abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:59:13 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85271580
quote:
Landelijk opsporingsbericht: uw kenteken gezocht
Als het aan de politie ligt, wordt uw kenteken straks overal gescand. Niet alleen kijkt de politie of u iets op uw kerfstok heeft, maar ook of u op basis van uw reisprofiel van plan bent om rottigheid uit te halen: een soort Minority Report op de weg dus. Daarbij worden kentekenscans mogelijk centraal opgeslagen en informatie en camerabeelden uitgewisseld tussen politie en de private sector.
[..]
Wanneer een ongewoon reispatroon door middel van analyse van het politieregister ANPR aan het licht komt, kan dat voor de politie reden zijn om een onderzoek in te stellen. Zo kunnen potentiële criminele activiteiten tijdig worden onderkend.
[..]
“In theorie is het mogelijk dat personen die niets met een specifiek delict te maken hebben maar die op het verkeerde moment op een verkeerde plaats verblijven in een ‘potentiële verdachten’ bestand terechtkomen. Van belang is dus om als politie goed uit te leggen wat proactief onderzoek inhoudt en dat voldoende wettelijke waarborgen bestaan om onterecht te worden bestempeld als een verdachte.”
bron

En wéér wordt er op een Minority Report gehandeld.
Spielberg heeft zijn huiswerk goed gedaan met futurologen.

We zijn dus nu gewoon een grote peilzender met onze pasjes, paspoorten, mobieltjes en dan nu ook de nummerplaat.

Een weer een maatregel die een politiestaat bevestigd. En wéér ontstaat er de potentiële omgekeerde bewijslast.

ohh en voor diegene die alleen een MSMbron accepteren heeft NRC er ook een artikel over. Het scannen gebeurd al een poos. Kennelijk wordt er nu een vervolg actie op ondernomen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 16-08-2010 07:47:51 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:05:48 #2
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85271611
Als het verhaal van de bron klopt, dan maakt Lambiekje een valide punt.
Intelligent, but fucked up.
pi_85271731
Er komt steeds meer controle van burgers zonder dat de controle van de opsporingsdiensten zelf toeneemt.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:34:28 #4
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_85271769
quote:
-> BNW
:')

quote:
Wanneer een ongewoon reispatroon door middel van analyse van het politieregister ANPR aan het licht komt, kan dat voor de politie reden zijn om een onderzoek in te stellen.
Dit gaat wel (weer) erg ver. Wie gaat bepalen wat een 'ongewoon reispatroon' is?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_85271781
wat Een goed idee is dat, het zal het politie apparaat alleen wel flink verzwaren
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:42:46 #6
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_85271837
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:36 schreef densmee het volgende:
wat Een goed idee is dat, het zal het politie apparaat alleen wel flink verzwaren
Dat maakt niet uit, dan gaan ze gewoon net als in Groot - Brittanië uiteindelijk vrijwilligers inzetten
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:45:26 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85271846
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
En wéér wordt er op een Minority Report gehandeld.
Spielberg heeft zijn huiswerk goed gedaan met futurologen.
We zijn dus nu gewoon een grote peilzender met onze pasjes, paspoorten, mobieltjes en dan nu ook de nummerplaat.
Een weer een maatregel die een politiestaat bevestigd. En wéér ontstaat er de potentiële omgekeerde bewijslast.
Eigenlijk is het jammer dat je dit nieuws met zulk commentaar brengt, daardoor neemt niemand je echt serieus, maar als je de moeite neemt het bronartikel te lezen... *ril*
http://sargasso.nl/archie(...)uw-kenteken-gezocht/
Wel scary shit...
quote:
Een bredere inzet kan ook betekenen dat er meerdere hotlists worden gekoppeld aan de ANPR-camera. Op dit moment wordt vooral gecontroleerd met gegevens van de Rijksdienst voor het Wegverkeer, gegevens van het Centraal Justitieel Incassobureau, gegevens van Politie en gegevens van Justitie. Deze verzameling kan uitgebreid worden met hotlists van andere overheidsinstellingen.

Samenwerking draagt bovendien bij aan het streven van het kabinet naar één controlerende overheid. Door (al dan niet structureel) samen te werken met eerdergenoemde partijen ontstaat een veel groter arsenaal aan bevoegdheden, interventiemogelijkheden en informatie die in samenhang kan worden ingezet. Deze samenwerking vindt al vaak plaats in het kader van het integrale veiligheidsbeleid, de bestuurlijke aanpak van de georganiseerde criminaliteit, de inzet van Bibob en de multidisciplinaire samenwerking met de Bijzondere Opsporingsdiensten.

(…) Vanwege de identificerende en signalerende werking krijgt de politie een steeds beter beeld van (potentiële) balansverstoringen en (potentiële) balansverstoorders met een veiligere samenleving als gevolg. (…)
Potentiele crinminelen? nee, "balansverstoorders" pardon? "Meneer we houden u aan omdat u op basis van de ons bekende gegevens "de balans" verstoort"
Kan iemand mij uitleggen hoe die balans eruit ziet en waardoor die verstoort raakt? :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_85271892
NWS>BNW
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:53:04 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85271919
het trieste is hieraan dat de enige mensen die het schijnen op nemen voor onze privacy samenzweringsgekken als lambiekje zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:58:01 #11
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_85271968
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
het trieste is hieraan dat de enige mensen die het schijnen op nemen voor onze privacy samenzweringsgekken als lambiekje zijn.
Net zo triest vind ik dat meningen over zeer twijfelachtige en ingrijpende maatregelen direct gekoppeld worden aan stereotypering van degenen die zich meer dan gemiddeld met het onderwerp bezig houden. Dat ondergraaft iedere discussie.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:03:30 #12
45206 Pietverdriet
pi_85272003
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Net zo triest vind ik dat meningen over zeer twijfelachtige en ingrijpende maatregelen direct gekoppeld worden aan stereotypering van degenen die zich meer dan gemiddeld met het onderwerp bezig houden. Dat ondergraaft iedere discussie.
sorry, maar Lambiekje is een blinde kip die af en toe een graankorrel pikt
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:05:20 #13
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85272024
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het trieste is dat veel mensen er gewoon blind voor zijn... Waar zijn al die self-proclaimed geniuses?

Te druk bezig op moslims te kankeren. Steek de hand ook eens in eigen boezem Piet.
pi_85272042
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ja, tuurlijk, kick alle topics over discutabele privacyschendende maatregelen gewoon naar BNW, dan ben je er ook van af.

Ignorance is bliss...
Zo raar is dat toch niet als het op deze manier gebracht wordt. Het blijft me verbazen dat de mensen die het klaarblijkelijk zo goed voor hebben met ons het altijd zo weten te brengen dat het ergens in een hoekje weggestopt wordt.
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Door gasten zou als jij waren we in een Tweede wereldoorlog beland. Open je ogen.
De politie gaat zulke bevoegdheden krijgen.

Dus rot is even heel gauw op met je opmerkingen!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:09:05 #15
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85272048
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet als het op deze manier gebracht wordt.
[..]

Mogelijk.

Maar bediscussieer dan gewoon de inhoud eens.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:10:33 #16
45206 Pietverdriet
pi_85272065
Het zou mij iig niets verbazen als de inlichtingendiensten achter de complottheorie websites zit
pi_85272074
quote:
“In theorie is het mogelijk dat personen die niets met een specifiek delict te maken hebben maar die op het verkeerde moment op een verkeerde plaats verblijven in een ‘potentiële verdachten’ bestand terechtkomen. Van belang is dus om als politie goed uit te leggen wat proactief onderzoek inhoudt en dat voldoende wettelijke waarborgen bestaan om onterecht te worden bestempeld als een verdachte.”
Dus als de politie je spot op het moment van een delict dan kun onderworpen worden aan onderzoek. Dat is volgens mij al jaren het geval.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:12:55 #18
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85272080
Volgens mij is dat niet het enige dat in het bericht staat.

Bovendien gaat het niet zozeer daarom, maar om de vergaande mogelijkheden tot het nastreven van minder nobele doeleinden.

Vroeger of later wordt macht misbruikt. Zeker daar waar een overheid zich steeds minder makkelijk laat controleren. Immers, we mogen den vijand niets wijzer maken.

Het liedje is zo ongelooflijk oud dat het zorgwekkend is dat niemand denkt: goh, is dit nu wel echt de weg die we in willen slaan? Het is het gemak waarmee alles wordt geaccepteerd dat mij verontrust. Het gemak waarmee mensen meegaan in het vijand-denken. Moslims, pedo's, you name it.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:21:40 #19
45206 Pietverdriet
pi_85272137
Maar goed
Overal kentekenscan betekend overal trajectcontrole, het betekend het vastleggen van waar de auto overal naartoe geweest is, iets wat je trouwens allang kan met mobiele telefoons.
Vervolgens de camera systemen uitrusten met gezichtsherkenning (in veel steden al het geval, bv Londen). Al het IP verkeer vastleggen, je mail, je telefoontjes en je medisch dossier centraal vastleggen.
Dit is geen SF, dit is geen paranoide geleuter, dit gebeurd.

Nog een DNA databankje?

Maar jij hebt natuurlijk niets te verbergen.

Dit gaat allemaal zolang goed zolang de staat nog een beetje te vertrouwen is. Staat, staat, zei ik staat, nee natuurlijk heeft die geen FUCK meer te vertellen want alles wordt in Brussel besloten en die in Den Haag zijn er alleen maar voor de implentatie ervan wat het ondemocratische Brussel heeft opgelegd.

Al je betalingsverkeer aan de VS uitleveren? Natuurlijk..
pi_85272487
Ongewoon reispatroon... Dagelijks naar je werk op de zelfde tijd en opeens op vakantie waarvoor je ook op de zelfde tijd met de zelfde auto vertrekt, maar nu naar Amsterdam in plaats van Rotterdam... Ik hoor de alarmbellen al rinkelen :P

Ik zie het probleem niet zo, je reispatroon is maar 1 puzzelstukje die toevallig zou passen.
Stel je bent een braaf burgermannetje met een kantoorbaantje uit Schubbekutteveen die regelmatig naar de kerk gaat, iedere woensdag de half-om-half gehakt wil, die niet eens een lamp kan verwisselen, en er ontploft opeens een zeer geavanceerde autobom op Schiphol, opgeëist door Moslimveganisten, toevallig op die ene dag dat je net met het vliegtuig vertrokken bent... Je reispatroon is dan afwijkend, maar de rest klopt niet.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:12:36 #21
45206 Pietverdriet
pi_85272580
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Resistor het volgende:

Ik zie het probleem niet zo
Ik wel.
De politie heeft een droevig laag oplospercentage. Als je bij je ingebroken wordt mag je een formuliertje downloaden voor de verzekering, maar langskomen voor een sporenonderzoek doen ze meestal niet. Maar wel miljoenen uitgeven aan apparatuur om aad werknaad in de gaten te houden?
Rot de neuk op, gaat boeven vangen
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:19:12 #22
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_85272670

Deze zie je overal hangen ( of in het grijs )

Dat zijn kenteken camera's.
Veel units zitten via umts gekoppeld aan een database van de fabrikant. ( gatso traffic id enz)
Er is dit jaar geld vrij gemaakt om alle camera's op 1 platform te krijgen en een centrale database te maken.

De camera's worden reeds gebruikt voor opsporingen bij overvallen enzo..

Ook krijgen mensen brieven thuis als ze dagelijks ergens rijden waar aan de weg gewerkt gaat worden.
pi_85273258
En het merendeel van de bevolking zal het een prima maatregel vinden, want zo wordt het verteld op het NOS Journaal of RTL Nieuws dadelijk.

Stapje voor stapje naar een politiestaat, hoera! -O-
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:36:55 #24
45206 Pietverdriet
pi_85286140
Hierover klagen is als jongen die iedere keer wolf wolf roept voor de lol en dat jammert als er niemand hem helpt als er echt een wolf in zijn nek springt
pi_85288939
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed
Overal kentekenscan betekend overal trajectcontrole, het betekend het vastleggen van waar de auto overal naartoe geweest is, iets wat je trouwens allang kan met mobiele telefoons.
Vervolgens de camera systemen uitrusten met gezichtsherkenning (in veel steden al het geval, bv Londen). Al het IP verkeer vastleggen, je mail, je telefoontjes en je medisch dossier centraal vastleggen.
Dit is geen SF, dit is geen paranoide geleuter, dit gebeurd.

Nog een DNA databankje?

Maar jij hebt natuurlijk niets te verbergen.

Dit gaat allemaal zolang goed zolang de staat nog een beetje te vertrouwen is. Staat, staat, zei ik staat, nee natuurlijk heeft die geen FUCK meer te vertellen want alles wordt in Brussel besloten en die in Den Haag zijn er alleen maar voor de implentatie ervan wat het ondemocratische Brussel heeft opgelegd.

Al je betalingsverkeer aan de VS uitleveren? Natuurlijk..
^O^ , als de spelling en de rol van de staat iets anders was zou dit 'n post van Lambiekje kunnen zijn.

Thx voor het NWS Lambiekje.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:12:57 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85294042
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:25 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Idd, en kijkend naar de afgelopen tijd (bijv. dat je ziet dat Lambiekje steeds meer topics in NWS opent die daar blijven hangen) komen er steeds MSM berichten die vroeger in BNW thuishoorden maar nu dus gewoon in nieuws.
... tja wat maanden geleden al besproken werd op BNW/TRU sijpelt langzamerhand in de MSM. In het begin werden topics nog wel te gemakkelijk verplaatst. Maar tegenwoordig is dat anders. Er gaat echt maanden over heen voor dat het 'gemeen goed' is gewornen of iig wat tijdens social talk wat behandeld. Er valt gewoon weg niet te ontkomen aan de privacy-schedende maatregelen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_85302075
eerst was er nog een hele heisa over dat de politie ongeoorloofd kentekengegevens bewaarde en als volgsysteem gebruikte. Nu is het duidelijk dat het invoeren van een dergelijk systeem al de hele tijd de bedoeling is geweest.
pi_85315830
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
eerst was er nog een hele heisa over dat de politie ongeoorloofd kentekengegevens bewaarde en als volgsysteem gebruikte. Nu is het duidelijk dat het invoeren van een dergelijk systeem al de hele tijd de bedoeling is geweest.
Maar dat mag schijnbaar niet in NWS gezegd....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:30:25 #29
45206 Pietverdriet
pi_85316342
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... tja wat maanden geleden al besproken werd op BNW/TRU sijpelt langzamerhand in de MSM. In het begin werden topics nog wel te gemakkelijk verplaatst. Maar tegenwoordig is dat anders. Er gaat echt maanden over heen voor dat het 'gemeen goed' is gewornen of iig wat tijdens social talk wat behandeld. Er valt gewoon weg niet te ontkomen aan de privacy-schedende maatregelen.
Zoals ik al zei, een blinde kip pikt ook wel eens een graankorrel. Met de hoeveelheden onzin die je post is de kans aanwezig dat je de plank een keertje niet helemaal misslaat aanwezig.
pi_85316674
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:24 schreef Salvad0R het volgende:
Kutvolk met hun smerige oogkleppen verdienen het gewoon dat hun ouders en kinderen uithongeren strax.
en wat heb jij dan gedaan, op FOK! gepost dat je er tegen was?

Ik blijf me verbazen dat deze ontwikkelingen niet opgepikt worden door minstens 1 politieke partij die hier echt werk van maakt.
pi_85317123
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

en wat heb jij dan gedaan, op FOK! gepost dat je er tegen was?

Ik blijf me verbazen dat deze ontwikkelingen niet opgepikt worden door minstens 1 politieke partij die hier echt werk van maakt.
Beter dan op Fok! ontkennen dat zulke dingen gebeuren ( :r )

Als je nu nog steeds niet doorhebt dat de politiek een farce is, juist om dit soort beleid te kunnen implementeren zonder dat er kritische vragen gesteld worden, -edit-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 15-08-2010 19:26:26 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:54:58 #32
13250 Lod
Sapere aude!
pi_85317126
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt mij duidelijk waarom geen enkele partij hier echt tegen is: op het moment dat zij aan de macht komen kunnen ze er mooi zelf gebruik van maken.
GNU Terry Pratchett
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:57:13 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85317220
Die bron alleen al :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:09:34 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85317666
quote:
Jou op de kast krijgen is nog veel makkelijker B-).
Get woke, go broke!
pi_85317685
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jou op de kast krijgen is nog veel makkelijker B-).
Oh nu wilde je me op de kast krijgen in plaats van feitelijke informatie minachten?

Nee.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:11:06 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85317711
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh nu wilde je me op de kast krijgen in plaats van feitelijke informatie minachten?

Nee.
Ik vond je kritiek op de move van NWS naar hier al grappig genoeg :7.

Dus : ja :).
Get woke, go broke!
pi_85318130
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vond je kritiek op de move van NWS naar hier al grappig genoeg :7.

Dus : ja :).
Doe niet zo triest joh. Deze informatie is niets om grappig over te doen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:28:25 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85318273
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe niet zo triest joh. Deze informatie is niets om grappig over te doen.
Oh, misschien niet, maar de totale waanzin die erover geuit wordt, de toon waarop is dat weldegelijk :).

Wederom alsof er achter elke boom een CIA-agent staat om te kijken wat to-taal oninteressante burgers aan het uitspoken zijn, ja dat soort dingen boeien echt. Daar spenderen "ze" natuurlijk bakken met geld aan.

Maar goed, op 1 punt heb je gelijk, dit is het hok voor dit soort geneuzel, ik zal me wel weer inhouden :).
Get woke, go broke!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:32:37 #40
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85318413
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Die bron alleen al :').
Ach jee.. niet ANP genoeg?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85318883
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Beter dan op Fok! ontkennen dat zulke dingen gebeuren ( :r )

Als je nu nog steeds niet doorhebt dat de politiek een farce is, juist om dit soort beleid te kunnen implementeren zonder dat er kritische vragen gesteld worden, -edit-
Dat verontrust mij ook, veel van die zaken zijn al goed en wel ingevoerd voordat er openlijk een discussie over plaatsgevonden heeft. Waar ligt dan volgens jou het probleem. Boeit het de mensen niet, probeert de politiek het er snel door te drukken of is het iets anders.
pi_85319037
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat verontrust mij ook, veel van die zaken zijn al goed en wel ingevoerd voordat er openlijk een discussie over plaatsgevonden heeft. Waar ligt dan volgens jou het probleem. Boeit het de mensen niet, probeert de politiek het er snel door te drukken of is het iets anders.
Het boeit de mensen weldegelijk, alleen is de politiek er niet om de belangen van het volk te behartigen, maar om als gezicht te fungeren voor het volk om de schuld te krijgen van het gevoerde beleid, terwijl de politici het beleid helemaal niet bedenken.

Als je de politici hoort/ziet over het te voeren beleid, is het altijd om triviale zaken, terwijl geen enkele politicus/politica zich uitspreekt tegen de waslijsten aan verboden, plichten, de euro en belastingen.

Het is een toneelspel. Als je vanaf morgen de politiek opdoekt, verandert er geen ene flikker in dit land, en zullen de vrijheidsbeperktende maatregelen gewoon blijven toenemen. Die vinden hun oorsprong immers in de militaire industrie en de systemen van de centrale banken.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:33:51 #43
13132 Core.
schizo eend
pi_85321045
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is al sinds alle kentekenplaten zijn vervangen door een EU-type met tevens aangepaste letters en cijfers, dit voor de correcte herkenning dmv de speciale kenteken-camera's. Dit plan was dus al lang geleden gestart, meer dan 10 jaar geleden.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_85323814
Dan ga je toch niet met de auto :P alsof het werkt
pi_85326464
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als het verhaal van de bron klopt, dan maakt Lambiekje een valide punt.
Dat is wat lastig controleren, aangezien alle "bronnen" verwijzingen zijn naar pagina's op de eigen site. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85327922
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje kort door de bocht, Paddy heeft het razend druk, collega's op vakantie dus ik kan me voorstellen dat er dan weleens iets aan je aandacht ontglipt.
Maar zal haar vragen of het terug kan naar NWS.
Misschien kun je ruilen met Gratis cholesterolverlagers bij fastfood verplichten

Daar loopt Lambiekje weer wat leugens te verspreiden.
Leaf
pi_85327950
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje kort door de bocht, Paddy heeft het razend druk, collega's op vakantie dus ik kan me voorstellen dat er dan weleens iets aan je aandacht ontglipt.
Maar zal haar vragen of het terug kan naar NWS.
Precies. Paddy is normaal heel evenwichtig en eerlijk. Zal dus wel een gevalletje "snel eroverheen gekeken" zijn.
Gewoon even melden. Geen man overboord.
pi_85328002
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Misschien kun je ruilen met Gratis cholesterolverlagers bij fastfood verplichten

Daar loopt Lambiekje weer wat leugens te verspreiden.
Heb je hem ook weer te melken.
Lambiekje vermeld duidelijk de nieuwsbron. Niet zeiken.
pi_85328380
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is wat lastig controleren, aangezien alle "bronnen" verwijzingen zijn naar pagina's op de eigen site. :N
http://www.brabantsdagbla(...)l-loeren-cameras.ece

http://www.nrc.nl/binnenl(...)cannen_van_kentekens

http://www.bndestem.nl/al(...)oeren-de-cameras.ece
pi_85328416
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Precies. Paddy is normaal heel evenwichtig en eerlijk. Zal dus wel een gevalletje "snel eroverheen gekeken" zijn.
Gewoon even melden. Geen man overboord.
Precies, heb het al gevraagd. Nu dus even geduld allemaal tot er antwoord komt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')