Dit, en misschien een gat oid in het gaas knippen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
Inderdaad, spoorloos laten verdwijnen, beest is vast weggelopen toen die domme doos het hok open had laten staan!
Als je nou een gewoon je verantwoordelijkheid neemt...je hebt je hond blijkbaar geen goede opvoeding gegeven en niet opgelet, je er zo van af maken is wel heel erg aso.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Cashflow het volgende:
Het wordt dus of het lijkje wegmoffelen.
Of het lijkje terugleggen, maar dan moet ik dat kutbeest wel eerst even schoonmaken, zit wel een aardig gat met bloed in.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Hij ligt hier nu naast me op een plastic wibra tas. Fucking ugly dat beest.
Plan: schoonmaken; alle bloed eraf wassen en dan fohnen.
Heb even gegoogeld op konijnenziekten.
Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Denk wel dat ze dan denkt dat het een of andere rare ziekte is.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, nu is het wel erg duidelijk een hoax
Wat een gedoe allemaal zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Ik heb hier typex liggen en een injectiespuit (voor de printer eh, ben geen junk).
Als ik nou zijn ogen wit tipex en iets van frituurvet ofzo als bulten in zijn lichaam spuit.
Moet wel echt opschieten, ga 'm nu allereerst wassen. Tips zijn welkom; ik f5 'm zo nu en dan.
Goed plan. Dat ziet een DA vast niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat doe jij moeilijk zeg...
Lijkje weg, hokje open zetten en klaar
Wacht nog even een uur zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:
Ik zit heel hard te twijfelen of ik dees niet naar ONZ overhevel
De pics moet uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:
Ik zit heel hard te twijfelen of ik dees niet naar ONZ overhevel
quote:
dat was mijn plan iddquote:
quote:'Nog een keer konijn Punkie aaien'
Gepubliceerd op 28 april 2010, 18:29
Laatst bijgewerkt op 29 april 2010, 09:03
Zaandam -
Of konijn Punkie nog leeft, vraagt rechter A. van der Meer aan de Wormerveerse Sandra. Ja hoor, zegt de vrouw tegen wie de voormalige eigenares van het dier een kort geding heeft aangespannen. Ze wil echter tot groot verdriet van eiser Schopman niet vertellen waar het dier zich nu bevindt.
De Amsterdamse wil haar lievelingsbeest, die ze volgens eigen zeggen noodgedwongen moest wegdoen, omdat het niet meer samen ging met haar andere konijnen, nog één keer aaien. ,,Ik heb er al een jaar verdriet van. Ik wil weten of Punkie het nog naar haar zin heeft. Ik wil haar nog een keer aanraken.''
zie verder Dagblad Zaanstreek 29 april.
Pas maar op, ook Konijnen krijgen subsidie voor Rechtsbijstand, zal mij niet verbazen als post-mortum ook lukt.quote:(Bron: Noordhollands Dagblad Zaanstreek www.nhd.nl)
Rechter verbaasd over rechtshulp konijnproces
Gepubliceerd op 11 mei 2010, 14:11
Laatst bijgewerkt op 11 mei 2010, 14:29
haarlem/wormerveer -
Een rechter in Haarlem is verbaasd dat een vrouw uit Amsterdam die een rechtszaak voerde over een konijn, gratis rechtshulp kreeg. De rechter die de zaak behandelde stelt dat expliciet in zijn vonnis, dat dinsdag is gepubliceerd.
De Amsterdamse had een kort geding aangespannen omdat zij meer informatie wilde over haar konijn Punkie dat zij ruim een jaar geleden had overgedragen aan een inwoonster van Wormerveer. Die nieuwe eigenaar weigerde onlangs het voormalige baasje te vertellen of Punkie nog leeft en waar hij nu verblijft.
Om het proces te kunnen voeren heeft de Amsterdamse een zogeheten toevoeging gekregen. Dat betekent dat de Raad voor Rechtsbijstand ermee instemt dat de overheid de kosten van de zaak vergoedt. Het kort geding kost tenminste 263 euro.
De behandelend rechter is verbaasd over dat besluit. Hij voert aan dat een verslag van de zitting op internet al vele reacties heeft opgeroepen met de vraag of rechters hun tijd niet beter kunnen besteden. Destijds was nog niet eens bekend dat de Amsterdamse de proceskosten terugkrijgt, aldus de rechter.
Overigens heeft het proces voor de Amsterdamse niets opgeleverd. De rechter is van mening dat de vrouw uit Wormerveer haar al voldoende tegemoet is gekomen doordat zij liet weten dat Punkie nog in leven is en zich bereid verklaarde haar een recente foto van het konijn te tonen.
Archieffoto
Zaanstreek | 9 reacties
Je capslock is stuk, en een keer posten is genoeg....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef apij4125 het volgende:
VERBRAND LIEG TEGEN JE BUURVROUW DAT IE MISSCHIEN WEGGELOPEN IS MAAK EEN GAT IN DE BUURVROUWS ACHTERTUIN DAN LIJKT HET OF DIE WEG IS GELOPEN DUs verbrand het maak een gat in je buurvrouws achtertuin deur dan lijkt het of de konijn weggelopen is
Weet ik Soms doet ie raarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je capslock is stuk, en een keer posten is genoeg....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Gefixed hoor. Konijn ligt weer in het hok, heb 'm dicht gedaan met handschoenen ivm eventuele vingerafdrukken.
Fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt toch niet op fok! want 't is zo'n fengshui spiritueel en bovendien Duitse vrouw.
En ze komt zo thuis, knijp 'm wel een beetje...
Wie is Grono?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Gefixed hoor. Konijn ligt weer in het hok, heb 'm dicht gedaan met handschoenen ivm eventuele vingerafdrukken.
Fotos:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
Ze kijkt toch niet op fok! want 't is zo'n fengshui spiritueel en bovendien Duitse vrouw.
Wist trouwens niet hoe ik 'm neer moest leggen, op buik of op rug, dus heb 'm op zijn zij gekwakt.
even serieus, wat doe je als je je konijn zo aantreft?
Nee dit is leuker, film wel de reactie van de buurvrouwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Cashflow het volgende:
Kut had hem beter in de vuilnis kunnen gooien misschien.
Jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Cashflow het volgende:
N86 kan nog wel scherpere plaatjes trekken hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef LiFePo4 het volgende:
Wel goede kwaliteit foto's voor een mobiel... meestal zijn die toch echt waardeloos. Ik ben gewoon kritischAls het waar is is het wel grappig imo
Ga naar huis TSquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef BrandX het volgende:
Goed, om te checken of dit verhaal echt is, ik vind via tineye deze foto op deze site: http://b33.grono.net/227/84/gallery-46491564-500x500.jpg
Lijkt me dus dikke bullshit dat die foto's van jou zjin, TS? Leg eens uit? Wie is Grono?
WTF !!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Fotos:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
Wist trouwens niet hoe ik 'm neer moest leggen, op buik of op rug, dus heb 'm op zijn zij gekwakt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef LasTeR het volgende:
Gemaakt door een oude Olympus camera 3,2 megapixel voornamelijk verkocht in Amerika.
EXIF-data van de foto.quote:
Nice try though.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef Cashflow het volgende:
Tineye, vet kende ik nog niet.
Hij trapt ook niet in gespiegelde afbeeldingen?
Nee. Opzouten dus met je gebagger, faalhaasquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef Cashflow het volgende:
Tineye, vet kende ik nog niet.
Hij trapt ook niet in gespiegelde afbeeldingen?
Faalkonijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee. Opzouten dus met je gebagger, faalhaas
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Cashflow het volgende:
Fotos:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
de wattesvoordata?hoe doe je dat? Niet met gewoon rechtermuisknop, toch?
ABKVPC's voor Dummies. En jij bent MOD? HAHAHAHHAquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
de wattesvoordata?hoe doe je dat? Niet met gewoon rechtermuisknop, toch?
oeh, doe eens vertellen? Ik zit in Chrome, rechtermuisknop, element inspecteren, en dan?quote:
Yups, een mod van GC en niet van FOT en hoef daar dus totaal geen verstand van te hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
ABKVPC's voor Dummies. En jij bent MOD? HAHAHAHHA
Chromequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, doe eens vertellen? Ik zit in Chrome, rechtermuisknop, element inspecteren, en dan?
??? Wat lul jij nou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups, een mod van GC en niet van FOT en hoef daar dus totaal geen verstand van te hebben
Ik ben weer van de fake verhalen ontmaskeren onder andere![]()
de link van het plaatje ingevoerd op www.tineye.comquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heb je die afbeelding in hemelsnaam gevonden, op 1 of andere Poolse website?
Nee ik bedoel Cashflow zelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
de link van het plaatje ingevoerd op www.tineye.com
Whehehquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoi newbie, ik heb je originele tekst van je post even teruggeplaatst
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
WhehehDankje
Maaaaaar; het kwam wel leuk uit!
oh zo! Ik dacht zo rechtstreeks bij het plaatje zoals het op internet stondquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Cashflow zelf
En het antwoord op jouw vraag: sla op je pc en dan rechtsklik > properties
images.google.nl sleeping rabbit en dan 1e paginaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Cashflow zelf
En het antwoord op jouw vraag: sla op je pc en dan rechtsklik > properties
Er is verder niets mis met Chrome hoor. Ik gebruik het ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh zo! Ik dacht zo rechtstreeks bij het plaatje zoals het op internet stond
Thanks!
edit: uitgeprobeert, top!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er is verder niets mis met Chrome hoor. Ik gebruik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |