Spring alsjeblieft van een brug. Snap je trouwens wel dat ze ook geen schoonmaakmiddel mogen enzo? Staat ook niet specifiek op dat het niet voor honden is namelijk..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef HELPHELPHELP het volgende:
ik heb gebeld ze komen.
ze werd nog boos ook over de chocola
godgodgodverdomme nog aan toe hoe moet ik dan weten dat die krengen geen chocola mogen, zet er dan een waarschuwing op kutzooi + ik zou op de kinderen passen, niet op dat dure kutbeest
Ah, een dierenterrorist! Altijd leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Spring alsjeblieft van een brug. Snap je trouwens wel dat ze ook geen schoonmaakmiddel mogen enzo? Staat ook niet specifiek op dat het niet voor honden is namelijk..
Ik ben ook geen fan van het woord maar bij het zoveelste kuttopic moet het er even uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog tief je met je "kanker"maar lekker op.
Hoe oud ben je dan in godsnaam? 2? Dat leer je op de basisschool!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:36 schreef HELPHELPHELP het volgende:
Wow ik ben echt de enige persoon op aarde die niet WIST dat honden geen chocola mogen...
Vaag.
Eeeehmmm, neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan in godsnaam? 2? Dat leer je op de basisschool!
Inderdaad. Als een hond al niet eens een stukje chocolade kan eten is er wel wat mis gegaan met de evolutie van die beesten. Stront eten ze wel en een lekkere Verkade mogen ze niet???quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ook niet in (ondanks de troll hoor) waarom het algemene kennis zou moeten zijn dat honden geen chocolade mogen..
Nou nee, van mij mag dit betreffende hondenras uitsterven hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Ah, een dierenterrorist! Altijd leuk.
Ik heb het ook nooit gehoord op de basisschool en hoorde het eigenlijk pas toen ik meer omging met mensen die honden hadden. Als je nooit met honden in aanraking komt, hoe word dan geacht het te weten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan in godsnaam? 2? Dat leer je op de basisschool!
@ Heatwave, Ik kreeg het voorgeschoteld in groep4/5
Zo'n Chihuahua is natuurlijk wel ongeveer zo groot als een fors uitgevallen rat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef Haque het volgende:
Maarja het is wel een drama topic geworden, een paar chocoladerozijnen mag geen kwaad kunnen of je moet een halve zak voor hem hebben neergelegd.
Ik wist het ook niet hoor, maar een hond iets voeren in de veronderstelling dat het wel kan omdat een kind het ook eet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ook niet in (ondanks de troll hoor) waarom het algemene kennis zou moeten zijn dat honden geen chocolade mogen..
Ligt aan het lichaamsgewicht hè. En in dit geval is het een chihuahua, die zijn natuurlijk niet erg groot. Dan is een kleine hoeveelheid al fataal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef Haque het volgende:
Maarja het is wel een drama topic geworden, een paar chocoladerozijnen mag geen kwaad kunnen of je moet een halve zak voor hem hebben neergelegd.
voeren? Als je 2 sec niet kijkt vreten ze alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor, maar een hond iets voeren in de veronderstelling dat het wel kan omdat een kind het ook eet....
En toen werd je MOD op fokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Ah, ik zie het al "groep"
Ik zat in een klas, daar leerden we dingen waar je daadwerkelijk iets aan had in het leven, toen het groepen werden zijn ze daar idd mee gestopt.
Dingen als spellen en rekenen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Ah, ik zie het al "groep"
Ik zat in een klas, daar leerden we dingen waar je daadwerkelijk iets aan had in het leven, toen het groepen werden zijn ze daar idd mee gestopt.
nee, dat doe ik tussendoor op mijn dikbetaalde baanquote:
Ja, maar in dit geval heeft TS het de hond wel echt gevoerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
voeren? Als je 2 sec niet kijkt vreten ze alles wat los en vast zit.
Was het zo'n dure spons (dat ze hem terug wilden hebben)?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Joene het volgende:
De hond van mijn ouders (toen ik klein was) had ooit eens een spons gegeten , en die moest uit zn maag verwijderd worden, dat verdien je niet met een paar uurtjes oppassen ts.
nee, wat boeit het verder ook, evolutie etcquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
chocolade geven aan een hond
weet je niet hoeveel honden er zijn gestorven door choco?
Topreactie, goede vergelijkingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Joene het volgende:
De hond van mijn ouders (toen ik klein was) had ooit eens een spons gegeten , en die moest uit zn maag verwijderd worden, dat verdien je niet met een paar uurtjes oppassen ts.
het was een alcoholvrijequote:
Verkoop hem aan de Bifi fabriek!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef HELPHELPHELP het volgende:
Ok. Ze hebben m zout gegeven uit de keuken en toen ging die overgeven en daarna had hij geen hartslag meer. Dus volgens mij is die dood. Maar 't is in ieder geval niet mijn schuld
En dan kan je er wel om lachen he ? hufterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef HELPHELPHELP het volgende:
Ok. Ze hebben m zout gegeven uit de keuken en toen ging die overgeven en daarna had hij geen hartslag meer. Dus volgens mij is die dood. Maar 't is in ieder geval niet mijn schuld
Ja zo 1quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Was het zo'n dure spons (dat ze hem terug wilden hebben)?
Dus wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef HELPHELPHELP het volgende:
niets mis mee op Vrijdagmiddagquote:
"Merk".quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, een chihuahua is een merk hond, geen troll.
Toch goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef HELPHELPHELP het volgende:
Deze had meer potentie Hond heeft konijn van onderburen gepakt alleen ik faalde door tineye....
Goatse in scriptie ging wel lekker opzich....
haha zijn die allemaal van jou?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef HELPHELPHELP het volgende:
Deze had meer potentie Hond heeft konijn van onderburen gepakt alleen ik faalde door tineye....
Goatse in scriptie ging wel lekker opzich....
Ik vind dit wel vleiend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is dat ik bijna geen topics open, maar ben ik nou de enige die aan een "Chowiwi doet niet zoveel meer" lemming denk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |