Nope, alleen je kan het donkerder maken (koffie) of lichter (meer citroensap). En bij mij is het altijd gewoon een gloed geweest... Zo'n pam je haar danst...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!
oh ja, Henna, dat heb ik ook nog een poos gedaan.Toen zat ik in mijn alternatieve periode. Met een leren jas met scheve sluiting en zo'n roze batiksjaal
![]()
What was i thinking.
En Pearl Jam luisteren en alice in chains. Jajaja kinderen.![]()
Kan Henna ook in een niet rode tint?
Syossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef huuphuup het volgende:
Henna krijg ik juist altijd keistug en droog haar van eigenlijk![]()
volgens mij is mn haar daar te dun voor ofzo? Ik heb laatst die Syoss ofzo geprobeerd (lang leve de aanbiedingen) en die beviel eigenlijk best wel goed! Denk dat ik die volgende keer weer haal.
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik probeer siliconen te vermijden omdat de shampoo waarmee je die weer uit moet wassen killing is voor mijn krullen. Ik ben eindelijk zover dat ik een gigantische bos krullen heb ipv alleen maar pluis dus ik wil dat wel zo houden
Tot ik het afknip en paars verf tenminste
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruiken
hahaha nomnomnomquote:
alleen perfecte krul creme, en na het droogdeppen wat olie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.
En ik ga niet naar de kapper voor de glas, maar om mijn badkamer bruine haarverf vrij te houden.![]()
yes ma`amquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Garnier is toch ook met siliconen?
wauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik Godiva van Lush, conditioner van Inecto, een masker van Yes to carrots en een leave-in van Guhl. Rijke voeding heet die, met amandel-olie.
Zo kan ik mijn haar wel wassen en heb ik geen pluis
Trustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga slapen. Energie opdoen voor weer een uitputtende entertainingdag en boodschappen doen met 3 kinderen op sleeptouw. Hoera voor de vakantie.
Hobbies mogen duur zijn, zegt mijn man altijd. Dus hij koopt auto`s, en ik ga los met verzorgingsproducten. Eerlijke deal vind ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wauwdure hobby dan, jouw haar wassen, of niet?
Maar Lush
Andrélon kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre gebruikt altijd Perfecte krul van Andrélon. Zelf heb ik het idee dat ik allergisch reageer op Andrélon. Nu heb ik speciale shampoo van de kapper.
Truste Spuugske.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga slapen. Energie opdoen voor weer een uitputtende entertainingdag en boodschappen doen met 3 kinderen op sleeptouw. Hoera voor de vakantie.
Ik heb speciale shampoo voor thinning hair.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Andrélon kan ik niet tegen.Superdroog haar en droge geirriteerde hoofdhuid. brrr.
Maar misschien TF d'r rijtje eens proberen. ik moet echt wat doen aan dat stro van mij. Het valt ook nog uit als de ziekte nu.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hobbies mogen duur zijn, zegt mijn man altijd. Dus hij koopt auto`s, en ik ga los met verzorgingsproducten. Eerlijke deal vind ik
foto!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb heul geen speciale sjampoo. Maar wie had dat nou echt gedaaaaaaaaaaaaaaaaagt!
De man ziet me aankomen, zeg! Hartverzakking, hij 'neemt me weleens mee' naar de make up afdeling. Of ik daar iets van nodig heb. Neu, ik ga voor de natural beauty, goede deodorant en vaseline bodylotion met cacaoboter. En ik ben PRAGTIG!
ja, dat je nagelak wel gevonden is en de rest nog in dozen en vuilniszakken.quote:
dat moet toch úren in je haar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
uitgespoeld..geen spoortje zwart of bruin te bekennen op mijn velOf ik ben er erg goed in tegenwoordig
of het heeft niet gepakt
mja, het pruikeffectquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1,5 uur zei de verpakking. Heb het een half uur langer laten zitten. Nou dan zou het iig op mijn vel iets moeten hebben gedaan
Dat ik maar één keer henna heb gebruikt, en toen 3 weken lang de vette klonten uit mijn haar moest wassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat je nagelak wel gevonden is en de rest nog in dozen en vuilniszakken.
Of bedoel je wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |