abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 06:46:38 #1
225540 Pugg
Friends forever
pi_85218187
Ik kijk nog wel hoor, en moest zelf gisteren even aan je denken Suko,
dat vreselijke geschreeuw weer. :r

Maar kan me niet herinneren dat ik zolang , zo zonder interesse heb gekeken.
pi_85231780
Afl. 120810:
Peggy besloot om toch op het bod in te gaan maar nog voordat de overname werd beklonken maakte Kenny duidelijk dat hij een jonge bardame wil.

Terwijl Ronnie en Jack zich opmaken voor de heropening van de nachtclub wordt het huwelijk van Rynine bekendgemaakt.

Bianca: "(Dat verbaast me wel) hij is niet rijk en niet bejaard".

Tiffany: "Ga jij met Billy trouwen ?"
Whitney: "Vast en zeker".

30 februari in de Sint-Juttemiskerk, want met z'n snor en baard is ook Billy's liefde voor Whit verdwenen.

De moeder-en-dochtertwist laait weer op; Carol heeft Tiffany ingefluisterd dat Bianca dood zou zijn.
Bianca: "Gestoord oud wijf".
Carol: "Once a cheat, always a cheat".

Vervolgens wordt Bi flink te k*kken gezet wanneer Carol naar buiten komt met een la uit de kledingkast en er een BH uitvist.

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 13-08-2010 19:40:39 ]
pi_85241394
:O Carol alles vertellen/schreeuwend over( Carol has a public showdown with Bianca in tonight's episode of EastEnders, announcing that her daughter has been cheating on Ricky)en tegen Bianca< zelf tamelijk hysterisch van nature met een l*l van een hubbie,Ricky :O NEE, Het ia weer flink aan het minderen, Flip speelt wel goed als walgelijk oersonage,maar z'n hoofd staat me niet aan, net als met Janine, ze hebben de koppen gewoon niet mee. Chryed wel natuurlijk, ds is kijkersgenot, maar af en toe zie je ze toevallig even,heel even niet teveel, stel je voor, EastEnders executive producer Bryan Kirkwood addedzegt over billy MITCHELL: "Billy is the most lovable loser on British TV and despite a thousand episodes of bad luck, the audience are still willing him to succeed."bronen ook "The People today claimed that the 47-year-old, who has played unlucky-in-life Billy Mitchell since November 1998, is to be written out of the show in "explosive style" as producers "feel there is nowhere else for his character to go". bron However, DS can confirm that there are no plans for the Mitchell cousin to be axed, nor does Fenwick have any plans to quit the show. Nah, dat kan wel zijn maar voorlopig wordt zijn verhaal qua het jatten van de post niet verder verteld, wazig allemaal.bovendien vind ik kijken naar losers toevallig niets aan, net als die Heather, een wand(ge)elende ramp, :N :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 13-08-2010 16:05:15 ]
pi_85275872
Afl. 130810:
Carol: "Mijn dochter gaat vreemd".
Morgan: "Wat is vreemdgaan ?".
Dot: "Wie wil er een ijsje ?"

Het blijkt dus een storm in een glas water; Bobby is Ricky, en omgekeerd staat Bianca op zijn mobiel vermeld als Pam.
Jack: "Hee Bobby, doe je de groeten aan Cliff Barnes ?"

Billie maakt het uit met Whit omdat hij een ander heeft maar moet zijn vertrek uitstellen vanwege de bloedneus die Ryan hem slaat. "In dit ene weekendje heb ik meer aggressie meegemaakt dan in dienst".

Phil en Rainie verkeren in geldnood en beramen een plan om de kroeg te beroven; probleem is echter dat de kroeg net een nieuwe eigenaresse heeft, niemand minder dan St. Margaret Ann dus dat wordt straks weer "this is my pub and you're barred".
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:28:46 #5
225540 Pugg
Friends forever
pi_85277304
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:44 schreef J_TM het volgende:
Afl. 130810:
Carol: "Mijn dochter gaat vreemd".
Morgan: "Wat is vreemdgaan ?".
Dot: "Wie wil er een ijsje ?"

Het blijkt dus een storm in een glas water; Bobby is Ricky, en omgekeerd staat Bianca op zijn mobiel vermeld als Pam.
Jack: "Hee Bobby, doe je de groeten aan Cliff Barnes ?"

Billie maakt het uit met Whit omdat hij een ander heeft maar moet zijn vertrek uitstellen vanwege de bloedneus die Ryan hem slaat. "In dit ene weekendje heb ik meer aggressie meegemaakt dan in dienst".

Phil en Rainie verkeren in geldnood en beramen een plan om de kroeg te beroven; probleem is echter dat de kroeg net een nieuwe eigenaresse heeft, niemand minder dan St. Margaret Ann dus dat wordt straks weer "this is my pub and you're barred".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85283903
Toch wel een beetje ,The end of an Era, zal ze zelf ook wel zo voelen.
pi_85284708
C EN S stonden al veel eerder hand in hand in de Vic, heel in 't begin van deze clip en dat was in maart 2010, is me helemaal ontgaan ;( in de nabijheid van Amira nog wel.
shotje uit het clipje


[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 14-08-2010 18:49:37 ]
pi_85316321
\OH, de omnibus gekeken, ik word doodmoe van Flip, dronken en zoekend naar crack, jee, vandaar dat hij nu rookt. Phil’s card is eaten after 3 wrong PIN attempts, dat herken ik alhoewel ik nuchter ben, m'n verrotte ogen zien die nummers ook niet, of druk verkeerde nummers qua volgorde in! ik neem daarom altijd de buurman mee, om Shriley, ouwe dronken slettebak in de goot, kan ik nog wel lachen, Carol speelt ook heel goed, er zaten goeie scenes tussen maar het het is doffe doffe ellende alom De teksten van kleine Tiffany waren veel te eigenwijs/ bijdehand geschreven, ongeloofwaardig, imo dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Suko op 15-08-2010 18:36:22 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:06:48 #9
225540 Pugg
Friends forever
pi_85337385
quote:
De teksten van kleine Tiffany waren veel te eigenwijs/ bijdehand geschreven, ongeloofwaardig, imo dan.
Ik ben blij dat jij het zegt Suko, ....(heb weleens het idee dat ik altijd wil zeuren)
in het begin is zo'n bijdehandje leuk, maar nu het grappig zijn er zo
dik opgeschreven is vind ik het zeer irritant .

En verder, zie post van maandag. :Y
pi_85351576
Oh, wat ziet Phil er toch vreselijk uit, met dat mutsje. :X

pi_85380966
Zowaar een aagename afl. gistersavond, waarbij Glenda zich versprak zodoende kwam Peggy erachter dat Glenda wist wat er gaaande was tussen Archie en Ronnie. :% Carol zag er idd veel beter uit na een make-over. :Y Billy had toch eerst een oogje op haar?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:01:10 #12
225540 Pugg
Friends forever
pi_85381775
Tja, weer zo'n los draadje waar niets mee gedaan is, kon mij niet echt boeien .

Zojuist van Walford web gehaald:

quote:
The BBC has announced today that a new actress, newcomer Jacqueline Jossa, has been cast to play Lauren Branning.

According to the BBC’s press release, Jacqueline has lots of new and exciting things in store for her as the new Lauren, with the cynical teenager set to stir up some trouble on Albert Square.

Lauren’s grown up since being Tanya and Max’s little girl, but is still a sucker for love and at times can be quite vulnerable. She’s one of those rare girls who go for personality over looks - and wants nothing more than the right guy to sweep her off her feet.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:29:02 #13
225540 Pugg
Friends forever
pi_85396056


Goed nieuws Tanya en haar nieuwe lover.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85398615
Afl. 160810: MOTHER KNOWS WORST
Whitney treurt nog steeds om Billie, vooral na het zien van zijn ge-update Facebooksite.

Speciaal voor Jodie laat Darren zich besnijden; dat doet pijn, maar lang niet zo'n pijn als de klappen die hij opvangt die voor Max waren bedoeld (Pa Gold: "De volgende keer hak ik ze eraf").

Phil haalt doodleuk de kassa van de Vic leeg; "Peggy gaat daar niet mee lachen" merkt Glen op om even later zelf de deur te worden gewezen met de woorden "You, out, now !". Op naar de nachtclub om de puntjes op de i te zetten

Glenda: "Jullie moeten er tiptop uitzien voor de heropening".
Roxy: "Er komt geen heropening want er zijn geen bubbels".

Die uiteindelijk toch arriveren; Ronnie is nu nog in goede doen maar daar zal vanavond verandering in komen als ze hoort wat Glen en Peg hebben besproken.

Glenda: "(Ronnie en Roxy) zijn mijn dochters, niet de jouwe".

Peggy: "Jij denkt alleen maar aan jezelf, zoals gewoonlijk".
Glenda: "Ik ben weggegaan omdat Hij me duidelijk heeft gemaakt dat er geen plaats meer voor me was, dat Hij voor haar heeft gekozen".
Peggy: "You knew (all along) ?"
(Oeps!)

[ Bericht 4% gewijzigd door J_TM op 17-08-2010 19:24:56 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:10:14 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_85400519
Ik moest net zo hard lachen toen Darren zijn onderbroek uitdeed en Jodie gillend wegrende. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 07:01:17 #16
225540 Pugg
Friends forever
pi_85424044
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef heloef het volgende:
Ik moest net zo hard lachen toen Darren zijn onderbroek uitdeed en Jodie gillend wegrende. _O-
Van mij mag hij alles aanhouden, wat een krielkip (sorry haan)
pi_85426353
Shirley was natuurlijk de heldin van gisteravond, imo, in die snene met een wanhopige Phil. Glenda kan er wel uit,wat een drol van een moeder en een rot kop heeft ze ook.moglijk wordt deze gelegenheid van Jack +RONNIE wel een gaybar. met alle gevolgen vandien voor C en S......jaloezie e.d.heerlijk :Y Kijken naar dat huishoudelijk gedoetje van chryed. hoe knus ook , gaat vervelen.
pi_85426818
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Pugg het volgende:
[ afbeelding ]

Goed nieuws Tanya en haar nieuwe lover.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo zo, da's niet verkeerd ^O^ , maar dan kan al gauw als je bleke Max ziet. :o
pi_85442024
Afl. 170810:
Ronnie heeft in eerste instantie niks in de gaten ("Ik loop champagne in te schenken en jullie staan te kibbelen over het verleden ?") , maar als ze in gesprek gaat met Peggy trekt Glen de verkeerde conclusie en komt ze tussenbeide; eigen glazen ingooien heet dat..

Ronnie: "Dus daarom kreeg ik geen knuffel meer maar Roxy wel. Je bent m'n moeder niet meer".

En Roxy verklaart zich solidair.

Ondertussen maakt Shirley Hev wijs dat ze in het huis mogen blijven.
ZsaZsa: "Bravo (je hebt die Oscar dubbel en dwars verdiend); en nu de waarheid".
Shirley: "We hebben nog maar een half uur; elke seconde die ik hier met jou sta te bekvechten is er een te veel".

Phil probeert de kluis van de garage te kraken maar Minty en Ricky betrappen hem op heterdaad en zien maar al te goed dat hij niet alleen heeft gedronken.
Phil: "Als jullie niet uit de weg gaan ruk ik jullie (ape)koppen eraf!".

Het slot erop en Shiz bellen.
Phil: "LAAT ME ERUIT, JULLIE ZIJN DOOD !"

En ook voor Heather is het vonnis geveld; terwijl Shirley Phil naar huis brengt staat zij bepakt, bezakt en betraand op straat. Verraden door haar bloedeigen hartsvriendin die had beloofd om voor haar en George te zorgen".
Shirley: "IK BEN Z'N MOEDER NIET EN OOK NIET DE JOUWE; WORDT (VERDOMME) VOLWASSEN !'.

Tenslotte wordt Rainie eruitgebonjourd en Phil voor de keuze gesteld; z'n kinderen of de drugs.

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 19-08-2010 13:50:18 ]
pi_85446884
oh, goed verwoord J_TM ^O^ Heather moet volwassen worden of in een tehuis, zo je als zielepiet voordoen.is pathetisch :{w
  donderdag 19 augustus 2010 @ 06:50:02 #21
225540 Pugg
Friends forever
pi_85461744
Is wel erg stereotype vind ik maar de de fout ligt erin dat Billy er niet is!
Die woont toch ook in dat kippenhok?
Helemaal fout die verhaal lijn!!
pi_85473473
BRON Het verhaal van billy Mitchell tot nu toe, anyway, de plot ben ik ook even kwijt;"Desperate for money, Billy starts stealing post, even though he knows that the postman, Masood Ahmed (Nitin Ganatra), is in trouble over the missing mail. Billy is kicked out of home again, so he and Jay move in with Heather Trott (Cheryl Fergison). Billy continues to steal post for money, and in one parcel, he finds drugs. He considers going into the R&R nightclub (the new name for the E20 club) to sell them, but changes his mind. He is then contacted by a police officer, who tells him that Honey and Jack have been involved in a car accident: Jack is dead, and Honey is in a critical condition. Billy struggles to tell his children this, and after finding Janet holding the stolen parcel of drugs, he leaves her and William with Phil. He also loses his job on Ian's stall. With few alternatives, Billy accepts cash from his relative, Ronnie (Samantha Womack), to start a fire at the R&R nightclub (which she now owns) as part of an insurance scam. After the fire, Ronnie finds out that the insurance company may not pay out, and threatens to implicate Billy. However, after Ronnie sees Janet, she tears up the insurance claim form. Honey is subsequently discharged from hospital, and Dot Branning (June Brown) convinces Ian to give Billy his job back at the stall. Billy tells Heather that he has agreed to pay Honey extra maintenance for a while, and will find another job. Billy then ponders over the parcel of drugs he still has.Next>> :O
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 06:50:38 #23
225540 Pugg
Friends forever
pi_85501069
Hoogtepunt van het jaar: Aunt Sal

Hoe ze Peggy helemaal afserveerde ( J-TM ik hoop dat jij het citaat nog helemaal weet )
Twee peroxide blondjes die ze tot voor 3 jaar niet kende en Jack de kreupele


Heerlijke T.V

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieptepunt:

Darren die zogenaamd een erectie krijgt van het kijken naar MTV

Kan Max niet gaan met alweer een (oud) peroxide blondje? :r
pi_85503038
Die verkleinde Darren, pff, who cares ,misschien wassie al te klein..... :% niks meer van over waarschijnlijk :o Was Lewis echt niks voor carol? heb er nauwelijks iets van gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Ronnie's jurk z/w viel me op, die stond 'r goed, kan ik geen pic van vinden helaas. }:|Yeah.... Aunt Sal _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 20-08-2010 10:01:29 ]
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:59:06 #25
225540 Pugg
Friends forever
pi_85537224
En weer een harde waarheid voor de "onkreukbare " Peggy. _O-

Kan ik geen genoeg van krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')