Ze zijn nu nog wel prima voor nu.. Kan er wel een halfjaartje mee doorkomenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Het valt mij op dat banden best snel slijten.
2 Bandjes wisselen is een half uurtje werk?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog wel prima voor nu.. Kan er wel een halfjaartje mee doorkomen![]()
Ik red het toch niet om dat nu allemaal te doen, desnoods doe ik het in Polen![]()
Moet ze dan ook nog kopen enzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef mstr het volgende:
[..]
2 Bandjes wisselen is een half uurtje werk?
Hij hoeft ook niet per se schuin te gaan rijden hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Moet ze dan ook nog kopen enzo. Heb een poosje geleden de voorbanden met de achterbande verwisseld, die waren aan de voorkant meer verleten dan aan de achterkant.. Auto rijdt nog steeds recht dus uitlijnen hoefde niet!
Dat is hier ook zo, maar dan leg ik liever 2 nieuwe van voren. Anders rij ik straks met 4 kale bandenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Moet ze dan ook nog kopen enzo. Heb een poosje geleden de voorbanden met de achterbande verwisseld, die waren aan de voorkant meer verleten dan aan de achterkant.. Auto rijdt nog steeds recht dus uitlijnen hoefde niet!
Hmm.. Zou kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet per se schuin te gaan rijden hè
Je kan ook niets merken terwijl je banden schuin afslijten.
Hartstikke veilig joh!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo, maar dan leg ik liever 2 nieuwe van voren. Anders rij ik straks met 4 kale banden
Komt vast goed, zo hard slijten die bandjes niet van een Micra.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm.. Zou kunnen![]()
Nouja, zie vanzelf hoever ik kom, het is nu nog iig in orde!
Wat ga je eigenlijk doen in Polen? Een half jaar ga je er naar toe toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog wel prima voor nu.. Kan er wel een halfjaartje mee doorkomen![]()
Ik red het toch niet om dat nu allemaal te doen, desnoods doe ik het in Polen![]()
Ik ga stage lopen bij de nederlandse ambassadequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen in Polen? Een half jaar ga je er naar toe toch?
Je blijft toch daar ook wel op fok?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:31 schreef jacobras het volgende:
Woei, straks mijn eerste verre autorit. Moet m'n zusje en een vriendin van d'r ophalen uit Biddinghuizen, zo'n 45 minuten rijden (~43 km) vanaf mijn woonplaats. Navigatie maar instellen, anders verdwaal ik
.
Ach joh, komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef jacobras het volgende:
Ach, heb ik weer in het verkeerde topic gepost. Dit schreef ik:
[..]
Staan ook van die handige blauwe borden langs de wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef jacobras het volgende:
[..]
Laat me raden: Walibi?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef jacobras het volgende:
[..]
Nee, is dat daar in de buurt dan? Zag wel borden naar Lowlands, is daar ook ergens.quote:
LL is toch op het evenemententerrein bij Walibi?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:42 schreef jacobras het volgende:
[..]
Nee, is dat daar in de buurt dan? Zag ook nog borden naar Lowlands, is daar ook ergens.
Oh, kan ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef mstr het volgende:
[..]
LL is toch op het evenemententerrein bij Walibi?
Jupquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef mstr het volgende:
LL is toch op het evenemententerrein bij Walibi?
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:42 schreef jacobras het volgende:
Ik reed op zo'n 80 km/h weg 84-85 km/h, en toch werd ik door 4 auto's ingehaald, waar ik vervolgens bij de open brug weer achter stond...![]()
Ik heb het vaak andersom, ik haal die auto dan in terwijl dat hij bij het verkeerslicht achter me staat.quote:
Wat stoer! En je Micra blijft gewoon heel, voorzichtig mee blijven doen. En waarschijnlijk heb je heule goedkope benzinequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen bij de nederlandse ambassade![]()
Jaa, als het goed is heb ik dan gewoon internet dus zodra ik mijn micra aan diggelen rij dan horen jullie het wel
Heb gehoord dat de de beninze prijs maar 10 cent lager ligt dan hiero, dus ik zal er niet schokkend veel op besparen helaasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat stoer! En je Micra blijft gewoon heel, voorzichtig mee blijven doen. En waarschijnlijk heb je heule goedkope benzine
Wel meer dus, Ik tank hier trouwens voor 1.43quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:52 schreef mstr het volgende:
Nederland ¤ 1,545
Polen ¤ 1,151
Libië ¤ 0,122 en diesel ¤ 0,091
Bron: http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php
idd zeg..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:54 schreef mstr het volgende:
Tering, Turkije ¤ 1,894
Dure benzine daar zeg
Het levensonderhoud is daar vergelijkbaar met hier, alleen ze verdienen daar veel minder, daarom is daar zoveel armoede en Polen die over de grens werken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef Purdey het volgende:
Dat valt nog tegen dan. Ik had verwacht dat de benzine daar goedkoop zou zijn, aangezien de mensen daar niet veel verdienen
Vooral veel Polen denken dat ze het in een ander land het hélemaaaal gaan maken en dus veel geld gaan verdienen.. NOTquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het levensonderhoud is daar vergelijkbaar met hier, alleen ze verdienen daar veel minder, daarom is daar zoveel armoede en Polen die over de grens werken.
Met of zonder overnachting? Helemaal in je eentje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vooral veel Polen denken dat ze het in een ander land het hélemaaaal gaan maken en dus veel geld gaan verdienen.. NOT![]()
Maargoed, On topic: Moet 12 uur rijden naar Warschau toe
Mijn zusje zit op de heenweg bij mij in de auto.. Over een halfjaar moet ik wel alleen terug..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Met of zonder overnachting? Helemaal in je eentje?
Dat stoppen moet je zeker doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn zusje zit op de heenweg bij mij in de auto.. Over een halfjaar moet ik wel alleen terug..
We hebbe geen hotelletje ofzo, maar ik ben wel van plan een aantal keren te stoppen als ik moe ben om eventueel een beetje te slapen.
Ja precies! Vind 2 uur in de auto soweiso al wel lang..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat stoppen moet je zeker doen.
Gewoon elk uur - twee uur even de auto uit, rondje lopen, even naar de wc, wat drinken, nog even rustig zitten buiten en dan weer lekker verder rijden.
Waarom niet 's ochtends om een uur of 5/6 weg? De nacht in lijkt me een stuk zwaarder.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja precies! Vind 2 uur in de auto soweiso al wel lang..
Ben van plan aan de begin van de avond te vertrekken, dan rij ik zo lang mogelijk door tot ergens in duitsland om dan tegen de ochtend ergens in Polen te stranden.. Durf 's nachts namelijk niet door Polen heen.. Slechte wegen enzo
Nacht rijden is zwaar als je niet geslapen hebt de dag ervoor idd. Denk dat het verstandiger is 's ochtends vroeg te vertrekken (na een nacht slaap)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet 's ochtends om een uur of 5/6 weg? De nacht in lijkt me een stuk zwaarder.
Ik kan van te voren gewoon slapen, dat is geen punt.. Omdat ik dan 's nachts in een voor mij een wildvreemd land terecht komt.. Trouwens, ik geloof dat het heel erg warm weer wordt; lekker bevorderend voor mijn comfort zonder aircoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet 's ochtends om een uur of 5/6 weg? De nacht in lijkt me een stuk zwaarder.
Als je 2 uur al lang vind, zou ik zeker niet 'snachts gaan rijdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja precies! Vind 2 uur in de auto soweiso al wel lang..
Ben van plan aan de begin van de avond te vertrekken, dan rij ik zo lang mogelijk door tot ergens in duitsland om dan tegen de ochtend ergens in Polen te stranden.. Durf 's nachts namelijk niet door Polen heen.. Slechte wegen enzo
17 uuur pfff..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je 2 uur al lang vind, zou ik zeker niet 'snachts gaan rijden. Das best wel pittig namelijk! Zorg ook voor genoeg (of veel te veel naar je idee
) aan eten. Regelmatig wat eten en drinken, dan blijf je vaak wel wakker.
weekje terug ben ik uit Zuid-Frankrijk gekomen, 17 uur in mn eentje gereden, was pittig, maar als je een beetje goed voor je zelf zorgt ook wel goed te doen.
Ik had 2 complete maaltijden extra bij me, en uiteindelijk heb ik nog moeten stoppen bij een tankstation om wat sandwiches in te slaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
17 uuur pfff..
Eten is wel een goeie ja! Ik ga karaoke zingen net mijn zusje onderweg, dus dat moet goedkomen
Nouja, neem dan wel genoeg te snacken mee.. Stoppen bij een tankstation kan idd altijd nog!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik had 2 complete maaltijden extra bij me, en uiteindelijk heb ik nog moeten stoppen bij een tankstation om wat sandwiches in te slaan. maargoed, ik eet ook wel iets meer dan gemiddeld
Arme stembanden, ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt!
Ook een keer gedaan, maar dan naar Boedapest. Nooit weer in dat tempoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
Wij hebben met z'n tweeën in 13u bijna 1100km naar Zweden gereden, en dat was echt wel een boel hoor. En dan waren we met z'n tweeën.
Ach, 2 uur rijden, 15 min pauze, 2 grotere pauzes genomen. Als ik echt te moe was om verder te rijden was ik van de weg afgegaan, en was ik gaan pitten. Mn bijrijder was continu wakker, die hield ook een oogje in het zeil.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
17u zeg! Dat is echt onbenullig. Zelfs gevaarlijk zou ik zeggen.
Dan nog. Ik rijd ook voor mijn werk en ook wel lang en grote stukken, en ik ben dus afgelopen zomer naar Noorwegen geweest. Wij waren allebei op na die eerste dag. En er is een verschil tussen fris en alert zijn en wakker. Niet uitgerust onderweg zijn kan net zo gevaarlijk zijn als rijden met een slok op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, 2 uur rijden, 15 min pauze, 2 grotere pauzes genomen. Als ik echt te moe was om verder te rijden was ik van de weg afgegaan, en was ik gaan pitten. Mn bijrijder was continu wakker, die hield ook een oogje in het zeil.
Ik rij 50.000 km per jaar, dus ken mn rijgedrag goed genoeg om te weten wanneer ik toe ben aan pauze. Zolang je dat in de gaten houdt kan er weinig mis gaan imho.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef xFriendx het volgende:
Even benieuwd, met al die nieuwe auto's met led-verlichting en hele units, wie kan nog zijn eigen lampjes vervangen? Stel je lampje begeeft het, moet je dan naar de dealer of kan je het zelf nog doen?
Zelf is het bij nog zelf te doen. Scheelt een ritje naar de dealer en vermoedelijk geld.
Ziet er mooi uit! Is dat xenon licht alleen niet van dat licht waarmee je je tegenliggen verblindt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef Dubish het volgende:
Nieuwe koplampen gemonteerd met xenon![]()
![]()
![]()
Ook even gewassen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |