nee andermans huis kan me echt niet schelen. Ik ga niet met m'n vingers over je plinten als ik langskom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef mikoxx het volgende:
erger je je dan ook bij anderen als die niet zo netjes zijn Tico?
En vloeren met chloor?? Ook laminaat joh?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee andermans huis kan me echt niet schelen. Ik ga niet met m'n vingers over je plinten als ik langskom.
iew ik geloof je graagquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, véél erger. Geloof me. Het soort viesheid dat je zo in een tvprogramma tegen kunt komen.
Hier voor ik ivm het hormonster op bezoek wonook graag het antwoord op!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef mikoxx het volgende:
erger je je dan ook bij anderen als die niet zo netjes zijn Tico?
En vloeren met chloor?? Ook laminaat joh?
chloor erin en uurtje laten weken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
iew ik geloof je graag
dat je dat durfde aan te raken brrr
voor de boekenclub hou ik wel een excel bij, ik beoordeel jullie huizen op 50 hygienepunten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Hier voor ik ivm het hormonster op bezoek wonook graag het antwoord op!
kijk uit met je kleding.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
misschien moet ik toch eens chloor gaan kopen
ben wel s benieuwd naar het wondermiddel
oh jee, hoe scoorde mijn huisquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
voor de boekenclub hou ik wel een excel bij, ik beoordeel jullie huizen op 50 hygienepunten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
voor de boekenclub hou ik wel een excel bij, ik beoordeel jullie huizen op 50 hygienepunten.
feit dat je steeds kleding op je voeteneind hebt slingeren scoorde niet goed.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
oh jee, hoe scoorde mijn huis
gelukkig ben jehier niet boven geweest
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
feit dat je steeds kleding op je voeteneind hebt slingeren scoorde niet goed.
Sja, 't is maar net waar je mee opgroeit / aan gewend bent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
iew ik geloof je graag
dat je dat durfde aan te raken brrr
daar heb ik een bankje voor gekocht. Ik werd gek van al die kleding overhet voeteneindquote:
het is hier een soort dagelijkse routine.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook echt geen schoonmaakschema en dingen zoals Flylady krijg ik kippevel van
Ik zou willen dat ik het kon... ik heb er echter geen discipline voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook echt geen schoonmaakschema en dingen zoals Flylady krijg ik kippevel van
oh ik vond FlyLady wel echt een uitvinding eigkquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
Strijken, vind ik dus het minst erge...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Vicky het volgende:
ik doe het maar zonder werkster
Ik zou er graag eentje willen hebben hoor, voor de strijk bijvoorbeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |