Nope, alleen je kan het donkerder maken (koffie) of lichter (meer citroensap). En bij mij is het altijd gewoon een gloed geweest... Zo'n pam je haar danst...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!
oh ja, Henna, dat heb ik ook nog een poos gedaan.Toen zat ik in mijn alternatieve periode. Met een leren jas met scheve sluiting en zo'n roze batiksjaal
![]()
What was i thinking.
En Pearl Jam luisteren en alice in chains. Jajaja kinderen.![]()
Kan Henna ook in een niet rode tint?
Syossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef huuphuup het volgende:
Henna krijg ik juist altijd keistug en droog haar van eigenlijk![]()
volgens mij is mn haar daar te dun voor ofzo? Ik heb laatst die Syoss ofzo geprobeerd (lang leve de aanbiedingen) en die beviel eigenlijk best wel goed! Denk dat ik die volgende keer weer haal.
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik probeer siliconen te vermijden omdat de shampoo waarmee je die weer uit moet wassen killing is voor mijn krullen. Ik ben eindelijk zover dat ik een gigantische bos krullen heb ipv alleen maar pluis dus ik wil dat wel zo houden
Tot ik het afknip en paars verf tenminste
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruiken
hahaha nomnomnomquote:
alleen perfecte krul creme, en na het droogdeppen wat olie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.
En ik ga niet naar de kapper voor de glas, maar om mijn badkamer bruine haarverf vrij te houden.![]()
yes ma`amquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Garnier is toch ook met siliconen?
wauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik Godiva van Lush, conditioner van Inecto, een masker van Yes to carrots en een leave-in van Guhl. Rijke voeding heet die, met amandel-olie.
Zo kan ik mijn haar wel wassen en heb ik geen pluis
Trustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga slapen. Energie opdoen voor weer een uitputtende entertainingdag en boodschappen doen met 3 kinderen op sleeptouw. Hoera voor de vakantie.
Hobbies mogen duur zijn, zegt mijn man altijd. Dus hij koopt auto`s, en ik ga los met verzorgingsproducten. Eerlijke deal vind ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wauwdure hobby dan, jouw haar wassen, of niet?
Maar Lush
Andrélon kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre gebruikt altijd Perfecte krul van Andrélon. Zelf heb ik het idee dat ik allergisch reageer op Andrélon. Nu heb ik speciale shampoo van de kapper.
Truste Spuugske.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga slapen. Energie opdoen voor weer een uitputtende entertainingdag en boodschappen doen met 3 kinderen op sleeptouw. Hoera voor de vakantie.
Ik heb speciale shampoo voor thinning hair.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Andrélon kan ik niet tegen.Superdroog haar en droge geirriteerde hoofdhuid. brrr.
Maar misschien TF d'r rijtje eens proberen. ik moet echt wat doen aan dat stro van mij. Het valt ook nog uit als de ziekte nu.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hobbies mogen duur zijn, zegt mijn man altijd. Dus hij koopt auto`s, en ik ga los met verzorgingsproducten. Eerlijke deal vind ik
foto!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb heul geen speciale sjampoo. Maar wie had dat nou echt gedaaaaaaaaaaaaaaaaagt!
De man ziet me aankomen, zeg! Hartverzakking, hij 'neemt me weleens mee' naar de make up afdeling. Of ik daar iets van nodig heb. Neu, ik ga voor de natural beauty, goede deodorant en vaseline bodylotion met cacaoboter. En ik ben PRAGTIG!
ja, dat je nagelak wel gevonden is en de rest nog in dozen en vuilniszakken.quote:
dat moet toch úren in je haar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
uitgespoeld..geen spoortje zwart of bruin te bekennen op mijn velOf ik ben er erg goed in tegenwoordig
of het heeft niet gepakt
mja, het pruikeffectquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1,5 uur zei de verpakking. Heb het een half uur langer laten zitten. Nou dan zou het iig op mijn vel iets moeten hebben gedaan
Dat ik maar één keer henna heb gebruikt, en toen 3 weken lang de vette klonten uit mijn haar moest wassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat je nagelak wel gevonden is en de rest nog in dozen en vuilniszakken.
Of bedoel je wat anders?
Gaat heel goed! Slaapt iets beter, is nog wel afschuwelijk vroeg wakker maar komt soms weer in bed om verder te slapen. Is een heel blij meisje wat zoemend rondlooptquote:
Mijn man klaagt dat ik het steeds korter laat knippen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef huuphuup het volgende:
oh TFdat zou idd verboden moeten worden.
Lois wat klinkt dat fijn zeg! Ik ben heel benieuwd naar het filmpjedie knuffelbrocolli
geniaal!
Tico hoeveel is er van je haar af nu dan?![]()
je hebt idd mooi glad haar of hoe zeg je dat. Mijn haar heeft van zichzelf slag. Niet genoeg om te krullen maar wel genoeg om er altijd chaotisch uit te zien![]()
![]()
Ik laat mn haar hell no kort knippen. Niets voor mij, het staat me ook niet vind ik zelf. Korter dan mn schouders gaat het niet.
haaiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groene klonten ftw
En hoi kliekje
Hier ook dun en fijn haar en vroegah zei ik dus ook dat het voor mezelf niets wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind dat kapsel op de foto je erg goed staan![]()
Sowieso zijn er mensen die dat korte goed kunnen hebben dus ik vind kort ook niet per definitie lelijk maar voor mezelf vind ik het niets. Ik heb heel dun/fijn haar dus dan krijg ik echt van die sprietjes op mn hoofden ik krijg er een bolle kop van
welke foto is dat? ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Saffier het volgende:
Je zag op de foto hoe kort het inmiddels is. Hij vond mijn lange haar mooier, maar als ik de foto's daarvan terugzie...(buiten onze trouwfoto's dan
). En zolang hij elke 6 weken tegen de tondeuze aanloopt, mag hij van mij niet klagen
Ik heb 'm gezegd dat als hij het weer laat groeien ik dat ook doe. Gaat niet meer gebeuren dus
Ik zit nu in een fase dat ik niet meer naar die kapster terug ga. Zal misschien wel weer beteren, maar nu vind ik het echt niet goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef Saffier het volgende:
Sparen Leo, komt vanzelf weer goedWel balen voor nu
yukkiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef Saffier het volgende:
En hoe is het nu geworden dan Leo?
ik ging wat doen he?![]()
Die foto hierboven is hetgeen de kapster er heeft van gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Jah, da's haske geföhnd. Dat krijg je nooit vanzelf goed.
Ja, dat deed het al. Niet tijdens de zwangerschap, niet direct na de bevalling, maar 4 maand na de bevallingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:40 schreef k_i_m het volgende:
OJa, dat is waar. Het gaat straks toch uitvallen, dan ben je ineens blij met elke haar die je nog hebt.
een styletang zou wel kunnen helpen, dan kan je je haar naar buiten omkrullen, dat is ook zeker weten wat er op die foto van dat model gebeurt is, dit krijg je niet alleen met een fohn voor elkaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef leonieke het volgende:
Het probleem is gewoon dat geen enkele kapper er nog iets anders kan mee doen. Het is te kort om er een ander kapsel in te knippen.
Ik ga eens zien of ze in het kruidvat iets klei-achtigs hebben. Goed dat je het zegt, want ik zat met wax in mijn gedachten.
Ik ga alvast niet meer naar haar terug. Ze weet dat ik te kort haar echt niets vind en dan doet ze dit. Binnen een paar maand zal het volgens mij wel goed zitten.
uh met die ronde borstel (en fohn) gaat het net zo 'snel' als met een stijltang.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb niet alles gelezen misschien heeft iemand dit al gezegt maar...
Wat helpt is dus je haar nat maken, en een ronde borstel kopen (met gaatjes erin zodat er lucht doorheen kan) en 't daarmee naar buiten laten krullen, eventueel van te voren wat polishing wax van fructis erin, met een stijltang ben je namelijk echt uren bezig om 't zo te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |