quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De hetze is al begonnen tegen Derksen bij SBS6, vandaag in showwwnieuuuuwzzover dat VI en Johan meineed zouden hebben gepleegd vanwege een stukje in VI over een FIOD medewerker die iets zou hebben verklaard over een voetballer die daardoor naar eigen zeggen z'n carrière naar de knoppen zag gaan. Het verhaal nuanceren ze dan verderop in het programma door een echte advocaat aan het woord te laten die verklaart dat het allemaal niet zo hoog gespeeld gaat worden. Maar toch. Er wordt een 'sensationeeeeehlll, schokkennnnnnnnnnnnnnnnnnd! SBSSSS 6 ! -sausje overheen gegoten, pff
Johan heeft op de begrafenis van zijn eigen vader een hele 'realistische' toespraak gehouden. Familie was er niet over te spreken.quote:
Binnenkort met een balkje voor zn ogen als het aan SBS6, schokkeeeennnnnnnnnndddd, sensationeeeeeeeeeeeeehhhhlllllll ! ligtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef fioooon het volgende:
Ik ben in iedergeval blij dat Johan er bij zit in het programma vandaag.
Ik denk dat ze reclame blijven uitzenden dat wij hier op fok allemaal aan het Jupiler bier gaan.quote:
Misschien gaat Derksen er wel werk van maken en gaat hij een rectificatie eisen van SBS6.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Binnenkort met een balkje voor zn ogen als het aan SBS6, schokkeeeennnnnnnnnndddd, sensationeeeeeeeeeeeeehhhhlllllll ! ligt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Binnenkort met een balkje voor zn ogen als het aan SBS6, schokkeeeennnnnnnnnndddd, sensationeeeeeeeeeeeeehhhhlllllll ! ligt
Hij klinkt wel terneergeslagen, die keeper van Vitesse ja. En geef hem eens ongelijk.quote:
ja geef hem groot gelijk, raar verhaal van die clubquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hij klinkt wel terneergeslagen, die keeper van Vitesse ja. En geef hem eens ongelijk.
Heb hem dat niet horen zeggen. Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij vindt Piet deze situatie frustrerend.
Eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
Geen Tijl, en geen muziekbandje, dus het is al een verbetering t.o.v. de maandag...
Frits kan zich maar beter bezighouden met zijn TV zendertje dat uitstel van betaling heeft aangevraagdquote:
De jongen heeft het overlijden zijn Pa hoogstwaarschijnlijk ook nog geen plaatsje gegeven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hij klinkt wel terneergeslagen, die keeper van Vitesse ja. En geef hem eens ongelijk.
Derksen heeft nog nooit de kampioen goed voorspeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Kijk, Derksen weet wat hij zegt... PSV WORD KAMPIOEN!!
Nu wel..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Derksen heeft nog nooit de kampioen goed voorspeld
Dan moet het toch een keertje goed komen zou je zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Derksen heeft nog nooit de kampioen goed voorspeld
En jij neemt een LOI cursus Nederlands ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Kijk, Derksen weet wat hij zegt... PSV WORD KAMPIOEN!!
Er is verder niks te besprekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Niet eens tijd voor het volgende onderwerp ? Of gaat VI, Studio Sport achterna en maken ze er ook Ajax TV van ?
Die kan niet ontbrekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Blatter![]()
Bij elke show komt die vent erin
Waarom spreekt hij dan niet zelf 'welkom op de website van Martin Stoker in'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
ff een VI feitje: voor de mensen die zich afvragen wie de voiceover is die VI aankondigd met "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door... " En natuurlijk de aankondigingen van VI en de rest van de vormgeving op RTL7: http://www.martinstoker.nl/
Komt omdat ze het niet altijd over Ajax hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef maril het volgende:
Ik vind het wel typisch dat dit nu geen studio ajax wordt genoemd. ajax ajax ajax je kan geen voetbalprogramma aanzetten. Ze zijn allemaal geobsedeerd.
Geen rode bos thee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef fioooon het volgende:
[..]
En ik heb alleen groene thee in huis....
Je moet je werk niet mee naar huis nemen, ofzoietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij dan niet zelf 'welkom op de website van Martin Stoker in'
by farquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Frits leuker meelullen dan die Tijl.
Klopt zo'n typische anti-voetbal man zou mooi zijn. Maarten van Rossem zou helemaal geweldig zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:24 schreef maril het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om MMH een keertje daar neer te zetten, alleen zal MMH het absoluut niet leuk vinden.
Ja, dat denk ik wel hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef BB-King het volgende:
Zouden ze Prem nog eens een keertje uitnodigen?
Ja en een dikke nek !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef BB-King het volgende:
Patrick Kluivert wordt al aardig kalend zo te zien op die beelden.
Dat is er inderdaad eentje voor de Derksen-bingo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Johan niks over Vloet en zijn grote ogen
Nee het was juist andersom... eerst zei hij miljonair... daarna Miljardair!! Hij was het ff vergeten denkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hij corrigeerde het gelijk: miljonair.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef devilfish het volgende:
Frits lult wel lekker mee, mag wel vaker komen van mij en die heeft nu toch wel tijd over
Het ging toen over dat nummer wat hij altijd speelde. Die krijgen we niet meer te horen want na 2x per dag 6 weken lang weten we het nummertje wel denk ik zo.quote:
Hoezo is hij verbannen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
bron is DiegoArmandoMaradona maar helaas is hij tot de kerst verbannen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan het ook niet helpen dat MaartenA zwakzinnig lult, maar met jou daarover in discussie gaan is ongeveer net zo nuttig als tegen bomen praten
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:33 schreef Sethje het volgende:
Frits Barend, een fatsoenlijke gast met kennis van zaken en meteen een goede aflevering.
Ook gewoon via RTL gemist: http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s5_a2.xmlquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Bedaarten het volgende:
http://tvblik.nl/voetbal-international/13-augustus-2010 Via deze link is hij volgens mij te bekijken.
Eén dag leek al teveelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hans van breukelen zou denk ik daarom ook leuk zijn. Alleen die kan het mentaal niet aan zoveel weken met derksen.
Ja inderdaad, waar is die Berdien of zo?quote:
Inderdaad. En zoals vanavond al een beetje te zien was kan dat nog voor de nodige conflicten gaan zorgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:33 schreef Sethje het volgende:
Frits Barend, een fatsoenlijke gast met kennis van zaken en meteen een goede aflevering.
Klopt, het zou sneu zijn als Hansie II zich na 5 afleveringen ophangt. Dan moet je weer op zoek naar een nieuwe vaste gast.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:26 schreef Stiggie het volgende:
Hans van breukelen zou denk ik daarom ook leuk zijn. Alleen die kan het mentaal niet aan zoveel weken met derksen.
Op hoeveel minuten zit dat moment?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:14 schreef HaagsPietje het volgende:
mwah, vond het een vrij plichtmatige uitzending, alleen toen fritz johan een beetje kietelde leefde het even op....
weet niet precies, volgens mij ergens op 2/3 van de uitzending.....waar Johan vergeleken wordt met Wilders en die daar uber-serieus op ingaatquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Op hoeveel minuten zit dat moment?
Nee, René: http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:20 schreef stefan-WoW het volgende:
Is dat Johan?
http://www.vi.nl/web/show?id=503596quote:Heeft iemand een linkje waar ik mail kan sturen met vragen voor vanavond? Kan hem niet vinden op vi.nl
Top, zag hem even niet staan bij het kopje Voetbal Internationalquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s5_a2.xml
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:07 schreef Stiggie het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)nsen-16-08-2010.html
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Misschien vroegen de biblebelt-boys hem wel weer, maar gunt Johan deze kans op zelfpromotie aan Genee. Zo zit hij in elkaar.
Ja maar Genee zei vrijdag toch dat hij er weer is. Ze hebben nog niemand anders gevonden die in de 'poule' komt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijl is er niet vanavond. Die zou er maar eens in de maand zijn.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Die patjepeeër Jordania had geen posters van Vitesse aan zijn muur hangen, die wil gewoon heel ordinair geld verdienen.
hmmh ok. Zou toch geen probleem moeten zijn. De criteria zijn niet erg hoog, gezien de aanstelling van TIjl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar Genee zei vrijdag toch dat hij er weer is. Ze hebben nog niemand anders gevonden die in de 'poule' komt.
Derksen heeft iets speciaals met Tijl vandaar dat ze hem aardig in zijn waarde laten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hmmh ok. Zou toch geen probleem moeten zijn. De criteria zijn niet erg hoog, gezien de aanstelling van TIjl.
Hij doet Tikke Derksen, het buurjongetje van Johan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:52 schreef fioooon het volgende:
[..]
Derksen heeft iets speciaals met Tijl vandaar dat ze hem aardig in zijn waarde laten.
Tijl heeft zijn carriere aan Derksen te danken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij doet Tikke Derksen, het buurjongetje van Johan?
Hij schreef columns voor Derksen toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:55 schreef fioooon het volgende:
[..]
Tijl heeft zijn carriere aan Derksen te danken.
Ja klopt inderdaad. Daar is het mee begonnen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij schreef columns voor Derksen toch?
Anderen waren te bang om naar de studio te komenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Paul het volgende:
WAT DOET TIJL ER NOU WEER, HIJ ZOU MAAR 1 KEER INDE MAAND KOMEN VERDOMME IK BEN ECHT KWOAD!
het stoort niet maar ik vind het gewoon niet passen bij de maadaguitzeningquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Hey jongens niet haten op Danny Vera.
Het is een mannenprogramma. Voetbal, bier, en rock-n-roll.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het stoort niet maar ik vind het gewoon niet passen bij de maadaguitzening
Ja want die Manolev was zo lekker bezigquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Evertjan het volgende:
Gijp heeft gewoon iets tegen backs omdat hij altijd ruzie had met Gerets en nu kamt hij alle backs over 1 kam
Ja en Berdien weer niet achter de barquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Albertoooo het volgende:
Godver zit die VI reporter met dat waterhoofd weer in de uitzending
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Albertoooo het volgende:
ja maar om er nou iedere week een item over te maken. Waarom niet Pieters van PSV dat is toch ook een dramaquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja want die Manolev was zo lekker bezig
Alles zit gewoon weer tegenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja en Berdien weer niet achter de bar
niet dat ik weet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef Evertjan het volgende:
staat het ''het volk'' ook op de JD bingo???
WAT!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef Evertjan het volgende:
wat een nieuws zeg van JD the king is 33 jaar geleden overleden!!!
Hij lijkt idd sprekend op jouw avaterquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Albertoooo het volgende:
ben ik ook benieuwd naar, wat het addertje onder het gras isquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ben wel benieuwd wat er tegenover staat. Karaoke programma voor Wilfred op SBS?
Wat is dat? een stijve?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef gniffie het volgende:
hansie hansie![]()
![]()
![]()
kreeg bijna the big O toen ik het hoorde
Wsl elke week een blokje Wilfred-karaoke in funniest homevideo'squote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ben wel benieuwd wat er tegenover staat. Karaoke programma voor Wilfred op SBS?
Jammer dat Real hem toen niet kochtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Evertjan het volgende:
ik miste dit nieuws eigelijk van JD
http://www.afc-amsterdam.(...)7,467106&anav=160423
Dat is meer Jack van Gelder-nieuwswaardequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Komt komende zondag 15 minuten aan bod bij Studio Voetbal met good old Sjekquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Misschien gaat Johan wel Domino Day presenterenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wsl elke week een blokje Wilfred-karaoke in funniest homevideo's
Johan als analyticus bij Oranje wedstrijden, lijkt me meer voor de hand liggen. Ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien gaat Johan wel Domino Day presenteren
Denk dat Johan een paar keer mee moet doen met 'Hole in the wall'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wsl elke week een blokje Wilfred-karaoke in funniest homevideo's
nee had wel gehoord over de overname maar deze beelden nog nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
vandaag onder een steen gelegen?
Ken je nog de dikke johan? Zoek Johan Derksen 1999 op youtubequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Denk dat Johan een paar keer mee moet doen met 'Hole in the wall'.
Dat is allemaal al weggesanneerd!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Evertjan het volgende:
Kan de gemeente en de provincie nu is geld gaan terug vragen? al die leningen telt aardig op
Nee, dat is zelfstandig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef Evertjan het volgende:
krijg je voor die 4 miljoen ook het Gelredome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |