abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85427612
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Purdey het volgende:

[..]

M'n broer wilde hem ook hebben, daar kan het voor z'n werk nog weleens handig zijn. Ik hoor hem dan ook al een jaar of 5 roepen dat hij dat weleens gaat doen. Maar de kosten houden hem een beetje tegen :)
De kosten is ook het enige wat mij tegenhoudt... Van de kosten van het rijbewijs kan je 2 keer een boete krijgen voor het rijden zonder E rijbewijs. En zoveel bijzonders leer je ook weer niet in zo'n eendagscursus.

Maargoed, eventjes sparen dan maar! ;)
pi_85427686
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef L0we het volgende:

[..]

De kosten is ook het enige wat mij tegenhoudt... Van de kosten van het rijbewijs kan je 2 keer een boete krijgen voor het rijden zonder E rijbewijs. En zoveel bijzonders leer je ook weer niet in zo'n eendagscursus.

Maargoed, eventjes sparen dan maar! ;)
En wat dacht je van de verzekering? Zonder geldig rijbewijs en dan een ongeluk krijgen...
pi_85427952
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:48 schreef Piles het volgende:

[..]

En wat dacht je van de verzekering? Zonder geldig rijbewijs en dan een ongeluk krijgen...
Was ook niet van plan om zo te gaan rijden, vind het alleen een beetje krom, zoveel leer je ook weer niet bij zo'n dagcursus :)
pi_85428609
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:45 schreef Piles het volgende:

[..]

M'n vader had alles, bus, vrachtwagen, alles met aanhanger :')
Nu met dat jaarlijkse gedoe gaat ie die allemaal kwijtraken, en blijven A en BE over denk ik :P
Goed nieuws!!!! *O*

Je vader gaat al z'n rijbewijzen gewoon houden.
Het is alleen wel zo dat als hij voor het verlengen van z'n rbw of binnen 5 jaar die 35 uur bijscholing niet doet hij de rijbewijzen niet voor z'n beroep mag gebruiken.
Voor een verhuizing oid mag hij gewoon vrachtwagen rijden of in een bus als jullie met de heeeele familie op stap gaan.
Pas als hij die 35 uur gedaan heeft krijgt hij die code 95 op z'n rbw en mag hij weer beroepsmatig gaan rijden.

Nou, is dat goed nieuws of niet? ;)
pi_85428739
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:19 schreef vannelle het volgende:
Nou, is dat goed nieuws of niet? ;)
Ah, tof ^O^
Niet dat ie ooit een vrachtwagen rijdt, maar toch _O-
De enige kans is op z'n werk, en dan mag het dus niet :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:48:47 #256
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85429555
Vraag me eigenlijk af of het moeilijk is om met een aanhangwagen te rijden. Vroeger als we op vakantie gingen hadden we een vouwwagen bij ons, die vanbinnen helemaal leeggemaakt was. Normaal zat er dus een tent in, die je open kon klappen, en dan kon op de deksel slapen. Wij hadden hem echter als bagagewagen. Ook ben ik benieuwd hoe een vrachtwagen en bus rijdt. Als je soms ziet met wat voor gemak buschauffeurs een bus mét aanhang over een rotonde heen draaien :{
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85429635
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:48 schreef Purdey het volgende:
Vraag me eigenlijk af of het moeilijk is om met een aanhangwagen te rijden. Vroeger als we op vakantie gingen hadden we een vouwwagen bij ons, die vanbinnen helemaal leeggemaakt was. Normaal zat er dus een tent in, die je open kon klappen, en dan kon op de deksel slapen. Wij hadden hem echter als bagagewagen. Ook ben ik benieuwd hoe een vrachtwagen en bus rijdt. Als je soms ziet met wat voor gemak buschauffeurs een bus mét aanhang over een rotonde heen draaien :{
Met aanhanger rechtuit is totaal niet moeilijk lijkt me, ding volgt wel :P Zeker die kleintjes. De uitdaging komt pas bij lang, breed en zwaar en achteruit rijden :+

Bus en vrachtwagen wil ik nog wel eens proberen eigenlijk, lijkt me best tof :)
pi_85430771
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:48 schreef Purdey het volgende:
Het is niet moeilijk, alleen als hij breder is dan de auto wordt het even oppassen geblazen :D.
Onderweg naar Frankrijk ook zo'n helder licht, die reed met een vouwwagen een tolpoortje in, ging lekker dicht bij het loket staan, en toen hij wegreed ramde de vouwwagen een paaltje _O-

Het is even wennen, maar als je het een paar keer gedaan hebt is een bochtje achteruit ook wel te doen :).
pi_85435278
E ga ik zeker nog eens halen. In verband met mogelijk toekomstige werkzaamheden/hobby's heb ik waarschijnlijk ook wel wat ritjes met een autoambulance voor de boeg :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_85435448
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
E ga ik zeker nog eens halen. In verband met mogelijk toekomstige werkzaamheden/hobby's heb ik waarschijnlijk ook wel wat ritjes met een autoambulance voor de boeg :P
Klinkt niet alsof dat heel veel haast heeft :+
pi_85435540
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef L0we het volgende:

[..]

Klinkt niet alsof dat heel veel haast heeft :+
Nope, sowieso vind ik het nu nog even te veel geld. Anders kom je met een oprijwagen ook wel ver denk ik.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:29:51 #262
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85435825
Net even bij Halfords geweest, en had deze nog nodig. Keuze genoeg, maar kon deze niet laten liggen O+

[ Bericht 33% gewijzigd door Purdey op 18-08-2010 18:31:08 ]
pi_85436360
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef Purdey het volgende:
Net even bij Halfords geweest, en had deze nog nodig. Keuze genoeg, maar kon deze niet laten liggen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog even je plaatje fixen ;)
pi_85436384
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja... :D
pi_85436936
quote:

SPOILER
Ok, nu stap ik niet meer in bij je :{w
pi_85437030
Raar, nu doet ie t wel :').. En waarom? :'(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:11:29 #267
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85437605
Haha, de ambi pur flesjes met houder waren in de aanbieding en dus was het vak leeggeroofd. En van die denneboompjes was alleen de tabacco er nog, en die stonk enorm. Dus uit nood een hello kitty ;) Hij ruikt naar vanille :)
pi_85437784
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:11 schreef Purdey het volgende:
Haha, de ambi pur flesjes met houder waren in de aanbieding en dus was het vak leeggeroofd. En van die denneboompjes was alleen de tabacco er nog, en die stonk enorm. Dus uit nood een hello kitty ;) Hij ruikt naar vanille :)
Vind die dingen altijd zo ranzig ruiken. In de auto van een vriend hing zo'n vanille-boompje toen hij m kocht. Bij thuiskomst gelijk er uit geflikkerd en 3 weken later rook je het nog :r
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:18:01 #269
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85437898
quote:

SPOILER
ach, je bent een meisje dus ik vind het wel kunnen. :)

En met een vrachtwagen of een bus rijden is nog best anders. Je bent een keer zo langzaam , een keer zo breed, en 2x zo lang. Ooit wel bezig geweest met lessen, zelfs nog een examen gereden en toen was het geld op. Ik hoop wel dat ik binnen 5 jaar er weer aan mag beginnen. En dan ga ik gelijk door voor C+E en dan hoef ik ook niet meer te lessen voor B+E. :)

En ik heb er een enkele keer ook wel wat zwaar achter hangen hoor. :@
pi_85437959
Voordeel, mijn AX kan/mag toch zowat niks trekken. Heb ook geen trekhaak :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:21:43 #271
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85438056
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Voordeel, mijn AX kan/mag toch zowat niks trekken. Heb ook geen trekhaak :P
Achter mijn Volvo mag al 1800kg geremd. Verder hebben we nog een Vito waar 2000kg achter mag, en de nieuwe bus ook zoiets.
pi_85438221
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Achter mijn Volvo mag al 1800kg geremd. Verder hebben we nog een Vito waar 2000kg achter mag, en de nieuwe bus ook zoiets.
600 kg geremd achter een AX ;(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:26:12 #273
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85438250
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

600 kg geremd achter een AX ;(
Ahw. Dat is gewoon schattig. O+
pi_85438305
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef JJH het volgende:

[..]

Ahw. Dat is gewoon schattig. O+
Was gelukkig ook niet van plan om er zware shit mee te slepen :P
pi_85438579
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:18 schreef JJH het volgende:

Ooit wel bezig geweest met lessen, zelfs nog een examen gereden en toen was het geld op. Ik hoop wel dat ik binnen 5 jaar er weer aan mag beginnen. En dan ga ik gelijk door voor C+E en dan hoef ik ook niet meer te lessen voor B+E. :)

Zonde man!!! :(
Lessen zal ondertussen wel flink duurder zijn geworden en wie weet wat voor rare fratsen ze er voor een examen wel niet bij verzonnen hebben.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')