Neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
radio via de stream??? Heb je geen radio op je phone dan??
die X10 heeft helemaal geen radio?? Darn... Zo'n mooi dingetje (lijkt me) en dan geen radio hebben... Ja als je via de stream kunt luisteren is er geen probleem natuurlijk. Wel als je dat straks klauwen vol geld gaat kosten :Squote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee
Ik heb de X10. Ik wilde eigenlijk de Desire toen ik mijn abo verlengde, maar die had een levertijd van 4-6 weken... En ik had geen zin om zo lang te wachten.
't Is een luxeprobleempje, no big dealMaar ik luister sowieso liever via de stream dan via de ether, die stoort vaker...
't Is absoluut een prachtding!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die X10 heeft helemaal geen radio?? Darn... Zo'n mooi dingetje (lijkt me) en dan geen radio hebben... Ja als je via de stream kunt luisteren is er geen probleem natuurlijk. Wel als je dat straks klauwen vol geld gaat kosten :S
Dat staat nergens, maar het zal me niet verbazen als de ongelimiteerde (FUP) abonnementen waar ze nu reclame voor maken ook beperkt gaan worden.. typisch de geur van geld..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Leg uit... passen ze de snelheid aan over drie maand? En bron?
Dat is nog beter, gast! Ik woon vlakbij de Duitse grens, zou het werken als ik zo'n pre-paid databundel koop?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef bergdani het volgende:
Wat was Duitsland dan heerlijk. Kom net terug van vakantie: daar kreeg je tenminste 5GB per maand voor 20 euro. (was wel prepaid)
Wie weet, probeer het uit zou ik zeggen. Ik had een prepaid kaart gekocht bij Tchibo, die hebben iets van 10.000 vestigingen in Duitsland. Je kunt dus zo'n kaart kopen voor een 10tje en het testen door voor 2,95 een dag internet te nemen en kijken of het bij jou thuis wil werken en wat de snelheid dan wel niet is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is nog beter, gast! Ik woon vlakbij de Duitse grens, zou het werken als ik zo'n pre-paid databundel koop?
Moet je dan ook niet van het duitse netwerk gebruik maken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef bergdani het volgende:
[..]
Wie weet, probeer het uit zou ik zeggen. Ik had een prepaid kaart gekocht bij Tchibo, die hebben iets van 10.000 vestigingen in Duitsland. Je kunt dus zo'n kaart kopen voor een 10tje en het testen door voor 2,95 een dag internet te nemen en kijken of het bij jou thuis wil werken en wat de snelheid dan wel niet is.
Oh en vergeet niet een Duits adres in je hoofd te hebben. Dat moet namelijk voor de registratie, het wordt niet nagetrokken dus kan alles zijn.
2.2 heeft die hotspot (oid) functie, dan kan iedereen met z'n laptop op het vodafone netwerk met z'n laptop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de iPad de boosdoener is. De voor telefoons bedoelde SIM-kaarten met internetabonnement kunnen met bijknippen ook in Apple's nieuwe speeltje gebruikt worden. Op papier waren die abonnementen 'onbeperkt', maar in de praktijk rekende de provider op een bescheiden hoeveelheid verkeer per gebruiker. Internet op de telefoon gebruiken de meeste mensen alleen maar om even snel iets op te zoeken. Maar met het grote scherm nodigt de iPad veel meer dan een smartphone uit tot echt veelvuldig en lang surfen. Op dat grotere dataverkeer zijn die abonnementen niet berekend. Daarom hebben providers speciaal voor de iPad nieuwe abonnementen verzonnen. Met het beperken van dataverkeer hopen ze het trucje van een normale SIM bijknippen te sluiten.
Ik heb spotify, een programma om mp3's te streamen. In theorie geweldig, alle muziek die je kan verzinnen onder handbereik, in de praktijk zit ik na 15 nummers over mijn FUP heen en word de verbinding zo traag dat ik amper nog kan browsen. En dat is dan 'surf&mail totaal'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Re het volgende:
Wat moet je trouwens allemaal binnenhalen dat je 1 gig per maand verbruikt, buiten al je wifi momenten dan he
Mijn abonnement kost normaliteit ¤29,50 p/m. Maar nu betaal ik door een actie maar ¤22,50 p/m. Mocht ik onder de nieuwe voorwaarden vallen, dan kan ik toch wel verwachten dat ik een 1GB limiet heb? Ik vind 250MB voor een abbonement van ¤26,50 p/m trouwens al belachelijk laagquote:Klanten die een 'Bel+SMS+Web'-abonnement voor 26,50 euro per maand afsluiten, krijgen een datalimiet van 250MB. Bij alle duurdere abonnementen geldt een datalimiet van 1GB.
als ik hun was zou ik dat zo houden. Internet wordt steeds populairder en men wil toch besparen op kosten denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Tmobile doet nog steeds onbeperkt internet, maar hoe lang nog?
Tegenwoordig wel, maar vroeger betaalde je voor 'gewoon' internet ook eerst telefoontikken, en later als je over je limiet heen zat een prijs per mb. De fair use policies kwamen later pas. Apart dat mobiel internet nu precies andersom evolueert.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ik hun was zou ik dat zo houden. Internet wordt steeds populairder en men wil toch besparen op kosten denk ik.Voor gewoon internet bepaal je toch ook een vast bedrag? Ga je toch ook niet voor 250mb betalen ofzo. Of zit ik nu verkeerd? Ik heb altijd een rekening van vast bedrag en zit 24/7 (bij wijze van) op internet....
De spijker op z'n kop...!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, maar vroeger betaalde je voor 'gewoon' internet ook eerst telefoontikken, en later als je over je limiet heen zat een prijs per mb. De fair use policies kwamen later pas. Apart dat mobiel internet nu precies andersom evolueert.
beetje youtube, full screen internetten (geen gare mobile sites)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Re het volgende:
Wat moet je trouwens allemaal binnenhalen dat je 1 gig per maand verbruikt, buiten al je wifi momenten dan he
in nl hebben alleen pauper providers datalimieten gehanteerd...quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, maar vroeger betaalde je voor 'gewoon' internet ook eerst telefoontikken, en later als je over je limiet heen zat een prijs per mb. De fair use policies kwamen later pas. Apart dat mobiel internet nu precies andersom evolueert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |