat is ff schrikkenGelukkig je raam niet kapot!
oh dan hoef je niet te pijpen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:32 schreef Memmel het volgende:
Nee een Mac book pro. Toch ivm Photoshop enzo.
die dingen aan je broek.quote:
Heb jij leren pijpen?quote:
nee, maar het schijnt wel helemaal in te zijn. Ook in de niet-homo scène.quote:
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moest jij niet biggen dit weekend?
De 15de bevalt wel prima hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?
Nee over 2 weken weer. Dus dat zou precies mooi kunnen morgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?
oh dat zou dan mooi uitkomen. Heb ik ook weer geld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee over 2 weken weer. Dus dat zou precies mooi kunnen morgen
Ziek, doodmoe, kind wat de oren in bed heeft laten liggen, pizza net na 10 minuten zwart uit de oven gehaald. Mag ik al naar bed?quote:
Moet nog douchen..en nagels lakken en bedenken wat ik in godsnaam aan ga doen. Slippertjes sowieso..maar qua kleren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:14 schreef Spuuglokje het volgende:
TF ik ben aan het eind van de middag ook even in slaap gevallen op de bank. Half uurtje, en ik voel me nu weer helemaal uitgerust. Moet je doen!
dat zuigt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
Dat gaat lastig worden, die moet werken..
over 4 weken zo'n beetjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:20 schreef Saffier het volgende:
Belana wanneer mogen jullie Noes ophalen?
mij ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon een uitknop op een kind. Dat lijkt me heerlijk.
ja vond ik ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:34 schreef chacama het volgende:die Amber. Wel knap dat ze het volgehouden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de pc een gooi geven, ga een HPtje kijken met manlief Harry Potter that is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik zou al enorm blij zijn met een mute-knopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon een uitknop op een kind. Dat lijkt me heerlijk.
die woont gelukkig dichtbij, dus veul op visite ja, iig 1x per weekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:35 schreef Saffier het volgende:
En tussentijds veel op kraamvisite of woont de fokker daar net even te ver voor weg?
ja het is echt leuk! spannend ook, want ik heb nooit een pup opgevoed, is nog best een klus geloof ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Leuk! Echt iets om naar uit te kijken!
Ze is nog steeds uit haar doen van alle verhuisperikelen. Gilt de hele tent bij elkaar als ze ons even niet kan zien, en wil niet slapen 's avonds. En ook niet 's middags, eigenlijk, nu ik nog eens zo overnadenk. Maar haar kamer is ook nog steeds niet af, dus ze kan ook niet lekker rustig in haar eigen kamertje liggen. Gelukkig heb ik maandag weer *normaal* vrij dus ik moet vast wel een eind komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
en niet slapen puur van dwarsigheid of heeft een andere reden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Die zie ik niet op de mobielquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
whehe, goed man, die getekende icoontjes onder elkaar.
Door een topic scrollen is echt superleuk nu!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
whehe, goed man, die getekende icoontjes onder elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja...dat dus...
Ben normaal niet zo van dit soort verhalen, maar het zit me echt zo dwars dat ik zelfs bang ben dat ik er over ga dromen. En daarom heb ik geen zin om mijn laptop dicht te klappen en te gaan slapen. Terwijl ik toch morgen om 8 uur weer acte de presence moet geven op de staff meeting.En daarna nog 1 dag heel hard werken en dan weer terug naar huis maandag! Daar kijk ik echt naar uit. Sws wil nu eig. even niks liever dan bij F. wegkruipen met mijn handen over mijn oren. Ik ben zo bang dat het echt gewoon echt niet goed zit met dat verhaal hierboven...
Vandaag is de Closing Session en ik ben al een paar dagen bezig met een hele feestelijke powerpoint presentatie met 'thank you for the music' als begeleidende muziek met een fotopresentatie van alle highlights van de hele week.quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:51 schreef Incantrix het volgende:
BE, gatver, dat is gewoon een supernaar bericht, logisch dat je het kwijt moet toch? Dikkeen ik hoop dat de rest van het congres nog een beetje uit te zitten valt..
Volgens mij had Claudia dat liggen? Dacht ik?quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:55 schreef mefke79 het volgende:
he be, wat een naar bericht. Lijkt me raar afsluiten zo.
Vraagje, iemand met novilon in de woonkamer hier? Wij twijfelen enorm en zouden graag ervaringen horen.
En oja, is er voor de mobiel nergens een pagina met smiley codes? Ik ken die dingen niet uit m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |