De hoop is dus dat ze over 2 jaar door hebben dat het compleet kansloos is om annu nog een datalimiet te hanteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Zo gauw je over een jaar of twee jaar moet verlengen krijg je hier dus wel last mee
Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
De hoop is dus dat ze over 2 jaar door hebben dat het compleet kansloos is om annu nog een datalimiet te hanteren.
Leg uit... passen ze de snelheid aan over drie maand? En bron?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef Peter het volgende:
KPN: Je leven lang internet op mobiel voor 2,50/mnd
*** Wel over 3 maanden een verlaging van de snelheid naar 56kb. Wil je dan meer? Dan betaal je 25 euro/mnd.***
Boeven
Mja, ik gebruik alleen maar 3G, wifi is me teveel moeite + dat het signaal bij mij thuis niet al te best is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Re het volgende:
Wat moet je trouwens allemaal binnenhalen dat je 1 gig per maand verbruikt, buiten al je wifi momenten dan he
Ik gebruik ook nooit wifi op m'n foon eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik alleen maar 3G, wifi is me teveel moeite + dat het signaal bij mij thuis niet al te best is.
Waarschijnlijk kom je ook niet aan de 1GB, maar als je erover gaat betaal je verschrikkelijk veel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Re het volgende:
Wat moet je trouwens allemaal binnenhalen dat je 1 gig per maand verbruikt, buiten al je wifi momenten dan he
Dat zeiden ze een jaar of 4 geleden ook van toestelkortingen bij abonnementen, maar ja, als er nog 1 provider overblijft die dat wél blijft doen, stapt iedereen daar naartoe over. Daar is dus uiteindelijk ook niets van terecht gekomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist, ze stoppen straks allemaal met ongelimiteerd internet
Als iedereen overstapt naar 1 provider dan ligt volgens mij het netwerk plat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zeiden ze een jaar of 4 geleden ook van toestelkortingen bij abonnementen, maar ja, als er nog 1 provider overblijft die dat wél blijft doen, stapt iedereen daar naartoe over. Daar is dus uiteindelijk ook niets van terecht gekomen.
In mei zat ik net onder de 400 mb en dat zal ook wel mijn gemiddelde zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik zal in een verloren moment eens nagaan hoeveel ik gebruikte op m'n foon.
Hmmm en T-mobile is nu al ruk qua 3g netwerk en zij blijven het wel houden...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Als iedereen overstapt naar 1 provider dan ligt volgens mij het netwerk plat.
Ik haal 150mb in 2 dagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In mei zat ik net onder de 400 mb en dat zal ook wel mijn gemiddelde zijn.
Indien je een HTC Desire hebt: Ga naar de Android App Market en download de 3G Watchdog app dat in real-time het data-verbruik bijhoudt. Tot op heden zit ik op 20% van mijn maandelijkse 'fair use' max. limiet.quote:
Ik moet écht zeggen dat sinds de klachten het netwerk ENORM verbeterd is. Heb nu heel vaak HSDPA verbinding en heb nog overal verbinding kunnen maken, ook op evenementen zoals Solar afgelopen weekend met toch een 20.000 bezoekers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:02 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Hmmm en T-mobile is nu al ruk qua 3g netwerk en zij blijven het wel houden...
Al beloven ze al 3 jaar verbetering
Waarom is dat gedoe? Ik gebruik eigenlijk juist vooral wifi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik alleen maar 3G, wifi is me teveel moeite + dat het signaal bij mij thuis niet al te best is.
Ik ook, stuk sneller en geen FUP gezeur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is dat gedoe? Ik gebruik eigenlijk juist vooral wifi.
Precies. Sowieso is er op je vaste plekken vaak wel wifi (thuis, werk etc.) maar ook hebben veel plaatsen prima gratis hotspots. Ik sta nu op een perron van Utrecht CS en heb prima wifi op mn telefoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook, stuk sneller en geen FUP gezeur.
Inderdaad. Zelfs al blijf ik volgens mij nog wel onder de 250mb. Ik wil vaste kosten en geen gezeik. Dus ook niet de mogelijkheid dat ik even een extra rekening krijg omdat de verbruiksgegevens waar ik maar beperkt toegang toe heb even een rekenfoutje laten zien in mijn nadeel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef Henno het volgende:
Betalen per 'tik' of MB is niet meer van deze tijd. Ook niet bij mobiel verkeer. Mij zullen ze niet hebben als klant zolang er geen flatrate is.
Merci, die gaan we eens laten draaien!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Indien je een HTC Desire hebt: Ga naar de Android App Market en download de 3G Watchdog app dat in real-time het data-verbruik bijhoudt. Tot op heden zit ik op 20% van mijn maandelijkse 'fair use' max. limiet.
Merci, dan laat ik het maar even.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Indien je een HTC Desire hebt: Ga naar de Android App Market en download de 3G Watchdog app dat in real-time het data-verbruik bijhoudt. Tot op heden zit ik op 20% van mijn maandelijkse 'fair use' max. limiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |