abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:47:58 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85454708
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad de straat niet op:X. Krijg steeds meer de drang om wat actiever de privacy belangen te behartigen. Ik wil me daarom op korte termijn wel aansluiten bij een organisatie als vrijbit oid.

Ben wel van mening dat het aanslingeren van discussies op een internet forum best constructief kunnen zijn. Zo breng je het onderwerp wel onder de aandacht.
En wat denk je ermee te bereiken? Precies, helemaal niets.

Jij (en ik ook) bent een nietig stofje in de geschiedenis en je er zo druk om maken heeft 1 gevolg, je eigen levensvreugde gaat eraan kapot, totaal niets meer. Je hebt nergens invloed op, je mening maakt geen verschil niets.

Kijk niet de hele tijd over je schouder, ga eens leven en zie dat het geen moer uitmaakt wat jij (en dus ook weer ik) doet en denkt :).

(ja, ik ben me bewust van de komende reacties, maar ik heb gelijk).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85454931
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En wat denk je ermee te bereiken? Precies, helemaal niets.

Jij (en ik ook) bent een nietig stofje in de geschiedenis en je er zo druk om maken heeft 1 gevolg, je eigen levensvreugde gaat eraan kapot, totaal niets meer. Je hebt nergens invloed op, je mening maakt geen verschil niets.

Kijk niet de hele tijd over je schouder, ga eens leven en zie dat het geen moer uitmaakt wat jij (en dus ook weer ik) doet en denkt :).

(ja, ik ben me bewust van de komende reacties, maar ik heb gelijk).
Jij doet net alsof ik er een drama van maak :') Tuurlijk besef ik dat ik stootje ben in een hooiberg. Tuurlijk kan ik er al individu weinig tegen doen. Maar ik ga echt mijn levensvreugde er door bederven. Daar is het leven tekort voor en zijn er teveel leuke dingen in het leven :)

Ik heb echt er wel principes en als meer mensen die principes zouden hebben en op een simpele manier een organisatie als vrijbit oid ondersteunen is er ook een groter platform dat een tegengeluid laat horen.

Jouw soort instelling (die erg typerend is voor deze tijd) is dan ook indirect de reden dat we zover af zijn gegleden en nog veel verder gaan afglijden.

Kom op voor je principes, draag uit waar je voor staat. Dat kan al op een hele simpele manier. Maar verschuil je niet onder het motto "het maakt toch niet uit want ik doe want het helpt niet" dat is wat mij betreft te makkelijk.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:00:48 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85455162
te makkelijk, ik snap je wel. Het is heel erg naar om te je te realiseren dat je eigenlijk helemaal niet relevant bent. Maar dat ben je wel (nogmaals, ik heb het over iedereen hier). Er zijn natuurlijk mensen zat die belangrijk zijn in de wereld, maar die posten hun meningen niet op FOK!, die zitten in the Whitehouse, of weet ik het.

En er is ook niets mis met je er een beetje mee bezig houden, maar als je dus ziet hoe fucked up mensen als TS en aanhangers zijn, dan word ik er echt een beetje kriegel van.

Er iets achter denken als "hobby" (niet de juiste term) is prima. maar meer dan dat neigt naar opname in een instituut ;).
Get woke, go broke!
pi_85455244
Als de gemiddelde burger niet relevant is, waarom is het dan juist die groep die aan elk van die controles onderhevig is?
Oja, veiligheid.. veel veiliger allemaal geworden.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:07:35 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85455411
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:03 schreef OldJeller het volgende:
Als de gemiddelde burger niet relevant is, waarom is het dan juist die groep die aan elk van die controles onderhevig is?
Je ontkracht alle conspiracies mooi in die zin.

De controle is er wel, maar niet om al die vage redenen van TS. Het zijn (falende, dat ben ik met je eens) pogingen om de maatschappij weer een beetje op orde te krijgen. Maar geen mind-controlshizzle oid.

Nummerborden zijn nou eenmaal een identificatiemiddel, hoe het het ook wendt of keert. En als ze aan de hand daarvan criminelen kunnen opsporen, so be it.

En voor de " jij hebt zeker niets te verbergen blabla" roepers, ga buiten spelen :6.
Get woke, go broke!
pi_85455475
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:03 schreef OldJeller het volgende:
De gemiddelde burger is de massa en machthebbers willen altijd zoveel mogelijk controle over de massa.

Niks nieuws onder de zon, dit is al eeuwen zo. Echter had men vroeger niet zoveel instrumenten om de massa te controlleren. (mooi voorbeeld is indect). Ook heeft speelt men hedendagen heel goed in op de angsten in de samenleving om dergelijke regelgevingdoor te voeren.

Over 10 jaar word het voor een overheid heel makkelijk om "ongewenst gedrag" te bestraffen.
Wat over 10 jaar ongewenst gedrag is? Dat weet niemand en DAT is juist het gevaar.
pi_85455558
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef HeatWave het volgende:
te makkelijk, ik snap je wel. Het is heel erg naar om te je te realiseren dat je eigenlijk helemaal niet relevant bent. Maar dat ben je wel (nogmaals, ik heb het over iedereen hier). Er zijn natuurlijk mensen zat die belangrijk zijn in de wereld, maar die posten hun meningen niet op FOK!, die zitten in the Whitehouse, of weet ik het.

En er is ook niets mis met je er een beetje mee bezig houden, maar als je dus ziet hoe fucked up mensen als TS en aanhangers zijn, dan word ik er echt een beetje kriegel van.

Er iets achter denken als "hobby" (niet de juiste term) is prima. maar meer dan dat neigt naar opname in een instituut ;).
Nou het maakt mij niet zoveel uit of ik relevant ben in deze maatschappij :P. Ik doe gewoon de dingen die ik leuk vind :).

Als dergelijke berichtgeving je geluk in de weg staan ben je inderdaad obsessief bezig. Emmigratie plannen of profesionele hulp zijn dan misschien niet zo gek idee :P
pi_85455587
Wat is er ineens met het plaatsen van quotes aan de hand? :?
pi_85455597
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je ontkracht alle conspiracies mooi in die zin.

De controle is er wel, maar niet om al die vage redenen van TS. Het zijn (falende, dat ben ik met je eens) pogingen om de maatschappij weer een beetje op orde te krijgen. Maar geen mind-controlshizzle oid.

Nummerborden zijn nou eenmaal een identificatiemiddel, hoe het het ook wendt of keert. En als ze aan de hand daarvan criminelen kunnen opsporen, so be it.

En voor de " jij hebt zeker niets te verbergen blabla" roepers, ga buiten spelen :6.
Dat is maar net de draai die je eraan geeft. Jij zegt dat de gewone burger irrelevant is en daar dus toch niet naar wordt gekeken. Anderen hebben daar een andere mening over. Punt is: de mogelijkheid bestaat om de mensen met dit soort te controleren. En dat is ook waar de schoen wringt.

Tuurlijk, maar zo kan je overal camera's ophangen en iedereen een elektronische enkelband geven met GPS-verbinding, en hopen dat de samenleving op die manier veiliger of beter wordt. Dat is een utopie. Want hoe zeer iemand ook op de voet gevolgd wordt met wat dan ook, de kans dat iemand beroofd of in elkaar geslagen wordt op straat bestaat nog altijd. Hoeveel camera's, enkelbanden, kentekenscanners of onderhuidse chips er ook bij komen kijken.
Kentekenscanners: denk je niet dat 'echte' criminelen een ander kenteken kunnen regelen?
Vingerafdrukken in een landelijke database: zullen 'echte' criminelen niet aan handschoentjes kunnen komen of valse documenten?

Doekje voor het bloeden en uiteindelijk is de focus enkel gericht op de normale burger, want de 'echte' crimineel zorgt wel dat hij daarbuiten valt.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:14:41 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85455624
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Nou het maakt mij niet zoveel uit of ik relevant ben in deze maatschappij :P. Ik doe gewoon de dingen die ik leuk vind :).

Als dergelijke berichtgeving je geluk in de weg staan ben je inderdaad obsessief bezig. Emmigratie plannen of profesionele hulp zijn dan misschien niet zo gek idee :P
Tuurlijk, leef je uit man :). Maar ik zie teveel mensen als TS op deze obsessieve manier posten, alles en iedereen wantrouwen, overal dingen in zien etc. Dat is gewoon ziekelijk gedrag :).
Get woke, go broke!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:17:08 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85455722
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

knip
Dzt zeg ik dus ook, de maatregelen werken veelal niet, maar er zit echt niet de reptillian, illuminatie weet ik veel wat voor nonsens redenen achter waar TS het elke dag over heeft.

Ik bedoel, politici kunnen niets goed, en dus dit ook niet, daarom lijkt het soms wat dodgy, maar al die vage conspiracies, echt, grow a brain :').

En vooral de bewijzen, die zijn echt hilarisch :').
Get woke, go broke!
pi_85455806
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dzt zeg ik dus ook, de maatregelen werken veelal niet, maar er zit echt niet de reptillian, illuminatie weet ik veel wat voor nonsens redenen achter waar TS het elke dag over heeft.

Ik bedoel, politici kunnen niets goed, en dus dit ook niet, daarom lijkt het soms wat dodgy, maar al die vage conspiracies, echt, grow a brain :').

Je bent beinvloed door de chemtrails! :') _O-
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:19:44 #113
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_85455814
Aan de andere kant kan Vincent Icke niet vaak genoeg aangehaald worden. We moeten met zn allen niet in slaap sukkelen natuurlijk.

There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_85455889
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, leef je uit man :). Maar ik zie teveel mensen als TS op deze obsessieve manier posten, alles en iedereen wantrouwen, overal dingen in zien etc. Dat is gewoon ziekelijk gedrag :).
Sommige mensen slaan inderdaad door. Maargoed dat is mijn interpetatie, het ziekelijk noemen vind ik een straatje te ver gaan.

Leven en laten leven.

Ik heb er geen last van als mensen paranoide worden van conspiracy theorien. Iedereen is oud en wijs genoeg om zijn eigen "waarheid" te vinden :)
pi_85455909
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben niet gediend van dergelijke registratiedrift waarbij alles wordt opgeslagen. Dus ja, ik ben tegen, aangezien het allemaal onzin is dat wordt ingevoerd onder de valse noemer 'veiligheid'.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:23:49 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85455954
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:21 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Sommige mensen slaan inderdaad door. Maargoed dat is mijn interpetatie, het ziekelijk noemen vind ik een straatje te ver gaan.

Leven en laten leven.

Ik heb er geen last van als mensen paranoide worden van conspiracy theorien. Iedereen is oud en wijs genoeg om zijn eigen "waarheid" te vinden :)

Last, last, das een groot woord, op FOK! is het soms bloedirritant je kan geen bericht lezen er er valt wel weer een aluhoedje over, en vaak met hele nare bewoordingen (ik noem geen namen salv).
Get woke, go broke!
pi_85456034
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik ben niet gediend van dergelijke registratiedrift waarbij alles wordt opgeslagen. Dus ja, ik ben tegen, aangezien het allemaal onzin is dat wordt ingevoerd onder de valse noemer 'veiligheid'.
Waarom voel je jezelf aangesproken, dit heeft weinig met conspiracy shit te maken? Ik ben ook tegen, maar ik voel nav bovenstaande post echt niet aangesproken.

Data minen is buitengewoon gevaarlijk, zeker als je "verdacht"gedrag opmaakt uit een aantal variabelen.
Het kan niet zo zijn dat we over 10 jaar gebeld worden om verantwoording af te leggen op het politie bureau over bepaald surf / reisgedrag.

Dan leef je namelijk gewoon in een totalitaire politiestaat.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:26:47 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85456050
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet nee, maar ik denk niet meteen dat "ze" ons met allerlei chemtrails etc willen beinvloeden oid.

Privacy is belangrijk, maar je moet het ook gewoon niet overal als reden bleren om dingen tegen te gaan.

Ik bedoel, we tikken dit allemaal op internet, denk je nou echt dat TS nog zou leven als zijn waanideeen waar zouden zijn? Hij heeft alles door, weet alles van al die organisaties etc, maar nee, die zouden hem dan lekker zijn gang laten gaan op FOK! om alles te openbaren, want zo zijn ze dan ook wel weer :').

Relativeren, kritisch zijn mag, overal iets achter zoeken zoals hij, das gewoon niet normaal :).
Get woke, go broke!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:31:17 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85456199
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

VancouverFan heeft het volgens mij over dat andere topic waar de op idd het nieuwsbericht niet goed reflecteert. (verplicht geven vs. verplicht innemen)

Wat dit topic betreft snap ik de beslissing ook niet helemaal...

edit: VVVVV die ja, uitleg staat in zelfde thread
Is hetzelfde naar mijn mening. iedereen doet gewoon de kethcup/mayo klakkeloos over de patat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85456218
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet nee, maar ik denk niet meteen dat "ze" ons met allerlei chemtrails etc willen beinvloeden oid.

Privacy is belangrijk, maar je moet het ook gewoon niet overal als reden bleren om dingen tegen te gaan.

Ik bedoel, we tikken dit allemaal op internet, denk je nou echt dat TS nog zou leven als zijn waanideeen waar zouden zijn? Hij heeft alles door, weet alles van al die organisaties etc, maar nee, die zouden hem dan lekker zijn gang laten gaan op FOK! om alles te openbaren, want zo zijn ze dan ook wel weer :').

Relativeren, kritisch zijn mag, overal iets achter zoeken zoals hij, das gewoon niet normaal :).
Kritisch zijn is wat ik doe. Privacy wordt uitgehold. Zie signature.
Waarvoor het allemaal wordt ingevoerd.. /care. Punt is dat het wel gebeurd onder valse voorwendselen, vervolgens een systeem faalt, maar wel gewoon blijft bestaan.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:31:56 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85456223
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Is hetzelfde naar mijn mening. iedereen doet gewoon de kethcup/mayo klakkeloos over de patat.
Ja, want ketchup is zooooo ongezond ook :').

Gast...
Get woke, go broke!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:41:14 #122
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85456516
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want ketchup is zooooo ongezond ook :').

Gast...
Voordat ik je ga uitschelden geef ik je de kans om doortekrijgen dat het even ging over een ander topic van lambiekje waarin werd vermeld dat wetenschappers aangeven stofjes in ketchup/mayo te willen stoppen om hart en vaatziekten tegentegaan.. aight!?

(godver de godver)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:43:37 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85456606
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Voordat ik je ga uitschelden geef ik je de kans om doortekrijgen dat het even ging over een ander topic van lambiekje waarin werd vermeld dat wetenschappers aangeven stofjes in ketchup/mayo te willen stoppen om hart en vaatziekten tegentegaan.. aight!?

(godver de godver)
Scheld maar een eind weg met je conspiracygelul, stofjes hier, chemtrails daar, ga toch weg met me man :').

lambiekje als bron aanhalen en dan nog denken en punt te maken, echt, hoe erg kan het met iemand worden? :).
Get woke, go broke!
pi_85456660
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Scheld maar een eind weg met je conspiracygelul, stofjes hier, chemtrails daar, ga toch weg met me man :').

lambiekje als bron aanhalen en dan nog denken en punt te maken, echt, hoe erg kan het met iemand worden? :).
Oké HeatWave, we weten het.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:45:52 #125
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85456700
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie jou anders altijd zuigen en irritant doen en op de man spelen. Een erg kinderachtig ventje ben je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')