abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85264697

Handige linkjes
Review Panzermaus
Sunnybeach.nl

Vorige topics:

[Zomer 2010] Sunnybeach Bulgarije #3
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
[Zomer 2008] Sunnybeach Bulgarije

Dan doe ik het maar. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 14-08-2010 00:26:19 ]
-
pi_85273041
Ik heb me geweldig vermaakt daar.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:02:01 #3
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85274813
Klopt, top vakantie, niet duur. Geen criminalteit of ellende meegemaakt. alle supermarkten zijn 24-7 open :D
man vrouw ratio is 1-1
pi_85311316
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..
;(
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:32:00 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_85360883
*O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_85363079
Vannacht *O*
-
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:27:53 #7
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85366547
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef Ritmo het volgende:
Vannacht *O*
Ik wil mee :P
pi_85395575
Ik ben er met mijn ex-vriendin geweest (geen aanrader) Het is veel leuker met een grote groep vrienden.
pi_85407773
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:18 schreef Bachalo het volgende:
Ik ben er met mijn ex-vriendin geweest (geen aanrader) Het is veel leuker met een grote groep vrienden.
Ja, snap ik. Dat is met Cherso ook zo.
pi_85447458
Ik ben sinds gisteravond terug uit Sunny Beach.
Ik wist eigenlijk niet wat ik er van moest verwachten, door die verschillende verhalen over criminaliteit en zo, maar echt alles is 200% beter dan ik had verwacht!
Niks van criminaliteit gemerkt. Al bleek het wel zo dat er bij die eettent Djanny's maffia zat. Want een maat van mij wou een foto maken van 1 van die dikke bakken die daar voor de deur stonden. Maar net voordat hij dat deed kwam er zoon mannetje vanuit 1 van die straatwinkeltjes naar hem toe en zei van No photo, no photo!! Dus mijn maat vragen waarom hij dat niet mocht. En toen zei die gast van dat er daar maffia binnen zat en dat dus gevaarlijk was...

En ook een paar vrienden die een beetje lastig gevallen waren door hoeren, maar ik heb er zelf geen last van gehad.

Het uitgaan was heel goed... alleen wat me opviel was dat er buiten de grote discotheken, het in de (dans)cafeetjes en barretjes helemaal niet druk was. In de Bounce was het dan meestal nog wel redelijk, maar voor de rest was het maar niks.

De Glade Viking was wel de vetste disco die er was ja.Daar hebben we de Venga Boys en Basshunter nog zien "optreden":D
Alleen vind ik het jammer dat we niet meer naar de Lazur en de Grand geweest zijn. Waren dat goeie discotheken?

En die Bulgaarse vrouwen, wat een mooi volk zeg :9

Ohja.. we zaten in appartementencomplex Sun Village! Echt een supercomplex!
Al was het wel superstreng kwa geluidsoverlast (blijkbaar het strengste complex van Sunny Beach.. 200 euro boete per persoon als er teveel lawaai op je kamer was) Eerste nacht stond er gelijk security aan onze deur, maar gelukkig hield hij het bij een waarschuwing. Voor de rest goed opgelet met het geluidsniveau van ons en de muziek :)

Wel ideaal trouwens dat je tot 12 uur lawaai mocht maken :D

De rest vertel ik later nog wel... ik ben het typen beu -O-
SJAAKIE!
pi_85661973
Wooooooooooooooow _O_ Net terug, en WAT een vakantie gehad. Kan me niet voorstellen dat ik 20 uur geleden nog tussen Zweedse chicks in BH op de bar bij Den Glade Viking stond te dansen. :{ Ik wil terug!

Verder hetzelfde als Razende_Rosser, de rest komt later wel. :P
-
pi_85662327
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:54 schreef Ritmo het volgende:
Wooooooooooooooow _O_ Net terug, en WAT een vakantie gehad. Kan me niet voorstellen dat ik 20 uur geleden nog tussen Zweedse chicks in BH op de bar bij Den Glade Viking stond te dansen. :{ Ik wil terug!

Verder hetzelfde als Razende_Rosser, de rest komt later wel. :P
Haha dat hadden wij ook, echt mooi toen drie dagen kutgevoeld, telkens wanneer ik realiseerde dat je 48 uur geleden daar nog was etc. Jij ook mooi gehad dus. :D
pi_85662932
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha dat hadden wij ook, echt mooi toen drie dagen kutgevoeld, telkens wanneer ik realiseerde dat je 48 uur geleden daar nog was etc. Jij ook mooi gehad dus. :D
Ja, jouw topic is bij deze officieel de meest terechte klacht in KLB.
-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:25:36 #14
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85667333
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef ukga het volgende:
Ritmo is terug _O_
Haha. :Y Helaas wel. ;)
-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:40:59 #16
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85667514
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Haha. :Y Helaas wel. ;)

Ik vond Bulgarije ook echt leuk. beter dan chersonissos. Wil ook wel weer terug. Lekker goedkoop, goed, lekker weer, lekkere chicks --> kwaliteits vakantie
pi_85667831
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef ukga het volgende:

[..]

Ik vond Bulgarije ook echt leuk. beter dan chersonissos. Wil ook wel weer terug. Lekker goedkoop, goed, lekker weer, lekkere chicks --> kwaliteits vakantie
Volledig mee eens. Nog niet zo verpest als b.v. Kreta idd. Ik ga dan ook volgend jaar weer, dat hebben we met ons groepje al besloten. :Y Alleen dit maal voor 10 of 14 dagen. _O_
-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:48:35 #18
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85667972
Ja ik was 13 dagen(uiteindelijk emt vlucht enzo 12 :') ). Die 12 dagen vlogen zo om. Ik ga volgend jaar denk ik 3 weken.
pi_85668090
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:48 schreef ukga het volgende:
Ja ik was 13 dagen(uiteindelijk emt vlucht enzo 12 :') ). Die 12 dagen vlogen zo om. Ik ga volgend jaar denk ik 3 weken.
Dat is wel erg lang man. :P 3 weken dat eten daar i.c.m. cocktails en bier, dat overleven m'n darmen niet ben ik bang. :')
-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:56:16 #20
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85668383
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is wel erg lang man. :P 3 weken dat eten daar i.c.m. cocktails en bier, dat overleven m'n darmen niet ben ik bang. :')
ja toen ik weg ging had ik nog wel het gevoel van; ik trek dit nog wel en weekje.
je bent niet verplciht je elke avond tot BAM te zuipen :P
Ik vond het eten overigens goed (behalve patat, dat is dan weer wat minder)
pi_85696530
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wij hadden ook altijd van dat water in onze koelkast, was ook wel chill. Hoewel het wel vaak voorkwam dat we 's ochtends rond 11 uur al in het zwembad zaten met bier uit ons appartement.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:40:32 #22
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85696581
Paul is erg stil, na alle positieve reviews van Sunny Beach :D
mssn moeten we hem maar eens een PM sturen
pi_85696639
Wij waren ook een keer met onze groep (20+ mensen) naar zo'n steakhouse geweest in het centrum, was geweldig. :D
pi_85732393
Ok, eindelijk een beetje bijgekomen, tijd voor een verslagje dan maar. :P

De eerste indruk die ik daar kreeg was niet al te goed, bij het vliegveld in Burgas ontzettend lang moeten wachten tot de lopende band met de bagage aanging want deze was kapot en moest handmatig aangezet gaan worden ofzo. :') Daarna eenmaal in de bus naar Sunny Beach werd je ook niet helemaal vrolijk van alle half afgebouwde gebouwen daar.

Aangekomen in Sunny Beach werd ons humeur al wat beter. Meteen al even gecheckt wie er in ons hotel zaten en daar zat al wel wat leuks bij. :Y Al was het niveau van de dames wel heel heel erg laag, toch waren ze echt te lekker en verder gewoon gezellig. Dus de eerste avond zaten we al bij wat van die dames te chillen op de hotelkamer, en daarna maar mee met de kroegentocht ( :') ) gegaan.

De Heineken House vond ik echt niets aan, net als het Slam FM café. Het mag van mij wel wat gemengder allemaal. Amigo's was veel en veel leuker, alleen de serveersters daar grijpen je nog net niet tussen je benen om een fooitje te krijgen. Na geeindigt te zijn in de Flying Dutchman, viel me al met al het eerste avondje uit wat tegen.

De dag(en) erop lekker naar het strand geweest, en s'avonds eigenlijk elke keer eerst wat ingedronken bij Amigo's en de Viking Bar om daarna naar de Glade Viking _O_ of Iceberg te gaan.

Met name bij de eerste wist ik niet wat me overkwam. Een groepje Scandinavische ladderzatte dames sleurden me dat blok op en voor ik het wist stond er eentje gigantisch hard tegen me aan te rijden, en werden m'n handen door d'r op d'r tieten gelegd. :') :') Alsof het nog niet heet genoeg was, ging d'r shirtje uit en stond ze in BH voor me. :D En vriend van me werd er ook bij gesleurd, en die zat binnen een paar minuten met z'n handen onder een rokje van een van de andere chicks. :P

Dit stuk zal misschien ongeloofwaardig overkomen na de verhalen van Panzermaus (over Scandinavische dames) maar aangezien hier op FOK! voor mij alleen onbekende mensen zitten heb ik er toch geen belang bij om onzin te vertellen of stoer te doen. Ik geef liever de mensen een goed beeld van SB om ze enthousiast te maken. Scandinaviers sporen niet, dat is me nu duidelijk. :') Meer dan eens gezien dat er zo eentje gewoon in het openbaar genomen werd op een barkruk op schoot bij een vent.

Na een tijdje vertrokken de dames opeens, en nog bij aan het komen van alles zijn we maar naar de Viking Bar terug gegaan om daar nog even een cocktailtje te scoren en een potje kaarten te spelen met dames uit ons hotel.

De dagen erop de Scandinavische dames niet meer gezien helaas :'( maar de een na laatste dag het maar bij een Nederlandse uit Den Bosch geprobeerd, en met succes. ;) Daarbij bleef het qua vrouwen bij, maar ik vond het ook wel goed daarmee. :P

Ik ben nog nooit met tegenzin naar huis gegaan op vakantie, meestal heb ik zoiets van: "Het is mooi geweest" maar nu ging ik echt met tegenzin terug. We vlogen om 5 uur s'nachts, dus met de hele bus knetterdronken naar het vliegveld, rechtstreeks vanuit de Viking. :D Dat was dan wel weer mooit.

Verder: het bier was prima te doen, van de criminaliteit echt weinig gemerkt (op wat hoertjes die om je nek springen en wat druivenverkopers na) en het eten is niet geweldig maar ook niet heel slecht.

We gaan tegen december voor 10 of 14 dagen weer boeken voor de zomer van 2011. Dat staat vast. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 26-08-2010 15:31:59 ]
-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:23:12 #25
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85732776
goed verhaal ritmo;

Den glade Viking; the only place where ...... :') :P
pi_85733157
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Ritmo het volgende:

Dit stuk zal misschien ongeloofwaardig overkomen na de verhalen van Panzermaus (over Scandinavische dames) maar aangezien hier op FOK! voor mij alleen onbekende mensen zitten heb ik er toch geen belang bij om onzin te vertellen of stoer te doen. Scandinaviers sporen niet, dat is me nu duidelijk. :') Meer dan eens gezien dat er zo eentje gewoon in het openbaar genomen werd op een barkruk op schoot bij een vent.

Je moet ze dronken voeren dus, nu snap ik het. Klinkt in ieder geval goed, jezus dat was rond die tijd dat wij er waren dus niet zo. ;( :D
pi_85733309
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je moet ze dronken voeren dus, nu snap ik het. Klinkt in ieder geval goed, jezus dat was rond die tijd dat wij er waren dus niet zo. ;( :D
Echt totaal leip die wijven. :P
Maar het kan ook 1 groepje zijn geweest ofzo, er waren ook genoeg rustigere dames.
-
pi_85733340
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ukga het volgende:
goed verhaal ritmo;

Den glade Viking; the only place where ...... :') :P
:Y

*O*
-
pi_85733448
quote:
Die zeker ja. Deze anders ook, als ik dit filmpje zie, zie ik het meteen weer voor me. :D

pi_85733503
Ja. ^O^ 'Like i love you' kwam ook vaak voorbij ja.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')