abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85537486
Peggy krijgt het nog zwaar te verduren voordat ze weggaat. Dacht ik al, Phil put waarschijlijk uit eigen ervaring, qau zatlap:"McFadden was defended by Nick Freeman and banned for 18 months, which is a fairly lenient sentence for the amount of alcohol in his blood. It was said "[He] had a remarkable capacity for drink".[4] Bron :X
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 06:55:48 #27
225540 Pugg
Friends forever
pi_85635388
En weer een dreun voor Peggy!
Max heeft een ordinair wijf, excuus voor de uitdrukking,
van alle luxe naar een hoekhuis in Oost Londen??? |:(

Maar................Ian, Jane, Lucy en Peter *O* *O* *O*
Echt de leukste familie
pi_85708357
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Pugg het volgende:
[ afbeelding ]

Goed nieuws Tanya en haar nieuwe lover.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come to mama! :9~

Misschien doet dat me weer EastEnders kijken. Ik heb het al ruim een week niet gezien, wel stukjes waarin een Phil voor pampus lag op de grond en Peggy de wind van voren kreeg van Shirley. :O
pi_85766390
Is dit nou een kwestie van COMA-ZUIPEN,Nouja bijna dan. Roxy moet 'r eigen vent vinden. Jaloers op het geluk van C&S,stom ordinaire wijf! })
En Ian Beale in een leren jack _O- en Jane vraagt zich niks af, wtf of zoiets |:(

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 27-08-2010 12:15:09 ]
pi_85775320
LEUGEN VAN DE WEEK
Minty: "Ik wil bij jou en George zijn".
(Ja, en Hev is achterlijk)

Jane verdedigt Luus en Peet wanneer ze er van worden beschuldigd hun examens te hebben vervalst, maar als blijkt dat ze daarover gelogen hebben en loopt haar vertrouwen een flinke deuk op. Niet geholpen door wat Zsa Zsa te zeggen heeft. "Een schrale troost, maar ik vind dit ook niet kunnen. Welke (gestoorde) trut pleegt een abortus onder het mom van een miskraam ?"

Grote kans dat Jane een Peggy gaat doen alvorens haar spullen te pakken en voorgoed de Square te verlaten.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:56:38 #31
225540 Pugg
Friends forever
pi_85799384
Jane moet alleen niet doen of ze sneeuwwitje is, seks met Grant zoenen met Masood . :@

Maar kan wel leuk spannend worden, Lucy is wel het allerergste vertrek voor
een "vaste " medewerker........ geen taxi en geen douf douf ...........op naar de volgende Lucy.

Becca en Vanessa moeten dood, wat een stomme mutsen. :r
pi_85800719
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 06:56 schreef Pugg het volgende:
Jane moet alleen niet doen of ze sneeuwwitje is, seks met Grant zoenen met Masood . :@

een "vaste " medewerker........ geen taxi en geen douf douf ...........op naar de volgende Lucy.

yep *O*
Mag-scans van het DS-FORUM. Het wordt spannend, or not natuurlijk, ze zullen de boel vet opkloppen :Y
pi_85808864
Zaniksmurf slaat weer toe: "Zoals je ziet is er een grote afwezige, en dat ben jij; Shabnam".

Sayed ontdekt het bewuste filmpje en laat het aan Tam over om het door een nieuwe opname te vervangen. "Zoals je ziet heeft ma even geen trek in Syed, maar ik bedenk wel een oplossing".

DE GROTE JANE COLLINS SHOW
"Ik zal met (je pa) praten als jij me kunt garanderen dat er geen leugens meer zijn".
(Maar goed dat Lucy niet op Cindy's graf heeft gezworen)

"Ik kwam hierheen met deze koffer en ben niet alleen vijf jaar kwijtgeraakt maar ook m'n kans op eigen kinderen".

"Een partnerschap ? Liegen hoort niet bij partnerschap".

"Ik heb al m'n energie in die man gestoken en wat kreeg ik ervoor terug, de ene leugen na de andere. Nee, ik ben dan ook niet van plan om met lege handen weg te gaan".

(Janientje zal zich rotlachen als ze dit hoort)
pi_85862680
eastenders - heather and minty get together Minty and Heather's bed scene :{w
Why don't we get a chryed bed scene? Ugh de BCC durft durft dat kennelijk niet.
hypocriet! O~)
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:38:22 #35
225540 Pugg
Friends forever
pi_85879347
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:32 schreef Suko het volgende:
eastenders - heather and minty get together Minty and Heather's bed scene :{w
Why don't we get a chryed bed scene? Ugh de BCC durft durft dat kennelijk niet.
hypocriet! O~)
Ik denk dat de hele BBC op zijn kop zou staan, nee Suko, meer als je gezien hebt zal het niet worden.

Vrijen is er niet bij, de hetero's doen het al met kleding aan daar! _O- _O- _O-
pi_85901816
nee,hoeft voor mij ook niet maar bergen vlees in bed mag wel,Minty en Heather jesses, en zuipen, elkaar tot moes meppen,drugsgebruik, moord who cares.....de regels; 'Television & the watershed
Television scheduling decisions need to balance the protection of young people and particularly children, with the rights of all viewers, particularly those without children, to receive a full range of subject matter throughout the day. They must also be judged against the requirements of the Watershed.' bron Lachwekkend. -O- ook leuk als men op zondagmiddag EE kijkt, familyday bij uitstek..... O-)
Mon 6 - Fri 10 Sep Mon 6 - Fri 10 Sep
SPOLERALERT!!!!!>>>>SPOILERPICS

[ Bericht 5% gewijzigd door Suko op 01-09-2010 19:12:07 ]
pi_85987863
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 06:56 schreef Pugg het volgende:

"It says at the end of the article though that her final scene will air later in the year?! So maybe that wasn't her final scene last week then?interview met een terecht boze Mel Suffield (LUCY) >Interview
  donderdag 2 september 2010 @ 16:34:50 #38
225540 Pugg
Friends forever
pi_85989417
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:47 schreef Suko het volgende:

[..]

"It says at the end of the article though that her final scene will air later in the year?! So maybe that wasn't her final scene last week then?interview met een terecht boze Mel Suffield (LUCY) >Interview
Nee hoor Suko, haar tijd is voorbij de nieuwe gaat binnenkort filmen.

Spoilers week 38 op Walford web voor de liefhebbers, over 37 doen ze heel geheimzinnig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85991925
maar dat kan dan nog best een tijdje duren voordat ze de scenes met de nieuwe Lucy uitzenden, we zullen het wel zien dan, Nou ja ik heb heb de de foto's al eerder gepost als iemand het per se wil weten.....OP DS staan ze ook dus waarom WalordWwb zo moeilijk doet....andere sites hadden gewoon de primeur!,of er is gelekt imo....schroeft alleen maar de kijkcijfers op :Y Ondanks dat ik het al weet wat er komen gaat blijft het spannend, mogelijk kloppen die foto's niet, vette fake of zo.... ha ha! Zou wel een mop zijn..... 8-)
  vrijdag 3 september 2010 @ 07:09:48 #40
225540 Pugg
Friends forever
pi_86010648
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Suko het volgende:
maar dat kan dan nog best een tijdje duren voordat ze de scenes met de nieuwe Lucy uitzenden, we zullen het wel zien dan, Nou ja ik heb heb de de foto's al eerder gepost als iemand het per se wil weten.....OP DS staan ze ook dus waarom WalordWwb zo moeilijk doet....andere sites hadden gewoon de primeur!,of er is gelekt imo....schroeft alleen maar de kijkcijfers op :Y Ondanks dat ik het al weet wat er komen gaat blijft het spannend, mogelijk kloppen die foto's niet, vette fake of zo.... ha ha! Zou wel een mop zijn..... 8-)
Walfordweb houdt zich aan afspraken met de BBC
de rest niet en zijn dus vrij om te doen en laten wat ze willen.

Maar o.t

Bianca gisteravond..............weergaloos, doe one liners heb werkelijk dubbel gelegen!
pi_86053354
Dacht ik toch werkelijk dat de fik gisteravond zou gebeuren :o , is dus pas op Thursday 9 September 2010This article contains >spoilers< that some readers may prefer to avoid.
pi_86058312
Ik heb zo'n vermoeden Wie de vader is; Hij wiens naam niet ijdel mag worden gebruikt. Vandaar dat Sam het kind afstaat.

Stacey is er eindelijk achter wat voor een nepvriendin Becca is ("Ik heb de poltie gebeld om je te beschermen tegen die moordenaar"), maar kan ze het opbrengen om Jean de waarheid te vertellen over de Uitschakeling ?
pi_86058408
In de documentairereeks 'I'm in a Rock 'n Roll-band' waren beelden te zien van Todd Carty als drummer in een tienerband ('Our Drummer Boy'; 1978).
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:17:40 #44
225540 Pugg
Friends forever
pi_86064546
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef J_TM het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden Wie de vader is; Hij wiens naam niet ijdel mag worden gebruikt. Vandaar dat Sam het kind afstaat.

Stacey is er eindelijk achter wat voor een nepvriendin Becca is ("Ik heb de poltie gebeld om je te beschermen tegen die moordenaar"), maar kan ze het opbrengen om Jean de waarheid te vertellen over de Uitschakeling ?
SPOILER
pi_86142997
Stacey (tegen Mo): "Can't you get a normal job ? O wacht effe, we zijn niet normaal; we zijn gestoorder dan gestoord".

Ronnie (over de mogelijke vader van het kind): "It takes two to tango, en jij en Ricky zijn nou niet bepaald lieverdjes".
(En Sam maar genieten van de dreigende catfight die Ronnie wint)

Peggy: "Waarom trouwt (Janine) met (Ryan); hij heeft al z'n haar en z'n tanden nog".

Wie kaatst kan de bal verwachten.
Janine: "Ik zie alleen maar een oud en aftands wijf".

Peggy: "Geen greintje fatsoen heb je, nooit gehad".

Pat: "(Watch it Peggy) your crown's slipping".

Een dronken Janine geeft iedereen een veeg uit de pan; Shirley ("You're in love with a crackhead"), Denise ("Jouw ex-man ligt hier onder de zoden") en zelfs Heather ("Prinses Fiona wil zo graag een kind dat ze het met een twaalfjarige doet"). Voor straf breekt Pat het feest af.

Met hulp van Bill en Mint breekt Peggy het crackfeest van Phil af; ze nemen hem mee naar de kroeg en sluiten hem op in z'n kamer. Is zijn "I'M GONNA KILL YOU !" een loos dreigement of wordt het een belofte ?
  dinsdag 7 september 2010 @ 06:54:50 #46
225540 Pugg
Friends forever
pi_86154105
quote:
Met hulp van Bill en Mint breekt Peggy het crackfeest van Phil af; ze nemen hem mee naar de kroeg en sluiten hem op in z'n kamer. Is zijn "I'M GONNA KILL YOU !" een loos dreigement of wordt het een belofte
Wel lachen hoor, planken slaan voor een deur die naar binnen opengaat!!!!
pi_86161428
Oh, ze zijn aan het filmen in Georgestreet+Turpin Road; http://www.bbc.co.uk/eastenders/webcams/georgest.shtml Steve McFadden als Phil Mitchell speelt zo walgelijk goed, het is bijna niet om aan te zien!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 07-09-2010 13:28:30 ]
  woensdag 8 september 2010 @ 09:15:20 #48
225540 Pugg
Friends forever
pi_86194565
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef Suko het volgende:
Oh, ze zijn aan het filmen in Georgestreet+Turpin Road; http://www.bbc.co.uk/eastenders/webcams/georgest.shtml Steve McFadden als Phil Mitchell speelt zo walgelijk goed, het is bijna niet om aan te zien!
Helemaal mee eens ^O^
  vrijdag 10 september 2010 @ 06:48:48 #49
225540 Pugg
Friends forever
pi_86267343
Wat een domper zeg, al dat geschreeuw en dat zogenaamde drama bij die deur steeds,
je zou toch paniek verwachten en iedereen tegelijk die deur uit willen, nee hoor ieder
zijn /haar deur moment.

SPOILER
pi_86269880
Peggy overleefd kennelijk de chaos, zondag maar weer kijken heb niet alles kunnen volgen, te rommelig.Hoe hebben ze dit nu kunnen repeteren?http://www.walfordwebforu(...)-episode-discussion/ in 3 delen. Interessant naleesvoer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 10-09-2010 10:38:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')