In Kessel of all places. De tering: daar ligt letterlijk 1 kroeg, 1 restaurant en 1 frietentent. Een Ekstra Standbeeld is dan misschien niet eens zo`n slecht idee. Is er tenminste nog iets te zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Een bedevaartsoord in Limburg.....................................!
Huh ? Wat is er in Kessel ? Is hier nogal dichtbij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In Kessel of all places. De tering: daar ligt letterlijk 1 kroeg, 1 restaurant en 1 frietentent. Een Ekstra Standbeeld is dan misschien niet eens zo`n slecht idee. Is er tenminste nog iets te zien![]()
B.O.B. en die zangeres van Paramore.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef Timo20 het volgende:
Oeh dit is een tof liedje![]()
![]()
Weet nog steeds niet van wie `t is
Ik was in frankrijk in een best wel groot dorp ik schat 2000 inwoners, en het enige dat ze er hadden was een renault garage en een postkantoor, 0 supermarkten, 1 cafe, en voor de rest alleen maar huizenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In Kessel of all places. De tering: daar ligt letterlijk 1 kroeg, 1 restaurant en 1 frietentent. Een Ekstra Standbeeld is dan misschien niet eens zo`n slecht idee. Is er tenminste nog iets te zien![]()
Daar willen een paar luisteraars een standbeeld voor Michiel en Gerard oprichtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Huh ? Wat is er in Kessel ? Is hier nogal dichtbij.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar willen een paar luisteraars een standbeeld voor Michiel en Gerard oprichten
quote:
quote:
quote:
weinig, soms komt ze nog in stad en streek, maar niet hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Ik zie daar een tweet van muisje_eliza voorbij komen. Leeft ze eigenlijk nog op Fok?
toch jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weinig, soms komt ze nog in stad en streek, maar niet hier
The Gaslight Anthem.quote:
correctie, 10 topics terug was ze nog hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weinig, soms komt ze nog in stad en streek, maar niet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |