Nah... (kleine) honden en chocola is nogal een slechte combi. Ik heb geen hond en zelfs ik weet dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef HELPHELPHELP het volgende:
[..]
Kinderen eten het toch ook... Is niet supervoedzaam maar kan niet veel kwaad denk ik. Of zitten die vast in de keel ofzo?
Jesus tittyfucking Christ. Andersom eet een hond soms zijn eigen uitwerpselen, dat zet je kinderen toch ook niet voor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef HELPHELPHELP het volgende:
Kinderen eten het toch ook... Is niet supervoedzaam maar kan niet veel kwaad denk ik. Of zitten die vast in de keel ofzo?
Mijn vogel at ook altijd taart, chocola, chips, aardappels, kaas, alle fruit, brood, noem maar op. Met de nadruk op at, maar dat kan niet de doodsoorzaak zijn geweest want heeft het er 6 jaar mee gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:29 schreef Parkinson_XTC het volgende:
loller!
konijnen moeten konijnvoer... geen chocoladerozijnen en kaas
kinderen zijn ook smeerlappen... als je ze laat doen, vreten ze ook uit hun poepluier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jesus tittyfucking Christ. Andersom eet een hond soms zijn eigen uitwerpselen, dat zet je kinderen toch ook niet voor?
Zeg maar dag tegen je 5 euro per uur, knul!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef HELPHELPHELP het volgende:
ik heb gebeld ze komen.
ze werd nog boos ook over de chocola
godgodgodverdomme nog aan toe hoe moet ik dan weten dat die krengen geen chocola mogen, zet er dan een waarschuwing op kutzooi + ik zou op de kinderen passen, niet op dat dure kutbeest
Iedereen weet dat honden geen chocola mogen. Echt iedereen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef HELPHELPHELP het volgende:
ik heb gebeld ze komen.
ze werd nog boos ook over de chocola
godgodgodverdomme nog aan toe hoe moet ik dan weten dat die krengen geen chocola mogen, zet er dan een waarschuwing op kutzooi + ik zou op de kinderen passen, niet op dat dure kutbeest
Honden eten hondenvoer, schotel je dat ook de kinderen voor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef HELPHELPHELP het volgende:
[..]
ga weg joh, ik heb daar nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iedereen weet dat honden geen chocola mogen. Echt iedereen.
Die producenten gaan ervanuit dat (zoals al eerder genoemd) iedere idioot dat weet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Haque het volgende:
Bel de producent dat ze vervolgens op de chocola zetten NIET GESCHIKT VOOR HONDEN lol
Dan nog tief je met je "kanker"maar lekker op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ga zelf weg, kutmod, je ziet toch ook wel dat dit een verzonnen kuttopic is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Haque het volgende:
Bel de producent dat ze vervolgens op de chocola zetten NIET GESCHIKT VOOR HONDEN lol
Douchegel in je haar kan best, maar shampoo op je huid niet. Sommige dingen werken één kant op amigo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Honden eten hondenvoer, schotel je dat ook de kinderen voor?![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |