quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:41 schreef Ayca het volgende:
Zoek maar op ali en dan iemand met een snor
Zocht je via het profiel van Wik? Ik heb 'm namelijk niet toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind niks behalve ene Ali die ook op The British School heeft gezeten
Volgende week ook, hoor ik net. Waar slaat dat op?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:50 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het morgen ook Ramadan is
Briljant.quote:
Het is van nieuwe maan tot nieuwe maan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgende week ook, hoor ik net. Waar slaat dat op?!
quote:
Ik was me al aan het inlezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:03 schreef IHVK het volgende:
Nee je hebt gelijk, maar wij zijn lollig bezig hier.
mwah zo snel gaat het ook weer niet hoor..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:05 schreef IHVK het volgende:
Maar even serieus: 2 van de 29 dagen zijn al voorbij.
Nah, dan moet je je gewoon houden aan de richtlijnen die zijn aangegeven in jouw tijdszone.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was me al aan het inlezen
Maar lekker ingewikkeld. En je zal maar boven de poolcirkel wonen, dan mag je gewoon een maand niet eten
Ik dacht dat je een Oosterse Aziaat was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik isj toerk. hier kome praten.. isj wher ramaddan?
Hij zag mij en remlof natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wilde iets stoms zeggen, maar toen zag ik je edit.
Maar tijdzones gaan per lengtegraad. Wat nou als je op een breedtegraad zit waar de zon niet ondergaat tijdens de ramadan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Nah, dan moet je je gewoon houden aan de richtlijnen die zijn aangegeven in jouw tijdszone.
Geen idee, had ergens gelezen dat als je bijvoorbeeld als Nederlander in Lapland gaat vasten dat je aan de tijden van Nederland moet houden. Ik weet ook niet hoe het precies in elkaar zit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar tijdzones gaan per lengtegraad. Wat nou als je op een breedtegraad zit waar de zon niet ondergaat tijdens de ramadan?
Wat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:16 schreef Ayca het volgende:
Echt hè, voordat je weer 'ter sponde' gaat.
Wat Ayça zegt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:14 schreef IHVK het volgende:
Dat is waar. Ik heb wat anger management nodig.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:16 schreef Ayca het volgende:
Wees blij dat ik de geest niet gaf vannacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:16 schreef Ayca het volgende:
Sinan ging ter sponde.quote:
Ik mag het hopen. En als je nu op Antarctica zit komt de zon niet eens op, ook zoietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen idee, had ergens gelezen dat als je bijvoorbeeld als Nederlander in Lapland gaat vasten dat je aan de tijden van Nederland moet houden. Ik weet ook niet hoe het precies in elkaar zit.
Daarom wouden er zoveel moslims naar Lapland gaan, ten tijde van de Ramadan in de winterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. En als je nu op Antarctica zit komt de zon niet eens op, ook zoiets
Hoef je ook niet te vasten tijdens ramadan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. En als je nu op Antarctica zit komt de zon niet eens op, ook zoiets
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom wouden er zoveel moslims naar Lapland gaan, ten tijde van de Ramadan in de winter
Maar dat is toch vaag, dat hoelang je moet vasten afhankelijk is van je geografische positie? Zeg dan gewoon dat je niet mag eten tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds, waar je ook bent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te vasten tijdens ramadan.
Ja, maar... dan ga je branden in de diepste krochten van het Vagevuur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:23 schreef IHVK het volgende:
Mja als je er zo bang voor bent, vast dan gewoon niet.
Daar zijn we allemaal heel blij om.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik de geest niet gaf vannacht.
Mohammed had nog geen horloge.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is toch vaag, dat hoelang je moet vasten afhankelijk is van je geografische positie? Zeg dan gewoon dat je niet mag eten tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds, waar je ook bent.
En dacht dat de aarde plat was waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mohammed had nog geen horloge.
Tsja, de zon kwakt nou eenmaal niet overal op hetzelfde moment omhoog en omlaag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is toch vaag, dat hoelang je moet vasten afhankelijk is van je geografische positie?
Ja maar als je zo lame bent om daarvoor naar Lapland te gaan, ga je branden voor lameheid denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar... dan ga je branden in de diepste krochten van het Vagevuur.
gad ver dammequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:25 schreef zarGon het volgende:
Volle vriezer een maand zonder stroom..
Denk het ook...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar als je zo lame bent om daarvoor naar Lapland te gaan, ga je branden voor lameheid denk ik.
We moeten het hem wel nageven dat hij consequent probeerde te zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En dacht dat de aarde plat was waarschijnlijk
Klopt, het elfde gebod luidt dan ook: 'Gij zult niet lame zijn'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar als je zo lame bent om daarvoor naar Lapland te gaan, ga je branden voor lameheid denk ik.
"Anders zult gij branden in de hellevuur der Losers"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, het elfde gebod luidt dan ook: 'Gij zult niet lame zijn'.
True, maar de regels aanpassen met voortschrijdende kennis zou ook wel op z'n plaats zijn. Hoe gaan moslims dat straks doen die op andere planeten wonen, waar een dag 1000 aard-uur duurt ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We moeten het hem wel nageven dat hij consequent probeerde te zijn.
Who gives a shit? Als die moslims daar zijn hebben wij hier op aarde geen problemen meer in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
True, maar de regels aanpassen met voortschrijdende kennis zou ook wel op z'n plaats zijn. Hoe gaan moslims dat straks doen die op andere planeten wonen, waar een dag 1000 aard-uur duurt ofzo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Who gives a shit? Als die moslims daar zijn hebben wij hier op aarde geen problemen meer in ieder geval..
Richting Mekka bidden wordt dan gewoon richting Aarde, dat vind ik dan wel weer iets hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Who gives a shit? Als die moslims daar zijn hebben wij hier op aarde geen problemen meer in ieder geval..
Het Hellevuur, analfabeet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:32 schreef o.us het volgende:
[..]
"Anders zult gij branden in de hellevuur der Losers"
Tja... Lastig, die dogmatische religies. Maar goede anticipatie op de toekomst, hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
True, maar de regels aanpassen met voortschrijdende kennis zou ook wel op z'n plaats zijn. Hoe gaan moslims dat straks doen die op andere planeten wonen, waar een dag 1000 aard-uur duurt ofzo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geert kan dat gemekka gewoon niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Richting Mekka bidden wordt dan gewoon richting Aarde, dat vind ik dan wel weer iets hebben
Ow en ik heb nog nooit last gehad van moslims, sorry Geert
Ik ga nu denk ik. Even pizza in de oven gooien want met de iftar heb ik alleen soep opgehad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:41 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo iedereen wekken voor de sahur maltijd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geert kan dat gemekka gewoon niet meer aanhoren..
quote:
Waarschijnlijk heeft bijna iedereen hier vorige week nog iets gedronken, dus dan vasten ze toch voor niks. Blasfemeer erop los, jongens.quote:
Ikke niet. Kwam puur omdat ze op feesten steeds met kutbier kwamenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk heeft bijna iedereen hier vorige week nog iets gedronken, dus dan vasten ze toch voor niks. Blasfemeer erop los, jongens.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geert kan dat gemekka gewoon niet meer aanhoren..
De Maastunnel op de fietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:43 schreef IHVK het volgende:
Alleen soep? Dat is niet zo veel.
Ik zag vlekjes vandaag. Maar ik heb ook de halve dag zonder reden door Rotterdam lopen fietsen.
Van Zuid naar Noord over de brug, daar een paar uur gefietst en toen door de tunnel weer terug.
Ja echt superdiep. En je bent er zo doorheen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:44 schreef o.us het volgende:
[..]
De Maastunnel op de fietsIs gans sneller dan met de auto onder de tunnel man
Alleen vind ik die roltrap altijd zo stijl naar beneden gaan.
Hoe bedoel je? Bier zei tegen je: "o, ous, kijk hoe lekker ik ben, pak me dan, hou me vast, drink me op''?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ikke niet. Kwam puur omdat ze op feesten steeds met kutbier kwamen![]()
Nee, Heineken en Bavaria alsmaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bier zei tegen je: "o, ous, kijk hoe lekker ik ben, pak me dan, hou me vast, drink me op''?
Jij mag het over een paar weken weer proberen.quote:
Aliquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij mag het over een paar weken weer proberen.
Geen idee, bij ons heet het imsak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Wacht. Mogen we niet meer eten na de Fadjr of Shuruk?
Ook bij ons hoor. Dat is dan om 04:19 manquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij mag het over een paar weken weer proberen.
O, ik snap het al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, Heineken en Bavaria alsmaar![]()
Gelukkig drink ik alleen bij feesten anders kon ik net zo goed nooit meedoen aan de Ramadan
hier pas om 4:52quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ook bij ons hoor. Dat is dan om 04:19 manMet je 06:30
quote:
quote:
Was grapje. Eet ze!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ook bij ons hoor. Dat is dan om 04:19 manMet je 06:30
Heb even net even een pizza versnapertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |