Dag lieffie knuffel Marijke maar lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch![]()
En daarna komt Marijke hierheen![]()
Dus tot later![]()
Doe ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vraag ze meteen wanneer ze zichzelf opheffen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch![]()
En daarna komt Marijke hierheen![]()
Dus tot later![]()
Goed plan, ik heb een enorme knuffelbuiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dag lieffie knuffel Marijke maar lekker
ja ik zat het net te volgen word wakker en zie opeens dat mijn postcount weg is , na aanleiding van een ander topic gekekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
wat zal tong80 er wel niet van zeggen met zijn postaantal
Kan best!heb geen ideequote:
Arme tongquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
wat zal tong80 er wel niet van zeggen met zijn postaantal
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
Maar er is wel 1 voordeel zo denken nieuwelingen he Panda heeft een sociaal leven aan haar postaantal te zien.
Wehehe positief denken hehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
Maar er is wel 1 voordeel zo denken nieuwelingen he Panda heeft een sociaal leven aan haar postaantal te zien.
die helpen we wel uit hun droom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
laat mij maar lekker gereset zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
Misschien kunnen wij een handtekeningenactie beginnen zodat wij onze postaantallen terugkrijgen
Ik sta nu nog op nummer 40 dus het valt meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met 1 post sta je nu in de top 500wist je dat
Ik verbaas me er in de winkel altijd over welk "soort" mens de Telegraaf koopt. Echt de meest snelle mannen in pak kopen zo'n dingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat een baggerkrant is dat zeg. Ik snap niet dat mensen er voor willen werken.
shhht stil nouhouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die helpen we wel uit hun droom.
vraag me echt serieus af wat de waarde voor Nederland is van SBS kijkers en Televaag lezers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik verbaas me er in de winkel altijd over welk "soort" mens de Telegraaf koopt. Echt de meest snelle mannen in pak kopen zo'n ding
Ja dat vraag ik mij ook af. Van de week stond er voor het winkelcentrum nog zo'n sukkeltje die de Telegraaf aan nietsvermoedende voorbijgangers probeerde aan te smeren. Toen hij mij aansprak keek ik hem aan met mijn meest minachtend blik en zij meneer ik gebruik dat veredelde roddelblad niet eens om mijn derriere aan af te vegen. Daarna stak ik mijn neusje in de lucht en liep door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik verbaas me er in de winkel altijd over welk "soort" mens de Telegraaf koopt. Echt de meest snelle mannen in pak kopen zo'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |