Van harte gefeliciteerd.quote:
Dan heb je die pk's niet eens nodig! Zondag nadat we van dat parkeerterrein kwamen ging een maat van me nog even een gaaf plekje zoeken om te crossen in onze auto, kwamen we op een gegeven moment op een natte zandweg uit. Bij gewoon normaal gas (zelfs rustiger als normaal!) begon dat ding al te slippen als een gekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Met 60 pk op de voorwieltjes en een natte zand/grindweg kun je ook een hoop lol beleven
Ach, 100 euroquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
hahaha is het ernstig?
Dankje, maar echt trots ben ik er niet opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd.
Ik had er laatst ook nog eentje, die Flitspaal op de A1, die heel Nederland kent.
Nee hoor, dat is onderstuurquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is overstuur en helpt ABS helemaal niet aan mee. Helaas. Daar heb je tractiecontrole of iets dergelijks voor nodig.
En achterwielaandrijving is veel vetter, ik kan niet wachten op de eerste sneeuw.
niet gecorrigeerde snelheid van 146 op de snelwegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen snelheid neem ik aan, anders heb je flink doorgereden
Oh, dat rij ik ook wel eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Puala het volgende:
[..]
niet gecorrigeerde snelheid van 146 op de snelweg
Dat weet ik, maar ik had het verkeerdom.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onderstuurOverstuur is wanneer je achterkant weg glijdt.
Uhu, vertel mij watquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat rij ik ook wel eensFlink bedrag dan
Auw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Uhu, vertel mij watEn het erge is, ik weet dat #2 er ook aan zit te komen. Vergelijkbaar.
Oeps dat is pijnlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Auw.
Trouwens, ik vrees dat ik er zondagochtend vroeg ook eentje te pakken heb. Ik wilde erg graag naar huis en had er +/- 150, 155 op de teller ervoor staan, ik zag die laserkast wel staan maar ik denk dat ik te laat was met remmen.
Over mij? Was op de A28 hoor.quote:
Nee over mezelfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Over mij? Was op de A28 hoor.
Op provinciale wegen heb ik er overdag nooit meer dan 100 voor staan.
Daar heb ik gelukkig geen last meer van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee over mezelf.. 3 schoolboeken van die waarde.
Geloof dat ik ze wel 4 jaar gebruik. Dan valt het wel weer mee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last meer van.
Jaa, hij is leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Niets mis met Radiohead inderdaad maar je was herkenbaarder met je cherries ja! Of anders een rood kleurtje over 't RH logo'tje heen! Heb hem even opgezocht en hij ziet er leeeeeeuk uit! Vind het zelf stiekem wel veel geld voor zoiets maar wat je er voor terug krijgt is ook natuurlijk waar voor je geld. Die Lancer en ik zijn zowaar onafscheidelijk onderhand
alleen benzine.. en parkeerkosten.. bah bah bah
Het gas geven schijnt inderdaad de magische sleutel te zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon meer gas geven dan nodig is, je motor maakt dan wel flink veel toeren maar dan ga je iig wel normaal weg. En op een gegeven moment heb je wel door hoeveel gas je moet geven. Maar bij het wegrijden kan je beter teveel gas dan te weinig gas geven.
750,- incl nieuw apk & achterlicht maar wel in smerige staat, geen radio, 1 sleutel, loslatende rubbertjes, krassen all over the place en geen garantie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaa, hij is leukMaar vind dat je helemaal gelijk hebt. De kosten zijn vooral opgeschroefd door de 400,- rijklaarmaakkosten
Wat heb jij voor je Lancer betaald? De verkoper zei in elk geval dat ik er met 'normaal' gebruik wel een jaartje of 4-5 mee vooruit kan
quote:
Ik heb gelest van 30 november 2009 tot 15 juni 2010, en slaagde toen in 1 keer met vrijstellingen voor het parkeren omdat ik dat eind april met m'n TTT al had gedaan. Daar kan ik prima mee leven!quote:
Dan heb je nog 201 keer te gaan, het heet niet voor niks een 206.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En ja hoormoeders' 206 even naar de winkel meegenomen...
5x afgeslagen
hahahahah ik denk dat de teller dan nu een keer op 180 zitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan heb je nog 201 keer te gaan, het heet niet voor niks een 206.
Dat is mij nog niet eens overkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
5x afgeslagen
Ik heb ooit één les gereden met zo'n 206je ramp-za-lig, ik kon er echt niet mee overweg. Mijn vaste lesauto was overigens een Seat Cordoba sdi, en daar kon ik mee lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
5x afgeslagen
Wel traag als stront zo'n sdi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit één les gereden met zo'n 206je ramp-za-lig, ik kon er echt niet mee overweg. Mijn vaste lesauto was overigens een Seat Cordoba sdi, en daar kon ik mee lezen en schrijven.
Als je aan het lessen bent dan zal je dat roesten. Je gebruikt toch zelden het volledige vermogen.quote:
Verschilt van persoon tot persoon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Goddelijker het volgende:
Een 206 is juist heel makkelijk om mee te rijden, m'n vriendin reed zo weg in mijn auto toen ze net haar rijbewijs had, terwijl ze met andere auto's ook wat moeite had.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb gelest van 30 november 2009 tot 15 juni 2010, en slaagde toen in 1 keer met vrijstellingen voor het parkeren omdat ik dat eind april met m'n TTT al had gedaan. Daar kan ik prima mee leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je had het zelf ook nogal koud?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschilt van persoon tot persoon.
Net als de oude auto van mijn moeder, volgens een rijtest liet een ontdooide mammoet hem niet afslaan, maar ik had er in het begin erg veel problemen mee.
Ik heb gister weer een auto opgehaald!. Een erg gare renault express, hij roest aan alle kanten, kan niet meer schakelen (dus je kan alleen in zn 5 vooruit rijden
). Gelukkig is de motor nog erg goed, hij heeft een mooi dashboard, de remmen zijn goed en heeft hij één sleutel die overal op past. (Ik heb nu 3 verschillende sleutels voor mn auto
). Genoeg onderdeeltjes voor een erg zacht prijsje dus
Heeft iemand hier toevallig al zn rijbewijs E gehaald?
[ Bericht 2% gewijzigd door L0we op 18-08-2010 08:38:16 ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:31 schreef L0we het volgende:
Ik heb gister weer een auto opgehaald!. Een erg gare renault express, hij roest aan alle kanten, kan niet meer schakelen (dus je kan alleen in zn 5 vooruit rijden
). Gelukkig is de motor nog erg goed, hij heeft een mooi dashboard, de remmen zijn goed en heeft hij één sleutel die overal op past. (Ik heb nu 3 verschillende sleutels voor mn auto
).
Neu, voorlopig nog niet nodig. Met alleen B mag je ook behoorlijk wat trekkenquote:Heeft iemand hier toevallig al zn rijbewijs E gehaald?
Ja hoor, hoop gas, koppeling zachtjes op laten komenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
![]()
Lukt dat, in z'n 5 wegrijden
Met een autoambulance + auto zit je al snel boven het gewicht van de auto, dus dan heb je al BE nodig.quote:[..]
Neu, voorlopig nog niet nodig. Met alleen B mag je ook behoorlijk wat trekken
It's not a bug, it's a featurequote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:41 schreef L0we het volgende:
Ja hoor, hoop gas, koppeling zachtjes op laten komen. Wat trouwens ook wel lastig was is dat de motor niet uit ging toen ik de sleutel uit het contactslot haalde
Ja, dan wel. Maar daar rijd ik niet dagelijks meequote:Met een autoambulance + auto zit je al snel boven het gewicht van de auto, dus dan heb je al BE nodig.
Ach, het is altijd wat met mij en contactslotenquote:
Ik ook niet echt dagelijks, maar heb hem nu toch al 4-5 keer nodig gehad het afgelopen jaar. Vind het toch wel de moeite waard om nu te gaan halenquote:[..]
Ja, dan wel. Maar daar rijd ik niet dagelijks mee
Ja, ik ga 'm ook nog wel een keer halenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:08 schreef L0we het volgende:
Ik ook niet echt dagelijks, maar heb hem nu toch al 4-5 keer nodig gehad het afgelopen jaar. Vind het toch wel de moeite waard om nu te gaan halen.
Je vergeet het belangrijkste: 4-500 euro aftikkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ga 'm ook nog wel een keer halenDagje rijden en je hebt 'm
Vroeger kreeg je 'm er gewoon bij. E achter B. Mijn vader en moeder hebben allebei een BE rijbewijs, terwijl ze daar nooit iets voor hebben gedaan. Ik denk dat jullie ouders/ opa's&oma's dat ook hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste: 4-500 euro aftikken
M'n vader had alles, bus, vrachtwagen, alles met aanhangerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je 'm er gewoon bij. E achter B. Mijn vader en moeder hebben allebei een BE rijbewijs, terwijl ze daar nooit iets voor hebben gedaan. Ik denk dat jullie ouders/ opa's&oma's dat ook hebben
Mn pa heeft het ook gewoon erbij gekregen inderdaad. Had ik dat maarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je 'm er gewoon bij. E achter B. Mijn vader en moeder hebben allebei een BE rijbewijs, terwijl ze daar nooit iets voor hebben gedaan. Ik denk dat jullie ouders/ opa's&oma's dat ook hebben
M'n broer wilde hem ook hebben, daar kan het voor z'n werk nog weleens handig zijn. Ik hoor hem dan ook al een jaar of 5 roepen dat hij dat weleens gaat doen. Maar de kosten houden hem een beetje tegenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Mn pa heeft het ook gewoon erbij gekregen inderdaad. Had ik dat maar
De kosten is ook het enige wat mij tegenhoudt... Van de kosten van het rijbewijs kan je 2 keer een boete krijgen voor het rijden zonder E rijbewijs. En zoveel bijzonders leer je ook weer niet in zo'n eendagscursus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
M'n broer wilde hem ook hebben, daar kan het voor z'n werk nog weleens handig zijn. Ik hoor hem dan ook al een jaar of 5 roepen dat hij dat weleens gaat doen. Maar de kosten houden hem een beetje tegen
En wat dacht je van de verzekering? Zonder geldig rijbewijs en dan een ongeluk krijgen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef L0we het volgende:
[..]
De kosten is ook het enige wat mij tegenhoudt... Van de kosten van het rijbewijs kan je 2 keer een boete krijgen voor het rijden zonder E rijbewijs. En zoveel bijzonders leer je ook weer niet in zo'n eendagscursus.
Maargoed, eventjes sparen dan maar!
Was ook niet van plan om zo te gaan rijden, vind het alleen een beetje krom, zoveel leer je ook weer niet bij zo'n dagcursusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:48 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat dacht je van de verzekering? Zonder geldig rijbewijs en dan een ongeluk krijgen...
Goed nieuws!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:45 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n vader had alles, bus, vrachtwagen, alles met aanhanger
Nu met dat jaarlijkse gedoe gaat ie die allemaal kwijtraken, en blijven A en BE over denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |