Ahh,dat is lief! Zie je nou wel Piles, JJH en Goddelijk, neem een voorbeeld aan TwiFight, die vertrouwt me wel! Netals mijn examinator op de kop af twee maanden geleden!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:06 schreef twiFight het volgende:
Purdey, je bent welkom om hier te komen rijden eender welke dag je wilt hoorIk vertrouw je wel op de weg.
Zijn ook heel mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef twiFight het volgende:
Haha ja daar moet je ook van houden. Erg gaaf om in te rijden, maar als ik geld had zou ik toch eerder voor een Landrover gaan denk ik
Oooh ja, die zijn ook mooi! Maar ook bij mij budgettair volledig onverantwoordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef twiFight het volgende:
Ik vind een BMW X5 ook mooi, maar als die nieuwe voorbanden nodig heeft ben ik al failliet.
Reed vanmorgen naast me op de snelweg, ook een prachtding!quote:
die grote moderne auto's trekken me niet zo... Als ik ooit nog geld over heb voor een asobak wordt het een amerikaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zijn ook heel mooi
Of een Range RoverOp een of andere manier neig ik heel erg naar enorme, foute, SUV/Jeep achtige auto's. En dan zelf een inieminie micra kopen
Gewoon meer gas geven dan nodig is, je motor maakt dan wel flink veel toeren maar dan ga je iig wel normaal wegquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weet je waar ik momenteel het meeste moeite mee heb? Met wegrijden. Die koppeling/gas combinatie lukt me gewoon niet goed. Wordt dadelijk gewoon een kwestie van oefenen, en dan gaat het primaMaar het valt me gewoon best zwaar, die overgang van lesauto naar eigen auto
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef L0we het volgende:
[..]
die grote moderne auto's trekken me niet zo... Als ik ooit nog geld over heb voor een asobak wordt het een amerikaan
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik hiervoor
[ afbeelding ]
Inderdaad, meer gas geven, heb ik gister ook gemerktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon meer gas geven dan nodig is, je motor maakt dan wel flink veel toeren maar dan ga je iig wel normaal weg. En op een gegeven moment heb je wel door hoeveel gas je moet geven. Maar bij het wegrijden kan je beter teveel gas dan te weinig gas geven.
Amazon Combiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik hiervoor
[ afbeelding ]
Das ook wel een erg leuk ding ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik hiervoor
[ afbeelding ]
Nou dat bedrag had ik volledig opgespaard (ik wou zeker weten dat ik het geld er voor had) en hoefde ik dus niet maandelijks van de rekening te halen. Maar ik ben iig wel wat geruster dat ik nu niet meer hoef na te denken over herexamens en bijkomende kosten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oooh ja, die zijn ook mooi! Maar ook bij mij budgettair volledig onverantwoord![]()
Je bent nu wel een grote kostenpost van je rijles kwijt!
Jij hebt smaak!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef L0we het volgende:
[..]
die grote moderne auto's trekken me niet zo... Als ik ooit nog geld over heb voor een asobak wordt het een amerikaan
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld
Niets mis met Radiohead inderdaad maar je was herkenbaarder met je cherries ja! Of anders een rood kleurtje over 't RH logo'tje heenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef Purdey het volgende:
@House: Ik ben mezelf ook steeds kwijt, denk dat ik mijn Radiohead logo UI weer ga vervangen door de cherry'sHeb je trouwens m'n auto gezien? In topic nummer 7, pagina 10/11? Mooi verhaal trouwens van je roadtrip! Gaaf dat je oude Lancer je zo ver heeft gebracht, niet meer dan logisch dat je daar rete trots op kunt zijn!
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef L0we het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld
Koppeling in, gas vol intrappen totdat de toerenbegrenzer zijn werk gaat doen en de koppeling in één keer omhoog laten schieten!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, meer gas geven, heb ik gister ook gemerktBij mij gaat het mis als ik voor het stoplicht sta waarbij de weg net iets oploopt.
Ik moet al heel snel (binnen een seconde of twee) door naar de twee om geen wheelspin te krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:08 schreef Spelvout het volgende:
Koppeling in, gas vol intrappen totdat de toerenbegrenzer zijn werk gaat doen en de koppeling in één keer omhoog laten schieten!![]()
Daar hoef ik me bij onze auto geen zorgen over te maken met zijn 75pkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik moet al heel snel (binnen een seconde of twee) door naar de twee om geen wheelspin te krijgen
Maar dat heb ik geloof ik ook maar hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Daar hoef ik me bij onze auto geen zorgen over te maken met zijn 75pk(
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |