abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81985208
We hebben hier een soort van gemeenschappelijke tuin (50m2) voor 4 bewoners hier. En mijn onderbuurvrouw heeft daar haar konijnenhok staan en ik laat mijn hond daar af en toe plassen enzo (ik laat hem ook gewoon uit hoor). Nu doet 'ie altijd agressief tegen dat hok en het konijn en daar zeikt ze ook altijd over, dus ik houd 'm er ook meestal gewoon weg. Ze beweert dat het een heel waardevol konijn is (righhtt) en ze dreigt ook altijd dat ze de politie erbij gaat halen, ik zeg prima denk niet dat de politie er werk van gaat maken.

Nu hoorde ik mijn telefoon gaan binnen dus ik liet 'm even alleen... Onbelangrijk telefoontje, opgehangen, kom ik terug heeft 'ie dat beest in zijn bek! Ik boos worden en geef 'm een klap. Valt 't konijntje uit z'n bek, beweegt nog wat langzaam en vervolgens is 'ie zo goed als dood.

Ik snap allereerst niet hoe dat achterlijke hok open heeft kunnen geraken, maar mijn vraag is wat doe ik nu? Wil geen gezeik met die vrouw, want dat gaat echt escaleren....

BTW; ze komt waarschijnlijk over een uur pas thuis....
pi_81985285
Terug stoppen in dat hok, snel weggaan en zondag pas terug komen en zeggen dat je een weekendje weg was

Maar eh, slecht opgevoed je hond????
pi_81985310
Koop snel een nieuw konijn.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:28:26 #4
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_81985351
Zorg ervoor dat niemand jou met het konijn heeft gezien. Ontvoer vervolgens het konijn. Loos het konijn op een verlaten plek. Klaar.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:29:25 #5
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_81985395
Inderdaad, spoorloos laten verdwijnen, beest is vast weggelopen toen die domme doos het hok open had laten staan!
pi_81985479
Het wordt dus of het lijkje wegmoffelen.
Of het lijkje terugleggen, maar dan moet ik dat kutbeest wel eerst even schoonmaken, zit wel een aardig gat met bloed in.
pi_81985483
In stukken knippen met een heggenschaar en dan net als bij Dexter in het konijnenhok leggen
pi_81985509
Zo goed als dood is dood neem ik aan. Gewoon toch maar met buurvrouw om de tafel gaan zitten en konijn in ieder geval vergoeden. Bij een plotseling overleden konijn met een hondenbeet in de nek zal ze je toch wel weten te vinden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81985563
Hang een briefje op met "Als je nou niet meteen stopt met zeiken, ben jij de volgende"
pi_81985578
TVP voor de reactie van de buurvrouw
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
pi_81985607
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
Inderdaad, spoorloos laten verdwijnen, beest is vast weggelopen toen die domme doos het hok open had laten staan!
Dit, en misschien een gat oid in het gaas knippen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:32:45 #12
98135 TeleluvR
pi_81985622
Of:
Sorry, buuv, maar tast toe!
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:33:03 #13
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_81985643
konijn terugsmijten en maken dat je wegkomt natuurlijk voordat het compleet uit de hand escaleert
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_81985715
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Cashflow het volgende:
Het wordt dus of het lijkje wegmoffelen.
Of het lijkje terugleggen, maar dan moet ik dat kutbeest wel eerst even schoonmaken, zit wel een aardig gat met bloed in.
Als je nou een gewoon je verantwoordelijkheid neemt...je hebt je hond blijkbaar geen goede opvoeding gegeven en niet opgelet, je er zo van af maken is wel heel erg aso.
Optimist tot in de kist
pi_81985724
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:34:50 #16
98135 TeleluvR
pi_81985764
Oh ja:
Pics or did not happen!
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:37:15 #17
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_81985924
Awww R.I.P. konijn
pi_81985942
Hij ligt hier nu naast me op een plastic wibra tas. Fucking ugly dat beest.

Plan: schoonmaken; alle bloed eraf wassen en dan fohnen.

Heb even gegoogeld op konijnenziekten.

Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Denk wel dat ze dan denkt dat het een of andere rare ziekte is.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:38:57 #19
98135 TeleluvR
pi_81986041
Ok, nu is het wel erg duidelijk een hoax
pi_81986087
Ik zou hem weggooien, hok open zetten en zeggen dat je niks hebt gehoord of gezien.
pi_81986097
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:

Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
pi_81986150
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, nu is het wel erg duidelijk een hoax
Optimist tot in de kist
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:40:47 #23
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_81986157
quote:

Wat een gedoe allemaal zeg.
Het lijkt mij dan nog makkelijker om je van het lijk van het konijn én dat van je buurvrouw te ontdoen. Dan heb je er in de toekomst tenminste ook geen last meer van.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:41:28 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_81986215
quote:

Goed plan. Dat ziet een DA vast niet.
pi_81986236
Tvp voor reactie van de buurvrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')