Sukkeltje vond het wat minder leukquote:
En in de postcount van top 500quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af. Van de week stond er voor het winkelcentrum nog zo'n sukkeltje die de Telegraaf aan nietsvermoedende voorbijgangers probeerde aan te smeren. Toen hij mij aansprak keek ik hem aan met mijn meest minachtend blik en zij meneer ik gebruik dat veredelde roddelblad niet eens om mijn derriere aan af te vegen. Daarna stak ik mijn neusje in de lucht en liep door.
TJquote:
Fha:Wquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
Ja dat vraag ik mij ook af. Van de week stond er voor het winkelcentrum nog zo'n sukkeltje die de Telegraaf aan nietsvermoedende voorbijgangers probeerde aan te smeren. Toen hij mij aansprak keek ik hem aan met mijn meest minachtend blik en zij meneer ik gebruik dat veredelde roddelblad niet eens om mijn derriere aan af te vegen. Daarna stak ik mijn neusje in de lucht en liep door.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goedHet is inderdaad erg slim volk wat dat vodje uit deelt. Hier werd het ook al niet gesnapt toen ik zei dat ik net klaar was met schilderen
![]()
gek joh. Hij mag blij zijn dat je je Kung Fu krachten niet op zijn neus botvierdequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sukkeltje vond het wat minder leuk![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gek joh. Hij mag blij zijn dat je je Kung Fu krachten niet op zijn neus botvierde
maargoed voordat mijn gemiddelde op 2 staat ben ik dus jaren bezig aangezien ik al vanaf 2005 op FOK! zit.quote:
ik sta in de top 10quote:
Wat maakt het uit als de getalletjes weg zijn? Word fok toch niet anders van?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maargoed voordat mijn gemiddelde op 2 staat ben ik dus jaren bezig aangezien ik al vanaf 2005 op FOK! zit.
Of ze zetten die aantallen van vannacht terug. Of ze schrappen die kutcount gewoon
Ik denk dat die trieste recordposters anders best slecht zullen slapen vannacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als de getalletjes weg zijn? Word fok toch niet anders van?
mij niks maar stel ze worden definitief per nu 0 dan krijg je 889783478678 miljard onzin posts van bijv Tong, deluna, zeroku en dat soort "geile" figurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als de getalletjes weg zijn? Word fok toch niet anders van?
Ohw.. nou, lijkt me dat ze zich dan beseffen dat het misschien tijd word om een leven te gaan krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat die trieste recordposters anders best slecht zullen slapen vannacht.
Dan maar helemaal afschaffen inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef TJDoornbos het volgende:
mij niks maar stel ze worden definitief per nu 0 dan krijg je 889783478678 miljard onzin posts van bijv Tong, deluna, zeroku en dat soort "geile" figuren
Whahahaha inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat die trieste recordposters anders best slecht zullen slapen vannacht.
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mij niks maar stel ze worden definitief per nu 0 dan krijg je 889783478678 miljard onzin posts van bijv Tong, deluna, zeroku en dat soort "geile" figuren
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
wat gaat iedereen eigenlijk doen vandaag?
ik moet zo grasmaaien en daarna naar groningen toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |