Vodafonequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vodafone mag ook wel even vaart maken met de iPhone4, dan kan ik nog een gunstig abonnement erbij krijgen hopelijk. Eigenlijk wordt het nu hoogtijd dat LTE geïntroduceerd gaat worden hier, dan behoren een deel van die capaciteitsproblemen ook tot de verleden tijd.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:32 schreef nelisb het volgende:
Handbrake.
Handbrake.Fr is de site geloof ik.
En het geluid is gewoon goed? Ik had net de filmpjes op mijn pc afgespeeld om het verschil te horen met een .avi en het lag niet aan mijn iPhone. Het geluid klonk als een willeukeurige Sjonnie die 's nachts met zijn matties op een straathoek naar Top40-hiphop luisterde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SUPER
http://www.erightsoft.org/GetFile.php?SUPERsetup.exe
Met Vodafone heb ik ten minste overal acceptabel bereik, dat kan ik van T-Mobile niet zeggen. Daarnaast kan ik nog gebruik maken van een personeelsactie die gunstig voor mij uitvalt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vodafone, je hebt geen FUP meer, dat wist je he?
Helaas heeft elke andere provider in Nederland dezelfde plannen klaarliggen. Bij T-Mobile en KPN is daar ook sprake van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ieder zijn meug. Ik vind het heel fout wat Vodafone nu gedaan heeft of gaat doen. Dat is gewoon terug in de tijd springen naar het jaar 1995.
Maar goed, ik hoop dat je ervan gaat genieten.
Voorlopig niet. Dat is niet eens bevestigd. KPN twijfelt enorm, dat is wel uit te halen uit de oudere berichten, maar T-Mobile begint er voorlopig niet aan. Dat kun je bij nieuwsberichten uit halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas heeft elke andere provider in Nederland dezelfde plannen klaarliggen. Bij T-Mobile en KPN is daar ook sprake van.
Gelukkig heb ik mijn abo net afgesloten voor de aankomende 2 jaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas heeft elke andere provider in Nederland dezelfde plannen klaarliggen. Bij T-Mobile en KPN is daar ook sprake van.
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Skv het volgende:
Met PixelTube kan je filmpjes in HD-kwaliteit naar YouTube, Twitter, DropBox etc etc uploaden.
Is dat voor jailbroken toestellen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Skv het volgende:
Met PixelTube kan je filmpjes in HD-kwaliteit naar YouTube, Twitter, DropBox etc etc uploaden.
200 euro is anders nog aardig wat hoor. Kan bijvoorbeeld net die 'ene meevaller' zijn als je een vakantie wilt boeken. Of als je iets wilt laten repareren dat buiten de originele garantie valt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:58 schreef nelisb het volgende:
Hahah. Het is toch gewoon zo. Wat is 200¤?
Je kunt je foon voor 2 muntjes toch ook laten opladen? Er is zo'n speciaal mobieloplaadtent daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef Breuls het volgende:
Ik ben voor Lowlands een beetje aan het kijken hoe ik het weekend doorkom. Niet dat ik niet zonder telefoon kan, maar juist op zo'n festival is het leuk om veel te doen met filmpjes en foto's enzo, en dat kost veel stroom.
Als ik voor een paar tientjes zo'n accu erbij kan kopen wil ik dat best 's overwegen.
Hoezo, kan je 'm niet vinden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat voor jailbroken toestellen?
I know, dat doe ik ook meestal, maar als je gewoon lekker wil rommelen met bijvoorbeeld filmpjes sta je elke dag in de rij, en dat is een lange rij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt je foon voor 2 muntjes toch ook laten opladen? Er is zo'n speciaal mobieloplaadtent daar.
Nee, 4.0.2 lost het lek op die door jailbreakme.com werd gebruikt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga herstellen, wordt gestoord van die popups.
Dan werkt hij bij naar 4.02 , kan ik die gewoon Jailbreaken met jailbreakme?
Ok dat dacht ik ook alwel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nee, 4.0.2 lost het lek op die door jailbreakme.com werd gebruikt.
Gewoon al het feit dat ik me niet door een appel in een curslijfquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef kadeya het volgende:
Ieder zijn ding hoor, maar ik lees hier wel ongelooflijk veel problemen rond dat jailbreaken. Is dat nou echt die moeite waard? Wat zijn nou grote voordelen. Ik vind iOS4 zelf zo goed, omdat onnodige of weinig gebruikte functies gewoon niet in de weg zitten, het allemaal overzichtelijk blijft en bovenal gewoon werkt.
Jailbreaken is opzich geen probleem, behalve dan het feit dat je niet moet gaan updaten bij een nieuwe release zoals nu bij 4.0.2 omdat die je jailbreak ongedaan maken. Meestal komt het er op neer dat je een paar weekjes extra moet wachten totdat er een jailbreak voor die nieuwe versie uitkomt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef kadeya het volgende:
Ieder zijn ding hoor, maar ik lees hier wel ongelooflijk veel problemen rond dat jailbreaken. Is dat nou echt die moeite waard? Wat zijn nou grote voordelen. Ik vind iOS4 zelf zo goed, omdat onnodige of weinig gebruikte functies gewoon niet in de weg zitten, het allemaal overzichtelijk blijft en bovenal gewoon werkt.
Nope, jailbreakvrij. De foto's kan je als je er individueel doorheen scrolt overigens prima zien; het is alleen in deze overzichtsmodes dat dat zwarte blok er overheen hangt...quote:
Sommige inkoppertjes zijn zó makkelijk; die moet je eigenlijk niet willen maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komt door die duitse vlaggen.
Keb hem gekregen en nooit meer aan gedacht dat het eventueel niet zou werken. Maar toch, hij past precies in de houder. nadeel is dat tomtom ook geen nieuwe houders heeft en ik krijg geen gps fix in mijn auto.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef nelisb het volgende:
Was te verwachten. 3 maand geleden was de iPhone 4 al aangekondigd toch?
http://www.engadget.com/2(...)ogether-with-velcro/quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Keb hem gekregen en nooit meer aan gedacht dat het eventueel niet zou werken. Maar toch, hij past precies in de houder. nadeel is dat tomtom ook geen nieuwe houders heeft en ik krijg geen gps fix in mijn auto.
http://discussions.apple.(...)ID=2513258&tstart=60quote:I first learned this technique when upgrading my iPhone 3G to iOS4:
1) Connect your iPhone to your computer
2) Run iPhone Explorer on your computer (install it if you don't already have it)
3) Backup (copy to a folder on your computer) and then delete the following files:
/DCIM/.MISC/Info.plist
/PhotoData/Photos.sqlite
/PhotoData/PhotosAux.sqlite
4) Unplug your iPhone, launch Camera Roll app and wait as it rebuilds the database.
The thumbnails that were showing as black on my iPhone look perfect now.
Komt wel goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
omdat het eeuwen duurt voordat ik eindelijk mijn iPhone krijg, heb ik nu tijdelijk een desire en ik ben nu bang dat ik de iPhone nu niet leuk meer vind als ik hem eindelijk krijg![]()
Jailbreaken uit principe? Dat is best wel sneu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:16 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Gewoon al het feit dat ik me niet door een appel in een curslijf
laat dwingen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag bij Media Markt deze Gum Plus liggen, en die beweert meer dan 1 keer je telefoon te kunnen opladen. Dat is wel aantrekkelijk, al is-ie wel iets van 70 euro.
Keep us updated!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is 'm geworden. Ik ga 'm de komende dagen testen.
Sneu is een apparaat van 500+ euro kopen en er niet mee kunnen doen wat je wilt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jailbreaken uit principe? Dat is best wel sneu.
nee sneu is een apparaat kopen van 500+ kopen en vervolgens geen geld hebben voor appsquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Sneu is een apparaat van 500+ euro kopen en er niet mee kunnen doen wat je wilt.
Je weet voordat je de iPhone aanschaft toch wat je er wel en niet mee kan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Sneu is een apparaat van 500+ euro kopen en er niet mee kunnen doen wat je wilt.
Juist om een betaalde app die ik normaal niet erop kan zetten. (ilocalis)quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee sneu is een apparaat kopen van 500+ kopen en vervolgens geen geld hebben voor apps
Zeker en ik gebruik em hoe IK wil , niet meneer jobs!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet voordat je de iPhone aanschaft toch wat je er wel en niet mee kan.
ingedrukt houden en dan kruisje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:57 schreef FJD het volgende:
Uhm noem mij stom maar t lukt me niet om apps te verwijderenIs daar een reden voor?
Dat is dus het deel wat net niet lijkt te werkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ingedrukt houden en dan kruisje?
Benieuwd naar je ervaringen. Ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is 'm geworden. Ik ga 'm de komende dagen testen.
Ik denk het, want de mijne was gewoon clean, net als m'n 3G. Alles even leeggooien en opnieuw beginnen, zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:05 schreef FJD het volgende:
Ding van mij zit ook vol met demo spelletjes, sms conversaties, telefoonnummers en zogenaamde real-life foto series (huis, hond, vakantie).
Heb ik een showmodel meegekregen ofzo
Mail sowieso, maar om ze op je sms te zetten moet je jailbreaken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:27 schreef mrstylo het volgende:
Kan je met de Iphone wachtwoorden zetten op bijv. sms, email en etc.
Terugbrengen, het is toch te gek voor woorden dat als jij (neem ik aan) de volle pond betaalde voor een iPhone 4 dat jij een showmodel meekrijgt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:05 schreef FJD het volgende:
Ding van mij zit ook vol met demo spelletjes, sms conversaties, telefoonnummers en zogenaamde real-life foto series (huis, hond, vakantie).
Heb ik een showmodel meegekregen ofzo
Kan je iets specifieker zijn over de inhoud van je iPhone voordat je 'm herstelde? Welke taal was het? Wat voor smsjes stonden erin? Namen/afkomsten afgeleid van de namen in Contacten? Ik ben wel bekend met de demo software.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef FJD het volgende:
Heb nu even een herstel gedaan via iTunes, nu nog even nieuwe iTunes downloaden en dan weer ontgrendelen en kijken in hoeverre het werkt. Anders inderdaad morgenochtend vroeg. Er stond nml. nog een iPhone klaar voor iemand maar die ga ik dan inpikken natuurlijkTis niets dat je naar microSIM moet maar zonder iPhone 4 kan ik dus niet bellen
-ninja-edit-
Ah alles lijkt weer normaal te werken. Verder geen schade of any kind dus ga er eerder vanuit dat er verkeerde software opgemikt is dan dat het als daadwerkelijk door honderden mensen is gebruikt.
Zet die telefoonnummers eens online, dan leren ze het wel om een demo zo mee te gevenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:05 schreef FJD het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:49 schreef no1uknow het volgende:
Kan je iets specifieker zijn over de inhoud van je iPhone voordat je 'm herstelde? Welke taal was het? Wat voor smsjes stonden erin? Namen/afkomsten afgeleid van de namen in Contacten? Ik ben wel bekend met de demo software.
Plus het feit dat iPhones die bedoelt zijn voor de demo al pre-installed geleverd worden, het kan dus zijn dat je inderdaad een demo-model hebt gekregen, maar dat betekent niet dat deze al gebruikt is door x aantal mensen.
T waren geen echte telefoonnummers. Net zoals dat telefoonnummers in films altijd de pre-fix 555 krijgenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:53 schreef FredvZ het volgende:
Zet die telefoonnummers eens online, dan leren ze het wel om een demo zo mee te geven
Precies de demo-content zoals wij die ook aangeleverd hebben gekregen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef FJD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een screenshot van de album directory gemaakt. Rest weet ik niet uit m'n hoofd en heb ik ook geen screenshots van.
[..]
T waren geen echte telefoonnummers. Net zoals dat telefoonnummers in films altijd de pre-fix 555 krijgen![]()
Verder was het gewoon net even te netjes doorgevoerd. Alle contacten waren netjes voorzien van een voornaam/achternaam (zonder fuckup van tussenvoegsel) plus fototje. De foto's in de albums waren veels te standaard & happy life om een echt leven te vertegenwoordigen plus natuurlijk dat ik allemaal spelletjes had waarbij duidelijk (maar pas in-game) werd aangegeven dat het om een speciale demo versie ging terwijl je normaal de lite vs full versies hebt.
Gewoon alsnog terugbrengen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:41 schreef FJD het volgende:
Ding zat in seal dus was geen demo uit de winkel, dat had ik natuurlijk niet geaccepteerd
Ding werkt nu perfect, zat gewoon in seal en heeft geen enkele beschadiging. Ik neem aan dat Apple voor demomodellen geen inferieure/tragere onderdelen gebruikt dus ik zie weinig reden om het dingetje terug te brengenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon alsnog terugbrengen?Of wil je hem houden..
Precies, het zijn gewoon precies dezelfde toestellen als altijd alleen dan de software geïnstalleerd mét demo-content.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ding werkt nu perfect, zat gewoon in seal en heeft geen enkele beschadiging. Ik neem aan dat Apple voor demomodellen geen inferieure/tragere onderdelen gebruikt dus ik zie weinig reden om het dingetje terug te brengen
Ik heb zelf de Apple In-Ears. Ze zitten lekkerder dan de gemiddelde in-ears koptelefoon maar waar ik ze vooral voor gekocht heb is het geluid, onwijs helder en gedetailleerd, erg oké voor mijn muziek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Welke oordopjes gebruiken jullie icm je iPhone?
Mijn huidigen zijn kapot, en ivm evt aankoop iPhone benieuwd naar die van jullie
Wat wil je doen dan, wat niet kan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef fransbreda het volgende:
[..]
bellen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan, wat niet kan?
Mijn vorige iphone is gestolen dus ik wou per sé ilocalis erop hebben, dat kan niet zonder JB.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan, wat niet kan?
Kan je kort uitleggen hoe je iLocalis precies gebruikt(e)? Ik kom er nog niet goed wijs uit. Heeft dat ding dan constant verbinding met GPS?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:47 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mijn vorige iphone is gestolen dus ik wou per sé ilocalis erop hebben, dat kan niet zonder JB.
En het alternatief van apple, mobileme is minder goed.
Als hij nu wordt gejat en de simkaart wordt vervangen krijg ik het nieuwe nummer toegezonden en de locatie.
Ik vind die apple-dingen verschrikkelijk. Heb zelf Ultimate Ears in-ear dopjes. Enige wat jammer is, is dat je de muziekbediening/microfoon/voice dial niet meer hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Apple In-Ears. Ze zitten lekkerder dan de gemiddelde in-ears koptelefoon maar waar ik ze vooral voor gekocht heb is het geluid, onwijs helder en gedetailleerd, erg oké voor mijn muziek.
Je kan het instellen zoals je wil, ik heb hem nu ingesteld op 1 gps update per dag uit batterij besparing.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je kort uitleggen hoe je iLocalis precies gebruikt(e)? Ik kom er nog niet goed wijs uit. Heeft dat ding dan constant verbinding met GPS?
Dat klinkt inderdaad behoorlijk handig! Wat kost zo'n grapje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:07 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je kan het instellen zoals je wil, ik heb hem nu ingesteld op 1 gps update per dag uit batterij besparing.
Stel hij wordt gejat, dan kan ik thuis of met de laptop dat aanpassen tot realtime gps, dan is hij ook preciezer.
Kan op afstand alles wissen, stiekem laten bellen zodat je mee kan luisteren, smsjes met locaties laten versturen, uitgaande oproepen blokkeren, op afstand geluid laten maken voor als je dichtbij bent.
En mochten ze de simkaart vervangen, krijg je het nieuwe nummer wat er in zit op een ander vooraf opgegeven nummer toegezonden.
Ik hoop het nooit nodig te hebben maar na de gestolen iphone vorige keer wil ik zoveel mogelijk kunnen doen aan opsporing e.d.
Er zijn alternatieven , maar heb ze allemaal bekeken en ilocalis leek me het beste.
Je kan een gratis trial nemen en er eens mee gaan spelen, dat is wel ff nodig zodat je precies weet hoe en wat in het geval dat hij ooit eens weg mocht zijn.
Huur ik een autobusje en ga met de laptop en wat vrienden op jacht!!![]()
Dacht dat je voor 5 euro al een jaar lid kan zijn, heb zelf 10 euro gedoneerd of 15, weet niet meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad behoorlijk handig! Wat kost zo'n grapje?
ja alleen kun je het wel gewoon verwijderen via de packages in cydia.... dus denk niet dat het in alle gevallen goed gaat werken.... en volgens mij kun je ook gewoon de telefoon eerst herstellen via itunes en ben je dus ook alles kwijt...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dacht dat je voor 5 euro al een jaar lid kan zijn, heb zelf 10 euro gedoneerd of 15, weet niet meer.
Heel wat anders als de mindere versie van apple voor 90 euro per jaar.
Beetje reclame mag daarom wel. http://ilocalis.com/index.php
via adresboek in OSXquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe ik alle telefoonnummers die in mijn telefoon staan kan opslaan zodat ik ze straks op mijn nieuwe telefoon weer kan gebruiken?
Er is ook een uninstalloptie hé.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ja alleen kun je het wel gewoon verwijderen via de packages in cydia.... dus denk niet dat het in alle gevallen goed gaat werken.... en volgens mij kun je ook gewoon de telefoon eerst herstellen via itunes en ben je dus ook alles kwijt...
Ja, maar gratis is niet legaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:05 schreef P.F. het volgende:
kan er tomtom of andere sprekende navigatie op de iPhone? En kan dat ook gratis?
Hoeveel zou het legaal ong. Kosten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, maar gratis is niet legaal
Nee, meer. En tot gisteren was er 50% korting op Navigon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef fransbreda het volgende:
tegen de 50 euro heb je navigon of tomtom
Er zijn ook goedkopere navigiatiesystemen voor enkele euro's te koop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, maar gratis is niet legaal
Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad! Wel een beetje oppassen wat je allemaal installeert natuurlijk, maar het werkt hier als een zonnetje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:34 schreef o.us het volgende:
Jailbreak maar weggehaald.. Springboard crashed te vaak en opeens kreeg ik een black screenToen werd ik bang, heb ik een soft reset gedaan en herstelt. Met iOS4 heb ik minder behoefte aan een jailbreak gekregen vergeleken 3.x, merk ik nu. BiteSMS moet ik dan maar missen, evenals SBSettings.
Zit ik ook aan te denken, sinds 4.0.1 en jailbreak doet mijn foon heel raar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:34 schreef o.us het volgende:
Jailbreak maar weggehaald.. Springboard crashed te vaak en opeens kreeg ik een black screenToen werd ik bang, heb ik een soft reset gedaan en herstelt. Met iOS4 heb ik minder behoefte aan een jailbreak gekregen vergeleken 3.x, merk ik nu. BiteSMS moet ik dan maar missen, evenals SBSettings.
Ik dacht "Hé Leuk, laat ik dit eens op m'n iPad (wifi) testen."quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Er is ook een uninstalloptie hé.![]()
En als je hem lockt voor hij kan herstellen kan dat ook niet.
Maar goed. het zal nooit waterdicht zijn maar voorlopig vind ik dit het beste!
De 'mindere versie van Apple voor 90 euro per jaar', biedt daarnaast 20 GB online opslag. Email. Synchroniseren van agenda, contacten e.d. En kost geen 90 euro per jaar, maar 79 euro. En ja, daarnaast kun je er inderdaad ook de iPhone mee lokaliseren, wissen en locken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dacht dat je voor 5 euro al een jaar lid kan zijn, heb zelf 10 euro gedoneerd of 15, weet niet meer.
Heel wat anders als de mindere versie van apple voor 90 euro per jaar.
Beetje reclame mag daarom wel. http://ilocalis.com/index.php
Raar danquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad! Wel een beetje oppassen wat je allemaal installeert natuurlijk, maar het werkt hier als een zonnetje.
Toen was mijn iPhone machtigquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, sinds 4.0.1 en jailbreak doet mijn foon heel raar.
Wil terug naar 3.1.3 spirit, dat liep heerlijk!
Zaken als Winterboard en allerhande achtergrondtroep vernaggelt m.i. het meeste.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Raar dan
[..]
Toen was mijn iPhone machtigHeb nog wel de SHSH-blobs van 3.1.3 opgeslagen maar tis een bietje nutteloos nu. Heb gister iTunes-tegoed gekocht en heb alle apps gekocht waarmee aan de gang en ik vermaak me dus wel.
En daarnaast is MobileMe voor minder dan die 79 euro op eBay te krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De 'mindere versie van Apple voor 90 euro per jaar', biedt daarnaast 20 GB online opslag. Email. Synchroniseren van agenda, contacten e.d. En kost geen 90 euro per jaar, maar 79 euro. En ja, daarnaast kun je er inderdaad ook de iPhone mee lokaliseren, wissen en locken.
Al met al natuurlijk niet te vergelijken met het programma dat jij omschrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |