quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Pugg het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws Tanya en haar nieuwe lover.Come to mama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien doet dat me weer EastEnders kijken. Ik heb het al ruim een week niet gezien, wel stukjes waarin een Phil voor pampus lag op de grond en Peggy de wind van voren kreeg van Shirley.![]()
yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 06:56 schreef Pugg het volgende:
Jane moet alleen niet doen of ze sneeuwwitje is, seks met Grant zoenen met Masood .![]()
Maar kan wel leuk spannend worden, Lucy is wel het allerergste vertrek voor
een "vaste " medewerker........ geen taxi en geen douf douf ...........op naar de volgende Lucy.
Becca en Vanessa moeten dood, wat een stomme mutsen.
Ik denk dat de hele BBC op zijn kop zou staan, nee Suko, meer als je gezien hebt zal het niet worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:32 schreef Suko het volgende:
eastenders - heather and minty get together Minty and Heather's bed scene![]()
Why don't we get a chryed bed scene? Ugh de BCC durft durft dat kennelijk niet.
hypocriet!
"It says at the end of the article though that her final scene will air later in the year?! So maybe that wasn't her final scene last week then?interview met een terecht boze Mel Suffield (LUCY) >Interviewquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 06:56 schreef Pugg het volgende:
Jane moet alleen niet doen of ze sneeuwwitje is, seks met Grant zoenen met Masood .![]()
Maar kan wel leuk spannend worden, Lucy is wel het allerergste vertrek voor
een "vaste " medewerker........ geen taxi en geen douf douf ...........op naar de volgende Lucy.
Becca en Vanessa moeten dood, wat een stomme mutsen.
Nee hoor Suko, haar tijd is voorbij de nieuwe gaat binnenkort filmen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:47 schreef Suko het volgende:
[..]
"It says at the end of the article though that her final scene will air later in the year?! So maybe that wasn't her final scene last week then?interview met een terecht boze Mel Suffield (LUCY) >Interview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walfordweb houdt zich aan afspraken met de BBCquote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Suko het volgende:
maar dat kan dan nog best een tijdje duren voordat ze de scenes met de nieuwe Lucy uitzenden, we zullen het wel zien dan, Nou ja ik heb heb de de foto's al eerder gepost als iemand het per se wil weten.....OP DS staan ze ook dus waarom WalordWwb zo moeilijk doet....andere sites hadden gewoon de primeur!,of er is gelekt imo....schroeft alleen maar de kijkcijfers opOndanks dat ik het al weet wat er komen gaat blijft het spannend, mogelijk kloppen die foto's niet, vette fake of zo.... ha ha! Zou wel een mop zijn.....
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef J_TM het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden Wie de vader is; Hij wiens naam niet ijdel mag worden gebruikt. Vandaar dat Sam het kind afstaat.
Stacey is er eindelijk achter wat voor een nepvriendin Becca is ("Ik heb de poltie gebeld om je te beschermen tegen die moordenaar"), maar kan ze het opbrengen om Jean de waarheid te vertellen over de Uitschakeling ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lachen hoor, planken slaan voor een deur die naar binnen opengaat!!!!quote:Met hulp van Bill en Mint breekt Peggy het crackfeest van Phil af; ze nemen hem mee naar de kroeg en sluiten hem op in z'n kamer. Is zijn "I'M GONNA KILL YOU !" een loos dreigement of wordt het een belofte
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef Suko het volgende:
Oh, ze zijn aan het filmen in Georgestreet+Turpin Road; http://www.bbc.co.uk/eastenders/webcams/georgest.shtml Steve McFadden als Phil Mitchell speelt zo walgelijk goed, het is bijna niet om aan te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |