Je capslock is stuk, en een keer posten is genoeg....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef apij4125 het volgende:
VERBRAND LIEG TEGEN JE BUURVROUW DAT IE MISSCHIEN WEGGELOPEN IS MAAK EEN GAT IN DE BUURVROUWS ACHTERTUIN DAN LIJKT HET OF DIE WEG IS GELOPEN DUs verbrand het maak een gat in je buurvrouws achtertuin deur dan lijkt het of de konijn weggelopen is
Weet ik Soms doet ie raarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je capslock is stuk, en een keer posten is genoeg....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Gefixed hoor. Konijn ligt weer in het hok, heb 'm dicht gedaan met handschoenen ivm eventuele vingerafdrukken.
Fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt toch niet op fok! want 't is zo'n fengshui spiritueel en bovendien Duitse vrouw.
En ze komt zo thuis, knijp 'm wel een beetje...
Wie is Grono?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Gefixed hoor. Konijn ligt weer in het hok, heb 'm dicht gedaan met handschoenen ivm eventuele vingerafdrukken.
Fotos:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
Ze kijkt toch niet op fok! want 't is zo'n fengshui spiritueel en bovendien Duitse vrouw.
Wist trouwens niet hoe ik 'm neer moest leggen, op buik of op rug, dus heb 'm op zijn zij gekwakt.
even serieus, wat doe je als je je konijn zo aantreft?
Nee dit is leuker, film wel de reactie van de buurvrouwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Cashflow het volgende:
Kut had hem beter in de vuilnis kunnen gooien misschien.
Jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Hij ligt hier nu naast me op een plastic wibra tas. Fucking ugly dat beest.
Plan: schoonmaken; alle bloed eraf wassen en dan fohnen.
Heb even gegoogeld op konijnenziekten.
Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Denk wel dat ze dan denkt dat het een of andere rare ziekte is.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
N86 kan nog wel scherpere plaatjes trekken hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef LiFePo4 het volgende:
Wel goede kwaliteit foto's voor een mobiel... meestal zijn die toch echt waardeloos. Ik ben gewoon kritischAls het waar is is het wel grappig imo
Ga naar huis TSquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef BrandX het volgende:
Goed, om te checken of dit verhaal echt is, ik vind via tineye deze foto op deze site: http://b33.grono.net/227/84/gallery-46491564-500x500.jpg
Lijkt me dus dikke bullshit dat die foto's van jou zjin, TS? Leg eens uit? Wie is Grono?
WTF !!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Fotos:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
Wist trouwens niet hoe ik 'm neer moest leggen, op buik of op rug, dus heb 'm op zijn zij gekwakt.
even serieus, wat doe je als je je konijn zo aantreft?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef LasTeR het volgende:
Gemaakt door een oude Olympus camera 3,2 megapixel voornamelijk verkocht in Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |