Anderen waren te bang om naar de studio te komenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Paul het volgende:
WAT DOET TIJL ER NOU WEER, HIJ ZOU MAAR 1 KEER INDE MAAND KOMEN VERDOMME IK BEN ECHT KWOAD!
het stoort niet maar ik vind het gewoon niet passen bij de maadaguitzeningquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Hey jongens niet haten op Danny Vera.
Het is een mannenprogramma. Voetbal, bier, en rock-n-roll.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het stoort niet maar ik vind het gewoon niet passen bij de maadaguitzening
Ja want die Manolev was zo lekker bezigquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Evertjan het volgende:
Gijp heeft gewoon iets tegen backs omdat hij altijd ruzie had met Gerets en nu kamt hij alle backs over 1 kam
Ja en Berdien weer niet achter de barquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Albertoooo het volgende:
Godver zit die VI reporter met dat waterhoofd weer in de uitzending
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Albertoooo het volgende:
Godver zit die VI reporter met dat waterhoofd weer in de uitzending
ja maar om er nou iedere week een item over te maken. Waarom niet Pieters van PSV dat is toch ook een dramaquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja want die Manolev was zo lekker bezig
Alles zit gewoon weer tegenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja en Berdien weer niet achter de bar
niet dat ik weet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef Evertjan het volgende:
staat het ''het volk'' ook op de JD bingo???
WAT!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef Evertjan het volgende:
wat een nieuws zeg van JD the king is 33 jaar geleden overleden!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |