Heb je toch even niet opgelet,quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef Pyttpytt het volgende:
Ben benieuwd of het lichaam van Dan Watts nog opduikt met het opruimen!
Ooooh echt! Heb ergens 1,5 jaar gemist ivm verblijf in het buitenland. Jammerquote:Op zaterdag 11 september 2010 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb je toch even niet opgelet,
er is ooit een kuil gegraven, en toen kwam Dan's voet omhoog
hebben ze kennelijk niet gedurfd, nu kan ze nog terug komen, jasses!quote:Op zaterdag 11 september 2010 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb je toch even niet opgelet,
er is ooit een kuil gegraven, en toen kwam Dan's voet omhoog
O.T
Wat een schamel einde voor onze Peggy, ik geloof dat het dramatisch was maar.......
persoonlijk had ik haar liever zien "dood"gaan, nu weet je nooit of ze nog terug komt.
En ik weet het, ik kan zeveren maar, een vrouw van 70 die met één handtas en wat geld
weggaat, niet echt geloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Kat! (of hoe je het ook schrijft) Die had een paar jaar geleden een vrij grote rol.quote:En ja hoor, de volgende schreeuwlelijk komt in een taxi aan.
En dat gaat weer gebeuren..........quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef Emma123321 het volgende:
[..]
Dat is Kat! (of hoe je het ook schrijft) Die had een paar jaar geleden een vrij grote rol.
Ik ook, heb het even helemaal gehad, dat vreselijk geschreeuw en diequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef Suko het volgende:
Ik sla even een weekje over gezien de spoilers.....
In ieder geval nog steeds het zelfde ordinaire stelquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef J_TM het volgende:
Dot: "Kat wil geen man die leugens verkoopt, ze wil duurzaamheid".
Boodschap begrepen ?
Alfie: "I bought us the Vic".
(Thanks Alf, hier heb je een oplawaai)
Op BBC 3 werd daarna teruggeblikt op de hoogte- en dieptepunten van de Moons of Walford.
Kat is een Slater, wrom kent Jean haar niet? Ik ben vlieft op Alfie, wateen charmeurquote:Op zondag 26 september 2010 06:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
In ieder geval nog steeds het zelfde ordinaire stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |