Nee, we zijn op pagina 2 gestopt.quote:
Mondje klamboe dikkertje..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat leek maar zo, oelewapper
"Mondje klamboe dikkertje.."quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mondje klamboe dikkertje..
Ik fok! mobiel en heb m'n paginainstelling op 100 posts staan, dus heb nooit een flauw idee wanneer ie vol is..
Waarom per 100? Kan dat aantal niet kleiner, lijkt me vet irritant.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mondje klamboe dikkertje..
Ik fok! mobiel en heb m'n paginainstelling op 100 posts staan, dus heb nooit een flauw idee wanneer ie vol is..
Ik sleep liever naar beneden of naar boven dan dat ik tig keer op de verkeerde pagina klik omdat ze zo dicht bij elkaar staan..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom per 100? Kan dat aantal niet kleiner, lijkt me vet irritant.
Heb je dat boek nu al gekocht?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmmmmm, morgen naar Duitsland naar mijn ouders.
Mijn moeke heeft me alvast een lijstje gegeven wat ik moet kopen voor hen bij de Appie Happie.
1 Krat Grolsch beugelflesjes voor mijn pa
4 pakken AH of Koopmans bakpoeder![]()
4 pakken Bastogne koeken
Dus je gaat het gewoon vergeten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, doen ik in de laatste week
Absoluut nietquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik sleep liever naar beneden of naar boven dan dat ik tig keer op de verkeerde pagina klik omdat ze zo dicht bij elkaar staan..
Ja hallo, ik lag er pas om 6u in!quote:
Ho ff, ik stond alweer om 11 uur naast me bed en ging ook om 6 uur me rukbunker inquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lag er pas om 6u in!
Btw, wat was de titel van dat boek ook alweer? Heb je PM vernietigdquote:
Gehehe, eens in de zoveel jaar gebeuren er hier rare dingen in de zomer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef m.k het volgende:
vet waarom gebeurt dat hier nooit ik weet nog wel een paar kandidaten
Ja hebt echt gekke mensen joh...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef m.k het volgende:
laatst heeft iemand waar ik voeger altijd ruzie mee had een gast in zijn oog gestoken hij moet nu twee jaar zitten (16 jaar oud)![]()
![]()
Gezellig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:27 schreef Lotusss het volgende:
En ik heb een hele gezellige BBQ gehad bij mijn tante met wat andere familieleden!
Ja maar jij hebt een cool uitzicht gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja hebt echt gekke mensen joh...![]()
[..]
Gezellig!Nu heb ik ook honger
Nou.. zoveel heb ik niet gezien.. ik zat thuis omdat iedereen het huis uitgevlucht was om te kijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een cool uitzicht gehad
Ze hebben nog 2 kilo vlees over ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. zoveel heb ik niet gezien.. ik zat thuis omdat iedereen het huis uitgevlucht was om te kijken... dus heb je nog een sparerib voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ola!quote:
Loopgraaf??? Dapper...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:50 schreef m.k het volgende:
zo weer 3x keer de loopgraaf dichtgegooid en weer leeg geschept
Dan moet je bij mijn tante en oom zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:42 schreef EllaN het volgende:
Ik heb geen cool uitzicht gehad, mag ik wel BBQ vlees?
envoor Rave, je mag al over 2 nachten weer beginnen
.
1 Kratje maar??? Overigens waarom zou hij in Duitsland Grolsch willen drinken??? Alternatieven genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmmmmm, morgen naar Duitsland naar mijn ouders.
Mijn moeke heeft me alvast een lijstje gegeven wat ik moet kopen voor hen bij de Appie Happie.
1 Krat Grolsch beugelflesjes voor mijn pa
4 pakken AH of Koopmans bakpoeder![]()
4 pakken Bastogne koeken
Oh..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je bij mijn tante en oom zijn
ja he (nee eigenlijk was het een gat voor een fundering)quote:
Gelukkig heb ik die nieuwerwetse fratsen allemaal niet hoeven doen, zoals takenboekjes en begeleidingsonzin van een OB'er en een examen en weet ik veel wat, ik had mijn instructiepapieren al een tijdje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is goed voor de ontwikkeling van de instructeur. Maar elk lesplan zelf schrijven.![]()
Als ik een goed CBRN lesplan kan vinden gebruik ik dat. Eventueel aanpassen aan de actuele situatie. Maar ik ga echt niet voor elke les een nieuw lesplan schrijven.
Misschien iets om bij de staf naar binnen te gooien?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die nieuwerwetse fratsen allemaal niet hoeven doen, zoals takenboekjes en begeleidingsonzin van een OB'er en een examen en weet ik veel wat, ik had mijn instructiepapieren al een tijdje.
Mijn lesplan past meestal op een vloeipapiertje, de rest doe ik met parate kennis.
Dat is overigens wel iets waar ik een ellenlange disussie met de BA over gehad heb, tegenwoordig weet men tot in de details de kerngedragingen enz. te hanteren, het ontbreekt de maten meestal aan kennis. Ik heb persoonlijk liever een figuur die weet waar hij over lult en niet weet wat het "didactisch model van Gelder" eigenlijk is dan een vent die tot in de puntjes kerngedrag 17 t/m 63 ofzo hanteert en niet weet waar hij over lult.
Och, een jaar of acht "beleid is beleid" te horen krijgen dan houdt het een beetje op bij mij...quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:37 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Misschien iets om bij de staf naar binnen te gooien?
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, een jaar of acht "beleid is beleid" te horen krijgen dan houdt het een beetje op bij mij...
Enne Remco, niet bekend met KA-KO en KO-KA? Kaart naar kompas optellen en kompas naar kaart aftrekken. (mits magnetisch noorden west van kaartnoorden, andersom wordt het kaka en koko)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |