Het is leuk als je het gemist hebt, om welke reden ook.quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef Pyttpytt het volgende:
Wat is eigk het nut van die sporadische quotes uit de serie?![]()
Vind het zo leuk dat Kat en Alfie terug zijn! Maar ik was even vergeten met wat voor geblér dat altijd gepaard ging... Maar Alfie is zo leuk! En straks hebben ze de Vic terugBen zo blij dat ik een manier heb gevonden om EE te volgen zonder dat ik bbc op tv heb, ik miste het echt
Tot mijn grote verbazing zie ik dit: http://www.digitalspy.co.(...)ould-be-friends.htmlquote:
Maar ..............de ellende gaat nu pas beginnen .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar ..............de ellende gaat nu pas beginnen .
Niet lezen als je het niet wil wetenik lees dwars door de spoiler heen met foonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja, ik loop toch een week of 2 achter op jullie
Heb nu een week niet kunnen kijken (afgezonderd van tv en de rest van de wereld) en ik ga er vanavond dus echt even voor zitten
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar ..............de ellende gaat nu pas beginnen .
Niet lezen als je het niet wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Oh wat cool!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:22 schreef Mylene het volgende:
Morgenavond op BBC1 zijn de sterren uit EastEnders en Coronation Street in elkaars soap te zien. Speciaal voor Children In Need.
What can I get you? The Rovers' and the Queen Vic's landladies join forces as Coronation Street and EastEnders team up for Children In Need special
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coronation Street bestaat in december 50 jaar. Ter gelegenheid hiervan gaan een uur lang live uitzenden. Een tram crasht in de Street en enkel bekende namen zullen omkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |