Oh ik ben een beetje aan het overwegen tussen een 3GS en een i4, maar het blijkt nu helemaal niet voordeliger te zijn om een 3GS te nemen. En dat denken volgens mij veel mensen. Waaronder ik, tot ik het ging uittellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef nelisb het volgende:
Mooie rekensom. Maar wat wil je ermee zeggen?
Wat maakt het uit wat ie waard is nog als je er maar plezier van hebt gehad.
Misschien laat je hem kapot vallen na 1 maand. Weg 640¤ in 1 maand.
ja baasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:55 schreef nelisb het volgende:
Gezeur over die 200/250¤ verschil. Koop gewoon de nieuwste.
Ik sprak vandaag nog met de eigenaar van een mobistar center, hij verwacht dat over een maand de preorderlijsten afgeleverd zijn en dat je vanaf ten vroegste einde september 'zomaar' een iphone4 kunt krijgen. Mobistar in BE heeft tot nu toe iets van gem. 4 iphones per filiaal per levering.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
Toch maar niet naar BelgiëOveral uitverkocht...
SUPERquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Peachcore het volgende:
Weet iemand een goede video converter? Ik heb een film en twee afleveringen van een serie geconverteerd met Miro Video Converter, maar het geluid klinkt heel erg ingeblikt op mijn iPhone (vooral met oortjes in).
Vodafonequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vodafone mag ook wel even vaart maken met de iPhone4, dan kan ik nog een gunstig abonnement erbij krijgen hopelijk. Eigenlijk wordt het nu hoogtijd dat LTE geïntroduceerd gaat worden hier, dan behoren een deel van die capaciteitsproblemen ook tot de verleden tijd.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:32 schreef nelisb het volgende:
Handbrake.
Handbrake.Fr is de site geloof ik.
En het geluid is gewoon goed? Ik had net de filmpjes op mijn pc afgespeeld om het verschil te horen met een .avi en het lag niet aan mijn iPhone. Het geluid klonk als een willeukeurige Sjonnie die 's nachts met zijn matties op een straathoek naar Top40-hiphop luisterde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SUPER
http://www.erightsoft.org/GetFile.php?SUPERsetup.exe
Met Vodafone heb ik ten minste overal acceptabel bereik, dat kan ik van T-Mobile niet zeggen. Daarnaast kan ik nog gebruik maken van een personeelsactie die gunstig voor mij uitvalt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vodafone, je hebt geen FUP meer, dat wist je he?
Helaas heeft elke andere provider in Nederland dezelfde plannen klaarliggen. Bij T-Mobile en KPN is daar ook sprake van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ieder zijn meug. Ik vind het heel fout wat Vodafone nu gedaan heeft of gaat doen. Dat is gewoon terug in de tijd springen naar het jaar 1995.
Maar goed, ik hoop dat je ervan gaat genieten.
Voorlopig niet. Dat is niet eens bevestigd. KPN twijfelt enorm, dat is wel uit te halen uit de oudere berichten, maar T-Mobile begint er voorlopig niet aan. Dat kun je bij nieuwsberichten uit halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas heeft elke andere provider in Nederland dezelfde plannen klaarliggen. Bij T-Mobile en KPN is daar ook sprake van.
Gelukkig heb ik mijn abo net afgesloten voor de aankomende 2 jaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas heeft elke andere provider in Nederland dezelfde plannen klaarliggen. Bij T-Mobile en KPN is daar ook sprake van.
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Skv het volgende:
Met PixelTube kan je filmpjes in HD-kwaliteit naar YouTube, Twitter, DropBox etc etc uploaden.
Is dat voor jailbroken toestellen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Skv het volgende:
Met PixelTube kan je filmpjes in HD-kwaliteit naar YouTube, Twitter, DropBox etc etc uploaden.
200 euro is anders nog aardig wat hoor. Kan bijvoorbeeld net die 'ene meevaller' zijn als je een vakantie wilt boeken. Of als je iets wilt laten repareren dat buiten de originele garantie valt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:58 schreef nelisb het volgende:
Hahah. Het is toch gewoon zo. Wat is 200¤?
Je kunt je foon voor 2 muntjes toch ook laten opladen? Er is zo'n speciaal mobieloplaadtent daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef Breuls het volgende:
Ik ben voor Lowlands een beetje aan het kijken hoe ik het weekend doorkom. Niet dat ik niet zonder telefoon kan, maar juist op zo'n festival is het leuk om veel te doen met filmpjes en foto's enzo, en dat kost veel stroom.
Als ik voor een paar tientjes zo'n accu erbij kan kopen wil ik dat best 's overwegen.
Hoezo, kan je 'm niet vinden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat voor jailbroken toestellen?
I know, dat doe ik ook meestal, maar als je gewoon lekker wil rommelen met bijvoorbeeld filmpjes sta je elke dag in de rij, en dat is een lange rij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt je foon voor 2 muntjes toch ook laten opladen? Er is zo'n speciaal mobieloplaadtent daar.
Nee, 4.0.2 lost het lek op die door jailbreakme.com werd gebruikt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga herstellen, wordt gestoord van die popups.
Dan werkt hij bij naar 4.02 , kan ik die gewoon Jailbreaken met jailbreakme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |