Nope, alleen je kan het donkerder maken (koffie) of lichter (meer citroensap). En bij mij is het altijd gewoon een gloed geweest... Zo'n pam je haar danst...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!
oh ja, Henna, dat heb ik ook nog een poos gedaan.Toen zat ik in mijn alternatieve periode. Met een leren jas met scheve sluiting en zo'n roze batiksjaal
![]()
What was i thinking.
En Pearl Jam luisteren en alice in chains. Jajaja kinderen.![]()
Kan Henna ook in een niet rode tint?
Syossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef huuphuup het volgende:
Henna krijg ik juist altijd keistug en droog haar van eigenlijk![]()
volgens mij is mn haar daar te dun voor ofzo? Ik heb laatst die Syoss ofzo geprobeerd (lang leve de aanbiedingen) en die beviel eigenlijk best wel goed! Denk dat ik die volgende keer weer haal.
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik probeer siliconen te vermijden omdat de shampoo waarmee je die weer uit moet wassen killing is voor mijn krullen. Ik ben eindelijk zover dat ik een gigantische bos krullen heb ipv alleen maar pluis dus ik wil dat wel zo houden
Tot ik het afknip en paars verf tenminste
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruiken
hahaha nomnomnomquote:
alleen perfecte krul creme, en na het droogdeppen wat olie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.
En ik ga niet naar de kapper voor de glas, maar om mijn badkamer bruine haarverf vrij te houden.![]()
yes ma`amquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Garnier is toch ook met siliconen?
wauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik Godiva van Lush, conditioner van Inecto, een masker van Yes to carrots en een leave-in van Guhl. Rijke voeding heet die, met amandel-olie.
Zo kan ik mijn haar wel wassen en heb ik geen pluis
Trustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga slapen. Energie opdoen voor weer een uitputtende entertainingdag en boodschappen doen met 3 kinderen op sleeptouw. Hoera voor de vakantie.
Hobbies mogen duur zijn, zegt mijn man altijd. Dus hij koopt auto`s, en ik ga los met verzorgingsproducten. Eerlijke deal vind ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wauwdure hobby dan, jouw haar wassen, of niet?
Maar Lush
Andrélon kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre gebruikt altijd Perfecte krul van Andrélon. Zelf heb ik het idee dat ik allergisch reageer op Andrélon. Nu heb ik speciale shampoo van de kapper.
Truste Spuugske.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga slapen. Energie opdoen voor weer een uitputtende entertainingdag en boodschappen doen met 3 kinderen op sleeptouw. Hoera voor de vakantie.
Ik heb speciale shampoo voor thinning hair.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Andrélon kan ik niet tegen.Superdroog haar en droge geirriteerde hoofdhuid. brrr.
Maar misschien TF d'r rijtje eens proberen. ik moet echt wat doen aan dat stro van mij. Het valt ook nog uit als de ziekte nu.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hobbies mogen duur zijn, zegt mijn man altijd. Dus hij koopt auto`s, en ik ga los met verzorgingsproducten. Eerlijke deal vind ik
foto!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb heul geen speciale sjampoo. Maar wie had dat nou echt gedaaaaaaaaaaaaaaaaagt!
De man ziet me aankomen, zeg! Hartverzakking, hij 'neemt me weleens mee' naar de make up afdeling. Of ik daar iets van nodig heb. Neu, ik ga voor de natural beauty, goede deodorant en vaseline bodylotion met cacaoboter. En ik ben PRAGTIG!
ja, dat je nagelak wel gevonden is en de rest nog in dozen en vuilniszakken.quote:
dat moet toch úren in je haar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
uitgespoeld..geen spoortje zwart of bruin te bekennen op mijn velOf ik ben er erg goed in tegenwoordig
of het heeft niet gepakt
mja, het pruikeffectquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1,5 uur zei de verpakking. Heb het een half uur langer laten zitten. Nou dan zou het iig op mijn vel iets moeten hebben gedaan
Dat ik maar één keer henna heb gebruikt, en toen 3 weken lang de vette klonten uit mijn haar moest wassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat je nagelak wel gevonden is en de rest nog in dozen en vuilniszakken.
Of bedoel je wat anders?
Gaat heel goed! Slaapt iets beter, is nog wel afschuwelijk vroeg wakker maar komt soms weer in bed om verder te slapen. Is een heel blij meisje wat zoemend rondlooptquote:
Mijn man klaagt dat ik het steeds korter laat knippen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef huuphuup het volgende:
oh TFdat zou idd verboden moeten worden.
Lois wat klinkt dat fijn zeg! Ik ben heel benieuwd naar het filmpjedie knuffelbrocolli
geniaal!
Tico hoeveel is er van je haar af nu dan?![]()
je hebt idd mooi glad haar of hoe zeg je dat. Mijn haar heeft van zichzelf slag. Niet genoeg om te krullen maar wel genoeg om er altijd chaotisch uit te zien![]()
![]()
Ik laat mn haar hell no kort knippen. Niets voor mij, het staat me ook niet vind ik zelf. Korter dan mn schouders gaat het niet.
haaiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groene klonten ftw
En hoi kliekje
Hier ook dun en fijn haar en vroegah zei ik dus ook dat het voor mezelf niets wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind dat kapsel op de foto je erg goed staan![]()
Sowieso zijn er mensen die dat korte goed kunnen hebben dus ik vind kort ook niet per definitie lelijk maar voor mezelf vind ik het niets. Ik heb heel dun/fijn haar dus dan krijg ik echt van die sprietjes op mn hoofden ik krijg er een bolle kop van
welke foto is dat? ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Saffier het volgende:
Je zag op de foto hoe kort het inmiddels is. Hij vond mijn lange haar mooier, maar als ik de foto's daarvan terugzie...(buiten onze trouwfoto's dan
). En zolang hij elke 6 weken tegen de tondeuze aanloopt, mag hij van mij niet klagen
Ik heb 'm gezegd dat als hij het weer laat groeien ik dat ook doe. Gaat niet meer gebeuren dus
Ik zit nu in een fase dat ik niet meer naar die kapster terug ga. Zal misschien wel weer beteren, maar nu vind ik het echt niet goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef Saffier het volgende:
Sparen Leo, komt vanzelf weer goedWel balen voor nu
yukkiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef Saffier het volgende:
En hoe is het nu geworden dan Leo?
ik ging wat doen he?![]()
Die foto hierboven is hetgeen de kapster er heeft van gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Jah, da's haske geföhnd. Dat krijg je nooit vanzelf goed.
Ja, dat deed het al. Niet tijdens de zwangerschap, niet direct na de bevalling, maar 4 maand na de bevallingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:40 schreef k_i_m het volgende:
OJa, dat is waar. Het gaat straks toch uitvallen, dan ben je ineens blij met elke haar die je nog hebt.
een styletang zou wel kunnen helpen, dan kan je je haar naar buiten omkrullen, dat is ook zeker weten wat er op die foto van dat model gebeurt is, dit krijg je niet alleen met een fohn voor elkaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef leonieke het volgende:
Het probleem is gewoon dat geen enkele kapper er nog iets anders kan mee doen. Het is te kort om er een ander kapsel in te knippen.
Ik ga eens zien of ze in het kruidvat iets klei-achtigs hebben. Goed dat je het zegt, want ik zat met wax in mijn gedachten.
Ik ga alvast niet meer naar haar terug. Ze weet dat ik te kort haar echt niets vind en dan doet ze dit. Binnen een paar maand zal het volgens mij wel goed zitten.
uh met die ronde borstel (en fohn) gaat het net zo 'snel' als met een stijltang.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb niet alles gelezen misschien heeft iemand dit al gezegt maar...
Wat helpt is dus je haar nat maken, en een ronde borstel kopen (met gaatjes erin zodat er lucht doorheen kan) en 't daarmee naar buiten laten krullen, eventueel van te voren wat polishing wax van fructis erin, met een stijltang ben je namelijk echt uren bezig om 't zo te krijgen.
Gewoon niet kammen dan, handen er door en klaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef leonieke het volgende:
Of een pruik![]()
Nee, serieus, ik ga vandaag op zoek achter een ronde borstel en iets van product.
Ik vind het zelfs mooier na een nacht op slapen. Dat zegt al veel
Verstandige vader heb jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
heuj! da's héél veel korter dan gevraagd![]()
En ik wantrouw kappers.Ze doen lijkt wel nóóít wat je ze vraagt. Waarom toch? Dat zijn mensen waarvan mijn vader zou zeggen dat je je vingers moet tellen als je ze een hand hebt gegeven.
![]()
Bij mij gaat 't met stijltang echt sloom als 'k de punten naar buiten wil hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
uh met die ronde borstel (en fohn) gaat het net zo 'snel' als met een stijltang.
of je stijltang wordt niet heet genoegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij mij gaat 't met stijltang echt sloom als 'k de punten naar buiten wil hebben.
'k Heb ultra stijl haar misschien daardoor?
Schijnt volgens de kapster te komen omdat een stijltang afgesloten is & een ronde borstel dan gaatjes heeft.
Daar kan de lucht doorheen etc etc, geen idee verder
Ik denk zelf dat 'ie te heet wordt want als 'k 'm dus door m'n haar haal & hij staat langer als 10 minuten aan dan plakt m'n haar eraan vast, ach ik gebruik dat ding ook nooit, m'n föhn daarintegen elke ochtend. Ik ga om de 2 á 4 weken naar de kapper maar hier laten ze het dus meestal te lang.. Vooral m'n ponyquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef moussy het volgende:
[..]
of je stijltang wordt niet heet genoeg
Die ronde borstel is pas handig als je het echt naar buiten gaat föhnen, anders niet.
Jij woont in Den Haag toch? Probeer de Haagsche Kopjes eens. Stervensduur, maar ik ben voor het eerst in mijn leven tevreden over m'n kapselquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Verstandige vader heb je![]()
Ik ga dus nauwelijks naar de kapper idd omdat ik er zulke slechte ervaringen mee heb. Ofwel van die eigenwijze kappers die menen dat dit je veeeel beter staat (zonder eerst even te overleggen) of meestal gewoon veels te kort. En voor geld terug vragen heb ik dus echt de ballen niet
![]()
Leo wat zonde, en heel begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Als je A. in je hoofd hebt en je komt niet eens met B. thuis maar gewoon met Z. dan is dat ronduit bagger.
Ik zou inderdaad ook gewoon proberen wat dingen te kopen aan stylingsproducten en dan kijken of je er nog iets zelf mee kunt föhnen. Het zit er wel nu zo dus dan maar proberen er zelf wat tofs van te maken. Arme jij
Mwah niet in DH, maar thanks voor de tip, lief!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Jij woont in Den Haag toch? Probeer de Haagsche Kopjes eens. Stervensduur, maar ik ben voor het eerst in mijn leven tevreden over m'n kapsel
In de buurt van DH dan? Of ben ik nou echt helemaal van 't padje af?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mwah niet in DH, maar thanks voor de tip, lief!
Alleen ik vind dat echt zonde van mn geld, ik laat enkel soms een stukje van de onderkant halen dus ik ga gewoon als de nood echt aan de man is bij de thuiskapper van mn ouders, das de enige die wel normaal luistert en er niet idioot veel vanaf haalt enzo. Daar betaal ik 7,50 voor![]()
Tico wauw! das een flink stuk eraf! Ik dacht eigenlijk dat je je haar over je schouder had hangen en dat ik de rest niet kon zien ofzo.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
In de buurt van DH dan? Of ben ik nou echt helemaal van 't padje af?![]()
En 7,50 is geen geld voor een mislukt kapsel
Dát vind ik dus het kutte aan kort of half lang kapsel, om de 4 weken naar de kapper en een smak geld neerleggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Belana het volgende:
Ik heb al jaren dezelfde kapster, het is een kwestie van goed zoeken en dan bij de goeie blijven hangen
alleen is de kapsalon waar ik kom inmiddels wel erg duur geworden
zo ben ik eens naar de cosmo kapper geweest, ik dacht dat ik dood ging toen ik moest betalen, zelfs voor een kloddertje weetikveelplak werd een bepaald bedrag aangeslagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga voor 15 euro naar de kapper. En die luistert goed.Toen ik nog in Nieuwegein woonde, ging ik eens in Utrecht naar een dure (op aanraden van m'n buurvrouw), maar daar betaalde je voor de chique salon en arrogante omhooggevallen kappers die denken dat ze haarkunstenaars zijn. Not.
zijn dat thuiskappersprijzen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
Kappers zijn eigenlijk belachelijk duur. Mijn buurvrouw is mijn kapster... ik betaal ¤ 11,= voor het knippen en volgens mij iets van ¤ 20,= voor de verf. Normaal ga ik ong. 1x per 5 a 6 weken, maar ben nu al een hele tijd niet geweest. Ondertussen mn haar wel zelf een keer geverfd, dat is wel redelijk goed gelukt. Het is alleen wat roder dan ik had. Model kan nog redelijk.
[ afbeelding ]
Ze heeft in de berging aan huis een kapsalonnetje gemaakt. Incl. wasding, grote spiegel, lekkere shampoos enz. Ze behandelt mn haar ook altijd met een speciale sealing na het verven.quote:
dankjewel. Al is het op deze foto niet echt geweldig. Ik had en mn fohn en stijltang niet mee op vakantie, dus gewoon laten drogen.quote:Je haar is idd nog steeds leukIk verf, snoei en scheer vaak zelf nog tussendoor. Cas knip ik ook altijd zelf. Máár, alles met aanwijzingen van kapsterdinnetje hoor
ja dat is zeker kut ja, ik betaal 40 euro inmiddels, vind het eigenlijk te veel worden, hoewel ik het wel kan betalen, maar het is meer het principe ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Dát vind ik dus het kutte aan kort of half lang kapsel, om de 4 weken naar de kapper en een smak geld neerleggen.
oeh ja dat is idd wel prijzig. Ik heb niets te klagen hoor, want knippen is bij ons altijd een trutterijtje, dus ik hoef ook nooit iets te betalen, ja verfjes die ze voor me koopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is zeker kut ja, ik betaal 40 euro inmiddels, vind het eigenlijk te veel worden, hoewel ik het wel kan betalen, maar het is meer het principe ofzo.
Ik ga het vanaf nu proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oooh gemeen!![]()
jawel ik woon wel in de buurt van DH, in t westland. Je zat goed in de richting
maar goed, ik vind 40 euro gewoon echt teveel geld voor eens in de zoveel tijd de puntjes
Er zou een wet moeten komen om dat te verbieden jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef leonieke het volgende:
Waarom moest die nu per se aan kinderen beginnen?![]()
![]()
Daar ben ik nu niets meer mee héquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Er zou een wet moeten komen om dat te verbieden ja
Met terugwerkende kracht en het uit huis plaatsen van de betreffende kinderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niets meer mee hé![]()
Hij doet het!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Oxymoron het volgende:
Dit is mijn eerste OUD bericht vanaf de nieuwe iPad!!!!!
Het is even wennen, maar wel heel gaaf.
Lekker k*t dat we nog steeds geen regering hebben. Kan ik het voorstel niet indienenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht en het uit huis plaatsen van de betreffende kinderen
Dat. Of nou ja, twee keer per jaar, om te voorkomen dat ik er met de kattenhark doorheen moetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga gewoon eens per jaar naar de kapper. Als het me dan 40 euro kost boeit dat niet zo
Man en kinderen trim ik zelf dus dat kost me niets behalve eenmalig een goede tondeuse
Hallo i pad vriendin !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Oxymoron het volgende:
Heel Gé.wel.dig!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hallo i pad vriendin !
Leuk ding, hè ?
Ik ook, sucker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
Oeh dat lijkt me dan weer wel leuk speelgoed die iPadik ben een sucker voor gadgets
Bevalt het Oxy? Je wilde er ook picto's op gebruiken ofzo toch?
ik, ze smaken allemaal (bijna) hetzelfde.. vind ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Vicky het volgende:
Wie mag er nog meer Coolbest buzzen??
Ik heb ze alle 3 geprobeerd en vind ze behoorlijk zoet...
Ow!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Vicky het volgende:
Wie mag er nog meer Coolbest buzzen??
Ik heb ze alle 3 geprobeerd en vind ze behoorlijk zoet...
Dat soort bedragen overleggen wij niet eens... Bovendien hebben we beiden ons eigen geld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow!
*steekt vinger op*
Ik ben erachter gekomen dat het smaakje dat ik nooit kocht omdat ik bang was dat ik het vies zou vinden het lekkerst is. Die nieuwe smaakt nogal als die andere roze, maar dan minder 'in your face' zeg maar..
En kan iemand mijn lief er even van overtuigen dat als je al dik een week ziek bent, je zielig genoeg bent om zéker 30 euro uit te geven op ebay?
hoe cool is dat!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Oxymoron het volgende:
OMG!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Belana het volgende:
ik MOET mijn nieuwe hondje spammen
[ afbeelding ]
nog niet 100% zeker deze hoor, is een nest van 9 en ze zijn nu net 4 weken oud.
Dat vonden wij ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef moussy het volgende:
[..]
ik, ze smaken allemaal (bijna) hetzelfde.. vind ik
we krijgen een zij en ze gaat Noes hetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OMG!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hóe cute!
Het is een hij? Hoe heet hij?
Oh dat ken ik wel.. We hebben deze maand flink uitgegeven aan ons huis.. Dus dan loop ik welliswaar in de bijenkorf en de bonneterie gister... Maar dan koop ik ff geen truitje voor ukkie voor 65 euro. Als ik geen dure maand had gehad had ik het waarschijnlijk wel gekocht, maar ik weet zeker dat M. er niet heel blij mee was geweest als ik dat nu had gedaan.. En ikzelf ook niet... Dus ik heb gister 10 euro uitgegeven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef Incantrix het volgende:
Oxy, haha, goeie! Die ga ik er eens ingooien
Tico, wij normaalgesproken ook niet (en wij hebben niet echt eigen geld, wij kopen altijd gewoon wat we willen, pretty much) (nouja, tot op zekere hoogte natuurlijk). Deze maand gaan we echter naar Lowlands en daar moeten we de rest van de maand wel even rekening mee houden, da's meestal wel aardig duur en vantevoren met mijn hand op mijn hart beloven dat ik écht minder cocktails ga drinken geloof hij niet. Ikzelf eigenlijk ook niet
![]()
En nu ik erover nadenk ging ik deze maand aan hem bewijzen dat ik echt heus wel met gemák minder geld uit kan geven als ik dat wilHij was namelijk nog een beetje twijfelig over of we het budgettair aan zouden kunnen om te verhuizen enzo. Daro gaan we wel met een budget per persoon werken denk ik
Ooohw..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Belana het volgende:
[..]
we krijgen een zij en ze gaat Noes heten
Knapquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. We hebben deze maand flink uitgegeven aan ons huis.. Dus dan loop ik welliswaar in de bijenkorf en de bonneterie gister... Maar dan koop ik ff geen truitje voor ukkie voor 65 euro. Als ik geen dure maand had gehad had ik het waarschijnlijk wel gekocht, maar ik weet zeker dat M. er niet heel blij mee was geweest als ik dat nu had gedaan.. En ikzelf ook niet... Dus ik heb gister 10 euro uitgegeven.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohw..![]()
Té lief! Leuke naam ook
thanksquote:
gewoon Noes (als in poes) , ik zou niet weten wat je er anders van kan maken eigenlijk.quote:
eh... klinkt gezellig ja...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Aan de overkant worden er nu planken voor de ramen getimmerd![]()
![]()
Wat een buurt he?
Was die politieheli soms voor je buurman ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef Ticootje het volgende:
![]()
Wat een buurt he?
Zal ik ook ff over het buurtje achter ons, ook zo'n 'fijn' stekkiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef Ticootje het volgende:
![]()
Wat een buurt he?
Tim Douwsma. Die van popstars twee keer geleden denk ik inmiddels. die komt hier uit het durp. Vandaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef Saffier het volgende:
Tim wie???
Interressant Tico, ga eens van dichtbij kijken
Oxy van harte met je nieuwe gadget
Nou ja, iig niet de bewoner zelf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee politie is weer weg. Dr was een slotenmaker. Maar geen idee wie er aan het timmeren was.
Ik vind ze vooral allemaal behoorlijk zoet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef moussy het volgende:
[..]
ik, ze smaken allemaal (bijna) hetzelfde.. vind ik
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben sleutelhangers aan het fröbelen/naaien, ik hoef er nog maar 29
Gelukkig gewoon Noes! Ik had namelijk ook in mijn achterhoofd dat 'Oh noes'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Belana het volgende:
[..]
gewoon Noes (als in poes) , ik zou niet weten wat je er anders van kan maken eigenlijk.
oh ergens in de week van de 23ste, tijd zatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor wanneer moeten ze af?succes ermee....
wellusquote:
welja, ik heb er nu 2 klaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
da's nog zéker 10 nachtjes.3 per dag, moet lukken?
whehe, hoe duur is het?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef Memmel het volgende:
N avond. Wat zal ik eens aan mijn man vragen voor mijn verjaardag? Ik ga het verhaal inleiden door te vertellen over hoe zwaar ik het vond dat IK steeds mijn bed uit moest tien Morris ziek was, dat het druk is op kantoor enz enz
Nou en dan als klap op de vuurpijl: oja, mijn verlanglijstje...
Kan niet misgaan, toch?
En wat isset??quote:
Juist!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
Mac book: Vastberaden, die heb je gewoon nodig.
Ipad: Zielig, die is leuk voor de heb.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Memmel het volgende:
Straks wil ie ook nog sex. Nouja, als woman on à mission moet ik maar even op mijn tanden bijten. Of juist niet en doe ik ze lekker uit.... :p
Ja, met zielig en vermoeid gaat ie dat toch niet eisen? vragen? dus voor een I pad zal je concessies moeten doen wellichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Memmel het volgende:
Straks wil ie ook nog sex. Nouja, als woman on à mission moet ik maar even op mijn tanden bijten. Of juist niet en doe ik ze lekker uit.... :p
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Stiemie, je hoeft toch alleen in te vullen hoeveel hypotheek je open hebt staan en hoeveel rente er is betaald dit jaar?
Kosten qua oversluiten moet je ff nakijken of je die mag opgeven.
oh wat ben je toch een zalig mens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Memmel het volgende:
Het gevolg van de laatste leer dat ik dat deed is inmiddels al weer veertien maanden....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
...
Gewoon ff benen wijd en ogen dicht...
Ja idd! Of de hema, die heeft ook uitdeelsleutelhangertjes geloof ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En anders is er altijd nog de Action.
whahahahahaha..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
Het gevolg van de laatste leer dat ik dat deed is inmiddels al weer veertien maanden....
Neeeeee wat doe je? Edit je post snel voor een man het leestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoofdpijn is juist géén excuus. Sex helpt er tegen.
Sttttttttquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man biedt me tegenwoordig standaard een paracetamolletje aan als hij zin heeft
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef moussy het volgende:
Die van mij heeft ooit eens een strip paracetamol op mn nachtkastje gelegd
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man biedt me tegenwoordig standaard een paracetamolletje aan als hij zin heeft
Oh echt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef moussy het volgende:
Die van mij heeft ooit eens een strip paracetamol op mn nachtkastje gelegd
Jij doet het altijd anaal?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef Memmel het volgende:
Dan zeg je: nee kan niet ik heb net een zetpil genomen. Die moet eerst zijn opgelost voor jij erin kan gaan roeren.
Althans, zo doe ik het altijd.
Hij vroeg zich af of je dan ook al 14 maaden droog staat...quote:
Ik pis in me broek...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef Memmel het volgende:
Dan zeg je: nee kan niet ik heb net een zetpil genomen. Die moet eerst zijn opgelost voor jij erin kan gaan roeren.
Althans, zo doe ik het altijd.
De zetpil wel ja!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja duh! Hoe komt ze anders aan die donkere kinderen?
Nee hoor, maar ik hou mijn ogen gewoon open.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of je dan ook al 14 maaden droog staat...
Ja weet die man veelquote:
Ik zou hem gewoon vast zelf bestellen. En de rekening doorsturenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef Memmel het volgende:
N avond. Wat zal ik eens aan mijn man vragen voor mijn verjaardag? Ik ga het verhaal inleiden door te vertellen over hoe zwaar ik het vond dat IK steeds mijn bed uit moest tien Morris ziek was, dat het druk is op kantoor enz enz
Nou en dan als klap op de vuurpijl: oja, mijn verlanglijstje...
Kan niet misgaan, toch?
Rekening doorsturen?? Gewoon betalen met ZIJN creditcard..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon vast zelf bestellen. En de rekening doorsturen.
Helaas niet tegen migrainequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach, ik heb makkelijk lullen. Hij wil niet trouwen, maar sinds onze gezamelijke rekening vraagt hij wel een paar weken later waar die 50 euro nou voor was die ik toen en toen gepind hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Rekening doorsturen?? Gewoon betalen met ZIJN creditcard..
Och, daar zijn ook vast liefhebbers van... Maar zelf heb ik geen ervaring met migraine gelukkig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Helaas niet tegen migraine. Tenzij je van kotssex houdt
.
Daar zou ik geen gezamenlijke rekening mee willen hebben dan. Waarom zou je verantwoording af moeten leggen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach, ik heb makkelijk lullen. Hij wil niet trouwen, maar sinds onze gezamelijke rekening vraagt hij wel een paar weken later waar die 50 euro nou voor was die ik toen en toen gepind heb.
Ik doe het ook niet, maar het was wel even eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar zou ik geen gezamenlijke rekening mee willen hebben dan. Waarom zou je verantwoording af moeten leggen?
Debuurvrouw, wat leuk zo'n vader-zoon uitstapje.
Pijnlijk moment. Zelfs als ie het als 'grapje' bedoeld zou hebben, zou ik over de zeik gegaan zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, maar het was wel even een. moment. Sindsdien vraagt ie het niet meer
.
Helemaal top, ik houd ervan !quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:36 schreef Stiemie het volgende:
Dus jij viert niet mee dat Dries zijn 1e nummer 1 hit heeft door hard mee te zingen?
Nee!quote:
Dries is zo fout dat hij juist wel cool is. Vooral omdat hij zichzelf zo serieus neemtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee!Sommige mensen zijn echt zo vreselijk dat het niet cool meer is. Mensen zoals Dries, of Bonnie St Claire.
Dat vind ik niet cool, dat vind ik zielig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dries is zo fout dat hij juist wel cool is. Vooral omdat hij zichzelf zo serieus neemt
Uiteindelijk was het om kwart over twee (!!) stil. En om 8 uur stond Bram aan mijn bed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Zou debuurvrouw nog een beetje hebben kunnen slapen?
Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:37 schreef Memmel het volgende:
En die MacBook is zo goed als in tha pocket!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef moussy het volgende:
Ik ben weer met die beesten bezig, zou het een hint zijn van mijn dochter dat ze een boterhamzakje naast me neer legt en zegt dat ik dat als vuilniszakje moet gebruiken?
Ik las drol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef moussy het volgende:
Ik zal straks ff een rol op dr kamer leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |