abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55988167
Ja zitten er sterk aan te denken hierheen te gaan, dan zijn dit 2 keuzes die wel vrij goed te doen zijn denk ik, mensen hier ervaring mee:

Hotel Lilia ****

Lilia
+: 5 zwembaden, discotheek/nachtclub, aan het strand
-: redeljjk duur
12dagen: 826¤ (2persoonskamer)/788¤ (3persoonskamer)/858¤ (4persoonskamer)/Voordeel 3 persoonskamer; 735¤
15dagen: 931¤ (2persoonskamer)/912¤ (3persoonskamer)/971¤ (4persoonskamer)/Voordeel 3persoonskamer; 815¤

Appartementen Sunny Victory ****

S.Vic

+: goedkoop, twee zwembaden
-: ligging (200m van het strand, 600m van SunnyBeach)
12dagen: 709¤ (2persoonsstudio)/589¤ (3persoonsstudio)/539¤ (4persoonsstudio)
15dagen: 799¤ (2persoonsstudio)/649¤ (3persoonsstudio)/589¤ (4persoonsstudio)
pi_55988246
Goed topic
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_55988250
Dat is ook toevallig, ik zat ook net tussen die 2 te twijfelen
AFCA!
pi_56028092
vanaf 28 juli 11 dagen in hotel Riviera Blue
Met 17 andere vrienden.

Dat wordt wel gezellig denk ik zomaar
pi_56034836
Wij gaan er waarschijnlijk ook heen iemand ervaringen? Uitgaan is goed zo te lezen, eten slecht? gekke bulgaren?:p..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:08:45 #6
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56052051
Wij twijfelen nog.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56054214
Afgelopen ben ik met een groep vrienden und vriendinnen naar Sunnybeach geweest, 2 weken.

Ik heb me daar prima vermaakt, al ga je daar niet heen voor de prachtige culturele uitstapjes etc
Drank is echt spotgoedkoop, het is bijna de hele nacht overal happy hour. Je zuipt je daar echt voor een paar tientjes helemaal naar de klote
Stappen zelf is goed te doen, veel gezellige cocktailbarretjes en een paar grotere tenten die ramvol zitten. Wij gingen vooral alle cocktailbarretjes af
Laat in de nacht zijn er wel overal pijpsletjes die je vastklampen etc Maar die schop je gewoon weer weg als je verstandig bent.

Eten is op zich overal prima, maar ook hier moet je geen wonderen verwachten. Alle prima te doen, een paar hele puike steaktoko's.

Veel verschil tussen arm en rijk, veel foute types Overal wordt ook nog gebouwd, dus wel goed kijken waar je zit anders zit je de hele dag naar heipaalterror te luisteren.

Strand en zee zijn erg goed, zee loopt zeer langzaam af waardoor je tig meter de zee in kan lopen.

Voor jongeren die gewoon een goedkope strandvakantie willen hebben is het ideaal, je hoeft niets te laten omdat het eten en drinken zo goedkoop is.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56054358
Hehe klinkt goed, nee voor culturele shit ga ik er niet heen, heb ik al teveel gedaan in me leven met die saaie vakanties met ouders jewait.

Is wel bijna zeker dat ik ga met wat boys hehe.
pi_56054462
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Hehe klinkt goed, nee voor culturele shit ga ik er niet heen, heb ik al teveel gedaan in me leven met die saaie vakanties met ouders jewait.

Is wel bijna zeker dat ik ga met wat boys hehe.
nu ik nog
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_56054514
Dat Lilia hotel is wel bruut trouwens, erg gunstig dat je direct aan het strand en de wandelboulevard zit. Direct aan de boulevard zitten namelijk ook alle barretjes en eettentjes.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56055300
Ben er dit jaar ook te vinden.
pi_56059120
Vorig jaar geweest, hotel Majestic. Topvakantie gehad. Misschien dit jaar wel weer, even kijken nog.
pi_56063912
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef Bullebak het volgende:
Dat Lilia hotel is wel bruut trouwens, erg gunstig dat je direct aan het strand en de wandelboulevard zit. Direct aan de boulevard zitten namelijk ook alle barretjes en eettentjes.
Gekkenhuis jewaited ala sjaak
pi_56064313
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef Bullebak het volgende:

Laat in de nacht zijn er wel overal pijpsletjes die je vastklampen etc Maar die schop je gewoon weer weg als je verstandig bent.
Jij of je vrienden kunnen dit weten en hebben hier gebruik van gemaakt?
AFCA!
pi_56065612
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:34 schreef Angelob het volgende:

[..]

Jij of je vrienden kunnen dit weten en hebben hier gebruik van gemaakt?
Klopt ja, onze vriendinnen vonden dat elke avond namelijk ontzettend geil
Geef mij maar Amsterdam
pi_56082013
twijfelen ook nog om hier heen te gaan
pi_56098855
Sunny Beach is zeker een aanrader, en naar mijn mening mooier dan Golden Beach. (oa leuker stappen, en minder hoogteverschil, dus je hoeft niet te klimmen naar je appartement/hotel na het stappen) En je hebt er alle soorten restaurants, dus je kan er zowel schitzels in een nep flintstones grot eten, als lekker Chinees. Buiten Sunny Beach zelf is er niet zo heel veel, maar daarvoor ga je er ook niet echt heen gok ik.. 4 jaar geleden was er 1 disco waar alle Russische en Bulgaarse louche types zaten, dus die waren mooi gescheiden van de touristen.

Ik zie ons nog zitten met 60 wodka/jus op tafel nadat drie mensen tijdens het happy hour in lazur even 10 gingen halen. (was 2 halen 1 betalen, omgerekend 50 ct per glas) Ze kwamen vragen of we alsjeblieft wat door wilden drinken, ze hadden de glazen nodig..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_56119722
Geboekt maar op aanvraag, ff afwachten dus nog of het lukt anders maar ff ander appartement regelen fozo hehe.
pi_56132052
als je het appartement apart boekt van vlucht. wat is dan de beste manier om te reizen naar sunny beach?
pi_56136550
Vlucht naar Burgas, vanaf daar is het iets van 30 mins rijden.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56241387
Wij gaan dit jaar ook met 5 man sterk naar Zonnestrand en zitten in appartementencomplex Eden van 14 tot 22 augustus

Overigens is hier nog genoeg te lezen wat betreft ervaringen van mensen die er al zijn geweest.

Samenvatting:
-Aggressieve hoeren (en knokploegen) die je beroven
-Niet altijd even vriendelijk personeel in de horeca
-Veel knappe Zweedse vrouwen
-Die vrouwen gaan voornamelijk met Zweedse gaylords naar huis en niet met leuke Hollandse jongens
-Goedkoop eten en drinken (er worden prijzen van 50 eurocent tot 1 euro voor een halve liter genoemd)
-Veel striptenten (in het vorige topic staat ook een prijslijstje , pagina 5, 2e post )
pi_56256264
kleine TVP, mn vriendin gaat er heen met haar vriendinnen
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:19:36 #23
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_56264233
Ben het afgelopen jaar in Sunnybeach geweest. Het is zeker wel aan te raden om er heen te gaan maar zelf zou ik er geen 2e keer heen gaan, behalve uitgaan en strand heb je er vrij weinig.

Van hoeren enzo heb ik weinig last gehad, gewoon gelijk een grote muil geven

En veel Zweden daar, apart volk is dat, lopen daar met een theedoek om de harses een beetje popiejopie te doen. In de Orange kwamen die vooral, Orange is 1 keer leuk maar heb elke avond de zelfde muziek, meestal waren wij in de Iceberg te vinden.

Alleen bij het hotel is het oppassen met overlast, ze zijn nogal corrupt daar. Onze deur liep aan en er was overlast, schijnt het daar 200 euro te kosten. Mocht er ff iemand met 4 beren naar een pinautomaat lopen terwijl die baas onze paspoorten had. Beachmasters had het goed opgelost door te regelen dat wij de 2e week veel gratis mochten doen. Van de receptie hadden we nog een bonnetje gehad voor die deur dus dat geld hebben we later nog van de verzekering terug gekregen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_56387746
Beste vakantieganger,

Hartelijk bedankt voor je reservering (nr. ****).

Je kunt de factuur binnen één werkdag via de email verwachten (boek je op zaterdagavond of zondag, dan ontvang je de factuur op maandag).

Wij verzoeken je, zodra je de factuur hebt ontvangen, deze goed te controleren. Eventuele fouten kun je per email (info@gogo.nl) aan ons doorgeven. Vergeet hierbij niet jouw reserveringsnummer te vermelden.

Boekingsgegevens
-------------------------------------------------------------------

Reserveringsnr. : *****
Boekdatum : 29-01-2008
Vertrekdatum : 07-08-2008
Terugkomstdatum : 18-08-2008
Accommodatie : Appartementen Sunny Victory
Kamertype(s) : 2-kamerappartement,Logies
Verzorging : standaard
Vervoer : vliegreis
Aantal dagen : 12
Heenreis : Amsterdam - Bourgas