Waarom is dat gedoe? Ik gebruik eigenlijk juist vooral wifi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik alleen maar 3G, wifi is me teveel moeite + dat het signaal bij mij thuis niet al te best is.
Ik ook, stuk sneller en geen FUP gezeur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is dat gedoe? Ik gebruik eigenlijk juist vooral wifi.
Precies. Sowieso is er op je vaste plekken vaak wel wifi (thuis, werk etc.) maar ook hebben veel plaatsen prima gratis hotspots. Ik sta nu op een perron van Utrecht CS en heb prima wifi op mn telefoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook, stuk sneller en geen FUP gezeur.
Inderdaad. Zelfs al blijf ik volgens mij nog wel onder de 250mb. Ik wil vaste kosten en geen gezeik. Dus ook niet de mogelijkheid dat ik even een extra rekening krijg omdat de verbruiksgegevens waar ik maar beperkt toegang toe heb even een rekenfoutje laten zien in mijn nadeel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef Henno het volgende:
Betalen per 'tik' of MB is niet meer van deze tijd. Ook niet bij mobiel verkeer. Mij zullen ze niet hebben als klant zolang er geen flatrate is.
Merci, die gaan we eens laten draaien!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Indien je een HTC Desire hebt: Ga naar de Android App Market en download de 3G Watchdog app dat in real-time het data-verbruik bijhoudt. Tot op heden zit ik op 20% van mijn maandelijkse 'fair use' max. limiet.
Merci, dan laat ik het maar even.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Indien je een HTC Desire hebt: Ga naar de Android App Market en download de 3G Watchdog app dat in real-time het data-verbruik bijhoudt. Tot op heden zit ik op 20% van mijn maandelijkse 'fair use' max. limiet.
Thnx, hiermee heb je meteen mijn vraag ook beantwoord ;-)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval niet voor vervelende financiële verrassingen te staan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het bij Hi ook, maar daar kost het geen geld als je erover heen gaat. Wel gaat de snelheid met 90% omlaag.
Goed punt! Thuis download ik alle zooi en buitenhuis haal ik alleen de updates binnen... ach zal wel niet zo'n vaart lopen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Re het volgende:
Wat moet je trouwens allemaal binnenhalen dat je 1 gig per maand verbruikt, buiten al je wifi momenten dan he
De nieuwe maatregelen gaan pas per 6 september in voor nieuwe klanten en verlengingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef iPat het volgende:
Het is pas per september, maar als ik nu binnen 3-4 dagen een abbo afsluit met Vodafone, heb ik dan nog wel onbeperkt datalimiet?
Ik stap over van T-Mobile, en ik wil nummerbehoud, en er staat dat het 3 maanden kan duren voordat het abonnement in werking is. Nu ben ik in de war of de datalimiet regel geldt voor begindatum contract of voor begindatum abonnement?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De nieuwe maatregelen gaan pas per 6 september in voor nieuwe klanten en verlengingen.
Goed punt.. maar ik snap het niet.. aan de ene kant zeggen ze dat er een prijzen oorlog is tussen mobiel internet en aan de andere kant dit bericht..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.fd.nl/artikel/(...)dels-mobiel-internet
Financieele dagblad anders?
handig! ach nogmaals.. .thuis download ik alles,, dan schakelt hij toch automatisch over naar WIFIquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Met de huidige voorwaarden mag je 2x (ruim) over de datalimiet gaan, je krijgt een waarschuwing.
Pas vanaf de 3de keer mag je gaan dokken. Dat is mij althans verteld bij het afsluiten van mijn Vodafone abonnement
De 3G Watchdog is een essentiële app btw, hoort één van de eerste apps te zijn die je moet downloaden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17,5 mb in 1/2 uur... Gaat lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval niet voor vervelende financiële verrassingen te staan...
Ik heb de radio vaak op de stream staan, heb geen idee hoeveel zoiets gebruikt. Maar goed, met het zojuist geïnstalleerde dingetje zijn we daar snel achter ;-)
radio via de stream??? Heb je geen radio op je phone dan??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval niet voor vervelende financiële verrassingen te staan...
Ik heb de radio vaak op de stream staan, heb geen idee hoeveel zoiets gebruikt. Maar goed, met het zojuist geïnstalleerde dingetje zijn we daar snel achter ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |