abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85456743
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Scheld maar een eind weg met je conspiracygelul, stofjes hier, chemtrails daar, ga toch weg met me man :').

lambiekje als bron aanhalen en dan nog denken en punt te maken, echt, hoe erg kan het met iemand worden? :).
Jammer dat je als mod toch zo op de persoon aan het spelen bent. Waarom moet constant personen bij naam noemen om ze specifiek af te branden.

Zeg het gewoon in algemene vorm. Wie de schoen past trekt hem aan ;)

Jammer dat dit topic zo verkloot word met het constant spelen op de man.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:47:48 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85456764
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef Relko het volgende:

[..]

Ik zie jou anders altijd zuigen en irritant doen en op de man spelen. Een erg kinderachtig ventje ben je.
Klopt, maar met een hele duidelijke reden, uitlokken, maar niet om het uitlokken, maar om die gasten eens te laten inzien hoe krom en achterlijk ze denken.

Met normale, rustige argumenten komen is totaal zinloos, die worden verworpen als propaganda. Dit is de enige manier om ze te laten nadenken over hun waanzin :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85456794
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, maar met een hele duidelijke reden, uitlokken, maar niet om het uitlokken, maar om die gasten eens te laten inzien hoe krom en achterlijk ze denken.

Met normale, rustige argumenten komen is totaal zinloos, die worden verworpen als propaganda. Dit is de enige manier om ze te laten nadenken over hun waanzin :).
Ga die strijd dan lekker inhoudelijk voeren in een conspiracy topic maar niet in een NWS topic waar je ook nog eens op de man speelt.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:48:59 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85456798
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:47 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Jammer dat je als mod toch zo op de persoon aan het spelen bent. Waarom moet constant personen bij naam noemen om ze specifiek af te branden.

Zeg het gewoon in algemene vorm. Wie de schoen past trekt hem aan ;)

Jammer dat dit topic zo verkloot word met het constant spelen op de man.
Mijn mod zijn heeft er niets en dan ook NIETS mee te maken, buiten GC ben ik een normale user, die zich aan de policy moet houden, net als de rest en meer dan ook niet :).
Get woke, go broke!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:49:35 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85456816
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ga die strijd dan lekker inhoudelijk voeren in een conspiracy topic maar niet in een NWS topic.
Daar heb je gelijk in, maar ik ga in dit topic verder omdat het vanuit BNW is gekicked en de toon nogal BNWerig blijft :).
Get woke, go broke!
pi_85456818
quote:

[..]

Subjectief. Jij bezit ook geen waarheid, niemand niet.
pi_85456838
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Het kan niet zo zijn dat we over 10 jaar gebeld worden om verantwoording af te leggen op het politie bureau over bepaald surf / reisgedrag.
Waarschijnlijk heb je dan de rekening niet betaald en ben je de aanmaningen ook vergeten te betalen, en moet je daarvoor verantwoording gaan afleggen!

Dit systeem is uitstekend geschikt als goedkoop, realistisch alternatief voor die kilometerheffing met malle GPS-kastjes die eerder dit jaar is afgeschoten. Hang genoeg van die camera's op en je kunt een aardig beeld vormen van de voertuigbewegingen. Dan is het flexibel beprijzen ervan een eenvoudig kunstje.

De voordelen t.o.v. dat GPS-kastje zijn legio: kentekenherkenning is bewezen goedkope technologie; er hoeven geen 7 miljoen auto's worden omgebouwd, buitenlandse auto's worden ook geregistreerd. Door die camera's in fases op te hangen en aan te sluiten kan er uitgebreid getest worden en kunnen kosten over meerdere jaren worden verspreid. De oplossing is goedkoop en schaalbaar: Meer camera's ophangen betekent een een fijnere beprijzingsgraad.

Door dit onder het mom 'veiligheid' uit te voeren, is het financieringsvraagstuk ook gelijk geregeld. Tegen de tijd dat het onderdeel beprijzing aan de orde is, is 90% van het verhaal geregeld, en kan tegenstand gemakkelijker (want op basis van feiten) worden afgewimpeld. De infrastructuur is al volledig in bedrijf en afbetaald. Alleen de facturering moet nog 'even' geregeld worden. En dat is relatief goedkoop om in te regelen. Je ziet het nu al: de tegenstanders zitten in de 'obscure' hoek. Zou de term kilometerheffing aan bod komen, dan zou het land te klein zijn.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:53:24 #133
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85456930
quote:

[..]

Nee dit is de manier om te laten zien hoe onzeker en kinderachtig jij bent. Wat het nog droeviger maakt is dat je werkelijk denkt dat je invloed hebt op die individuelen. Je grootheidswaanzin is lachwekkend.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:54:19 #134
308876 Relko
pi_85456958
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Subjectief. Jij bezit ook geen waarheid, niemand niet.
En dat.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:54:26 #135
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85456966
Wat Orchstra zegt. HW je zit wel constant te doen alsof jij de "nuchterheid" zelve bent en o slim want jij doorziet alles wel en alle anderen zijn maar dom.. zo werkt dat gelukkig niet. Met nadruk op gelukkig!

Dit is verder een goed en nieuwswaardig topic. Jij bent degene die chemtrails en aliens erbij haalt. En das erg kinderachtig.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:55:40 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85457006
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:53 schreef Relko het volgende:

[..]

Nee dit is de manier om te laten zien hoe onzeker en kinderachtig jij bent. Wat het nog droeviger maakt is dat je werkelijk denkt dat je invloed hebt op die individuelen. Je grootheidswaanzin is lachwekkend.
ja, ik ben idd enorm onzeker :').

Meteen totaal ontkracht :W.

Maar goed, opzich hebben jullie een punt dat ik niet op de man moet spelen, maar aan de andere kant als je wat langer op FOK! komt ken je nou eenmaal wat makkelijker namen om te benoemen :).
Get woke, go broke!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:58:28 #137
308876 Relko
pi_85457095
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, ik ben idd enorm onzeker :').

Meteen totaal ontkracht :W.

Maar goed, opzich hebben jullie een punt dat ik niet op de man moet spelen, maar aan de andere kant als je wat langer op FOK! komt ken je nou eenmaal wat makkelijker namen om te benoemen :).
Ja dat is het punt, typisch weer. Laffe herder.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:00:23 #138
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_85457163
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:50 schreef Shodan het volgende:
De voordelen t.o.v. dat GPS-kastje zijn legio: kentekenherkenning is bewezen goedkope technologie; er hoeven geen 7 miljoen auto's worden omgebouwd, buitenlandse auto's worden ook geregistreerd. Door die camera's in fases op te hangen en aan te sluiten kan er uitgebreid getest worden en kunnen kosten over meerdere jaren worden verspreid. De oplossing is goedkoop en schaalbaar: Meer camera's ophangen betekent een een fijnere beprijzingsgraad.
Hmm, ik rij 50 km per dag naar en van mn werk. Louter via binnenwegen, het kost iets meer tijd maar ik mijd iig de files die er steevast dagelijks op de A4 staan. En het is ook druk op de wegen die ik rij. Als men al dat 'sluipverkeer' moet gaan monitoren dan wordt het kostenplaatje toch iets anders, en waarschijnlijk komt het GPS-kastje dan weer snel in de picture.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:00:45 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85457181
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef Relko het volgende:

[..]

Ja dat is het punt, typisch weer. Laffe herder.
Schelden om je punt te maken is geen teken van zwakte natuurlijk :').

kijk, ik geef al toe dat ik zo post om de reacties, en nee, ik heb geen grootheidswaanzin, ik ageer alleen graag tegen mensen met waanbeelden :).
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:06:46 #140
308876 Relko
pi_85457440
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Schelden om je punt te maken is geen teken van zwakte natuurlijk :').

kijk, ik geef al toe dat ik zo post om de reacties, en nee, ik heb geen grootheidswaanzin, ik ageer alleen graag tegen mensen met waanbeelden :).
:')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:09:54 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85457552
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:06 schreef Relko het volgende:

[..]

:')
Ik snap dat je het nu niet meer weet, en je ook niet meer wil gaan schelden. Vertrouw me nou maar dat ik het allemaal niet zo intens meen maar dat ik wel weer heb duidelijk gemaakt dat dit de enige manier is om dit soort dingen aan te kaarten, waarbij ik het idd niet op de man moet spelen, dat geef ik toe.
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:19:53 #142
308876 Relko
pi_85457896
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap dat je het nu niet meer weet, en je ook niet meer wil gaan schelden. Vertrouw me nou maar dat ik het allemaal niet zo intens meen maar dat ik wel weer heb duidelijk gemaakt dat dit de enige manier is om dit soort dingen aan te kaarten, waarbij ik het idd niet op de man moet spelen, dat geef ik toe.
Je spreekt jezelf tegen. Ga vooral door met oordelen over volstrekt vreemden, meneer ik heb geen grootheidswaanzin. Nu ben ik klaar met je, kleuter.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:21:27 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85457946
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:19 schreef Relko het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Ga vooral door met oordelen over volstrekt vreemden, meneer ik heb geen grootheidswaanzin. Nu ben ik klaar met je, kleuter.
En dat moet mij boeien? over grootheidswaanzin gesproken, maar mooi dat je er klaar mee bent :W.
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:22:58 #144
308876 Relko
pi_85457989
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat moet mij boeien? over grootheidswaanzin gesproken, maar mooi dat je er klaar mee bent :W.
Oh shit nee natuurlijk, het boeit je niet.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:23:59 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85458022
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:22 schreef Relko het volgende:

[..]

Oh shit nee natuurlijk, het boeit je niet.
Jij boeit me niet echt nee, dat klopt, maar ik dacht dat we het niet op de persoon mochten spelen?
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:25:35 #146
308876 Relko
pi_85458069
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij boeit me niet echt nee, dat klopt, maar ik dacht dat we het niet op de persoon mochten spelen?
Tuurlijk wel, alleen wanneer jij het doet bevestig ik tegen jou dat je het doet. Ik heb het je nergens verboden Heatwave.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:27:16 #147
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85458121
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]

Deze zie je overal hangen ( of in het grijs )

Dat zijn kenteken camera's.
Veel units zitten via umts gekoppeld aan een database van de fabrikant. ( gatso traffic id enz)
Er is dit jaar geld vrij gemaakt om alle camera's op 1 platform te krijgen en een centrale database te maken.

De camera's worden reeds gebruikt voor opsporingen bij overvallen enzo..

Ook krijgen mensen brieven thuis als ze dagelijks ergens rijden waar aan de weg gewerkt gaat worden.
Die kreeg ik vandaag zo'n brief.. like wtf!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:29:26 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85458198
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef Relko het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, alleen wanneer jij het doet bevestig ik tegen jou dat je het doet. Ik heb het je nergens verboden Heatwave.
Ik heb er dan opzich ook persoonlijk geen problemen mee, maar het is not done. Ik kan alles hebben wat jij kan tikken hoor :).
Get woke, go broke!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:35:31 #149
308876 Relko
pi_85458388
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb er dan opzich ook persoonlijk geen problemen mee, maar het is not done. Ik kan alles hebben wat jij kan tikken hoor :).
Oke dan.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:26:39 #150
13250 Lod
Sapere aude!
pi_85461931
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
En wat denk je ermee te bereiken? Precies, helemaal niets.

Jij (en ik ook) bent een nietig stofje in de geschiedenis en je er zo druk om maken heeft 1 gevolg, je eigen levensvreugde gaat eraan kapot, totaal niets meer. Je hebt nergens invloed op, je mening maakt geen verschil niets.
Je post deed me een beetje denken aan een fragment van George Carlin. Vanaf ca. 4:20 en met name na 7:00.

GNU Terry Pratchett
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')