Dit, en misschien een gat oid in het gaas knippen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
Inderdaad, spoorloos laten verdwijnen, beest is vast weggelopen toen die domme doos het hok open had laten staan!
Als je nou een gewoon je verantwoordelijkheid neemt...je hebt je hond blijkbaar geen goede opvoeding gegeven en niet opgelet, je er zo van af maken is wel heel erg aso.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Cashflow het volgende:
Het wordt dus of het lijkje wegmoffelen.
Of het lijkje terugleggen, maar dan moet ik dat kutbeest wel eerst even schoonmaken, zit wel een aardig gat met bloed in.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Hij ligt hier nu naast me op een plastic wibra tas. Fucking ugly dat beest.
Plan: schoonmaken; alle bloed eraf wassen en dan fohnen.
Heb even gegoogeld op konijnenziekten.
Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Denk wel dat ze dan denkt dat het een of andere rare ziekte is.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, nu is het wel erg duidelijk een hoax
Wat een gedoe allemaal zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
Goed plan. Dat ziet een DA vast niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |