Ik ga stage lopen bij de nederlandse ambassadequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen in Polen? Een half jaar ga je er naar toe toch?
Je blijft toch daar ook wel op fok?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:31 schreef jacobras het volgende:
Woei, straks mijn eerste verre autorit. Moet m'n zusje en een vriendin van d'r ophalen uit Biddinghuizen, zo'n 45 minuten rijden (~43 km) vanaf mijn woonplaats. Navigatie maar instellen, anders verdwaal ik
.
Ach joh, komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef jacobras het volgende:
Ach, heb ik weer in het verkeerde topic gepost. Dit schreef ik:
[..]
Staan ook van die handige blauwe borden langs de wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef jacobras het volgende:
[..]
Laat me raden: Walibi?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef jacobras het volgende:
[..]
Nee, is dat daar in de buurt dan? Zag wel borden naar Lowlands, is daar ook ergens.quote:
LL is toch op het evenemententerrein bij Walibi?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:42 schreef jacobras het volgende:
[..]
Nee, is dat daar in de buurt dan? Zag ook nog borden naar Lowlands, is daar ook ergens.
Oh, kan ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef mstr het volgende:
[..]
LL is toch op het evenemententerrein bij Walibi?
Jupquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef mstr het volgende:
LL is toch op het evenemententerrein bij Walibi?
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:42 schreef jacobras het volgende:
Ik reed op zo'n 80 km/h weg 84-85 km/h, en toch werd ik door 4 auto's ingehaald, waar ik vervolgens bij de open brug weer achter stond...![]()
Ik heb het vaak andersom, ik haal die auto dan in terwijl dat hij bij het verkeerslicht achter me staat.quote:
Wat stoer! En je Micra blijft gewoon heel, voorzichtig mee blijven doen. En waarschijnlijk heb je heule goedkope benzinequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen bij de nederlandse ambassade![]()
Jaa, als het goed is heb ik dan gewoon internet dus zodra ik mijn micra aan diggelen rij dan horen jullie het wel
Heb gehoord dat de de beninze prijs maar 10 cent lager ligt dan hiero, dus ik zal er niet schokkend veel op besparen helaasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat stoer! En je Micra blijft gewoon heel, voorzichtig mee blijven doen. En waarschijnlijk heb je heule goedkope benzine
Wel meer dus, Ik tank hier trouwens voor 1.43quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:52 schreef mstr het volgende:
Nederland ¤ 1,545
Polen ¤ 1,151
Libië ¤ 0,122 en diesel ¤ 0,091
Bron: http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php
idd zeg..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:54 schreef mstr het volgende:
Tering, Turkije ¤ 1,894
Dure benzine daar zeg
Het levensonderhoud is daar vergelijkbaar met hier, alleen ze verdienen daar veel minder, daarom is daar zoveel armoede en Polen die over de grens werken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef Purdey het volgende:
Dat valt nog tegen dan. Ik had verwacht dat de benzine daar goedkoop zou zijn, aangezien de mensen daar niet veel verdienen
Vooral veel Polen denken dat ze het in een ander land het hélemaaaal gaan maken en dus veel geld gaan verdienen.. NOTquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het levensonderhoud is daar vergelijkbaar met hier, alleen ze verdienen daar veel minder, daarom is daar zoveel armoede en Polen die over de grens werken.
Met of zonder overnachting? Helemaal in je eentje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vooral veel Polen denken dat ze het in een ander land het hélemaaaal gaan maken en dus veel geld gaan verdienen.. NOT![]()
Maargoed, On topic: Moet 12 uur rijden naar Warschau toe
Mijn zusje zit op de heenweg bij mij in de auto.. Over een halfjaar moet ik wel alleen terug..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Met of zonder overnachting? Helemaal in je eentje?
Dat stoppen moet je zeker doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn zusje zit op de heenweg bij mij in de auto.. Over een halfjaar moet ik wel alleen terug..
We hebbe geen hotelletje ofzo, maar ik ben wel van plan een aantal keren te stoppen als ik moe ben om eventueel een beetje te slapen.
Ja precies! Vind 2 uur in de auto soweiso al wel lang..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat stoppen moet je zeker doen.
Gewoon elk uur - twee uur even de auto uit, rondje lopen, even naar de wc, wat drinken, nog even rustig zitten buiten en dan weer lekker verder rijden.
Waarom niet 's ochtends om een uur of 5/6 weg? De nacht in lijkt me een stuk zwaarder.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja precies! Vind 2 uur in de auto soweiso al wel lang..
Ben van plan aan de begin van de avond te vertrekken, dan rij ik zo lang mogelijk door tot ergens in duitsland om dan tegen de ochtend ergens in Polen te stranden.. Durf 's nachts namelijk niet door Polen heen.. Slechte wegen enzo
Nacht rijden is zwaar als je niet geslapen hebt de dag ervoor idd. Denk dat het verstandiger is 's ochtends vroeg te vertrekken (na een nacht slaap)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet 's ochtends om een uur of 5/6 weg? De nacht in lijkt me een stuk zwaarder.
Ik kan van te voren gewoon slapen, dat is geen punt.. Omdat ik dan 's nachts in een voor mij een wildvreemd land terecht komt.. Trouwens, ik geloof dat het heel erg warm weer wordt; lekker bevorderend voor mijn comfort zonder aircoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet 's ochtends om een uur of 5/6 weg? De nacht in lijkt me een stuk zwaarder.
Als je 2 uur al lang vind, zou ik zeker niet 'snachts gaan rijdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja precies! Vind 2 uur in de auto soweiso al wel lang..
Ben van plan aan de begin van de avond te vertrekken, dan rij ik zo lang mogelijk door tot ergens in duitsland om dan tegen de ochtend ergens in Polen te stranden.. Durf 's nachts namelijk niet door Polen heen.. Slechte wegen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |