Justin gaat ook doorquote:
Kan niet.quote:
Oh. Faalhaas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Justin gaat ook door. dus dat heeft geen zin.
Idd.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij staat gewoon op 1 met onzin posts
Daarna stoppenquote:
Oké.quote:
hihihiquote:
Bijnaquote:
Ik hoor niksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Zeroku het volgende:
Pat, hij doet het al ik kan zo bellen.
Ik zeg ook niksquote:
Nee, ze zien nu in dat ik neit te verslaan ben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef StephanL het volgende:
Weer een reset, ze zijn ons aan het pesten
Leugens.quote:
Ja want Tong80 is Koningquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ze zien nu in dat ik neit te verslaan ben.
Tong is mijn luitenant.quote:
Volgensmij is Glowmouse er meebezig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef StephanL het volgende:
Weer een reset, ze zijn ons aan het pesten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is Glowmouse er meebezig.
I know, maar als ze alles moeten hertellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is Glowmouse er meebezig.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
I know, maar als ze alles moeten hertellen
FOK! moet down als ze dat gaan doen. Anders komen er steeds nieuwe posts bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
I know, maar als ze alles moeten hertellen
Ja weet ik. Mijn levenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
FOK! moet down als ze dat gaan doen. Anders komen er steeds nieuwe posts bij.
Ik 56000 ofzoquote:
Ik mijn postcount.quote:
Dat boeit me niet, ik wil weten wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet zo gezellig zo.
Alle postaantallen zijn gereset.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik wil weten wat er aan de hand is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet zo gezellig zo.
Oh. Nu zie ik waar al dit debiele gespam vandaan komtquote:
Lief hequote:
Omdat er de laatste tijd zoveel gebaggerd met als doel postrecords te vestigen zijn alle postcounts op 0 gezet. Met als doel dat er alleen maar meer gebaggerd wordt omdat mensen nu op #1 in de FOK!totals willen staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik wil weten wat er aan de hand is
Dat laatste was geen doel, maar een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat er de laatste tijd zoveel gebaggerd met als doel postrecords te vestigen zijn alle postcounts op 0 gezet. Met als doel dat er alleen maar meer gebaggerd wordt omdat mensen nu op #1 in de FOK!totals willen staan.
Met reeksen als nachtbagger en het forum MEN wordt het forum kunstmatig wat groter gemaakt. En dan dit debiele gedoe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat er de laatste tijd zoveel gebaggerd met als doel postrecords te vestigen zijn alle postcounts op 0 gezet. Met als doel dat er alleen maar meer gebaggerd wordt omdat mensen nu op #1 in de FOK!totals willen staan.
Je hebt gelijk, ik wou ook eigenlijk eerst een andere zin makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat laatste was geen doel, maar een logisch gevolg.
Hoezo kunstmatig, posts zijn postsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met reeksen als nachtbagger en het forum MEN wordt het forum kunstmatig wat groter gemaakt. En dan dit debiele gedoe.
Als blijk van waardering een smiley voor je:quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als blijk van waardering een smiley voor je:
Dan is er geen lol meer aan, dan stop ik ookquote:
Nachtbagger vind ik niet eens zo erg, maar dat MEN kan je de hele dag door doen. Nachtbagger is voorbij zodra SWJ wakker wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met reeksen als nachtbagger en het forum MEN wordt het forum kunstmatig wat groter gemaakt. En dan dit debiele gedoe.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
Touwtrektopicsdie mensen hebben sowieso een zuurstof tekort gehad bij den geboorten.
Hoi. Ik mag je nu al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
Touwtrektopicsdie mensen hebben sowieso een zuurstof tekort gehad bij den geboorten.
Alleen omdat alles weer op 0 stondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
Hoiquote:
Ik heb niks gehoord.quote:
Je verstand ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef zquing het volgende:
[..]
Alleen omdat alles weer op 0 stond
Niet van ons, wij nodigen liever geen mods uitquote:
Neequote:
Dat zei ik op skype ja jij vuige daas!quote:
kliekjesvormingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Niet van ons, wij nodigen liever geen mods uit
Wat is een Daas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zei ik op skype ja jij vuige daas!
I won't use the force, maar idd, zal ik maar op deleted klikken?quote:
Dat doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef StephanL het volgende:
Ik post overal, raak het overzicht een beetje kwijt
Een steekvliegquote:
Ben planken aan het zagen, maar ze zijn zo zwaarquote:
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef crv het volgende:
[..]
[TAL SC #270] Kutjepikandijvie, wat zijn we moe!
Kliekjesquote:
Moet je ze eerst in 2e zagen dat scheelt de helftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben planken aan het zagen, maar ze zijn zo zwaar
Ja duh dat ben ik dus aan het doen, dat is die oude kast die wegmoetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je ze eerst in 2e zagen dat scheelt de helft
OKquote:
Wie is Chuck.quote:
Dat weet je donders goed.quote:
sloophamerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh dat ben ik dus aan het doen, dat is die oude kast die wegmoet
Maar ik niet?quote:
Het zagen is het probleem niet, maar die planken zijn 2.50 bij 60 en dat is gewoon zwaar, nou ja nog 3 en dan ben ik weer klaarquote:
quote:
jeetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
En nu ligt mijn kat door het zaagsel te draaien gvd
Ahhhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chuck
Mascotte / Knuffel
60 meterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zagen is het probleem niet, maar die planken zijn 2.50 bij 60 en dat is gewoon zwaar, nou ja nog 3 en dan ben ik weer klaar
waren er problemen dan ?quote:
Hij heeft een goede bouw en een sterke kaaklijn, het lijkt me iemand die zwaar werk kan verrichten.quote:
Zeg je hoeft me niet meteen te zwepenquote:
Wel hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
En nu ligt mijn kat door het zaagsel te draaien gvd
Zo 1 wil ik erquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo 1 wil ik er![]()
Dat is mijn droomstofzuiger
weet ik niet, maar i don't carequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of is jouw postaantal alweer hersteld
quote:
ja dus de komende tijd zal het wel druk worden, omdat ze hun postaantal weer op moeten krikkenquote:
Ik niet laat maar zo bij mijquote:
Precies.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet laat maar zo bij mij![]()
Dan lijkt het net of ik niet zo veel post
quote:
Hij heeft een fan.quote:
En terechtquote:
Hoe kom je opeens zover bovenaanquote:
Skills.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens zover bovenaan.
Spammen, ze is zo'n hersenloos MEN geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens zover bovenaan.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie fotoshopt me even bovenaan zonder dat ik moeite hoef te doen?
Die layout, wtfquote:
Vuurkeverquote:
Firebeetle?quote:
Over postaantallen heb ik me nooit druk gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet laat maar zo bij mij![]()
Dan lijkt het net of ik niet zo veel post
nee het gaat ook om de kwaliteitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over postaantallen heb ik me nooit druk gemaakt
Ik had mijn eigen topic in ONZ.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spammen, ze is zo'n hersenloos MEN geval.
W.T.F.quote:
Omdat grappig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom zijn de postaantallen gereset dan?
Goede actie om de veelposters die alleen met hun postaantal bezig zijn te demotiverenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die serieus telkens weer veelposten.
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die serieus telkens weer veelposten.
Is niet zo erg, wel als je het juist om je postaantal doetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Steeds blijven posten terwijl je weet dat het zo weer weg is
.
Ik zag idd een giga slotjeslijst iddquote:
quote:
POP/HGT vanavond kijken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Klaar, nu zo nog even wat lekkers halen voor vanavond en dan zitten en niks meer
Ik kom nog ff bijquote:
POP maar denk ik, dat kijken de meeste en daar valt het meest over te zeikenquote:
Pen0rbaardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:36 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS DE AFSPRAAK MET DIE POSTCOUNTS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] NEGER WAT IS TOCH DE AFSPRAAK [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] HOE KOMT DIT HIER [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] WAT IS AL DEZE [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS DE AFSPRAAK MAN [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] HOE KOMT DIT HIER [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WIJ LATEN DINGEN PLAATSVINDEN MAN [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS AL DEZE [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS TOCH DE AFSPRAAK [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb nog een film op mijn HDD staan, denk dat ik die ga kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
POP maar denk ik, dat kijken de meeste en daar valt het meest over te zeiken
Pics van de poes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef Myraela het volgende:
ik kan niet meer snel posten mijn kat ligt op 1 arm.
Misschien bedenk ik me nog wel en ga ik ook film kijken, weet het nog even niet, zie het vanavond welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb nog een film op mijn HDD staan, denk dat ik die ga kijkenOf nog wat gamen op het Wii systeem, ik moet het nog eventjes bedenken.
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] NEGER NEE WACHT IK HEB DIT [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS DE AFSPRAAK MAN [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] AL DEZE KATTEN [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] NEGER NEE LAAT HET GAAN [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS AL DEZE [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAT IS TOCH DE AFSPRAAK [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot straks Kally!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
Ik ga boodschappen doen voor ik er echt geen zin meer in heb![]()
Tosso
Hoi C_Aquote:
relax meid, lekker rustig postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef Myraela het volgende:
ik kan niet meer snel posten mijn kat ligt op 1 arm.
Nou, even aaien dan maar.quote:
Ik geloof je.quote:
ja om half 1 alquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot straks Kally!
[..]
Hoi C_A
Klaar met werken?
Over een paar 100 posts sta ik daar ook in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Ha. Toch gevonden.
Biertje ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Klaar, nu zo nog even wat lekker halen voor vanavond en dan zitten en niks meer
Okejquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja om half 1 alMaar ik moest wat spullen halen bij de bouwmarkt
Dus ben net thuis
Simple Copy-paste zou je zeggen tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Ha. Toch gevonden.
Denk je nog steeds dat die cijfers echt weg zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Simple Copy-paste zou je zeggen toch
Ik denk er nog niet aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Nog 165000 posts, dan ben je weer wat je was
wc, hal,tuin, eerste verdieping, zolderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej
Moet er nog veel gebeuren in je huis?
Nee hoor, gewoon leuk om er over door te gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat die cijfers echt weg zijn?
Met die baggeraars die nu cijfergeilen? neuh.quote:
Die verenigen toch allemaal in MEN zou je zeggen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met die baggeraars die nu cijfergeilen? neuh.
Dat is nog een heleboel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wc, hal,tuin, eerste verdieping, zolder
Ahquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon leuk om er over door te gaan
vrijdag de 13e is gewoon TE toevallig
ik nietquote:
Nee, daar zaten ze al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die verenigen toch allemaal in MEN zou je zeggen?
had je niet beter gelijk nieuw kunnen bouwen/kopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wc, hal,tuin, eerste verdieping, zolder
als het morgen nog steeds doorgaat wordt het helemaal vervelend, want dan geen vrijdag de 13e meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Mja, een keer is leuk, maar 20 keer zo'n reset begint ook wel eentonig te worden.
ja dat begreep ik wel, maar dat NEGER nietquote:
Die komt volgende week donderdag weer terug dacht ik maar weet het niet wis en zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
HelleuIs Benny al terug voor vanavond? Of nog op vakansie?
Kuikentjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
HelleuIs Benny al terug voor vanavond? Of nog op vakansie?
Koenquote:
Ow, da's gewoon iets wat TS bezig houdt, dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat begreep ik wel, maar dat NEGER niet
Hee Swaquote:
D. als Bennyquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hee Swa![]()
Neem jij z'n rol over vanaaf, ik verwacht snelle topics nu de dames terug zijn
quote:
Zijn rol?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hee Swa![]()
Neem jij z'n rol over vanaaf, ik verwacht snelle topics nu de dames terug zijn
en terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
Klaar, nu zo nog even wat lekkers halen voor vanavond en dan zitten en niks meer
D. als Benny ja, zonder emmer, zonder blauw, en toch als Bennyquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Zetten ze die ook weer terug dan?
Dan ben ik liever mezelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. als Benny ja, zonder emmer, zonder blauw, en toch als Benny
Topieks klaar zetten als hij snel gaat, kan zonder blauwquote:
Gewoon als D. is ook goequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef crv het volgende:
[..]
had je niet beter gelijk nieuw kunnen bouwen/kopen
morgen misschien, als vrijdag de 13e voorbij isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Zetten ze die ook weer terug dan?
Oh, blijkbaar ebn ik te oud voor dat soort grappenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's gewoon iets wat TS bezig houdt, dat slaat nergens op
Ow, dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topieks klaar zetten als hij snel gaat, kan zonder blauw
D. is niet zo snelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topieks klaar zetten als hij snel gaat, kan zonder blauw
Wij allemaal, maar TS heeft dat niet doorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar ebn ik te oud voor dat soort grappen
En het mooiste zou zijn als ze de post van vandaag aftrekken van het totaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen misschien, als vrijdag de 13e voorbij is
ik hoop het .... ik stond eindelijk ik de top 500quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen misschien, als vrijdag de 13e voorbij is
dat is domquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zit achterop een motor zonder helm.
jouw ma durft.... als ze klettert is het een ex-maquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Maakt niet uit, als hij stilstaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Als je een abo hebt gaan ze het eerder herstellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het .... ik stond eindelijk ik de top 500
natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee... de schutting staat nu, volgende week gaan de tegels erin.
De wc is ook bijna klaar.
Halletje word nog voor mijn vakantie gespachtelputz.
En dan wil ik van 1 grote slaapkamer, 2 slaapkamers maken. 3 slaaapkamers nog opknappen. En dan de zolder opknappen.
op zich valt het nog mee
Okequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat.
Dat mag de sluiter gewoon doen
staat volgekotst achter de deurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |