Waarom spreekt hij dan niet zelf 'welkom op de website van Martin Stoker in'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
ff een VI feitje: voor de mensen die zich afvragen wie de voiceover is die VI aankondigd met "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door... " En natuurlijk de aankondigingen van VI en de rest van de vormgeving op RTL7: http://www.martinstoker.nl/
Komt omdat ze het niet altijd over Ajax hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef maril het volgende:
Ik vind het wel typisch dat dit nu geen studio ajax wordt genoemd. ajax ajax ajax je kan geen voetbalprogramma aanzetten. Ze zijn allemaal geobsedeerd.
Geen rode bos thee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef fioooon het volgende:
[..]
En ik heb alleen groene thee in huis....
Je moet je werk niet mee naar huis nemen, ofzoietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij dan niet zelf 'welkom op de website van Martin Stoker in'
by farquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Frits leuker meelullen dan die Tijl.
Klopt zo'n typische anti-voetbal man zou mooi zijn. Maarten van Rossem zou helemaal geweldig zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:24 schreef maril het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om MMH een keertje daar neer te zetten, alleen zal MMH het absoluut niet leuk vinden.
Ja, dat denk ik wel hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef BB-King het volgende:
Zouden ze Prem nog eens een keertje uitnodigen?
Ja en een dikke nek !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef BB-King het volgende:
Patrick Kluivert wordt al aardig kalend zo te zien op die beelden.
Dat is er inderdaad eentje voor de Derksen-bingo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt Johan niks over Vloet en zijn grote ogen
Nee het was juist andersom... eerst zei hij miljonair... daarna Miljardair!! Hij was het ff vergeten denkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hij corrigeerde het gelijk: miljonair.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef devilfish het volgende:
Frits lult wel lekker mee, mag wel vaker komen van mij en die heeft nu toch wel tijd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |