Ok, eindelijk een beetje bijgekomen, tijd voor een verslagje dan maar.

De eerste indruk die ik daar kreeg was niet al te goed, bij het vliegveld in Burgas ontzettend lang moeten wachten tot de lopende band met de bagage aanging want deze was kapot en moest handmatig aangezet gaan worden ofzo.

Daarna eenmaal in de bus naar Sunny Beach werd je ook niet helemaal vrolijk van alle half afgebouwde gebouwen daar.
Aangekomen in Sunny Beach werd ons humeur al wat beter. Meteen al even gecheckt wie er in ons hotel zaten en daar zat al wel wat leuks bij.

Al was het niveau van de dames wel heel heel erg laag, toch waren ze echt te lekker en verder gewoon gezellig. Dus de eerste avond zaten we al bij wat van die dames te chillen op de hotelkamer, en daarna maar mee met de kroegentocht (

) gegaan.
De Heineken House vond ik echt niets aan, net als het Slam FM café. Het mag van mij wel wat gemengder allemaal. Amigo's was veel en veel leuker, alleen de serveersters daar grijpen je nog net niet tussen je benen om een fooitje te krijgen. Na geeindigt te zijn in de Flying Dutchman, viel me al met al het eerste avondje uit wat tegen.
De dag(en) erop lekker naar het strand geweest, en s'avonds eigenlijk elke keer eerst wat ingedronken bij Amigo's en de Viking Bar om daarna naar de Glade Viking

of Iceberg te gaan.
Met name bij de eerste wist ik niet wat me overkwam. Een groepje Scandinavische ladderzatte dames sleurden me dat blok op en voor ik het wist stond er eentje gigantisch hard tegen me aan te rijden, en werden m'n handen door d'r op d'r tieten gelegd.

Alsof het nog niet heet genoeg was, ging d'r shirtje uit en stond ze in BH voor me.

En vriend van me werd er ook bij gesleurd, en die zat binnen een paar minuten met z'n handen onder een rokje van een van de andere chicks.
Dit stuk zal misschien ongeloofwaardig overkomen na de verhalen van Panzermaus (over Scandinavische dames) maar aangezien hier op FOK! voor mij alleen onbekende mensen zitten heb ik er toch geen belang bij om onzin te vertellen of stoer te doen. Ik geef liever de mensen een goed beeld van SB om ze enthousiast te maken. Scandinaviers sporen niet, dat is me nu duidelijk.

Meer dan eens gezien dat er zo eentje gewoon in het openbaar genomen werd op een barkruk op schoot bij een vent.
Na een tijdje vertrokken de dames opeens, en nog bij aan het komen van alles zijn we maar naar de Viking Bar terug gegaan om daar nog even een cocktailtje te scoren en een potje kaarten te spelen met dames uit ons hotel.
De dagen erop de Scandinavische dames niet meer gezien helaas

maar de een na laatste dag het maar bij een Nederlandse uit Den Bosch geprobeerd, en met succes.

Daarbij bleef het qua vrouwen bij, maar ik vond het ook wel goed daarmee.

Ik ben nog nooit met tegenzin naar huis gegaan op vakantie, meestal heb ik zoiets van: "Het is mooi geweest" maar nu ging ik echt met tegenzin terug. We vlogen om 5 uur s'nachts, dus met de hele bus knetterdronken naar het vliegveld, rechtstreeks vanuit de Viking.

Dat was dan wel weer mooit.
Verder: het bier was prima te doen, van de criminaliteit echt weinig gemerkt (op wat hoertjes die om je nek springen en wat druivenverkopers na) en het eten is niet geweldig maar ook niet heel slecht.
We gaan tegen december voor 10 of 14 dagen weer boeken voor de zomer van 2011. Dat staat vast.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 26-08-2010 15:31:59 ]