quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:44 schreef J_TM het volgende:
Afl. 130810:
Carol: "Mijn dochter gaat vreemd".
Morgan: "Wat is vreemdgaan ?".
Dot: "Wie wil er een ijsje ?"
Het blijkt dus een storm in een glas water; Bobby is Ricky, en omgekeerd staat Bianca op zijn mobiel vermeld als Pam.
Jack: "Hee Bobby, doe je de groeten aan Cliff Barnes ?"
Billie maakt het uit met Whit omdat hij een ander heeft maar moet zijn vertrek uitstellen vanwege de bloedneus die Ryan hem slaat. "In dit ene weekendje heb ik meer aggressie meegemaakt dan in dienst".
Phil en Rainie verkeren in geldnood en beramen een plan om de kroeg te beroven; probleem is echter dat de kroeg net een nieuwe eigenaresse heeft, niemand minder dan St. Margaret Ann dus dat wordt straks weer "this is my pub and you're barred".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat jij het zegt Suko, ....(heb weleens het idee dat ik altijd wil zeuren)quote:De teksten van kleine Tiffany waren veel te eigenwijs/ bijdehand geschreven, ongeloofwaardig, imo dan.
quote:The BBC has announced today that a new actress, newcomer Jacqueline Jossa, has been cast to play Lauren Branning.
According to the BBC’s press release, Jacqueline has lots of new and exciting things in store for her as the new Lauren, with the cynical teenager set to stir up some trouble on Albert Square.
Lauren’s grown up since being Tanya and Max’s little girl, but is still a sucker for love and at times can be quite vulnerable. She’s one of those rare girls who go for personality over looks - and wants nothing more than the right guy to sweep her off her feet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag hij alles aanhouden, wat een krielkip (sorry haan)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef heloef het volgende:
Ik moest net zo hard lachen toen Darren zijn onderbroek uitdeed en Jodie gillend wegrende.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Pugg het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws Tanya en haar nieuwe lover.zo zo, da's niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dan kan al gauw als je bleke Max ziet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieptepunt:
Darren die zogenaamd een erectie krijgt van het kijken naar MTV
Kan Max niet gaan met alweer een (oud) peroxide blondje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Ronnie's jurk z/w viel me op, die stond 'r goed, kan ik geen pic van vinden helaas.Yeah.... Aunt Sal
[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 20-08-2010 10:01:29 ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Pugg het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws Tanya en haar nieuwe lover.Come to mama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien doet dat me weer EastEnders kijken. Ik heb het al ruim een week niet gezien, wel stukjes waarin een Phil voor pampus lag op de grond en Peggy de wind van voren kreeg van Shirley.![]()
yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 06:56 schreef Pugg het volgende:
Jane moet alleen niet doen of ze sneeuwwitje is, seks met Grant zoenen met Masood .![]()
Maar kan wel leuk spannend worden, Lucy is wel het allerergste vertrek voor
een "vaste " medewerker........ geen taxi en geen douf douf ...........op naar de volgende Lucy.
Becca en Vanessa moeten dood, wat een stomme mutsen.
Ik denk dat de hele BBC op zijn kop zou staan, nee Suko, meer als je gezien hebt zal het niet worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:32 schreef Suko het volgende:
eastenders - heather and minty get together Minty and Heather's bed scene![]()
Why don't we get a chryed bed scene? Ugh de BCC durft durft dat kennelijk niet.
hypocriet!
"It says at the end of the article though that her final scene will air later in the year?! So maybe that wasn't her final scene last week then?interview met een terecht boze Mel Suffield (LUCY) >Interviewquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 06:56 schreef Pugg het volgende:
Jane moet alleen niet doen of ze sneeuwwitje is, seks met Grant zoenen met Masood .![]()
Maar kan wel leuk spannend worden, Lucy is wel het allerergste vertrek voor
een "vaste " medewerker........ geen taxi en geen douf douf ...........op naar de volgende Lucy.
Becca en Vanessa moeten dood, wat een stomme mutsen.
Nee hoor Suko, haar tijd is voorbij de nieuwe gaat binnenkort filmen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:47 schreef Suko het volgende:
[..]
"It says at the end of the article though that her final scene will air later in the year?! So maybe that wasn't her final scene last week then?interview met een terecht boze Mel Suffield (LUCY) >Interview
Walfordweb houdt zich aan afspraken met de BBCquote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Suko het volgende:
maar dat kan dan nog best een tijdje duren voordat ze de scenes met de nieuwe Lucy uitzenden, we zullen het wel zien dan, Nou ja ik heb heb de de foto's al eerder gepost als iemand het per se wil weten.....OP DS staan ze ook dus waarom WalordWwb zo moeilijk doet....andere sites hadden gewoon de primeur!,of er is gelekt imo....schroeft alleen maar de kijkcijfers opOndanks dat ik het al weet wat er komen gaat blijft het spannend, mogelijk kloppen die foto's niet, vette fake of zo.... ha ha! Zou wel een mop zijn.....
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef J_TM het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden Wie de vader is; Hij wiens naam niet ijdel mag worden gebruikt. Vandaar dat Sam het kind afstaat.
Stacey is er eindelijk achter wat voor een nepvriendin Becca is ("Ik heb de poltie gebeld om je te beschermen tegen die moordenaar"), maar kan ze het opbrengen om Jean de waarheid te vertellen over de Uitschakeling ?
Wel lachen hoor, planken slaan voor een deur die naar binnen opengaat!!!!quote:Met hulp van Bill en Mint breekt Peggy het crackfeest van Phil af; ze nemen hem mee naar de kroeg en sluiten hem op in z'n kamer. Is zijn "I'M GONNA KILL YOU !" een loos dreigement of wordt het een belofte
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef Suko het volgende:
Oh, ze zijn aan het filmen in Georgestreet+Turpin Road; http://www.bbc.co.uk/eastenders/webcams/georgest.shtml Steve McFadden als Phil Mitchell speelt zo walgelijk goed, het is bijna niet om aan te zien!
Heb je toch even niet opgelet,quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef Pyttpytt het volgende:
Ben benieuwd of het lichaam van Dan Watts nog opduikt met het opruimen!
Ooooh echt! Heb ergens 1,5 jaar gemist ivm verblijf in het buitenland. Jammerquote:Op zaterdag 11 september 2010 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb je toch even niet opgelet,
er is ooit een kuil gegraven, en toen kwam Dan's voet omhoog
hebben ze kennelijk niet gedurfd, nu kan ze nog terug komen, jasses!quote:Op zaterdag 11 september 2010 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb je toch even niet opgelet,
er is ooit een kuil gegraven, en toen kwam Dan's voet omhoog
O.T
Wat een schamel einde voor onze Peggy, ik geloof dat het dramatisch was maar.......
persoonlijk had ik haar liever zien "dood"gaan, nu weet je nooit of ze nog terug komt.
En ik weet het, ik kan zeveren maar, een vrouw van 70 die met één handtas en wat geld
weggaat, niet echt geloofwaardig.
Dat is Kat! (of hoe je het ook schrijft) Die had een paar jaar geleden een vrij grote rol.quote:En ja hoor, de volgende schreeuwlelijk komt in een taxi aan.
En dat gaat weer gebeuren..........quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef Emma123321 het volgende:
[..]
Dat is Kat! (of hoe je het ook schrijft) Die had een paar jaar geleden een vrij grote rol.
Ik ook, heb het even helemaal gehad, dat vreselijk geschreeuw en diequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef Suko het volgende:
Ik sla even een weekje over gezien de spoilers.....
In ieder geval nog steeds het zelfde ordinaire stelquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef J_TM het volgende:
Dot: "Kat wil geen man die leugens verkoopt, ze wil duurzaamheid".
Boodschap begrepen ?
Alfie: "I bought us the Vic".
(Thanks Alf, hier heb je een oplawaai)
Op BBC 3 werd daarna teruggeblikt op de hoogte- en dieptepunten van de Moons of Walford.
Kat is een Slater, wrom kent Jean haar niet? Ik ben vlieft op Alfie, wateen charmeurquote:Op zondag 26 september 2010 06:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
In ieder geval nog steeds het zelfde ordinaire stel
Het is leuk als je het gemist hebt, om welke reden ook.quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef Pyttpytt het volgende:
Wat is eigk het nut van die sporadische quotes uit de serie?![]()
Vind het zo leuk dat Kat en Alfie terug zijn! Maar ik was even vergeten met wat voor geblér dat altijd gepaard ging... Maar Alfie is zo leuk! En straks hebben ze de Vic terugBen zo blij dat ik een manier heb gevonden om EE te volgen zonder dat ik bbc op tv heb, ik miste het echt
Tot mijn grote verbazing zie ik dit: http://www.digitalspy.co.(...)ould-be-friends.htmlquote:
Maar ..............de ellende gaat nu pas beginnen .quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar ..............de ellende gaat nu pas beginnen .
Niet lezen als je het niet wil wetenik lees dwars door de spoiler heen met foonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja, ik loop toch een week of 2 achter op jullie
Heb nu een week niet kunnen kijken (afgezonderd van tv en de rest van de wereld) en ik ga er vanavond dus echt even voor zitten
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar ..............de ellende gaat nu pas beginnen .
Niet lezen als je het niet wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Oh wat cool!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:22 schreef Mylene het volgende:
Morgenavond op BBC1 zijn de sterren uit EastEnders en Coronation Street in elkaars soap te zien. Speciaal voor Children In Need.
What can I get you? The Rovers' and the Queen Vic's landladies join forces as Coronation Street and EastEnders team up for Children In Need special
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coronation Street bestaat in december 50 jaar. Ter gelegenheid hiervan gaan een uur lang live uitzenden. Een tram crasht in de Street en enkel bekende namen zullen omkomen.
quote:ik kan niet wachten: is de zelfmoordpoging van Carol gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |